Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/11/21 in Posts
-
Salutare. Dupa aproximativ 8 luni de la achizitia masinii m-am decis sa fac un topic de prezentare. Masina este un BMW 420d F36 GranCoupe din 2016, echipare M-Sport. Inainte sa o achizitionez am detinut un Audi A5 Quattro Sportback B8.5 timp de 4 ani de zile. Am dorit tot un "coupe cu 4 usi", variantele disponibile in jurul bugetului meu erau destul de reduse, fie A5 B9 chel si cu 250 mii km+, fie A7 C7.5, dar aici am zis pas foarte repede, tehnologia pe parte de infotainement ar fi fost identica cu cea de pe A5 B8.5 + ca ar fi insemnat aproape obligatoriu motorizare de 3 litri. Asadar optiunea pe care am preferat-o in final a fost F36. Dupa aproximativ 2 luni de cautari, beneficiind de faptul ca judetul Cluj nu era pe lista rosie in Germania, am hotarat sa plec dupa ea. Am cautat neaparat sa fie model M-Sport, NBT Evo Professional si sa aiba culoarea neagra (black sapphire preferabil, dar as fi acceptat si carbonschwarz). La motorizare eram deschis si spre 425d, 428i/430i, acestea fiind in schimb rare spre foarte rare (si mai scumpe) asadar n-am avut o problema cu a alege 420d. Masina a avut 167k km si toate reviziile efectuate la reprezentanta BMW, mi-as fi dorit ceva in jur de 130k km dar la momentul respectiv nu am gasit nicio masina care sa ma satisfaca in jurul acelei valori. Intre timp am facut aproximativ 20k km de atunci si totul se prezinta excelent. Ca dotari, de mentionat ar mai fi sistem audio Harman&Kardon, Steptronic Sport cu padele, scaune Alcantara/Hexagon, motor B47 190cp, scaune electrice cu memorii si reglaj lombar/lateral, oglinda interioara Automatic Dip, High Beam assistant, camera marsarier si in rest..banalitati. Intr-un mod ciudat, a avut un Satin/Crom nelucios la geamuri desi grila de aer de pe aripa a fost negru lucios. De la achizitie si pana acum am colantat cromul/satinul de la geamuri in negru lucios si am cumparat un set de jante pe 19' 442 style pentru vara. Pentru iarna am pastrat jantele originale pe 18' style 400. In primavara ma gandesc sa pun capace de oglinzi de M4. Atasez si niste poze. Pun doar o poza aici pentru ca ar arata foarte rau daca le-as redimensiona pe toate ca sa incapa in limita de 1MB. Restul de poze le-am adaugat aici: https://ibb.co/album/bbwRT66 points
-
O bara M sh completa si la un pret ok e greu de gasit prin zona. Si mie i-mi place m tech 2 plus ca vreau sa fie totul complet la interior, fara sarme si soricei. Asa vreau sa fac si la bara spate, doar ce e cam scumpa.2 points
-
2 points
-
Multumim pentru ca ai revenit si ne ai spus chiar daca nu ti a rĂŁspuns nimeni. Zi buna!2 points
-
Am rezolvat problema ! Unitatea de control far 500 lei + 200 lei diagnoza si manopera 700 lei distractia2 points
-
1 point
-
De curiozitate, cat ai platit pentru revizie ? si ce ti-au schimbat mai exact ? Experiente proaste cred ca am avut aproape toti cu reprezentantele, deci pe undeva e de inteles sa cauti alternative.1 point
-
foarte frumoasa , sa te bucuri de ea! Da, 330i/430i sunt destul de rare din pacate1 point
-
