Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/23/21 in Posts
-
Jante mai mici = confort / protejarea articulatiei / costuri intretinere mai mici / se vede mai urat / masina mai putin stabila Jante mai mari = mai putin confort / ditrugi articulatia mai repede / masina mai stabila / aspect mai frumos / costuri intretinere mai ridicate Fiecare face cum crede !4 points
-
Acumulatorul pentru modulul Telematics este in 2 variante, pentru TCB sau pentru ATM. Verifica ce modul ai in baza seriei de sasiu sa nu cumperi acumulatorul aiurea, nu se potrivesc de la TCB la ATM. Daca ai TCB se inlocuieste extrem de usor, modulul este in portbagaj sub podea langa panoul de sigurante, are un capac deasupra care se deschide super usor si se schimba acel acumulator. Daca ai ATM, este montat pe plafon sub "coada de rechin" si inlocuirea acumulatorului necesita desfacerea tapiteriei de pe tavan. Nu necesita nici un fel de codare, doar stergerea erorii. Acest acumulator nu este bateria masinii, este o baterie de back-up pentru modulul Telematics, in cazul unui accident cand se deschid airbagurile se declanseaza si capsa de la baterie si masina ramane fara curent, modulul telematics foloseste in acel moment acumulatorul de backup pentru apelul automat la 112. Eroarea de SOS in bord nu este neaparat cauzata de acumulatorul din modulul telematics, pot fi nenumarate alte cauze, iti recomand o diagnoza inainte sa il cumperi deoarece costa in jur de 400 ron si ar fi pacat sa dai banii degeaba pe el. Totodata, procedurile BMW spun ca nu e OK sa montezi un acumulator care e mai vechi de 3 luni (are data de fabricatie pe eticheta) deci nu iti recomand sa il iei SH, cand il comanzi la BMW vine in 5-7 zile si de obicei nu e mai vechi de o luna. Acumulatorul asta nu se tine pe stoc, deci in reprezentante nu o sa gasesti acumulatori vechi. Fiind un sistem de siguranta, care e bine sa fie functional 100% in cazul unui accident, nu e indicat sa faci improvizatii.2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ar trebui cumva compuse info astea si facut sticky cred ca SKW a zis de mai multe ori informatia asta1 point
-
Acum rotile au ajuns sa aiba diametre f mari. Poate acum 20 de ani M5 avea roti de 18, acum are de 20. 18 inch cu talon 245/45 are cauciuc indeajuns de mult intre janta si astfalt. La audi e si mai si: RS6 are roti de 21 si de 22. Standardul pt A6 de rand porneste de la 18 inch iar eu mi-am pus pe a mea de 20. Talonul este decent, 255/40 adica intre talonul rotilor de 18 si 19 pt seria 5. Practic un a6 de rand are roti cu diametru mai mare fata de seria 7 sau fata de x3/x4 din generatia anterioara. Totusi, ca sa fim siguri, tie iti sunt cunoscute semnificatiile inscrisurilor de pe roti, da? Tu ce dimensiune de anvelope ai pe E90? Sunt extrem de curios si o sa iti explic apoi de ce1 point
-
Si eu folosesc top tec 4600, la e90 2006 163 cp si nu am avut nici o problema plus ca idee mi s-a parut o ca motorul este un pic mai silentios fata de uleiul anterior BMW cu aceeasi norma si fata de Mobil1. Ce alte pareri mai astepti?1 point
-
Bimmer, fiecare om are niste idei si conceptii proprii pe diverse teme. Le discutam in diverse medii. Tampit ar fi sa incerci sa le impui cumva. De exemplu, cand ma uit din spate la o masina, spatele unei masini are o anumita suprafata, arie. La jantele de 17, implcit cu anvelope de 225, pare ca de sub masina ies niste betze, nu anvelope conforme cu masina. De asta zic ca o latime de 245 da un aspect rezonabil seriei 5. La x3 si x4, desi sunt niste masini mai mici decat seria 5, aria partii din spate este foarte mare, fiind suv-uri si mi se pare ca anvelopele de 245 chiar nu respecta proportiile masinii, parand subtiri cand le vezi din spate iesind de sub caroserie. Si exista persoane care au 225 pe X3. Revenind la roti cu jante de 17 inch pe seria 5, vazute din profil, janta de 17 este mica raportand la diametrul total al rotii, rezultand un talon al anvelopei foarte mare si care arata disproportionat cu restul masinii. Evident, janta de 17 arata dispoportionat de mica raportand la dimensiunea masinii vazuta din profil. Fiecare lucru pe lumea asta trebuie sa se integreze armonios la ceea ce il inconjoara, iar jantele de 17 nu sunt din filmul seriei 5. E ca si cum ai avea 1.90 si o sotie de 1.60. Nu spun ca nu poate fi o relatie misto dar... Ti-am prezentat frumos opinia mea. O astept in acelasi fel pe a ta.1 point
-
