Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/30/21 in all areas

  1. E vorba de același motor despre care s a vorbit aici si anume N47. Acest motor are 3 lanțuri, dar service-urile se feresc sa schimbe acest lanț de jos deoarece pinionul de la pompa de ulei are o slĂŁbiciune si anume șurubul cu care se strange, cu filet invers, s a ĂŽntâmplat de multe ori sa se desfacĂŁ. Asa ca evita sa schimbe acest lanț cu pinion pe motivul ca nu se rupe, acesta fiind cel mai gros si cel mai solid din cele toate 3. Concluzia este ca toate trebuie schimbate daca tot desfaci motorul pentru ca se poate rupe si acesta, iar de recomandat este sa strângi la cuplu 5NM la 90 grade( șurubul de la pinionul respectiv) si eu recomand la toți sa punĂŁ si soluție stopfilet.
    3 points
  2. Intalnim tot felul de oameni care nu stiu sa explice simptomatica defectului. Am intalnit utilizatori de auto care nu stiau sa explice ca nu se invarte cheia in contact pe START (pentru ca aveau volanul blocat, bineinteles), altii care nu stiu ce inseamna o baterie moarta ce nu are putere sa invarta electromotorul la capacitate. Tu nu ne-ai facut sa intelegem ca acel bendix patineaza/scapa, "invarte foarte putin" e un termen relativ, draga colegule. Cu electromotor demontat in gol nici tata electricienilor nu vede bendix defect. Bine c-ai reparat masina !
    3 points
  3. Da, dupĂŁ ce l ai strâns la 5 Nm, trebuie rotit inca 90 grade si loctite roșu exact pentru filet, sunt multe tipuri.
    2 points
  4. Pune Castrol 5w30 full synthtetic long life sau BMW care e facut de Shell si nu o sa ai treaba. Odata cu schimbarea uleiului sa pui si un filtru Mann (50 ron) sa fie revizia mica facuta. Daca ai bani, schimba si filtrul de aer, polen si motorina
    2 points
  5. mda... acum ce mai pot spune ! daca te referi la "taraba" ta, ai perfecta dreptate ! probabil ca nici nu prea schimbi uleiul, mai mult completezi ! si daca cumva mai si schimbi "taraba" la 1-2 ani, de ce sa te mai obosesti... ca oricum o vinzi ! iar daca cumva te referi la autoturismul meu, folosesc acelasi ulei de cand a iesit din garantie (adica acum vreo 10 ani). succes cu "taraba" ta daca nu o vinzi la primavara !
    1 point
  6. Am garantia ca pun exact ce a venit pe masina si nu voi avea surprize de nepotrivire sau diferente de calitate. La revizie n-am nicio emotie sa o fac la 20k; am prieteni daca le fac cand zice in bord, la 30k, si tot in romania au mers, iar masinile au peste 300k. Eu asa gandesc, nu zic ca e bine sau nu, dar din ce-am mai vb cu oameni care lucreaza in domeniu, o piesa originala, chiar daca pare identica, e produsa la alte standarde de calitate fata de una aftermarket, mai ieftina, a aceluiasi producator. Revenind la exemplul cu stopul HELLA, daca le-ai fi tinut pe ambele in mana ai fi vazut imediat diferenta de calitate dintre ele, chiar daca par ca sunt la fel. Ce-i drept, cel original era cu 70% mai scump decat cel aftermarket. In fine, hai ca am poluat topicul omului
    1 point
  7. Dar nici cum faci tu nu ai garantie ca e mai bine. Adica, fac revizia la 10.000km cu filtre mann si ulei OE sau fac la 20.000 cu filtre OE. Eu am mers la toate masinile cu filtre mann si ulei original....revizii la 10k km si nu am simtit vreo problema ( cu bmw-urile am trecut de 275.000km ).
    1 point
  8. Nu tine de service, ci de ce vrea omul sa foloseasca. Decat sa dea 20 lei in plus pe un filtru original, oamenii pun 'pe man'
    1 point
  9. DacĂŁ vine bidonul sigilat e semn cĂŁ nu e contrafĂŁcut?pe bune,acolo suntem?
    1 point
  10. Tu ai citit ce am scris? Ca nu am cum sa verific originalitatea, si pt ca nu ma pricep, si pt ca uleiul BMW se gaseste pe toate gardurile, inclusiv la magazine serioase. Ce arati tu acolo nu e ulei OE.
    1 point
  11. Platesti transportul de pe amazon? Sau cum de ti-a iesit asa ieftin? Da, uleiul bmw e cel mai contrafacut de pe piata uleiurilor OE, am pus o data si n-as mai pune ever. Nu am cum sa verific de unde cumpar, peste tot se gaseste, inclusiv pe eMAG.
    1 point
  12. Nu știu ce sa zic.. pe E60 nu se intampla acest lucru (N47) nici pe primul motor, nici pe al doilea. Ulei 5w30 luat tot timpul de la furnizori ĂŽntre 30-40 lei cum ai spus tu. M am schimbat pe motul de anul trecut in vara (5 ani am bĂŁgat doar original) 5w-40 la recomandarea cuiva care bagĂŁ de ceva timp. Sigur si unul si altul e bun, am pus acest ulei pentru ca se aude mult mai frumos motorul sub orice regim.
