Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/19/21 in Posts
-
Pune o serie de sasiu si verificam in baza de date BMW ce apare.3 points
-
Cred cĂŁ dacĂŁ doriți sĂŁ fiți cinstit, ar trebui totuși sĂŁ atașați rapoartele și sĂŁ explicați ĂŽntreaga situație. Menționați adevĂŁratul kilometraj ĂŽn anunț. Probabil cĂŁ aceastĂŁ experiențĂŁ vĂŁ va fi utilĂŁ ĂŽnainte de a cumpĂŁra o altĂŁ mașinĂŁ la mâna a doua.3 points
-
BunĂŁ ziua, am o problemĂŁ cu kilometrajul mașinii mele. Vreau sĂŁ-mi vând mașina, dar dupĂŁ ce am verificat-o pe Carvertical și Autodna, am avut o surprizĂŁ. Se pare cĂŁ proprietarul anterior a redus kilometrajul ĂŽnainte de a vinde mașina. Din pĂŁcate, atunci nu știam despre posibilitatea de a verifica vehiculul ĂŽnainte de a-l cumpĂŁra. Sunt supĂŁrat acum, dar este prea târziu sĂŁ mai pot face ceva. Am vrut sĂŁ folosesc aceste rapoarte despre istoricul mașinilor ĂŽn anunț, dar acum n-o mai pot face. Ce sĂŁ fac ĂŽn aceastĂŁ situație? Orice cumpĂŁrĂŁtor ĂŽmi poate verifica mașina și poate vedea kilometrajul falsificat. Sunt derutat. Poate cineva s-a confruntat o situație similarĂŁ? Mulțumesc anticipat.2 points
-
Eu zic sa mergi sa ĂŽți facĂŁ o citire de cheie la reprezentata. Vezi dacĂŁ ce e ĂŽnregistrat pe cheie coincide cu ce apare in bord. Și poți sa ceri și istoricul intrĂŁrilor. Uneori rapoartele alea pot fi eronate. Cam cat de mare e diferența? DacĂŁ e undeva la 15-20-30k km, ii dati km ĂŽnainte pana ajungeți la zi și nu va mai complicați cu discuții inutile. Și așa o sa va sune toți combinatorii care o sa va ĂŽntrebe direct: “care e ultimul pret?”, ca sa știe ei cat le iese profit dupĂŁ ce ii dau km ĂŽnapoi și o vând mai departe.2 points
-
vezi ca se fac niste estimari acolo, nu e musai corect raportul !2 points
-
poti sa le folosesti si asa, se va vedea ca nu tu i ai dat inapoi, deci cumva poti folosi asta si in favoarea ta, evident ca te va ajuta pe tine ca si om nu neaparat si la vanzarea masinii. Si eu am patit asa cu o masina adusa din DE careia ii dadusera km inapoi cei din RO care o adusesera, cand am vandut-o am specificat care este posibilul rulaj al masinii conform ultimei intrari avuta in reprezentanta, in cazul acela nu stiu cat de mult mai conta, era prin 2016 si vorbim de un E39, deja avea 14 ani masina, nu stiu in cazul tau ce masina este.2 points
-
1 point
-
Nu VĂŁ puteți schimba istoricul oficial al mașinii. Deci, cel mai important lucru este sĂŁ nu ascundeți informațiile pe care le cunoști de cĂŁtre cumpĂŁrĂŁtori.1 point
-
Nu e nicio chestie cu acele plus sau minus. Tastele respective au fost puse initial pt a arata aprecierea sau dezacordul asupra unui text. Conflictul cu el este mai vechi si in linii mari el considera ca port grija altora, opinie bazata pe faptul ca deseori am afirmat ca avem masinile pe care nu ni le permitem, eu aducand un argument simplu si anume ca cei din vest care conduc bmw sau ceva similar nu concep sa nu aiba casco si nu au boarfe de la zara sau H&M. Si eu sunt in aceeasi categorie; adica daca am pus un cacat pe masa si l-am servit forumului, m-am infruptat si eu din el. la noi casco este perceput ca o povara si nu ca ceva ajutator, lucru care intareste ideea de mai sus. Apoi el considera ca am foarte multe frustari pe care le revars online sub diferite forme. Una dintre ele fiind ca nu am o masina foarte misto si, suplimentar, masina pe care o am nici macar nu este a mea. Un alt conflict cu omul a venit de la discrepantele salariale din Germania. In fine.1 point
-
Pai si care este "sparla" ca primesti un - sau un +? ) Eu sunt veryy happy doar cand ma anunta angajatorul ca se aud/vad prime la orizont, chiar si prima la dreapta, sau prima la stanga, prima sa fie!!1 point
-
