Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/09/21 in all areas
-
bineinteles, si cand se va aprinde pomul de craciun in bord din cauza DPF-ului, se face anulare DPF si EGR care revizii facute afara fix la termen, alea la cutie sau la diferentiale? ideea e simpla, masinile sub 100k sunt scumpe, alea peste 220k sunt ieftine, la asta se rezuma tot, hai sa nu ne amagim3 points
-
2 points
-
2 points
-
Am rezolvat si cu problemele de clima. De fapt m-a ajutat colegul zeronoo. Tin sa-i multumesc si aici. Una din mufele de la panoul de clima se pare ca totusi nu era infipta bine. Chiar nu ma gandeam ca nu face contact si asta pt ca eram sigur ca sunt si blocate. M-am asigurat la toate mufele ca au sigurantele puse. Doar ca la asta cel putin nu era doar asta. Chiar m-a stresat destul de tare lucrul asta de-a lungul weekendului. Legat de cutiuta, incep sa descoper ca nu-i perfecta, desi dezamagirea nu-i atat de mare pt ca ma asteptam sa nu fie perfecta. Sunt si multe limitari care vin din Android Auto cel putin, deci nu tin de ea. Primul lucru ar fii sunetul mai scazut atunci cand asculti muzica din AA. Desi am dat la maxim din AUX, la fel si din Settings, se aude cam cu doua trepte mai slab decat direct din HU. Un alt aspect ar fii legat de camera. Atunci cand parchez, cand dau cu spatele, trece pe camera OE, doar ca imediat ce merg in fata, trece din nou in AA. In spate senzorii functioneaza ca se aud. Pot trece manual inapoi, doar ca-i frustrant. Poate e ceva setare, nu mi-am dat seama inca. Un al treilea aspect ar fii ca nu poti accesa Youtube din AA, desi am citit si e logic, chestie de safety.2 points
-
Salutare! Eu zic ca cei de la Bavaria se vor uita la tot ceea ce este necesar. Nu strica totusi sa pui accent pe "verificare totala". M-as uita foarte atent la turbina, la incarcarea filtrului de particule, la eventualele erori motor/cutie. Daca pot verifica si valorile pe injectoare, e excelent. N-as pune un mare accent pe bucsi, placute, discuri. Daca sunt bune ai noroc, daca nu e normal sa le schimbi, iei o masina cu 220.000 km. Ca o paranteza, nu inteleg indignarea baiatului de mai sus care este puternic consternat de faptul ca masina a parcurs aprox 50.000 de km pe an. Masinile sunt fabricate pentru a merge. Nu le face niciun rau faptul ca se deplaseaza atata timp cat sunt servisate corect. KM conteaza, dar nu vad o problema faptul ca s-a mers atat cu ea. Sa te miri ca s-a mers mult cu un diesel, e ca si cum te-ai mira ca te doare capul cand dai cu el de pereti. De asta iei diesel, sa mergi cu el cat de mult poti, sa-si merite pretul de achizitie. Asta este parerea mea. Mult succes!2 points
-
Am scris in alt topic (aici) de ce mi se pare o idee proasta, daca vrei sa tii masina mai mult timp.1 point
-
1 point
-
Exact ce spuneam mai sus cu cateva postari. Asta e modelul, pentru cine isi permite. Legat de achizitie, eu sunt de parere ca cea mai buna masina e cea de 1-2 ani vechime si 50-60% din pretul initial, cu 30-40k km si inca 1-2 ani de garantie. Asta, fireste, in afara cazului in care e masina de firma1 point
-
Cred ca cele mai serioase ar fii: pompa de ulei ==> vibrochen si a doua problema, distributia. Prima o poti preintampina prin inlocuirea pompei ca si masura de precautie.1 point
-