Cand spun rezolvat, ma refer la un mic accident de circulatie, cu un bmw seria 5. Scuze de informatii incomplete. Masina e in garaj, deocamdata. Fii-miu mai are sambata un examen si se apuca dupa. Am scos de pe realoem un necesar de piese, coduri, preturi, ramane sa vad ce lipseste de pe masina si ce se poate recupera (pe interior sunt multe sarme, coliere, tiganie). Variantele sunt doua: -Bara M tech 2 noua am (am vazut 2 tipuri de material, plastic abs si polipropilena) -Bara M din dezmembrari (aici nu am aprofundat, inteleg ca cele de pe coupe nu merg pe sedan) Ceva recomandari? Daca totul iese ca la carte, urmeaza si bara spate (alta tiganie, pe interior) dar si niste style 135 pe 18 ca sa simtim si praful de pe strada (masina are suspensie sport, daca nu gresesc, arcurile sunt cele negre).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte misto masina...cum e iarna cu geamurile usilor? ingheata? Da-mi si mie PM cu pretul, daca vrei. Ms!1 point
-
1 point
-
a facut o banala revizie. ce era atat de minunat si specializat daca era facuta la inginerii de reprezentanta? a mers 2000 km dupa revizie si problema e ca scade prea mult si repede intervalul de service. nu prea vad ce nu au facut bine la revizie din moment ce resetarea a fost facuta.1 point
-
Induci lumea in eroare rau. Reprezentanta apeleaza la oameni din afara pt rezolvare a diferitelor probleme, pe care ei nu au know how-ul necesar. Cred ca avem si colegi pe forum care colaboreaza cu reprezentanta pe anumite arii. Daca iti gasesti omul/service-ul care trebuie, ai o experienta de 3x mai buna ca intr-o reprezentanta unde au trafic de clienti, mecanicul isi ia banutul orice ar face, fata de cineva pasionat sau care traieste doar din calitatea pe care o ofera clientilor.1 point
-
Georgiana, stai momentan linistita. Nu schimba distributia. Daca vrei neaparat sa schimbi uleiul la cutie, poti sa o faci. Dar daca nu da cutia niciun semn, eu zic sa stai linistita si cu asta. Eu l-am schimbat la X1 pe final de toamna la 119 mii si cred ca am facut-o prematur, a zis si mecanicul ca arata foarte ok si nu era nevoie neaparat. Apropo, nu te mai loveai de atatea lucruri, daca veneai pana la urma sa vezi masina sotiei ambele revizii efectuate. Cred ca am vorbit pe olx si urma sa vii sa o vezi, dar s-a intamplat la noi cu izolarea covid si apoi nu ai mai ajuns. Sper ca masina ca ai luat-o sa fie la fel ca a noastra, care merge ceas. Multi km cu ea fara probleme! Iti recomand APB Service, eu acolo am facut revizia si cea generala si la cutie. Sa le spui sa iti verifice si tamponul antibalans (e o problema uzuala la F48 si la F60; nu e costisitor, pana in 90 euro cu totul).1 point
-
Salut. Din ce spui tu (mers in oras, rulaj mic) cred ca mai degraba ti se potriveste benzina. Eu am 116i, vezi topicul cu masina mea -> http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184399-e87-116i-2007-scufita-rosie/.Eu fac cam 10k km/an, si de cand am masini am avut doar pe benzina. Deci despre diesel nu prea stiu ce sa-ti spun, doar ca are distributia in spate si e mai costisitor sa o schimbi, si are DPF, care si ala cam pica dupa 200k km din cate inteleg. Si la benzina ar trebui schimbata distributia la interval de 100k km din pacate, dar macar e mai putin costisitor fiind in fata.116i e mai slabut ca si putere fata de 118i si 120i, dar probabil il gasesti mai ieftin la achizitie si mai putin alergat. Ca si consum sunt cam la fel. Mie imi arata 10% pe BC, deci este un consum maricel, dar fac multe drumuri scurte, cativa km, si acum iarna o tin destul de mult pornita pe loc pentru caldura.Impozitul e bani de seminte (65 lei), asigurarea in jur de 500 lei. O revizie (schimb ulei si filtre) m-a costat 400 lei ultima oara. Filtrul de combustibil nu se schimba, e in rezervor.Legat de rulajul acestor masini, eu am gasit-o cu rulaj foarte