Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/11/21 in all areas

  1. Salut, Am tot urmarit posturile tale si a inceput sa ma sacaie pe mine oscilatiile alea Nu am vazut, oscilatiile apar tot timpul sau doar la cald/rece? Ce recomand sa faci: Test serios de fum sau verificare amanuntita a vacuumului. Trebuie vazuta admisia daca pierde pe undeva, mai ales daca ai GPL, presupun ca duzele sunt montate pe admisie undeva dupa injectoare. Am avut o admisie cu injectoare gpl pe mana si am vazut cat de usor se misca/rup. In spatele admisiei, in dreptul stergatorului ai niste porturi de aer, in unele din ele intra furtune de vacuum iar altele au dopuri, trebuie sa vezi daca ai pierderi pe acolo. tot acolo merge si furtunul de la pompa secundara de aer(daca ai, cea de langa vasul cu lichid parbriz) ar fi bine sa verifici si acel circuit. Cand faci testul, incearca sa misti toate furtunele pe care le vezi, pot avea crapaturi si nu se vad cand furtunu sta drept. Acum ce mai poti incerca din ce am tot citit sunt garniturile de la vanos. Ideal ar fi daca vrei sa tii masina, sa iei un vanos rebuild kit. Nu ar trebui sa coste extrem de mult operatiunea, iar daca o faci la cineva care se pricepe si stie sa urmeze un ghid, se poate face fara a umbla la distributie. Am vazut ca multi dintre cei care au avut probleme similare au facut acest lucru. Eu sincer sper sa ai o pierdere de vacuum pe undeva, dar mnah.. Bufnitura e de la bucsa mare a diferentialului+jocul diferentialului, dupa ce schimbi bucsa tot o sa mai fie dar nu asa tare, daca o ridici, verifica locurile unde se prinde de caroserie suportul care tine diferentialul, acolo mai apar crapaturi in caroserie. Pt faza cu pornirea, vezi daca sunt stranse bine piulitele care tin firele de la electormotor, verifica masa motorului (sub evacuare langa suportul motor), altfel ori sa mergi la cineva care stie sa reconditioneze cum trebuie tot electomotorul(sa schimbe niste perii orice mecanic ar trebui sa stie), ori il schimbi. Cum se manifesta, se aude ca merge electormotorul dar nu invarte motorul sau nu face nimic?
    3 points
  2. pai am dat jos cureaua și tot se aude. in mom ala pompa ar trebui sa se opreascĂŁ și sa nu mai facĂŁ (sau greșesc?), dar tot se aude
    2 points
  3. Daca ti-ai luat informatiile de la Buhnici eu zic ca nu-i prea relevant. Am mers cu G20, am avut si E90 si chiar stiu ce spun: G20 e rigida. Citeste ce spune si BMW in declaratiile oficiale atunci cand au lansat G20-le, despre faptul ca au rigidizat sasiul cu peste 20% daca-mi amintesc fata de F30. E90 sau alta "tigaie" mai veche de zici, nu inseamna ca au fost masini proaste sau ca in contextul actual sunt masini depasite tehnologic. Esti informat total gresit. Sunt masini noi care la multe capitole sunt inferioare inca si unui E46, sa nu mai zic de E90. Nu au briz-brizurile unui Pasat din asta nou, ecrane si altele, doar ca dpdv al tinutei de drum un E90 este inca ce trebuie pt cei care cauta ca masina sa aibe o tinuta buna de drum.
    2 points
  4. Nu am cunoștințe necesare sĂŁ mĂŁ pot pronunța asupra posibilelor probleme. ĂnsĂŁ pot aprecia cĂŁ ești foarte rĂŁbdĂŁtor și ambițios! BaftĂŁ!
