Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/21/20 in all areas
-
Acum daca as mai face o masina cu motorul asta,as merge pe variantade turbo care este pe masina momentan,am vrut sa dau o sansa,doua sanse,trei sanse alor nostri dar se pare momentan nu avem cu cine la noi,iar motorul clar nu l-as mai face de la zero,as prefera sa il bubui si sa mai am bani sa iau direct inca 1,2...2 points
-
Mergi la o firma care-ti poate calibra actuatorul pe banc si sa verifice pe diagnoza ISTA daca e in toate mintile si functioneaza in parametri corecti. SPor!2 points
-
1 point
-
Pai ĂŽți asumi faptul cĂŁ ai luat o mașinĂŁ veche ce zici tu ĂŽmi par probleme normale.1 point
-
Behr e furnizorul OE BMW. Probabil diferenta o face controlul calitatii, cand faci pt OE si cand faci pt piata AM. Oricum astia sunt liderii de piata - Behr, Mahle, Hella - (atat OE, cat si AM), slabe nu au cum sa fie. Ia OE atunci, diferenta de pret nu e asa mare..200 ron cred.1 point
-
Când s au fĂŁcut codari la ceasurile de bord s a resetat tot ce tine de consum, consumul real este acesta pe care ĂŽl ai acum. Bine ar fi fost sa lași alarma aia pentru centuri ca sa o porți! Poate daca nu as fi fost implicat in accidente nasoale nu as fi inteles ca trebuie sa o port si nu sa o fentez.1 point
-
cine nu intelege aspecte legate de detailing si intretinere nici nu merita sa aiba masina ta . Cel putin in cazul meu , pe langa starea tehnica si cea optica , impecabila au vandut mereu masina , evident la cumparatorul potrivit , nu orice amator de chilipiruri care crede ca banii lui sunt mai valorosi decat ai altora si de fapt nu-si permite dar vrea. Tine pretul asa cum consideri tu , bafta cu ea , masina arata f bine si culoarea e deosebita .1 point
-
1 point
-
Cand am zis demontat ,m-am referit la demontarea actuatorului,nu a turbinei. Eu am actuator mitsubishi si e pozitia nasoala,nu am reusit sa manevrez piulita cu actuatorul montat .1 point
-
E munca de o de ora, nu demontesi nimic, slabesti piulita de la regulator si prin incercari repetate cu o cheie de 10 o strangi sau slabesti cite o jumatate de tura pana cand atinge presiunea ceruta, eu asa am reglat-o cand am schimbat actuatorul, nici vorba de dat turbo jos si reglat pe banc. Actuatorul te poate lasa oricand, nu e nevoie pentru atata lucru sa dai turbo jos de pe masina sa-i faci un reglaj.1 point
-
Teoretic ,poti sa reglezi singur actuatorul . Dar e munca de chinez . Implica multe montari si demontari . Reglatul pe banc ,costa intre 200 si 300 de lei daca demontezi tu si intre 500 si 600 ,daca o demonteaza ei . Personal mi se pare foarte mult !1 point
-
1 point
-
Prietene ,ei nu sunt inganfati si figuranti .....tu esti super habarnist.Masina ta este OMOLOGATA doar cu jantele alea care au chiar sens de rotatie cum zice colegul.RAR-ul discuta cu tine strict de omologare care asa a fost facuta de BMW pentru masina ta. .Primesti omologare daca masina este cum a facut-o BMW Ce faci tu dupa aia .....ai putea chiar pune si roti de autobuz.....nu e treaba noastra .Oamenii aia doar isi fac treaba.La masina mea de exemplu am in talon si 16 ,17,18 cu fata spate diferit ...dar asa a fost ea omologata de BMW.1 point
-
este modelul Efficient Dynamic si vine doar cu roti pe 16 schimba jantele daca vrei sa treci RAR-ul pe modelul asta nu sunt omologate jante mai mari de 161 point
-
La RAR DOAR inganfati si figuranti . Am incercat sa ii explic inspectorului RAR ca masina a mers ceva km in Olanda cu rotile respective si ca au si aia rar, itp etc. si cum a fost posibil sa mearga asa daca nu era in regula?De amenzi nu mai vorbesc. Nici nu a schitat nici un gest. Mi-a zis sa vin cu dimensiunile din talon ca nu il trec altfel. Si cand te gandesti ca sunt pline strazile de Bmw-uri cu jante pe 18-19-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