Foarte tare, prin faget iarna prin padurile alea inghetate cu bateria la plimbare :frantics: Este cred ca o experienta cu o motocicleta veche, merge frumos cand merge da si cand te lasa in drum dai nezei si nescrisi , mereu incordat la zgomote si usor cu acceleratia1 point
-
Bimmer, fiecare om are niste idei si conceptii proprii pe diverse teme. Le discutam in diverse medii. Tampit ar fi sa incerci sa le impui cumva. De exemplu, cand ma uit din spate la o masina, spatele unei masini are o anumita suprafata, arie. La jantele de 17, implcit cu anvelope de 225, pare ca de sub masina ies niste betze, nu anvelope conforme cu masina. De asta zic ca o latime de 245 da un aspect rezonabil seriei 5. La x3 si x4, desi sunt niste masini mai mici decat seria 5, aria partii din spate este foarte mare, fiind suv-uri si mi se pare ca anvelopele de 245 chiar nu respecta proportiile masinii, parand subtiri cand le vezi din spate iesind de sub caroserie. Si exista persoane care au 225 pe X3. Revenind la roti cu jante de 17 inch pe seria 5, vazute din profil, janta de 17 este mica raportand la diametrul total al rotii, rezultand un talon al anvelopei foarte mare si care arata disproportionat cu restul masinii. Evident, janta de 17 arata dispoportionat de mica raportand la dimensiunea masinii vazuta din profil. Fiecare lucru pe lumea asta trebuie sa se integreze armonios la ceea ce il inconjoara, iar jantele de 17 nu sunt din filmul seriei 5. E ca si cum ai avea 1.90 si o sotie de 1.60. Nu spun ca nu poate fi o relatie misto dar... Ti-am prezentat frumos opinia mea. O astept in acelasi fel pe a ta.1 point
-
Sunt total de acord ca 17 inch protejeaza la maxim masina, insa nu poti functiona mereu privind partea pragmatica a problemei. Chiar si iarna, masina trebuie sa arate binisor, iar cu 17 inch nu are cum sa arate. Personal, daca as avea 17 inch sau 20 de inch pe seria 5, f10-g30, primul lucru pe care l-as face, chiar inainte sa ii pun motorina, i-as schimba rotile. 20 inch mi se pare in extrema aialalta.1 point
-
Urmaresc cu atentie tot ce se scrie despre g30. Nu a facut nimeni asta...mai bine cauti pe forumurile de afara. Dar la ce te ajuta o asemenea schimbare? Si apropo, sunt doua cazuri pe forum unde un astfel de panou de clima a cedat de mai multe ori1 point
-
F putini. Ca nu e nimeni fraier sa dea bani aiurea. In principiu, nu are ce sa se intample ca sa dai 1000 de euro la casco pe o masina de 30.000. Si daca de intampla, au inceput sa se gaseasca mai usor piese de g30. Mai bine pui banii pe care i-ai pierde cu casco pt a lua seria 7.1 point
-
Nu e problema de ulei daca face in halul asta, mai mult ca sigur ai probleme cu blocul de valve si / sau pachetul de discuri echivalent treptelor cu probleme. Dai banii degeaba pe revizie...1 point
-
Doar ce-am primit piesele, pe sapt viitoare incerc sa ajung sa le schimb. Revin cu update.1 point
-
O revizie la cutie si diagnoza la cutie la cei de la ZF...Nu merge mult cu ea asa pentru ca o faci praf.1 point
-
La faruri nu se graveaza marcajele de omologare pe lentile si asta din considerente estetice in primul rand. Sunt anumite module de LB si HB (tiruri, camioane, autobuze, etc) care au marcajul de omologare pe interior cumva. In fine. Producatorii OEM nu accepta de obicei genul asta de marcaje pe lentila. La lampile spate in schimb se graveaza aceste marcaje de multe ori pe lentila exterioara, desi de multe ori mai nou se graveaza housing-urile. Aceste marcaje conform standardului trebuie sa fie vizibile si lizibile fara a utiliza anumite tool-uri, gen surubelnite.1 point
-
farula ala este de UK. farurile de RHD: 01 Headlight left VALEO 1 63116942723 01 Headlight right VALEO 1 63116942724 farurile de LHD: 01 Headlight left VALEO 1 63116942721 01 Headlight right VALEO 1 631169427221 point
-