mic, unic proprietar. Am platit in plus pentru asta, dar sunt multumit, nu am schimbat mai nimic la ea de cand o am.Ca si motoare, nu sunt cele mai reusite, au vanos si valvetronic care pot face probleme. Al meu e motorul de prefacelift (N45), si nu are valvetronic. Ar trebui sa tina relantiul bine, si sa vezi daca porneste bine la rece. Sa traga motorul, sa urce frumos in ture, sa nu aiba scurgeri, stii tu. Motoarele astea sunt ceva mai zgomotoase, e ceva normal.Per total este o masina potrivita pentru oras, pentru o femeie, dar nu uita ca e totusi o masina premium, care presupune cheltuieli de reparatie mai mari fata de alte marci.1 point
-
Am citit si mesajul ce mi l-ai dat pe privat. Abia acum inteleg, si imi dau seama, ca posibil ca masina ta sa nu fi avut deloc navi inainte. Video asta cred ca e relevant pt cum s-a pus navi android la tine: Dar nu inteleg ce vrei sa zici, navi de generatie mai noua? Adica tot android ai vrea? Dar in cazul asta, ce are navigatia actuala? Prea veche nu are cum sa fie. Si daca nu iti place, poti cauta pe xda developers ROM-uri mai actuale pt ea, cu siguranta ceva folositor gasesti. In ceea ce priveste trecerea la navi originala CiC sau NBT, nu stiu sigur aici de ce ai nevoie. Vezi userul SKW de aici de pe forum, el a mai facut.1 point
-
Edit,cred asta.am ales alt service,pt ca in reprezentanta nu am avut experiente deloc placute.masina a iesit de 4 luni din garantie.cei de la Bavaria din Sibiu(locuiesc in Sibiu)nu sunt profesionisti.dai foarte greu de ei.am avut masina lasata la ei o saptamana pt cutia de transfer si din 10 telefoane doar de 2 ori au raspuns.m-am saturat de bataie de joc pe banii mei.si odata ce a expirat garantia am zis ca sa incerc si altundeva,poate dau dovada de mai mult profesionalism.nu m-au interesat costurile unei revizii.dar nici nu imi place cum lucreaza cei din reprezentanta.(schimbarea lichidului de frana-de fapt completare)si altele. Stai linsitit ca nu mi-am luat BMW si apoi sa nu am bani sa o intretin.1 point
-
Ca tot vorbeam cu soția saptamana trecuta sa-i punem o bara de m3, ca nu prea e zdravĂŁnĂŁ asta de pe masina, a rezolvat-o fii-miu asta seara, cu un seria 5. Asta e, pauza ĂŽn garaj, tocmai când mergea și ea bine. Ca pedeapsa, o sa-l las pe el sa se descurce, eu achit devizul.1 point
-
Am scos azi si izolatia urat mirositoare din portbagaj. Ramane de vazut, la primavara, ce pun in loc. Am scos furtunul de vacuum de la clapeta din esapament, l-am blindat cu un surub si mi s-a aprins check-ul galben. Am pus furtunul la loc si am sters eroarea. Clapeta este bine intepenita in pozitia deschis, nu am putut sa o misc. Deocamdata ramane asa.1 point
-
Inca nu am pus nimic, vad la primavara ce pun, ceva idei? Am cautat acum, Bogdanx este cel care a postat motivul mirosului, multumiri!!!1 point
-
Poate cineva de aici va fi in aceeasi situație si nu va trebui sa desfaca toata masina ptr a rezolva problema asta, relativ simplĂŁ. Practic, masina a inceput sa tragĂŁ dreapta, nu ceva de speriat, dar evident..Am zis ca ar fi din cauza unghiului de fugĂŁ deoarece am schimbat suspensia cu ceva timp in urma....fiind plecat nu am avut timp sa fac o programare, drept urmare cand am ajuns acasĂŁ, m-am prezentat imediat la un atelier din Cta care se ocupa cu asa ceva.Din spusele lor, masina nu ar fi trebuit sa tragĂŁ dreapta, totul fiind aproape in parametri, dar la insistențele mele au mai facut cateva reglaje fine.Am iesit imediat in probe, la