Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/21/21 in all areas

  1. Salut E vreo problema cu senzorul de presiune diferentiala? Pozele sunt facute dupa o regenerare pasiva, temperatura optima 90 si idle. Cu contactul pus si motorul oprit era -2mbar. La 24h , masina a stat in timpul asta, valoarea era de 5mbar(contact pus, motor oprit). Testul din Ista e in parametrii. Cum as putea sa-l verific mai bine?
    1 point
  2. La mine sa ĂŽntâmplat așa. MașinĂŁ cumpĂŁratĂŁ aici ĂŽn Austria (BMW E91 318D 2007) am mers la reprezentanta aici ĂŽn Innsbruck pentru un istoric al mașini având ĂŽn vedere cĂŁ masina a rulat doar in Austria,cei de la reprezentanta nu au vrut sĂŁ mĂŁ ajute cu nimic am bĂŁgat vinul mașini pe carvertical km mi ia dat estimativ cam puține detalii despre mașinĂŁ dupĂŁ care am folosit o aplicație www.checkVIN.eu și pot spune cĂŁ am primit absolut tot istoricul mașini de la cumpĂŁrarea mașini de la primul proprietar pânĂŁ ĂŽn momentul când am cumpĂŁrat eu masina absolut toate intrĂŁrile ĂŽn service și toate operațiunile. Un plus la aceastĂŁ aplicație e cĂŁ ați spune daca existĂŁ recall pe modelul de mașinĂŁ pe care o verifici.
    1 point
  3. Corect, eu zic s-o schimbi cat mai repede, sa fii sigur! )
    1 point
  4. Mie imi plac maxim astia care nu sunt in stare nici macar sa-si faca un cont de olx si se conecteaza cu contul de fakebook.... le mai vezi si fata de prosti unora sau mai rau odraslele.....ce sa mai, incredere maxima!
    1 point
  5. Superb, dar cred ca era indoit deja dinainte sa o cumperi
    1 point
  6. Nu neaparat casco, dar un rca extins, care costa aproximativ cat un rca normal si te scapa de cheltuiala DOAR DACA lovesti alt autoturism din vina ta. Nu cred ca mai puteai face casco la o masina asa veche.
    1 point
  7. Salut! Daca montezi bara M tech 2, ai nevoie de canale de aer si carenele de la rotile fata pentru bara M. Carenele si canalele de aer nu se potrivesc de la bara normala la bara M.
    1 point
  8. Eu cred ca platim prea mare atentie unor indivizi de acest gen ... trebuie sa acceptam ca democratia mai are si rateuri si libera exprimare lasa loc si unora ce au puncte de vedere slightly different then ours, continul postarilor lor tinzand spre nulitate atat dpdv tehnic cat si ca atitudine abordata.
    1 point
  9. Vezi ca el are o strategie interesanta, ca in Coreea de Nord. Daca este cumva careva de acord cu mine intr-o anumita privinta, primeste si ala minus. Ma fascineaza omul asta. La Coreeni, daca faci o greseala impotriva sistemului, pedeapsa pe care o primesti tu, o primesc toate rudele de gradul 1, deoarece sunt sanse mari ca si respectivele rude sa aiba aceleasi ganduri ca ale inculpatului... sau poate nu le au, dar se fac vinovati ca nu au depus eforturi pt a indrepra inculpatul.
    1 point
  10. Ai de plm. Asta e, i-au placut pasaricile tinere. Fetele astea au sangele fierbinte in instalatie, e clar ca le-au apucat pandaliile acasa cat timp gusteru era plecat de munca. Ce sa faca si ele de plictiseala, hai sa dam o tura fata cu bemveu.
    1 point
  11. As zice ca e una din cele mai practice masini cand vine vorba de transportat obiecte cu dimensiuni neobisnuite
    1 point
  12. Te uiti la tv cum vorbesc de orice tema financiara pe ecran se numara bani, euro, dolari, lei, ii aseaza ii numara ii aranjeaza de ti se invart ochii in cap ca la cherry poker Te uiti pe farcebook jeap selfie din q7,7.ar,ML Te uiti pe strada vezi bemve cinciar, spranceana, 88-BOS Intri in magazin toata lumea vorbeste de jmecheri si de functii aventuri pe care tu nu ai cum sa ti le infaptuiesti vreodata Mai dai si in drum dinspre munca peste o strada de palate cu turnulete si petrecere cu manelisti care fac ploaie de bani si ti se pune pe suflet :frantics: Ce iti mai ramane sa faci decat sa fumezi o tigare de nervi :flowers:
    1 point