Poti sa fi mai precis cu localizarea vestului: Italia, Portugalia, Belgia, Spania, Franta, Germania, Olanda??? Si crezi ca oamenii isi cumpara masini, le tin in garaj, le fac revizii altele decat cele minime obligatorii (iar daca vorbim de masini in leasing operational, sa vezi ca filtrul de aer se schimba la 90.000 km, uleiul se schimba prin aspiratie, etc), respecta un timp de incalzire/racire inainte de a accelera la podea ca trebuie sa intre pe autostrada, ca apoi sa le vanda la pret de dumping cumparatorilor estici? Uite, iti dau exemplul meu personal: inainte de pandemie faceam 1000 km saptamanal, pana la munca si inapoi; la plecarea de la munca, dupa aprox 500 m, intram pe autostrada, pe o portiune de urcare: ce credeai ca fac, stau 5 minute sa incalzesc motor/turbina, intram pe autostrada cu 70 kmh, sa protejez turbina....pe dracu, accelerez la podea si imi vad de drumul meu, sa ajung cat mai repede acasa.Pentru mine cele mai bune sunt masinile noi, am avut dacia, nissan, acum un opel, pe care in inlocuiesc saptamana viitoare, au avut garantie toate, in jur de 100.000 km le vand (cat mai au garantie si ceva cota), imi asum costul, vad ce gasesc in bugetul meu, si apa , paie si bataie, ma doare pe mine undeva ca la masinile alea nu se schimba filtrul de aer, sau ca cine stie ce o sa se intample, stiu sigur ca eu nu am probleme, restul nu ma intereseaza.Iar eu nu sunt caz singular, toata lumea face asa, nu stau sa imi pierd banii si timpul pe fiare, sunt doar niste mijloace de transport si atat. Daca dorim lipsa problemelor tehnice, fiabilitate, atunci cea mai buna masina e cea noua, daca dorim sa luam o masina dotata la 20% din pretul de lista, atunci cea mai buna e cea cu 200k km....1 point
-
Cred ca ti-am mai scris pe undeva ca admir gandirea ta si ca ne potrivim la acest lucru. Eu chiar nu pot sa-i inteleg pe cei ce se considera ''FANI'' ai unei anume marci in niste timpuri in care masinile sunt ''create'' mai mult de departamentul de marketing. Iti iei o masina pt ca iti place, ti-o permiti sau iti ofera ceva de care ai nevoie, in rest e clar ca nu e una cu mult mai buna ca alta in aceeasi clasa, in special. Eu dupa 5 ani de F10 am trecut la marca non premium si uite ca nu a venit apocalipsa, cocosul inca 'canta' etc1 point
-
Victor tu știi cel mai bine daca o mașina de genul o poți da pe mana unui ĂŽncepĂŁtor, mai ales copilului tau. Oricine si ar dori o mașina de genul la 18 ani, pareri ĂŽți pot da si pro si contra cu exemple, ĂŽnsĂŁ trebuie sa alegi varianta de care ești tu sigur ca sa nu ai regrete.1 point
-
Ai grija ce-ti doresti Un coleg de munca si-a luat o Mazda CX5 si sta toata ziua cu ea prin service - discuri peste discuri schimbate (zicea ca schimbase 3 sau 4 seturi, un set la fiecare cateva mii de km), farurile ii bat in copaci dupa multe reglaje, probleme cu servo, si toate astea pana in 20k km parcursi. Poate vor colabora la motoare, cum au facut si cu Toyota, dar la restul masinii nu. Nu-ti mai place G30-ul?1 point
-
Salut, Poti sa dai mai multe detalii "a luat-o pe ulei": - Cat timp a stat turata? - A mai ramas ulei in baia de ulei? - turbina a fost verificata cu presiune de ulei de minim 3bari? Atunci cand masina o ia pe ulei, ajunge ulei in camera de ardere. In majoritatea cazurilor de vina este turbina care pierde ulei pe la ax spre admie aer, astfel ajungand uleiul in camera de ardere. Un alt caz ar fii filtrul epurator, mai ales daca este unul modificat pentru a recupera uleiul intr-un recipient care trebuie golit periodic. Daca nu se face operatia de golire, acesta se umple si uleiul ajunge in admisie, pe traseul de admisie inaintea intratii in turbina. Un alt caz, destul de rar intalnit, este fisurarea chiulasei intre circuitul de ulei si camera de ardere. fiind doar la un piston, de obicei nu se tureaza singur motorul dar apare fumul albastrui. Culoarea fumului este foarte importanta. Am inteles ca in cazul tau a fost un fum alb - asta duce catre motorina nearsa - un injector ramas blocat pe deschis, arunca motorina in capul pistoanelor (nu o mai pulverizeaza) creeand fenomenul de supraturare cu fum albicios pentru o perioada f scurta de timp cu mult fum alb.1 point