    1 point
  5. Am promis ca revin cu un update: Lucian e cel mai tare! Webasto imi merge. Povestea din spate e lunga, a mers, apoi nu a mai mers, apoi a mers din nou din senin, apoi nu a mai mers. Posibile explicatii au fost multe. Am facut din nou diagnoza. Am decis sa dau din nou jos webasto de pe masina si i l-am trimis lui Lucian. In cele din urma, dupa multiple analize si teste mi-a inlocuit camera de ardere, iar in prezent webasto imi merge. Eu va recomand sa contactati aceasta persoanĂŁ, care in limita a ceea ce eu cunosc si pot ĂŽnțelege, mi-a explicat si am fost de acord cu toata analiza si diagnosticarea problemei, pentru ca facea sens pentru mine. Am fost impresionat de asemenea de corectitudinea si calitatile sale morale, Lucian e o persoana cum rar mai poti intalni in zile noastre. Long story short, eu sunt foarte multumit, mai ales ca la BMW webasto nu controleaza direct masina ci, este conectat si da comenzi prin calculatorul masinii. Erorile (unele dintre ele) le memoreaza doar pe clima masinii (si neajunsul e ca nu prea pot fi citite decat cu tester dedicat bmw). In atare context, la Bmw toata instalatia webasto e foarte complexĂŁ, dar cu calm si rabdare se poate gasi rezolvare. De asemenea as vrea sa spun ca sunt foarte recunoscator si celor de la Team Service (sper sa am voie sa le scriu numele prin raportare la regulamentul forumului) care mi-au facut repetate diagnoze si de douĂŁ ori mi-au dat jos unitatea webasto de pe masina, si tot de doua ori, mi l-au pus la loc. Nu am inca acceptul lui Lucian sa ii pun numarul de telefon pe forum, dar il pot pune pe al meu (0742873088), iar daca cineva are probleme cu webasto, o sa incerc sa il pun in legatura cu Lucian. In limita a ce pot, eu voi ajuta, pt ca devenise frustrant si pentru mine sa gasesc tot felul de persoane/service-uri care pretindeau ca repara webasto, dar in realitate nu mi-au rezolvat problemele.
    1 point
  6. La G20 au rigidizat caroseria nu masina (suspensia) pentru ca o pregatesc pentru full electric la facelift. Suspensia este MULT mai moale ca la F30 - din TOATE review-urile de pe net.
    1 point
  7. Pe vremea asta nu am 5% consum nici la Megane 1,5 dci cu 6 trepte Eco2, eu cred ca nu e consum exagerat pentru BMW de 7,5. Vara e alta treaba dar acum daca ai media pe 9-10 e ok.
    1 point
  8. Am incercat azi sa-mi schimb vasul de expansiune, m-am oprit ca am observat ca imi lipseste senzorul cu mufa care intra in vas. Eu tot il cautam p-acolo si el era de nagasit! https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DT41-EUR-12-2002-E39-BMW-525i&diagId=17_0161 nr 20. Acuma m-am uitat si la vasul de expansiune nou si acolo unde este locul pentru senzor de fapt este un fel de ciuperca, eu credeam ca e gaura si senzorul intra in ea unde face contact cu apa din vas. Senzorul vine de fapt doar pentru masinile cu display-ul mare in bord sau/si cu navigatia, in cazul meu eu am display-ul mic si radio acel loc pentru senzor este degeaba la vas, iar eu cautam ca bolonavul cablul. Credeam ca am alta piesa pusa pe masina si improvizat p-acolo pe la gaura de senzor, astupat cu ceva de fostul propietar. Mai continui si maine ca mi-au inghetat mainile. Cam asa arata si antigelul care l-am scos din vas cu ajutorul unei pompe de extras. Antigelul de l-am cumparat pentru schimb are cam aceiasi culoare, specificatia G11. Comanda cu filtrul inca este pe drum. Traiasca autodoc24
    1 point
  9. Din punct de vedere al kilometrajului ma refeream ca e onesta, ca in rest n-am de unde sa stiu cum e. La volan si la 6WB i-a facut el retrofit, ca vad ca nu le avea din fabrica. Probabil ca sa mai creasca pretul sau cine stie... Dar da, volanul ala e urat cu spume. ) Ideea nu era ca imi place masina sau ca mi-as cumpara-o. Ideea era ca trebuie sa fii sigur pe informatiile tale inainte sa arunci cu noroi pe un forum public cum ca ar avea kilometrii dati inapoi.
