Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/31/21 in Posts
-
Eu unu pun doar textar / discuri si placute , si senzori ate sau textar , lichidul de frana il schimb la 3-4 ani si nu am probleme2 points
-
FereascĂŁ...ce tâmpenie. Omul câștiga 3500 RON pe luna, adicĂŁ aproximativ 700€ pe luna. Ti se pare normal sa visezi la mașina premium, ce necesita costuri pe mĂŁsura, cu un venit care abia ĂŽți asigura supraviețuirea de pe o luna pe alta? O factura la telefon + gaz + curent + cablu tv + ĂŽntreținere = 500 RON. Mai rĂŁmân 3000 RON. Din banii ĂŁștia ĂŽncerci sa mai mĂŁnânci și sa te ĂŽmbraci, mai pui pentru asta 700 RON. Mai faci un plin de motorina, au mai plecat 350 RON. Mai ai 1950 RON și ai descoperit ca nu te simți chiar bine și ar fi necesarĂŁ o consultație, dar e cam greu acum la spital, deci te duci la privat....mai pleacĂŁ 500 RON pe o ecografie, niște analize și ceva medicamente. Mai ai cam 1450 RON și deja tremura chiloți pe tine ca nu cumva sa pice ceva la mașina. Uiți de vacante și ieșit in oraș, uiți de cadou de ziua cuiva din familie, uiți de mers la dentist, la frizer, de Casco nu mai vorbim, iar RCA doar la euroins. Iar tu ii dai sfatul ca e ok sa punĂŁ de 50 RON motorina ca doar mai sunt și alți sĂŁraci fuduli cu bmw. Și eu ĂŽntorc capul dupĂŁ multe masini, dar mi le permit? Nu! Nu e musai sa ĂŽți faci pofta cu orice pret, ca de aia au ajuns cei cu bmw sa fie batjocoriți și luati in ras de toatĂŁ lumea, din cauza unora care se ĂŽntind mai mult decât le e pĂŁtura. DacĂŁ tot vrea bmw, maxim sa caute una mai veche, dar accesibila ca pret și ĂŽntreținutĂŁ, undeva la 4-5k €, un e46,e39,e90 și sa se obișnuiascĂŁ cu costurile de ĂŽntreținere, care oricum vor mai scĂŁzute, și mai târziu când ĂŽncepe sa câștige macar 1500€ lunar se poate arunca mai sus.2 points
-
weekendul trecut am schimbat arcurile, am mers pe Eibach Pro-Kit, diferenta mi se pare fenomenala, masina e mult mai asezata, inca nu am iesit din orasa sa vad cum e la drum am mers pe varianta dedicata pt xdrive, cu drop mai mic, avand in vedere ca mai merg cu masina si pe drum de pamant, la tara si daca tot m-am apucat de schimbari, am pus si un front lip :frantics: in a doua poza, diferenta dintre arcurile de pe spate, la cele de pe fata nu am apucat sa fac poza LE: si a doua poza pe care nu ma mai lasa forumul sa o uploadez My link1 point
-
Un post de bun gust si foarte realist. Chiar si asa ai fost cam optimist cu 700 de RON sa mananci si sa te imbraci. Doar sa primesti haine de pomana si sa mananci paine cu parizer, altfel nu au cum sa iti ajunga 700 de RON pe luna pentru mancare cat de cat decenta. Sau poate stai cu parintii si atunci numai ai cheltuieli... Fiecare priveste nevoile si placerile cum vrea, insa parerea mea e ca masina pentru un barbat e ca o jucarie, atat cat iti permiti fara sa iti perturbe viata sau sa iti creeze stres/griji atat te intinzi. Ce faci un BMW, cu un Rolls sau cu un Aston Martin faci si cu un Logan fara probleme adica sa te duca din pct A in B ca pana una alta asta e rolul principal al masinii. Unii pierd din vedere treaba asta si de dragul impresiilor, raman intre A si B ca masina nu-i mai duce prea departe.1 point
-
Salut! Iti spun ce volan am pus eu si s-a potrivit direct. Am doua E39 facelift.Primul 525d a venit din fabrica cu volan ca al tau in 4 spite cu comenzi.Al doilea E39 520i, a venit din fabrica cu volan sport in 3 spite cu comenzi ( cel cu spita de jos despartita).Intre timp am cumparat un volan M5 pentru 520i si pe 525d am mutat volanul sport.Toate sunt direct compatibile fara alte modificari.Volanele M si cele sport se potrivesc inclusiv de pe E46. Sper ca ti-a fost de folos! Succes!1 point
-
1 point
-
Las aici un site care explica mai multe concepte din automobilism si care are si un articol pe tema topic-ului astuia: https://www.e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/49-senzor-detonatie.html , poate il gasiti util.1 point
-