-
Ce motor aveai pe insignia? Era awd? E genial imbecilul asta care imi da minusuri. E acelasi de fiecare data, are profilul pe private si numele ii incepe cu P De parca mie mi-ar pasa de prostia si de saracia lui1 point
-
1 point
-
Am o problema la noul meu 120d si anume, de cand a scazut temperatura afara, am observat ca schimbarea vitezelor se face mai greoi. Primul pas a fost sa schimb uleiul din cutie . Am pus ulei original Bmw. Simptomele s-au rezolvat partial in sensul ca s-a schimbat in bine dificultatea schimbarii vitezelor insa de cand temperatura a scazut sub 0 grade , dimineata, primele 5-10 min de functionare , cuplarea treptei 1 de viteza este foarte greoaie, adica ori intra foarte greu ori deloc si trebuie sa ma ajut de treapta a doua : incerc 1 , nu intra, bag 2 si dupa 1 si intra perfect. Precizez ca dupa ce se mai incalzeste motorul , problema nu dispare complet , adica poate sa intre perfect sau sa nu vrea deloc :frantics: . Am incercat asa: 1. Schimbarea treptelor cu motorul oprit : intra foarte bine in toate vitezele si foarte usor. 2. Cu motorul pornit, incerc sa cuplez 1 si raman in punctul de blocare aplicand aceeasi forta pe impins => dupa 3-4 secunde, intra in viteza. 3. Cu motorul pornit , incerc sa cuplez 1 si raman in punctul de blocare aplicand aceeasi forta si opresc motorul => concomitent cu oprirea motorului , intra in treapta 1. Dupa simptomele de mai sus, care ar putea fi problema/problemele ? Nu as vrea sa incep sa schimb piese pe incercate.1 point
-
Acest experiment facut cu o camera ''ascunsa'' era un bun material media , ar fii deschis multi ochi ... Am vazut un experiment similar in SUA, filmat cu o camera ''ascunsa' ... Exact acelasi comportament de mechanic ciubucar se gaseste si peste ocean , sau prin toata lumea.... Asta este natura omului, sa identifice potentiala prada si sa ii exploateze ''slabiciunile''... nu este o diferenta mare intre animale la acest capitol , toate se rezuma la obiceiurile noastre primitive doar ca adaptat pentru zilele noastre (sa avem burta cat mai plina cu un effort cat mai mic) acest lucru se mai numeste si progres, cica1 point
-
Am gasit asta : "* First, if the trans fluid has never been changed (yes, we know, BMW says it’s “lifetime” … well, it’s not), lets change the fluid and refill with the Red Line MTL synthetic. This is a unique fluid and it can often help with recalcitrant shifting problems. Red Line MTL synthetic manual transmission fluid (for standard rear wheel drive manual transmissions): BMW * You may have a weak clutch master or slave cylinder, or air in the hydraulic system (which would only happen if there were a problem with the master or slave or line, in the first place). In this case, the pedal movement would not be fully actuating the clutch release lever and the pressure plate would still be contacting the clutch disc to some degree. Just as if you were not fully depressing the clutch pedal and trying to shift from neutral to first. In these cases, it would not be uncommon for the shifter to go into second (or another gear) easier … then be easy to go into first. Look for any signs of fluid leakage from the bottom of the transmission bell-housing (leaking slave cylinder) or at the master cylinder (under the dash, connected to the pedal). If