    1 point
  10. Aia e puterea in kw / HP, nu mai aberati. Rulajul e mai in dreapta putin si e 101(000)km. Masina e onesta.
    1 point
  11. Da...stiu...e altceva fata de ceea ce aveam in cap cand am deschis topicul, dar pentru ca nu am gasit ce voiam si pentru ca nu puteam sa stau luni de zile sa gasesc un F30 de 3 litri si dotat asa cum vreau, .....iata bolidul
    1 point
  12. Am intreabat de masina, strict si la obiect. Plecasem sa o vad cu prietenul meu, cu familiile dar eu am avut accident pe drum si nu am mai putut ajunge. Am inca o masina cu impozit mare, nu ma intereseaza aspectul asta. Vreau doar sa stiu despre aceasta masina, caut de ceva timp M5/M6 si la noi si afara si am citit de anumite probleme pe forum aici si afara. Daca vrei sa stii cand am vorbit cu propietarul zicea ca masina este pe numele lui si cand am primit pozele cu talonul, ce sa vezi, altcineva. Asa ca prietene sunt satul de din astia care nu sunt in stare sa aiba ceva pe numele lor. Seara buna
    1 point
  13. Mulțumesc de informație, chiar nu știam. Planul era sĂŁ o vând pânĂŁ expirĂŁ numerele, cĂŁ poate cine ar lua-o ar dori sĂŁ aparĂŁ primul pe CIV-ul românesc. DacĂŁ nu se vinde ĂŽn februarie o ĂŽnmatriculez oricum. ĂncĂŁ niște poze, plus una cu jantele pe 18 de varĂŁ.
    1 point
  14. Becul probabil s-a aprins de la benzina veche,statuta de mult in masina si care isi pierde cifra octanica.Am avut un benzinar care daca vedea benzina de la benzinarii mai dubioase(care vindeau toate rahaturile ca benzina)se aprindea chek engine si masina mergea ca naiba.
    1 point
  15. Targul de piese si autohut sunt de fapt epiesa (euro part distribution). Epiesa e cel mai scump, urmeaza autohut, apoi targul de piese, in ordine descrescatoare.
    1 point
  16. Targul de piese, eu n-am gasit in alta parte mai ieftin.
    1 point
  17. Intrucat trebuie sa fac o revizie la F10 am lansat o comanda pe TarguldePiese.ro Per total, multumit, numai ca dureaza cam 3 zile sa vina( am fost informat in prealabil de operator despre asta). Ca si pret FIX aceleasi piese pe ePiesa costau 1179 iar aici au costat 951. Am vrut sa compar si cu autokarma insa nu am gasit aceiasi producatori si astfel nu era concludent, insa pe acelea ce le-am gasit, erau mai scumpe.
    1 point
  18. Hai ca asta e tare. Bun argument sa zici ca placutele nu sunt bune ). Celelalte nu-ti plasau praf pentru ca erau tari, mancau discul, aveau continut ridicat de fier. Niste placute moi cum sunt cele de la ate iti protejeaza discul...dar nu sunt bune pentru ca iti murdaresc jantele? Da-o dracu, n-am mai auzit-o p-asta pana acum.
    1 point
  19. Aici sunt rezultatele testelor de frictiune si de temperatura (depuneri) pentru majoritatea uleiurilor si a adidivilor de pe piata: Cele mai bune uleiuri la testul de frictiune: Rezultat test frictiune Rezutate pentru toate tipurile de uleiuri si aditivi: Sumar teste Toate testele au fost filmate si facute de o persoana idependenta ... AICI este canalul de youtube cu toate testele in parte pentru fiecare marca si tip de ulei/aditiv. PS: Uleiul BMW TwinTurbo a fost testat la cererea mea ... Rezultatul de frictiune a iesit foarte bine si este incadrat in Topul uleiurilor cu un rezultat de uzura de doar 0.01 si un rezultat relativ bun pentru depunere de 7 din 8.5. Test frictiune ulei BMW TwinTurbo 5w30 - Test temperatura/depuneri ulei BMW TwinTurbo 5w30 -
    1 point
  20. Pai daca bateria aia are si ea vre-o 5-6 anisori poate este momentul sa fie schimbata, calculatoarele si senzorii sunt destul de sensibile/i la fluctuatii de tensiune, concluzia, schimba bateria, verifica cu un electrician auto sa nu ai scurt pe ceva, masa, alternator etc. Nu stii ce damage poate da un soarec care haleste de prin izolatii, poti sa ajungi la TV cu o faza dasta (Doamne fereste) ca iti ia foc ceva.