edit, ai putea sa imi explici mie de unde vine ideea asta de seria 5 trebuie sa aiba vara jante late de 18 ca alea de 17 sunt prea subtiri? Ca sa intelegi intrebarea mea si raspunsul care il caut, de unde a pleact toata ideea asta de roti mai late sau cel putin mai late (decat alea de 17 la seria 5 de exemplu)? Adica, de unde e toata ideea asta, de unde vine originalul ideii?? Raspunde-mi la intrebare si apoi spun si (dau cu parerea.. mea) de ce o tampenie.. Atentiune aici, daca nu spui tu, o sa spun eu. iar eu o sa fiu mai rau in ceru' gurii.1 point
-
Nu Cristian, 17 inch este in lista de dotari pt seria 5, nimic in neregula cu asta, dar este fix ca si cum ai avea material textil pe scaune la seria 5 si nu piele. Arata anormal. Iar 225 pt seria 5 este efectiv prea putin dpdv aspect pt o asa masina...subscriu, par roti de bicicleta. Si din profil, balonul anvelopei care are 12.4mm este efectiv prea mult pt un sedan. Evident, iti faci treaba cu ele, insa nu prea merg pt masina asta. 225 sunt pentru seria 1 si seria 3...desi si pt seria 3 sunt la limita.1 point
-
La 5.000 pe spate mai am 6 mm mĂŁsurate cu lera.. eu as vrea sa le schimb dar sunt prea bune ))1 point
-
In România oriunde mergi cu un bmw, ĂŽntâi ți se spune cât de urgent trebuie schimbatĂŁ distribuția mașinii iar abia apoi se poate discuta mai departe. Cea mai de succes afacere a service-urilor1 point
-
Salut, Geamul de la portiera se lasa jos automat cand deschizi usa si se ridica automat cand inchizi usa.Exista un switch pe stalpul masinii chiar in interiorul tijei care blocheaza usa cand o trantesti.Acel switch este impins de mecanismul clantei si actioneaza ridicarea geamului la inchidere si coborarea lui la deschidere. Verifica cu usa deschisa daca geamul se ridica atunci cand apesi acel switch cu o surubelnita. Daca se ridica, inseamna ca trebuie sa repozitionezi tija aia de pe stalp astfel incat sa iasa un pic mai in afara, astfel o sa existe un contact mai bun intre mecanismul clantei si switch. Vezi ca tija aia este prinsa in doua suruburi torx ( de 20 cred, nu mai tin minte) si sunt stranse foarte tare, la mine cel putin asa au fost. Fa-ti un semn cu un marker inainte sa desfaci, nu trebuie sa misti foarte mult ca sa obtii un contact mai bun pe switch.Nu trage tija prea mult in afara ca nu se mai aliniaza usa cu restul caroseriei. Succes!1 point
-
@raduron10 Atunci o sa ma duc tot la reprezentanta. Nu se merita pt 300 lei sa le fac in alta parte. Mersi.0 points
-
@mgi am vorbit la bmw filaret unde mi am tot facut reviziile, mi au cerut undeva la 1200 lei cu tot cu senzor.. nu ma pricep daca este un pret bun , de aia am intrebat poate “ies” mai ieftin daca mi le cumpar eu.0 points
-
Cateva intrebari ajutatoare: - unde anume ai cautat si n-ai gasit? Poti sa dai o lista de site-uri? - ce service autorizat te primeste cu placutele tale? - n-ar fi mai simplu sa le cumperi de la service-ul ala autorizat? Mai am, daca astea nu ajung0 points
-
0 points
-
Salut baieti. Trebuie sa mi schimb placutele de frana pe spate la al meu G30 520d, chestia e ca garantia mi a expirat luna asta si ma gandeam sa mi cumpar eu piesa si sa mi le pun la un service autorizat. Am tot cautat pe net dar nu gasesc.. asadar de unde pot cumpara placute frana spate + senzor ? Astept link-uri sau sugestii0 points
-
0 points
-
Știu cĂŁ o sĂŁ ĂŽmi sara lumea ĂŽn cap dar problema vine de la EGR . Daca deconectați mufa EGR și mufa electrovalva EGR ,o sĂŁ observați ,dupĂŁ 20-30 de km, cĂŁ nu se mai produce așa de multa cenușĂŁ și regenerarile se vor face la 4-500 de km ,indiferent de mersul ĂŽn oraș . In schimb se va modifica pozitia actuatorului turbinei (pe loc sta pe 92 in loc de 95) și cantitatea de aer mĂŁsuratĂŁ de MAF (intra mult mai mult aer decât cere ). Nu știu dacĂŁ e bine sau nu pentru motor,pe termen lung, dar pare sĂŁ-i priascĂŁ ! Și ĂŽncĂŁ ceva ,temperatura antigelului nu mai sare de 89° , indiferent de regimul de funcționare . Ănainte ĂŽmi ajungea la 99° .0 points
-
edit, o sa profit de raspunsul lui "dei", caruia ma aliez pentru ca nu prea am ce sa contrazic. Nici in replica ta nu prea am ce sa contrazic numai ca nu este deloc convingatoare, cu atat mai mult cu, cat niste roti pe 18 fac masina placuta DOAR VIZUAL, neavand nimic cu motivul principal pentru care jantele pe 18 reflecta puterea unui model M, unde isi gasesc locul. Restul fiind Can-Can, "show off", lauda nefundamentata.0 points
-
Rotile de 17 inch sunt prea putin pt seria 5. Au balonul anvelopei f mare(ca la SUV), janta este extrem de mica raportand la diametrul total al rotii, iar anvelopele sunt prea subtiri pt dimensiunea masinii. Mergi linistit pe 18 inch-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00