  13. Logica e alta, când ai o mașinĂŁ slabĂŁ simți nevoia sĂŁ impresionezi cu aptudinile. Când ai ceva puternic ești mult mai relaxat. Și mie mi s-a pĂŁrut foarte aiurea cĂŁ au folosit in știrea inițialĂŁ poza de la un car meet. Acum e60-ul ĂŁla probabil 520d cu 4 evacuĂŁri și gaura de cheie la portbagaj a devenit bolid de lux. https://stirileprotv.ro/divers/bolid-de-lux-rupt-in-doua-intr-un-accident-teribil-in-bistrita-nasaud-cine-se-afla-la-volan.html "Bolid de lux rupt ĂŽn douĂŁ ĂŽntr-un accident teribil ĂŽn Bistrița-NĂŁsĂŁud. Cine se afla la volan" Mașina de 3k euro bolid de lux. Și vĂŁd chestia asta in trafic, oameni care efectiv aproape se sinucid doar doar sa se dea "Moama l-am fĂŁcut pe ĂŁla, ce pilot sunt". De regulĂŁ se termina cu ĂŽnjurĂŁturi prin stație de la amaratul care era sĂŁ moarĂŁ din cauza unui "pilot", m-au depĂŁșit nush cate Loganuri 1.4, passaT 2.0 etc. Și mai sunt ratații aia care te bagi in depĂŁșire și brusc accelereazĂŁ, nu-i bai cĂŁ tot iese depĂŁșirea degeaba ĂŽși ĂŽncordeazĂŁ cele 150 de iepe leșinate dar gestul in sine...cum sĂŁ mĂŁ depĂŁșesca altul pe mine? Nus vreun sfânt, ĂŽmi place sĂŁ dau de alții ĂŽn trafic cu mașini bune și chef de joaca dar efectul asupra cazanelor e aiurea, mentalitatea aia, imi risc viața și a pasagerilor sa arĂŁt cĂŁ l-am fĂŁcut pe ĂŁla deși are de câteva ori mai multi cai sub capota. Și nu cĂŁ mi-ar pasa de viețile lor, dar amaratul de pe contrasens nu are nici o vina, și am fost de nush cate ori amaratul de pe contrasens care efectiv a și oprit mașina ĂŽn afara localitĂŁții din cauza la vreun imbecil care ĂŽși supraestimeazĂŁ troaca. Chestia e cĂŁ pe aia cu mașini bune nu i-am vĂŁzut cu manevre sinucigașe, degeaba zic unii, are nush ce mașina puternica e pericol public, tot aia cu normale sunt mult mai periculoși. CĂŁ or fi tineri cu permisul de abia luat sau oameni cu frustrĂŁri, daca dai de un de asta se poate termina tragic.
    1 point
  14. Sindromul limbricului frustrat de romalia
    1 point
  15. 1 point
  16. roman autentic aici ^^ 125k km unii oameni ii fac in 5-6 ani sau chiar mai bine. Gen, peste 6 ani masina omului va avea 150k, iar aia de care zici tu va avea 300k. In prima varianta (probabil) nu vei baga mare lucru in reparatii, pe cand in a 2-a s-ar putea sa inceapa sa-ti pice mai multe (dar probabil genul de om care apreciaza o astfel de masina nu va baga mai nimic in reparatii, va da km inapoi la 150k si o va vinde altui 'pasionat') Nu toti isi iau masinile ca sa piarda cat mai putin la ele, sau sa le vanda in profit. unii se mai gandesc si la siguranta, la lipsa durerilor de cap, gen sa te poti trezi dimineata si sa pleci cu ea la un drum de 5000km fara sa stai cu grija ca te lasa in drum. @raduron - sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
    1 point
  17. Eu nu am dat niciodata regenerare fortata. Cat despre minus, nu eu ti l-am dat, dar nu vad de ce ai fi afectat.
    1 point
  18. Pai si pe timp de vara cum este racit rezervorul de adblue? Porneste aerul conditionat?
    0 points
  19. Omu' a zis bine; toate erorile VOR FI PERMANENTE in 90% din cauzuri pentru ca TERMOSTATELE se decalibreaza.., bujia se ARDE/IMBATRANESTE (creste rezistenta), iar releul la fel se "duce" complet! Ce a uitat sa mentioneze e ca daca senzorii de presiune de pe filtru nu masoara realitatea (sunt defecti) regenerarea NU porneste!
    -1 points
  20. Nu cumva cand tu faci "request" se intampla si regenerarea fortata? Atunci desigur erorile care nu sunt permanente ci doar oarecum temporare, sub influienta cererii (request-ului) daca erorile reapar probabil request-ul poate fi (va fi)suspendat sau amanat pana la rectificarea erorilor partiale, care de fapt sunt permanente.. (inca nedeclarate..) reparand si dupa request, ca si eveniment pe/in scala timpului. Una e sa faci un request prin software, stergand niste erori, si alta e sa fie o problema fizica (filtru colmatat, temperatura insuficienta a motorului...) si sa nu se poata intampla din cauza ca fizic nu este posibil. Desigur ca putem specula pentru inca 5 pagini de acum incolo, dar ma indoiesc ca gresesc DACA SPUN ca Testerul Este Doar o Scula Inteligenta si e bine sa ramana asa. Utilizatorul ar trebui sa ia toate masurile premergatoare pentru a nu-si ingreuna dificultatea.. rezolvarii situatiei. Pe forumuri straine aceste (situatii) sunt cunoscute si intelese. (Am inteles si ce ai spus tu) (stiu ca e greu de inteles pentru aceia care dau minus neintelegand mare lucru; masina (BMW) poate fi un lucru fooarte dificil de inteles - poate asta inteleg)
    -1 points
  21. Numai noutati pe aici. Alte sugestii unvicont(?), la problema lui, nu a mea, ..ca nu e a mea sa aflu intrarea-iesirea. Mai stii poate in realitate pe altundeva sunt fierbinti furtunele.. In caz ca nu v-ati dat seama ca il incurajam pe el.. (Erau unii care ma acuzau de troling.. Care-i treaba, nu se recunosc?)
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.