fel, masina se ducea in dreapta mai ales la peste 100km/h..am revenit la ei, facut din nou reglaje, degeaba, totul era in parametrii, doar ca problema mea ramanea nerezolvatĂŁ.. am zis sa mai incerc si la altii, poate sculele astora nu erau calibrate corect si asa am ajuns la cel de-al doilea atelier.Fara sa le spun absolut nimic, i-am lasat sa isi faca treaba.Mi-au confirmat si ei ca totul e OK si ca nu mai au ce sa regleze, cauza fiind alta ptr problema mea...de aici incepe show-ul: am inceput prin a inversa rotile, anvelopele, echilibrat rotile din nou, verificat presiunea presiunea,controlat toata articulatia,controlat franele, iesit in probe, la fel, masina se ducea in dreapta.Am zis ca poate o fi de la capetele de bara(direcție) si le-am inlocuit si pe astea, demontat din nou toata suspensia(fata, spate) inversat arcurile intre ele, masina tot in drepata se ducea...Mi-am amintit ca inainte de montarea noii suspensi, am inlocuit bucsile de la bara stabilizatoare.Ănainte sĂŁ le ĂŽnlocuiesc din nou, am anulat complet bara stabilizatoare, adica ambele bielete antiruliu au fost scoase...am iesit in probe si surprizĂŁ, masina nu mai trĂŁgea absolut deloc!! Am cumparat din nou aceleași bucse ptr bara, același brand si le-am montat ĂŽmpreunĂŁ cu bieletele, astfel am rezolvat problema. Singura explicatie ar fi ca bara stabilizatoare era tensionata si din cauza asta masina se ducea spre dreapta.Pe cine am ĂŽntrebat, nimeni nu mi-a sugerat sa umblu la bucsile astea, ba mai mult, am fost luat in ras cand am pomenit de ele... Dupa cum am spus si la ĂŽnceput, o chestie destul de simplĂŁ mi-a provocat atatea bĂŁtĂŁi de cap.1 point
-
Buna ziua la toti membrii forumului si bine v-am gasit. Sunt nou pe acest forum si cer sfatul in achizitia unei masini bmw din seria 1 mai exact model 120d. Sotia care are permis de aproape un an si de cand a luat permisul a condus un renault scenic 1 , a cam venit momentul sa ii schimb masina pentru ca cea veche a inceput sa ne cam lase. Am tot vazut acest model de la BMV seria 1 , de la 116i , 118i si 120d si sincer cred ca este exact ce ii trebuie iei pentru deplasarea in oras (Bucuresti) (servici-acasa si ceva cumparaturi) As cauta ceva intre 2008 si 2010 ca ani , nu prea as vrea sa dau multi bani mai ales ca este incepatoare si daca sunt ceva evenimente,sa gasesc piese la dezmembrari. As dori ceva informatii ,de exemplu cat este impozitul pe an, cat este asigiurarea, si cam ce consum are o astfel de masina in oras. Am tot vazut pe net anunturi ,unele cu km peste 250.000 ,altele sub 200.000 , ma gandesc ca cine a avut o astfel de masina cu vechime de 10-13 ani are si km peste 200.000 Care sunt problemele cele mai intalnite la motor la acest model? Ori ce informatie ar fi de ajutor. Tin sa specific ca nu ma dau banii afara din casa sa cumpar ceva de 5000-7000 euro, iar ca si km pe an nu facem foarte multi, de exemplu am scenicul din 2008 cumparat la 96.000 si acum are 210.000 km As vrea o masina care sa mearga bine sa nu bag bani in ea dupa achizitie, daca imi puteti spune la ce sa ma uit dupa la o masina sa imi dau seama daca este reala descrierea, ar fi de mare ajutor.0 points
-
Evident. Si la noi la serviciu se intampla la fel si noi fiind reprezentanta a ceva. Pt restul, pus punctual pe situatia descrisa de om, nu ai dreptate. El s-a urcat in masina si unde a vazut poarta deschisa, acolo a intrat. De asta nu am priceput la ce a experimentat asa ceva.0 points
-