A lubricating oil composition for two-stroke cycle cylinder injection engines contains as essential ingredients: A base oil containing, (1) 10-30% by mass of polybutene with number-average molecular weight 250-350 on the basis of a total amount of the base oil, (2) 30-60% by mass of polybutene with number-average molecular weight 450-550 on the basis of the total amount of the base oil, and (3) 15-40% by mass of mineral oil and/or a synthetic oil, which is other than polybutene, with kinematic viscosity 2-35 mm2 /s at 100° C., on the basis of the total amount of the base oil; and (: 2-15 parts by mass of alkylaminophenol having an alkyl group with 8-400 carbon atoms relative to 100 parts by mass of the base oil." No Sulf-1 points
-
Am prieteni care l au schimbat fara calibrare si merge perfect masina, unde am gresit? multumesc-1 points
-
Singura chestie e ca polueaza de rupe comparativ cu un M4. In orice alta tara mai rasarita din Europa nu te lasa sa circuli pe strada cu ea.-1 points
-
@SKW poti te rog un key read pentru: WBAJLxxxxxxxxxxxx WBA5Lxxxxxxxxxxxx WBA5Lxxxxxxxxxxxx Multumesc-1 points
-
Masina mi-a ajuns de 7 zile, in aceasta perioada i-am facut urmatoarele: - o spalare serioasa (interior si motor) la Auto Smart (Salajan); - folie lumar pe geamurile din spate (transparenta de 15%) la FX Auto (calea Calarasi), se vad mici puncte in anuminte zone, astept sa treaca cele 7 zile (atat mi-au zis sa nu deschid geamurile pentru a se usca); - constatare generala la BCS Performance, concluzia fiind: masina arata excelent atat din punct de vedere estetic cat si tehnic; - revizie completa, in olanda reviziile au fost facute la 30.000km (nu mai mult de un an), de la ultima revizie au fost parcursi 10.000km; - am facut si niste codari la "BMW Coding Expert Bucuresti". Am scos Start-stop, alarma pt centuri, pastrarea memoriei la clima, cornering, ledurile de la stopuri sa fie mereu aprinse, viteza in bord, luminile de la manere se aprind cand dau cu spatele, portabajul sa se inchida/deschida din cheie si cam atat cred. Acum vin si cu singura parte care mă deranjeaza Masina cand am luat-o avea in bord un consum mediu de 8,9 l/100km (viteza medie 66km/h), am venit pe autostrada A1 si am avut un consum de 7%. In oras prima zi, 11,4 l/100km (decent) Dupa ce am facut codarile mai sus mentionate, consumul a crescut la 15,5-16 l/100km. Stilul de condus este "la consum", in Bucuresti. Nu cred ca aceste codari mi-au marit consumul (poate este doar coincidenta), dar in ziua inainte sa fac codari am avut 11,4 l/100km, dupa n-am mai putut sa scot sub 15 l/100km. Care este consumul mediu pt un motor pe benzina 2.0 184hp, stil de condus calm, in oras? Si ce alte recomandari mai aveti, daca ar mai fi? Multumesc.-1 points
-
Cand am vazut numerele de inmatriculare "Netherlands", am avut un moment de 'deja-vu' Si eu mi-am achizitionat 335i-ul tot din NL, dar am fost dezamagit de cum era intretinuta masina de catre fostul proprietar. Personal, sper sa nu ai probleme cu motorul sau alte probleme electrice.-1 points
-
Folosesc masina mult in oras si am foarte multe drumuri scurt cu opriri dese, in cazul asta nu folosesc centura si alarma ar fi fost un deranj. Altfel folosesc centura in mod responsabil, fara sa am nevoie de alarma.-2 points
-
Si cu contra-piulita cum faci, cum o strangi? Cu alta cheie scurta nu-i asa? (De aia se poate desface oricand piulita reglajului de la actuator.. pentru ca suntem romani si merge si asa.) De ce sa platim un meserias cu aparatul daca noi stim mai bine..?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00