Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/09/21 in Posts
-
3 points
-
Eu am fost saptamana asta si am montat folii omologate pe fata, am ales Llumar AIR 90 CL SR HPR, masina are privacy glass. Fals, exista si folii omologate, cel putin Llumar are, CTX, IRX, AIR. Llumar are cateva serii cu specificatii bune care nu afecteaza semnalul aparatelor.2 points
-
sal stie cineva ce metric are piulita de la injectoare m47 de 136 cp? adaptorul de m14x1.5 de la trusele commonrail merge si la clasicele m47 ?1 point
-
Solarzone e o folie ieftina. As zice sa te feresti de ea si de suntek (motiva) daca nu vrei sa se faca mov in 1-2 ani de la soare. Eu am un mondeo la firma cumparat cu suntek, iar toata folia e mov, o voi da jos ca e oribila. Avem la firma masini cu llumar de 8-9 ani, e impecabila, iar folia este gama LA, adica cea mai ieftina de la ei.1 point
-
se poate demonta doar cilindrul receptor de pe cutie si sa introduci o camera endoscop ca sa vezi pozitia rulmentului de presiune sau a tijei de actionare ? ar fi mult mai ieftin1 point
-
FuncționeazĂŁ și asa, ĂŽnsĂŁ nu cum este gândit sa funcționeze. Ca și procedura de verificare: pe corpul de plastic al rulmentului de presiune sunt doua romburi ĂŽn relief, ele trebuie sa fie orientate pe axa orizontala.1 point
-
o folie montata pe un geam demontat nu se compara cu una montata pe masina (exista riscul sa ramana vizibil sau in timp sa se desprinda) la BMW din ce stiu eu nu este necesar demontarea fetei de usa (la mine le-au dat jos fara a umbla la fata de usa) oricum, demontarea usolor nu trebuie sa afecteze antifonarea sau cat de ermetica ramana dupa punerea fetei de usa acestea sunt prinse in suruburi + clipsuri (normal este cadaca dupa demontare un clips este demontat sa fie inlocuit) si atunci n-ar trebui sa fie nicio problemaeu am avut montat si la masini la care s-a dat fata de usa jos si nu a fost nicio diferenta dupa nu stiu in ce oras esti, dar uite aici o varianta din Bucuresti1 point
-
1 point
-
Poate au montat rulmentul de presiune rotit cu 90 de grade fata de poziția normala de lucru. Se mai ĂŽntâmplĂŁ.1 point
-
Si eu am pus Llumar pe 3 masini diferite, nu am avut probleme. Din pacate, la E60 nu merge varianta respectiva, trebuie demontate fetele de usi, insa am gasit pe cineva care sa nu dezlipeasca tot capitonajul. Pe fata le vreau pe cele omolgate, pt protectie UV.1 point
-
Salut, am avut eu pe E93 jante de 19, care oricum e maximul recomandat de BMW pe modelul asta, si erau 225 35 19 fata cu 255 30 19 spate. Jantele erau style 230 in 2 dimensiuni. NU iti recomand asa ceva, cate pene am facut am pierdut sirul, inclusiv janta crapata. La 20 nici sa nu te gandesti - oricum esti in afara specificatiilor. Eu as pune maxim 18 pentru orice e90/91/92/93. Poate, daca vrei sa faci o improvizatie, sa iei jante de 19 si sa pui cauciucuri ceva mai "groase" dar atunci iti creste circumferinta rotii, ai si x-drive, eu nu as risca.1 point
-
Exact, dupĂŁ ce timpul va demonstra cĂŁ a funcționat la fel de bine AM ca și OE, atunci s-ar stabili dacĂŁ merita sau nu prețul piesei originale. Ăn multe cazuri am constatat diferențe de calitate ĂŽntre AM și original, fiind vorba de același producĂŁtor. Mie personal mi-a recomandat mecanicul valva EGR originalĂŁ, multe AM montate având probleme timpurii.1 point
-
Daca deschizi usa masina trece automat in neutru. Nu este o eroare. Este o protectie. Masina nu pleaca de pe loc cu usa deschisa.1 point
-