Nu e vorba de a avea sau nu. Dar daca aia de la reprezentanta din Sibiu nu stiu de capul lor, crezi ca stie un carpaci?! Macar aia de la reprezentanta stiu sa schimbe un ulei si sa reseteze intervalul de service. Pt 200-300 de lei economisiti, nu merita la nenea Aurel0 points
-
Dancila,sa stii ca pe lumea asta nu se poate si cu sula in fund si cu sufletul in rai. Exista asa: 1.ieftin si prost 2.scump si prost 3.scump si bun. O a 4-a varianta nu mai exista. Suplimentar, deocamdata cu siguranta esti primul care mers cu G-ul la ciocanari, restul merg la reprezentanta. La ciocanari se merge in prezent cu E-ul si F-ul. Tinand cont ca esti primul care a experimentat ciocanarii, poti scrie aici pe forum cum ai rezolvat problema, daca ai de gand sa o rezolvi, pt ca se pare ca se da startul la intretinerea le ieftineala si pe G-uri de acum si poti ajuta si pe altii. Apropo, esti sigur ca sunt reali kilometrii?0 points
-
Da, 2018 sub 26.000 nu gasesti niciuna nici in config standard, absolut fara niciun optional. @cavaliere, masina din 2018 care are 200k km nu e masina. Abia e masina aia din 2018 care are 100k km.-1 points
-
G30 este o masina care impresioneaza dupa parerea mea prin futurismul interiorului, tehnologie, poate ceva lux si in cazurile motoarelor mari - putere. 520D putere nu prea are Daca nu iei una care sa aibe macar cateva dotari si o mai iei si cu km multi nu cred ca faci alegerea cea mai buna. Dupa mine nu ai cum sa iei G30 in mintile lui si decent dotat fara 30k euro. E posibil sa existe ceva substante specifice eu unul am incercat cu ceva de la Sonax si mi-a lasat niste urme de toata frumusetea (ca de unsoare) pe care abia cu mai multe stergeri cu carpa uscata le-am scos. Sfatul meu este sa nu folosesti decat o laveta microfibra uscata (fara sa apesi) pentru cele 2 displayuri altfel risti sa ramai cu urme urate.-1 points
-
Da. E bine masina, doar ca nu are xdrive. Cel mai probabil discurile si placutele nu sunt schimbate si sunt la final de viata. Daca vrei originale bmw, la reprezentanta, mai ia in calcul 1500 euro fata/spate, inclusiv manopera. Daca te carpesti cu ceva ieftin, scapi cu 1000 euro Mai sunt anvelopele de iarna aprox 700 euro pe dimensiunea asta, daca nu iei ceva lowcost sau sh.-1 points
-
-1 points
-
Citeste cu ajutorul senzorului abs. Nu stiu sa explic...cauta pe google. Principiul de reglare a presiunii este asa: umfli rotile si le controlezi din manometrul pompei de aer si apoi intri in meniul masinii si dai "ok" pe presiubea respectiva. Masina nu stie cat e presiunea, dar prin confirmarea ta, memoreaza ca e buna. Cand senzorul abs detecteaza o scadere de presiune, o anunta in bord. Cum detecteaza senzorul abs, nu stiu. Dar google sigur stie-1 points
-
Pai pune alte suruburi, doar nu schimbi caseta pt niste suruburi-1 points
-
Da. Numai ca ne grabeam, cealalta masina, un Mini Cooper, e cam pe butuci si aveam nevoie de masina ca sa avem cu ce duce copilul pe unde este nevoie. Mult succes cu vanzarea!-1 points
-
Hai sa vorbim pe poze sa stie eventual si altii ce se poate rupe, si la tine s-a rupt. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3E11-EUR-12-2013-F30-BMW-320d_ed&diagId=32_2071-1 points
-
Masina are un senzor destul de destept care citeste cat de ars este uleiul. Ma gandesc ca poate a pus un ulei prea subtire comparativ cu specificatia necesara si senzorul il citeste ca fiind ars si aproape de necesitatea de a fi schimbat-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00