    1 point
  13. Eu daca pun ulei bmw 5w30 cumparat de pe net ... pret aprox 30-40 lei litru dupa 4-5 mii km papa 1 litru , daca pun tot ulei bmw 5w30 tot de pe net dar la pret de peste 70 lei litru nu mai papa , adica nu mai complectez de la schimb la schimb , testat pe E87-FL, /-F30,/-E90, NFL-m47 si FL toate diesel , conculuzia mea este ca avem pe piata foarte mult ulei contrafacut , iar sursa de unde cumperi uleiul trebuie verificata bine bine !
    1 point
  14. Cei mai retardati mi se par astia care te vad ca ai pus semnal sa faci o parcare laterala cu spatele, ai bagat in reverse si s-au aprins luminile pe spate, si ei vin si se lipesc de tine infipti in claxon. Chiar nu ii inteleg, apoi trec pe langa tine si brusc nu se mai grabesc, se opresc sa te injure, brusc au timp. Doar nu e ca si cum ei nu au niciodata nevoie sa parcheze lateral.
    1 point
  15. Pentru ca asa suntem noi obișnuiți edit ca si nație, agitații, grĂŁbiți, dar daca ești calm si ĂŽnțelegi perfect toate avertizĂŁrile alea nu te mai stresezi pentru ca deja ești obișnuit si știi ce ĂŽnseamnĂŁ. Pai sa vezi in alte pĂŁrți cat dureazĂŁ sa facĂŁ ĂŁștia o parcare laterala sau mai complicata, la noi daca nu o bagi din prima ti ai luat claxon, mai alea daca stai sa mergi ĂŽncet sa calculezi fiecare miscare.
    1 point
  16. Nu poti da gres cu uleiul original, nu este un ulei de top dar nici de calitate inferioara.
    1 point
  17. Voua va pune masina singura frana cand dati cu spatele intr o parcare cu masini stanga - dreapta? Se intampla atunci cand trec aproape de ele, senzorii dau pe lateral cu rosu, sunt prea panicati degeaba loc fiind. Pune niste frane violente ea crezand ca lovesti masinile din lateral dar nu e asa, spatiu fiind. E buna chestia asta de protejare dar e prea panicata, pune frane aiurea.
    1 point
  18. https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-5w40-4l-shen0041/pd/DL6G5NBBM/ Si asta e contrafacut? Eu nu am avut nici o problema. Chiar sunt interesat sa stiu cum iti dai seama daca e contrafacut? Adica, la mine bidonul vine sigilat. De fiecare data cand deschid bidonul se rupe sigiliul.
    -1 points
  19. Nu o vand deloc. Sau mai exact o sa desfac motorul dupa ce se duce asta. Pun altul cu mai putini km si dungaaa.. A, despre "uleiri" din nou.. de cand am masina, daca nu ai timp sa cauti nu o sa gasesti pe forum ca am pus altceva decat Mobil1 0W40 vreo 4-50k km apoi am trecut la Shell 5W40 cand a "sarbatorit" cam 350k km;era si timpul, mai ales ca Shell si Penzoil scosesera ceva mai destept. Invat si eu de la altii muult mai experimentati: https://bobistheoilguy.com/forums/threads/shell-helix-ultra-5w-40-pennz-equivalent.250425/ https://bobistheoilguy.com/forums/threads/question-difference-between-shell-helix-ultra-5w-40-and-shell-helix-hx8-synthetic-5w-40.330320/ https://www.pennzoil.com/en_us/products/full-synthetic-motor-oils/pennzoil-platinum-euro.html Noi suntem pantaloni scurti.. Deci doua mixuri, sau poate 3 cu Castrol, in motorul meu, ever.
    -1 points
  20. Am citit desigur, de acea am si intrebat. Sa ne intelegem, ulei original, sau imbuteliat prin reteaua lor, adica dealer bmw, nu iei decat de la dealer de pe raft. Cum poti sa crezi ca NU e contrafacut orice alt ulei OE de la oricare magazin?? Adica, e cam strigator... In tari cu apa (mai) calda, nu se gaseste ulei cu sigla cea mare bmw pe bidon; oare de ce? Eu am incercat o "corectura" printr-o incercare..., sa arat ca pot/poti cumpara ulei de aceiasi calitate dar imbuteliat probabil (acum si petreop a aratat ceva..) de compania cutare, in cazul de fata Shell producator oficial al uleiului din bmw.. bla bla. Sa ne mai intelegem sub alt aspect.. daca va imaginati ca atunci cand va duceti la dealer, acesta ia de pe raft uleiul cu sigla bmw ca sa va dovedeasca (probabil ar face, daca asta vreti.. acum nu stiu ce costuri sunt..) dar se stie ca dealerul are butoaie ca cele din clipul lui petrop si de acolo baga uleiul in motor. Eu, demul stiu treaba asta, asa ca sper ca nu ne contrazicem SI pe aspectul asta.. Doar o paranteza, atat am facut.. Da, acolo. Pentru ca cumpar de la magazin serios.. Merg cu acelasi tip de ulei de peste 60-70k km.
    -2 points
  21. Ca sa inteleaga si mintea mea, e vorba de 5Nm si apoi tras de el inca 90 de grade, corect? Iar solutia stop-filet e ceva Loctite permanent, nu?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.