Este un microfon care asculta o anumita frecventa ( in functie de materialele pistoanelor, cilindrilor, dimensiune, etc ) pe care daca o aude inainte de scanteia bujiei raporteaza un event de knock iar ECU ca sa salveze motorul reduce timing-ul ( timing retard ) si / sau taie alimentarea cu benzina in respectivul cilindru. Fara acest senzor probabil 99% din masinile tunate in RO ar exploda la prima iesire pe autostrada avand in vedere in ce hal de multi cai fac magicienii romani, mult peste ce poate suporta o masina stock. Aceste corectii se vad foarte usor cu un data logger. Mai poate inregistra si eventul de "super knock", care de obicei inseamna motor nou sau costuri foarte mari de reparatie.1 point
-
Verifica fulia si schimb-o daca trebuie. Cand e pe duca incepe sa faca zgomot. In afara de curatare periodica galerie admisie, nu am avut interventii la motor la un X3 din 2005. Tot M47 2.0d. L-am vandut la aprox 500.000 km cu turbina originala. Doar ambreiaj si volanta am achimbat de 2 ori. Daca nu ai zgomote ciudate, nu ai de ce sa umbli la distributie.1 point
-
Am experimentat de-a lungul timpului 2T ,naftalina, diferiți aditivi și ĂŽntr-adevĂŁr nu am avut niciodatĂŁ probleme la diesel pe partea de EGR, injectoare, turbo, dpf,ĂŽnsĂŁ tot timpul am gĂŁsit și mașini utilizate fara aceste 'alifii' ,care mergeau ok cu toate elementele originale uneori la rulaje ce depĂŁșeau 4-500k. Face fiecare ce vrea cu timpul și banii lui, ĂŽnsĂŁ personal mi-aș ĂŽndrepta atenția spre alte chestii. :clover:1 point
-
In Canada foloseam numai regular adica CO87 in C350 W204 si nu sughita nimeni! Hai sa terminam cu gargara. Ca merge mai 'fin' etc o fi adevarat dar ca stricam motoare si nu le pastram in conditii de laborator sa le vindem la 300mii km ca floarea si la pret de 'Ultimul pret' e cale lunga!1 point
-
Exista pentru ca s-a inventat, serios acum de prin 90 mergi cu benzina de 95 fara probleme, senzorul de care spui tu permite motorul sa modifice "avansul"astfel incat sa se obtina maxim de performante, si da ajuta in cazurile rare in care apar detonatii.Deja a luat-o razna rau topicul .1 point
-
V-a mancat undeva sa contestati "lucrarile de doctorat" ale lui nea-bimmer. Acum i-ati dat munitie suficienta sa troleze si acest topic Nu era suficent de toate celelalte1 point
-
Cauta'ti masina cat mai noua ca si an si daca se poate de la primul proprietar. Sunt destule masini luate de noi din tara in stare foarte buna si poti da peste oameni dispusi sa negocieze. La 10k m-as uita la un Megane( sau alt corespondent din clasa) care sa fi sigur ca inca miroase a nou. Un alt sfat, nu te lua dupa 'prieteni' ! La dat din gura sunt buni toti, insa cand ti se strica masina sa fi sigur ca nu intereseaza pe nimeni!1 point
-
M-am liniștit ) . Dacă rămâne fix cu 0 lei lunar, atunci e in regula. Sa aibă grija de consoarta, ca dacă se despart se destabilizează bugetul familiei.1 point
-
1 point
-
Aduc topicul asta la viata. Imi amintesc cu nostalgie de vremea cand aveam M4 și ma trezeam in dreptul meu la semafor cu, câte-un Camaro, Mustang sau vreun Corvette care aveau chef de o liniuta. Ca sa ma bag ĂŽn jocul lor, puneam cutia in "N", acceleram de cateva ori in sensul hai sa vedem care pe care cand se face verde si cand se facea semaforul verde...eu plecam normal in timp ce musteriul isi lasase jumatate din gume pe asfalt. Ce de injuraturi cred ca mi-am luat asa... Iar culoarea, sa ii ia dracu pe BMW ca au scos-o, ca era super ca anti praf, nu se vedea praful pe ea.1 point
-
Am mai gasit niste poze. http://i.imgur.com/f4dmYTm.jpg http://i.imgur.com/aA6Yaly.jpg http://i.imgur.com/4yZoGhw.jpg http://i.imgur.com/ju83OwZ.jpg @edit : deja invat meserie cu imgur.1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
e un rahat de senzor care a aparut pe motronic si pe dacia solenza se gasea, e o minune a tehnicii, costa 80 lei, ave detonatorule si imblazitorule de cifre octanice, folosirea unei cifre octanice de 102 este recomandata pentru un motor de turatie tunat mai degraba dar ma rog un topic foarte util Si nu prenimic ca e un microfon , trimite info la ecu si acolo se fac acordurile fine avansul scanteii0 points
-
Eu nu m-aș complica cu aftermarket, când aud atâtea probleme de ovalizare. Clar OE la discuri, plĂŁcuțe merge Ate sau altele. Pui ĂŽn discuție prețul mare al discurilor OE,ai totuși un 535...0 points
-