Am comandat deja o pompa si garnitura, o sa pun si ceva sealant ptr etansare Are 7-8 ani pompa de apa, m-am uitat acum noaptea cu o lanterna si cred ca ori pe la termostat ori pe la pompa de apa pierde antigel, si ceva pe la furtunul de la termostat la radiator, ala cu cleme , are nevoie de un oring nou cred dar nu gasesc dimensiunea la oring... 11532248437 Pe turul injectorului se monteaza trusa nu pe retur, desfaci conducata de motorina si montezi piulita de cuplare cu tija de culisare1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai chiar e o tampenii ce ai facut, si dinamica masinii pe curbe se schimba in rau, posibil sa dea si in cutia de transfer in timp.1 point
-
Nu are nici o treabĂŁ, merg non rft fĂŁrĂŁ probleme, iarnĂŁ/varĂŁ, mult mai comode.1 point
-
Intrebari complet aiurea. Si mai si razi... (tu ar trebui sa fii trecut pe lista celor ce merita ignorati; asta macar pana explici rasul acela aiurea..) Iata, scriu pentru ca am o ideee mai buna ca a ta. Ideea ta buna si PE TOPIC unde e ca nu o vad? Macar ideea mea e realista. Cine iti repara masina cand se strica? Ai trei variante Doctorul stomatolog, avocatul sau mecanicul auto care stie ce face? Tu, cumpara-ti masina sa o conduci sanatos. Asta un raspuns potrivit acum? A, eu nu cumpar nimic. OP-ul in schimb ar vrea.1 point
-
Multumesc ! , Am o mica vulcanizare ... si ceva ceva experienta , eu personal folosesc jante pe 16" pt al meu e90 si tot 16" pt f20 al sotiei , nu am avut jante strambe , anvelope taiate sau articulatii distruse , este foarte adevarat ca masinile nu arata super dar aceasta dimensiune mica este foarte practica si economica pentru mine care sa zicem ca am anvelope si jante pe 17-18 suficiente incat sa schimb cam 2-3 seturi pe sezon DAR ! daca ai o masina pe care o folosesti doar in concediu sau in weekend sau daca locuiesti in intr-o zona cu asfalt bun ceea ce nu prea gaseti in ro atunci merita sa pui si jante mari !1 point
-
Jante mai mici = confort / protejarea articulatiei / costuri intretinere mai mici / se vede mai urat / masina mai putin stabila Jante mai mari = mai putin confort / ditrugi articulatia mai repede / masina mai stabila / aspect mai frumos / costuri intretinere mai ridicate Fiecare face cum crede !1 point
-
Sa ne zici cum e. Dar nu o sa scada/pierzi si mai mult semnal la telefon cand o intri in zone slabe?0 points
-
0 points
-
0 points
-
Probabil pt ca se pleaca de la 30kmh si cupra e fwd iar pana isi gaseste ritmul, pierde un tempo consistent fata de rwd. Daca se pleaca de la 60kmh, cand cupra este in treapta a 2-a si practic la o viteza indeajuns de mare ca sa nu mai fie problema de a pune puterea jos, pana la 150kmh ii da 25m iar pana la 200kmh ii da peste 50 de m distanta unui 123d cu stage one. A nu se intelege ca sustin ca 123d stage one nu este o masina super rapida, dar totusi sa nu hiperbolizam sau sa facem comparatiile doar din pozitiile care ne convin0 points
-
in anul 2020, cine stie sa puna folii auto, le pune fara a demonta geamul. evident ca orice operatiune in plus, cost. (ironic: sa incerce cineva sa dea jos si luneta pentru a pune folie, sunt curios de pret.)0 points
-
Vad ca dezgrop un topic mai vechi, dar nu gasesc vreo discutie legata de aceasta problema. Am pus ieri anvelopele de vara la Autos*ft, 225/55/17 pe toate 4 rotile, fata runflat si spate non-runflat (masina e F10 525d Xdrive). Receptionerul/seful de service imi explica f agresiv ca daca nu sunt toate 4 la fel se strica aproape garantat cutia de transfer, desi rotile sunt montate perechi si au grad de uzura apropiat, mi-a si notat pe factura ca montajul se face pe raspunderea clientului. Masina merge impecabil, nu am sesizat vreo modificare in dinamica/comportament pe sosea. Ati avut vreo experienta negativa legata de anvelope runflat pe o punte si non-runflat pe cealalta?-1 points