no leakage is found, bleed the system and see if this improves the shifting. If it does … good. If the symptoms return, but there is no leakage, the master cylinder is likely faulty. In this case, we would recommend that you replace both the master and the slave, so that you only have to do this once, and bleed the system. Clutch master and slave cylinders: BMW * The clutch disc splined hub may be sticking on the transmission input shaft splines. This can cause the disc to stay up close to the flywheel when the pressure plate is disengaged (pushing the pedal in). This issue would have similar symptoms as noted above. If this were the fault, the only way to take care of it is to remove the transmission and clean and lube the splines. Of course, if the transmission is out …. you should really just take the opportunity to replace the clutch assembly." Din cele spuse mai sus , tind sa cred ca este de vina lichidul de frana/ambreiaj. Avand in vedere ca problema apare doar la temperaturi scazute, lichidul pierzandu-si din proprietati sau absorbind ceva apa /umezeala in instalatie, la temperaturi joase acesta isi schimba vascozitatea iar pompitele de ambreiaj ("master " si "slave") nu mai sunt actionate pana la capat, rezultand o slaba actionare a pieselor din ambreiaj => problema noastra . Asta este logica mea si o sa incerc sa schimb cat mai rapid lichidul de frana, astfel facandu-se si aerisirea instalatiei. Sper sa se rezolve problema.1 point
-
eu as merge din start pe timonerie. nu uleiul e cauza dupa mintea mea.1 point
-
S-a discutat, unii au schimbat kit-ul si nu s-a schimbat nimic. Mai grav e ca o persoana a schimbat uleiul din cutie si ii intra mai greu...1 point
-
Viktor, mai zi-mi din nou ce discount ai primit pe masina. Hai ca onorez eu invitatia de a te vedea cu careva, ca mi-a venit si masina noua. Facem o treaba. Apropo, sper ca mai tii minte ca tu erai dator cu berea0 points
-
0 points
-
Mie-mi da cu virgula, ai putea pune pe "hartie" calculele astea ca sa vedem si noi ce ai vrut sa zici?0 points
-
Orice masina vine din Germania are schimbul facut cand zice bordul. In primul rand aia nu dau banii aiurea asa ca noi, pe schimburi la 1/3 din cat zice producatorul, in al doilea rand n-ar mai cumpara bmw daca ar recomanda revizie la 10k km, mai ales companiile care iau masini pt firma. Cu toate astea, e plin la noi de masini de la juma' de milion de km in sus, iar proprietarii acum le tin in puf, cu schimburi la 5k km si cu gandul ca inca se tin bine pt 160k cat arata in bord ) Nu vrea sa fiu ipocrit, nici eu nu schimb la 30k, dar nici la 10k, come on Ca sa fiu totusi ontopic, la 220k o masina mi se pare la sfarsit de viata. Nu neaparat din cauza motorului, cat din cauza anexelor - DPF, turbina, injectoare, amortizoare, bucse, flanse ... la km aia se va strica periodic cate ceva la ea. Acum, daca se vrea sa fie intretinuta cu piese aftermarket ieftine, cu consecintele de rigoare, poate te tii la cheltuieli, insa daca mergi pe piese originale pt reparatii te va ruina rapid.0 points
-
3,4 ani cât le țin ei,nu e nici o problema sa schimbi uleiul la 30k,sunt specificațiile producĂŁtorului,de fapt. La 200k,normal ca nu mai ce sa I faci,ca e rupta.Decat sa speri ca schimbi la 10k uleiul sa te mai tina vreo 2 ani maxim.0 points
-
As prefera oricand o masina cu 220k km de undeva din Vest, tinuta in garaj, revizii exact la termen, etc. decat una din RO cu 100k km sau chiar mai putin, tinuta in fata blocului(!), diesel din RO, praf, drumuri, intretinere "lasa ca merge si asa"...0 points
-