Avand in vedere limtarile date de Mega pentru downloadari mari, spre exemplu 54GB, cine stie cum se poate face un donwload atat de mare fara sa trebuiasca sa platesti abonament la Mega? Ca altfel e cam inutil linkul de mai sus.. Deocamdata merge sa ii pacalesti cu VPN. Dar la fisiere atat de mari nu cred ca nu se va intrerupe downloadul.. O sa va zic aici.-1 points
-
Dumnezeule cati hate-ri aiuriti sunt pe aici... RaYn3, multumesc de replica. Am mai avut noi incrucisari de opinii dar apreciez parerile bune. Sa inteleg ca pana intr-o luna pot anula contractul si e ok? Pentru ca eu vad doar subscriptii anuale, dar poate ma insel.. Oricum in alta ordine de idei, tocmai incerc o alta metoda care cred ca e mai flexibila.. cred ca o sa iasa si fisierul ala de 54GB. O sa ti-o explic pe privat, de "dragul" hate-urilor.-1 points
-
Ce spun eu si ce intelegi tu.. Eu zic sa iti respecti masina si sa nu ma asculti pe mine. Si pune bors in rezervor daca asta vrei. Inainte de a mai comenta fara sens si exagerand (cu uleiul..) fa-ti un bine si cauta pe google, eventual o carte care explica diferenta ..si invata diferentele dintre benzina de 95 si ce de 98 si problemele care le pot da motorului.-1 points
-
"M-am liniștit ) . Dacă rămâne fix cu 0 lei lunar, atunci e in regula. Sa aibă grija de consoarta, ca dacă se despart se destabilizează bugetul familiei." Tocmai de aia (ce am citat mai sus) nu am intrebat PE ALTII (cum ziceam mai sus eu..) ce masina sa imi iau! Pentru ca se baga unii cu parerile lor de parca ar trebui sa le raspund intrebandu-i cum e gagica pe care o plimba cu beemveul. .. e sigur ca merita, ca eu am auzit altceva despre ea... Cam la asta se ajunge.. Te asigur de un singur lucru; cu cat te bagi mai mult si repari, intretii.., intelegi cu cap'sorul tau, cu atat salvezi mai mult si intelegi mai mult! Nu numai fata de o masina.. ci si alte lucruri. Poti sa soliciti moderatorului sa inchida topicul inainte sa devina mai denaturat..-1 points
-
Cam ciudat sau foarte ciudat faptul ca e diferenta asta asa mica, teoretic ori ti au umflat prețurile mult la ate, ori ai prins pret bun pe piese OE... teoretic diferenta este aproape dubla.-1 points
-
Da, sef sunt numa' ca nu am peste cine. Sunt asa "trist" ca nu am cu, cine dezbate.. Cristian, sa stii ca poti chiar tu sa raspunzi la intrebarea, de ce exista acel senzor de pre-detonare, caci chiar asa ii spune. Senzor de pre-detonare = knock sensor. Sau ti-e rusine sa recunosti..?-1 points
-
clar si sigur ... aprindere prin compresie(compimare aer). La motorul cu ardere interna are loc arderea rapida sub forma de explozie (detonatie). De-a lungul timpului au fost enuntate doua teorii despre ciocanit/autoaprindere/detonatie: - teoria autoaprinderii - teoria detonatiei Din engleza, ce-am cititi: Most recent evidence indicates that knock originates with auto-ignition theory. depinde de fiecare ce citeste si isi insuseste. practic, si rata de compresie in camera de ardere si tipul/sursa petrolului influenteaza-1 points
-
Ce microfon.. e un dispozitiv piezo; acesta fiind muult mai precis in prezicerea vibratiile si compensarea lor. De cate ori v-ati pus intrebarea (cand a-ti avut probleme la motor) ca acest senzor poate MASCA ALTE PROBLEME ALE MOTORULUI? Intreb si eu asa sa stam in topic cate de cat. ...Nu explodeaza nici un motor, ca explodau si alea netunate... e vorba ca inginerii proiectanti au luat in calcul si ca amaratu' care isi fataie curul intr-o masina noua o sa puna benzina cea mai ieftina inca din garantie.. iar dupa garantie, Doamne pazeste, dupa stiinta si cunostinele fiecaruia..-1 points
-
O spune si mecanicul Eric the car guy, in clipul doi din topic. Unvicont, motoarele diesel mai noi au si ele "sensor knock"..-1 points
-
Pe unul din stalpii usilor din fata! Cauta mai intai pe partea soferului in fata-stanga-jos. Daca te-ai uitat deja acolo, cum zici in topic, si e o gaura.. mai uita-te o data PRIN GAURA IN LATERAL si vezi daca pe partea dinspre stalpul caroseriei masinii nu se vede un suport rupt cu doua suruburi in el. Se poate sa fi fost rupta si e cazuta in carcasa stalpului. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UX31-EUR-06-2008-E91N-BMW-320d&diagId=51_5838#51437147542-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00