Asa este , farul e de Uk , un prieten din uk mi a facut poza la el ca sa vad diferenta , asa fac si eu bag codul de pe el ,dar ma gandeam ca mai stie cineva alt trick Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Mi l-a schimbat si mie pe recall racitorul de gaze. Pierdea Egr-ul lichid de racire.1 point
-
Nu e vorba ca imi bat capul, cu siguranta este vorba despre cineva pe care am suparat anterior. Faza este ca eu nu tin ranchiuna si uit repede daca am avut un soi de conflict cu cineva. Asta mi-ar mai trebui, sa ma supar pe un forum, cand viata reala iti cere destula atentie. Ar putea sa imi scrie in public sau in privat, sa imi reproseze X si y lucruri. sunt genul de om sa imi recunosc prostiile spuse anterior, uneori poate impulsiv. Se intampla sa imi citesc postari de acum ceva vreme in urma si sa nu ma mai regasesc in ele. Repet, o singura persoana cred ca am suparat, stiu cine este, sta pe private si chiar el ma acuza de numeroase frustrari si ca port grija altora.1 point
-
Salut, nu a mai facut fente suspensia de cand am schimbat pernele si degriparea electrovalvei. Intre timp am comandat alta noua, de pe ebay, sper sa nu am probleme pana soseste piesa noua. Urmeaza sa schimb si protectiile la amortizoare in curand.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Du-te la mecanic sa scoata sonda si sa verifice cu un manometru ce presiune ai la ulei Nu mai merge asa cu ea ca faci mult mai rau daca e o problema de uzura a motorului si motorul nu-ti mai tine presiunea la ulei1 point
-
blocul de valve, cel mai probabil. Se poate reconditiona, te va costa de la 900E in sus, cu aproximatie. Nou e de ordinul 2-3k euro, sau mai bine.0 points
-
@branevl, nu s-a inventat perpetuum mobile La bmw diesel pica racitoarele, la alte marci altceva etc. Pimp, vad ca esti online. Astept sa imi dai minus0 points
-
Nu prea incurajator. Nu ca nu as fi intuit.. E cam naspa sa mergi cu o electrica (si-asa are un minim minimorum in materie de confort) apoi si caldura sa o diminuezi iarna sa ajungi la destinatie... hmm0 points
-
Salut am si eu un bmw 320d 163 cp e90 si nu imi mai merg luminile pe volan si pe butoanele de la geamuri . Problema a aparut cand am schimbat macaraua pe spate dreapta am montato si am bagat surupul de la use in firele de la buton. Apoi am vazut ca nu merge am descafcut am bazut ca am atins cu surupul firele le-am desfacut prins inapoi geamul merge si butonul. Doar ca problema cu luminile inca e pe testar arata ca are scurt undeva dar nu specifica unde sigurantele le-am verificat pe toate si tot nu gasesc problema Multumesc-1 points
-
-1 points
-
salutare. din cate stiu eu tu ai NBT.daca vrei sa iti pui un ecran mai mare ar trebui sa meargatot ce trebuie sa faci este sa ii schimbi rezolutia din codare cu esys. bafta-1 points
-
Vezi ca el are o strategie interesanta, ca in Coreea de Nord. Daca este cumva careva de acord cu mine intr-o anumita privinta, primeste si ala minus. Ma fascineaza omul asta. La Coreeni, daca faci o greseala impotriva sistemului, pedeapsa pe care o primesti tu, o primesc toate rudele de gradul 1, deoarece sunt sanse mari ca si respectivele rude sa aiba aceleasi ganduri ca ale inculpatului... sau poate nu le au, dar se fac vinovati ca nu au depus eforturi pt a indrepra inculpatul.-1 points
-
edit, ai putea sa imi explici mie de unde vine ideea asta de seria 5 trebuie sa aiba vara jante late de 18 ca alea de 17 sunt prea subtiri? Ca sa intelegi intrebarea mea si raspunsul care il caut, de unde a pleact toata ideea asta de roti mai late sau cel putin mai late (decat alea de 17 la seria 5 de exemplu)? Adica, de unde e toata ideea asta, de unde vine originalul ideii?? Raspunde-mi la intrebare si apoi spun si (dau cu parerea.. mea) de ce o tampenie.. Atentiune aici, daca nu spui tu, o sa spun eu. iar eu o sa fiu mai rau in ceru' gurii.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00