Eu cred ca Victor a raspuns punctual prin exemple. Si noi la firma avem multe masini care sunt trecute de 200k km, diverse marci si nu au picat cutiile cu ulei neschimbat. Nu spun ca e bine, insa asta e rezultatul. Pe site la ZF scrie 150.000km. Bmw spune ca e pe viata. Fiecare isi ia informatia asa cum ii place si cum i se potriveste. Victor a specificat si cat costa un schimb, precizand ca nu poate cuantifica acea suma daca e corecta pt un schimb de ulei pt cutie. Nu prea inteleg ce e gresit.0 points
-
-1 points
-
Discutii pe tema asta au mai tot fost. Producatorii de masini au in momentul de fata doua scopuri principale: sa fie fericit primul proprietar al masinii (pentru ca de acolo le vin vanzarile), si sa reduca consumul si noxele declarate (ca sa nu plateasca taxe de mediu prea mari). Primul scop se indeplineste prin garantie si intervale mari de service (de unde rezulta costuri de mentenanta mici), al doilea prin start-stop, microhibrid si, important in contextul discutiei, tipul de ulei folosit. De-asta baietii de la bmw au inventat uleiurile "FE", care numai bune pentru motor nu sunt pe termen lung. Odata ce masina a fost vanduta catre al doilea proprietar si iese din garantie, ea incepe sa produca bani pentru producator: piese, consumabile, ore de manopera in service, toate cu marje foarte mari. Avand in vedere toate astea, eu as lua cu un gram de lamaie recomandarile producatorului. La urma urmei, un schimb de ulei la 10k in loc de 20k nu e un capat de tara, mai ales daca vrei sa tii masina mai mult timp. Edit: si apropos de intervalele de schimb: cand am luat masina din Germania, avea in ea ulei 0W30 si interval de service 30k KM. Cand am facut schimbul la noi la Filaret, au pus ulei 5W30 si au zis ca intervalul e 1 an sau 15k KM.-1 points
-
Presupun ca s-a rupt vreo sudura. S-au inspectat suduri pe partea ce tine de transmiterea puterii de la cutie, spre cadrul puntii, inclusiv puntea spate?-1 points
-
Mai "wyktor" :console: tu nu ai cum sa fii fanul vreunei marci... tu conduci masinile si iti spui parerea pe aici sau pe acolo unde se nimereste.. Ca sa fii (te numesti) fan trebuie sa ai altceva in sange. Tu nu ai cum sa fii fan, ever. Asa ca nu te mai apropia cu mintea de ideea de mai sus, ...de acest "aperitiv", ..FAN. E pentru altii. In rest, succes in reparatiile solicitate si satisfacerea necesitatilor tale de catre marca de azi, bmw.-1 points
-
Si sigur cei din vest vand masinile " impecabile" , da strazi mai bune, praf mai putin, dar garantat ai revizii la 30k , pana la urma acolo diferenta o face ca masina este un bun consumabil pe care multi isi permit sa il schimbe la 4-5 ani sau la iesirea din garantie.-1 points
-
Nu am luat nou, exceptand E30-urile care le-am luat dupa niste ani ,am facut alegeri gresite - E46-ele luat in 2008 cu 7 ani vechime la 60k km dar 11.000 eur sau ceva de genul dat in 2019 cu 1500 eur bagat inca cateva mii eur in timp. X1 luat la aprox 90k km in 2019 cu 8 ani vechime 14.000 sau 15.000 eur parca a fost dat anul asta in familie la pret " special" 8000 eur asta a fost mai cuminte a halit max 2000 eur .Cum am mai zis alt BMW nu cred ca mai iau poate sa iau E46-ele inapoi .-1 points
-
Ce e rau in a face reviziile la cat recomanda producatorul? Stiu pe cineva care si le-a facut la 30k km la un E60 (cand ii zicea in bord), timp de 250k+ km facuti doar in ro (in total masina s-a vandut cand avea aproape 400k) si n-a sughitat nimic la motor, ba din contra, mai avea si DPF-ul original, functional.-1 points
-