    0 points
  21. Mai usor ptr. tine : coding=modificare parametrii software prestabiliti de catre producator pentru acel modul "Soft nou" sau"resoftare" stergerea in totalitate a unui soft si inlocuirea lui cu altul mai nou sau vechi. La coding nu stergi softul doar modifici niste parametrii si evident aceste modificari trebuie salvate astfel incat sa fie recunoscute si de celelalte module ale masinii. Nu cred ca explicatia acopera 100% dar sper ca iti da o idee despre codare.
    0 points
  22. Pitesti - sigur e o masina corecta..
    -1 points
  23. evident ca e : "tipla" impreuna cu restul de metafore, epitete specifice zonei... "Motorizare: // F1 //, Revizie efectuata recent: Cuzineți/ Pompa de Benzina + Regulator/Anvelope Noi/Ulei + Filtre, ETC!! - Facturi / Garantie (Video)!, Pret: Brut, BMW M6 /// COMPETITION " cu aceste cuvinte descrierea m-a edificat total.... faimosul pachet COMPETITION a inceput din 2014...dar asta nu conta in 2006, cum e cazul de mai sus, detalii. Competition Package[edit] With the 2014 Competition Package, the M6 comes with a sportier exhaust system with black tips, stiffer springs, dampers, and anti-roll bars, steering is more direct than the base M6, the twin-turbocharged V8 engine utilised in the M6 is updated and is rated at 423 kW (567 hp) and 680 N⋅m (502 lb⋅ft) of torque. This results in a 0 to 100 km/h (62 mph) acceleration time of 3.9 seconds for the coupe and Gran Coupe versions o mizerie de anunt !
    -1 points
  24. Corect, am urmarit gresit. Totusi de unde stii ca e onesta, ai vazut-o sau testat-o? Macar pt limbajul samsaresc din anunt si volanul tapitat as fi sceptic.
    -1 points
  25. Nu am gresit, nu-i asa? Cat despre extindere garantie, citeste cu mare atentie, sa intelegi ce intra in aceea garantie care ti-o permiti... , ca sigur nu e o singura asigurare pentru toata masina.. Iar pe de alta parte numai tu stii cat de bun esti la reparat cate ceva, sau daca stii vreun "indi" in zona ta sa repare mai ieftin ce trebuie.. Si de cati bani dispui pentru ca acestia pot fi bine investiti daca se strica ceva la masina sau NU daca nu se strica nimic.. Oricum, reprezentanta nu face lucrari de intretinere la solicitarea ta, pe pricini .. "sunt mai sanatos la minte decat intervalele voastre, ..life time warranty"
    -1 points
  26. Pe auto din coding 3 tipuri de codare pentru lumina.A ta este e sensibilitate maxima. Daca nu ai navi merge schimbat doar prin coding.
    -1 points
  27. poti specifica ce intelegi prin codare? ce se codeaza? un soft nou sau doar partea la lumini?
    -1 points
  28. Doar ca de pe targuldepiese nu se poate comanda cu cardul de cumparaturi in rate fara dobanda
    -1 points
  29. ĂËi când e in toane bune ĂŽmi consuma 5-6 % ) Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  30. Sa nu fiu ĂŽnĂâşeles gresit, nu ma uit la consum, dar când intr-o zi am un consum de scuter Ăâ˘i ziua urmĂŁtoare am consum cât un 2.0 benzina e clar ca este o problema tehnica. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  31. In clipul de mai sus Buhnici si Andrei spun ca G20 e MULT mai confortabil decat F30, laudand in mod special suspensia mai iertatoare. Tot netul e plin de concluzia ca G20 e mai confortabil. A lega prestatia PROASTA pe drumuri cu gropi si denivelari de handling in 2021 - e aberant! E90 e o tigaie gandita la sfarsitul anilor 90 si aparuta 2005, nu stiu de ce oamenii o mai aduc in discutie 16 ani mai tarziu. O masina moderna din gama de preturi de peste 40.000 de EUR trebuie sa asigure atat un handling bun pe drumuri virajate cat si o prestatie decenta pe drumuri proaste. Audi, Jaguar, Mercedes fac deja asta din 2015. E bine ca si BMW a inceput sa inteleaga asta cu seriile G (desi F1- e un exemplu bun de handling si prestatie buna pe drumuri proaste inca din 2010). Dupa ce vand F30 cu siguranta o sa iau G20 sau G30.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.