N-am nevoie ), oricum o sa fie candva si un "seria" G, ca despre F m-am lamurit! De-aia intru pe topicul asta, sa mai triez raspunsuri. Ale lui "wiktor" sunt repetitive, nu-mai-imi-plac; acelasi punct de vedere dar cu alte cuvinte..-1 points
-
Cum adica, vrei sa iti calculez cat ma costa pe mine cu filtrele si uleiul meu (cumparat normal..), daca il schimb eu; ..crezi ca ies mai scump decat daca merg la revizie?? Cred ca o sa iti dea cu virgule intotdeauna. Eu nu ajung la virgule [Nu uita ca am mentionat si rate.. asa ca sa fiu mai al naibii. eu nu am rate, masina e platita si am bagat doar banii de motorina luna asta, si luna trecuta.. (stai un pic) si luna "ailalta"..] Ce calcule vrei sa mai fac; ce sa mai comparam?? Pe bune acum, denaturam subiectul si e pacat.-1 points
-
-1 points
-
Pt ultima fraza faci referire probabil la marcile de volum. Sau la masinile premium care au apartinut unor demnitari. Ca cine munceste si are de la munca o asa masina dupa ce si-a ros coatele, tine la ea ca si cum ar fi a lui. Ba chiar baga bani in ea si mai multi decat daca ar fi fost a lui, ca nu ii da de la el.-1 points
-
Nu stiu de ce ai dori sa iei o masina cu 220000km Mai ales facuti in 5 ani. Aia e masina omorata. Cand faci 44.000km pe an, nu ai timp de pierdut cu prostii pt a proteja masina. De fapt sunt peste 50.000km pe an, pt ca 2021 abia a inceput-2 points
-
E randul meu sa imi cer scuze fata de wiktor. Cred ca am exagerat. Am citit doar cateva postari in urma si am venit cu o concluzie dintr-o directie incomoda si un pic rautacioasa. E un fel de defect al meu sa caut nod in papura.. E bine ca putem schimba impresii. Si desigir si parerea personala a lui wiktor fata de impresia lasata de noul model, prea piperat cateodata, fara sens, al celor de la bmw. De aceea nu m-as vedea cumparand masina noua vreodata in timpurile astea.. Dar din nou, parerea personala mi se pare prea ingusta, si nu cred ca ajuta pe prea multi care sunt in alte situatii.. blablabla si cercul s-a inchis. Wictor, ca sa te intelegi cu mine, adica sa intelegi ce gen sunt.. ; eu sunt unul din aia care foarte probabil sunt ultimii propietari ai unui model bun de masina. Asta nu inseamna neglijare, ci dimpotriva intretinere aproape ca la carte; posturile si ideile din ele spun mai multe despre mine decat as putea eu. De aceea am zis "cotetu" meu. Nu am facut nici o referire indirecta , chiar daca 90% din masini cam au "metal si plastic", ca sa te citez, pe tine.. Deci, gaseste tu cuvantul potrivit.-2 points
-
Mai "wyktor"-re mai, tocmai aia e ca afirmatia ta e un atac subtil la fanii marcii.. fie ea si bmw. Iar "pragmatismul" tau pe care il inteleg cat de cat, nu stiu cat este de util unora de aici.. eu cel putin nu il inteleg decat din prisma faptului ca ESTI NEVOIT sa faci drumuri foarte lungi, iar alta forma de transport e cam indepartata si te face sa pierzi si mai mult timp.. dar faptul ca salariu sau business-ul care il ai iti permite sa schimbi masinile des asta nu inseamna ca o marca e mai buna decat alta decat prin ce te satisface pe tine. Evident ca vei trece la mazda, mai ales ca daca are motor de bmw! Evident ca, cu un motor pe motorina FACI ECONOMIE la combustibil decat cu unul pe benzina (o simpla cautare pe goagl ne lamureste..), despre ce vorbim. Sa ne intelegem, nu am spus ca nu poti fi fan ca ai zis ca ai putea fi. Am zis, ca sa stii ca nu poti fi. Iar pragmatismul, ) ) eu salvez mai mult cu "cotetzul" meu seria 3 (de peste 10 ani) pe luna prin reviziile facute de mine decat cat cheltui tu pe rate si revizii.. la aceiasi marca. Asa ca, cine poate oase roade, parca asa se zice..-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00