-
-1 points
-
Eu asa ceva am gandit, numai ca nu am folosit inca. Tot ce se vede in poza ca a fost polizat din "scula" a fost facut pentru a incapea in jurul injectorului avand in vedere lipsa de spatiu.. Gaurile mici din spate au fost facute pentru a face o clama suplimentara care stransa prin fmgaurile alea mici sa tina injectorul in talpa aia plata cand il trag in sus cu ciocanul. Asta e ce am avut la indemana. "Tabla" aia e de cam 5-6mm.-1 points
-
Citeste si asta. Eu nu am citit chiar tot. https://www.bi m me rf e st.com/threads/manual-transmission-hard-to-shift.404428/-1 points
-
Asa e. La Luk cel putin rulmentul are doua puncte-scobituri mici in care trebuie fixat rulmentul de furca, pentru ca acesta culisand pe teava de ghidaj sa pivoteze in acelasi timp in punctele alea de sprijin de pe furca..-1 points
-
Eu am aerisit la mine ambreiajul doar facand pedale.. dar nici nu tasnea pentru ca am slabit aerisitorul foarte putin asa ca nu iesea prea tare.. nu vad cum ar tasni avand in vedere ca furtunul acela e destul de mare la interior ca diametru iar viteza cu care apesi pedala nu poate crea un volum atat de mare incat sa tasneasca. Dar eu am facut cu pedala nu cu pompa, numai ca... Ca sa tasneasca trebuie sa fie o duza undeva.. ori duza aia e chiar PE CIRCUIT langa cutie (valva CDV!) si aia chiar impiedeca circularea rapida a lichidului.. asa ca eu cred ca e o creatie a mecanicului. La surubul-aerisitor nu are ce tasni in consecinta. Eu cand am schimbat ambreiajul si volantul am dat tot ansamblu pompa auxiliara si nu ama avut nici o problema pana cand a trebuit sa aerisesc pentru ca am marit duza de pe circuit (cdv.. am topic facut despre asa ceva..). Ce furca s-a pus inapoi? Poate furca cu care a venit cutia, daca a avut asa ceva.. a fost indoita, sau e indoita. Ceva mm acolo e suficient.. ar putea da rateuri la schimbul vitezelor. Pinul pe care se sprijina furca a fost inlocuit cu altul nou? Poate acesta e tocit prea mult; dupa manual se pune nou o data schimbul de kit ambreiaj.. As incerca sa mai faca o data aerisirea ambreiajului, poate a prins aer.. Banuiesc ca lichidul de frana a fost completat in permanenta la prima aerisire.. Apoi daca nu, cutia jos si verificat din nou. Poti sa schimbi pompa auxiliara de pe cutie numai ca aceea din ce stiu se strica doar cand incepe sa piarda ea insasi lichid... dar poate ma insel si problema e ea..-2 points
-
Stiu ce spui.. Atunci ar putea fi din cutie, pentru ca acolo sunt doua axe care sunt trase 1-2 de un brat.. iar 3-4 de altul..? Sau ceva presiune lipsa (data de ce?)pe 1-2, pe circuit cand motorul nu e ture prea mari, consistente? Nu mai am idei. Altceva din ce am spus mai sus ce poti sa mai verifici? Scoate si valva CDV ca aia restrictioneaza/intarzie (doar) viteza de cuplare a cutiei cu motorul prin diafragma.. dar si cand apesi pedala lichidul tot greu trece ca nu e "uni-sens".... Sa scoti si sa pui valva e simplu. Doar aerisire din nou. In doua luni te lamuresti tu daca e de la cutie sau nu. ..Schimbat uleiul din cutie? Sau verificat macar?-2 points
-
Deci cutia veche nu avea nimic, nu? ..Cum poti sa zici asa ceva? (Nici macar ironic nu ai putut fi; asta ar fi fost culmea in situatia data; aici cantaresc atitudinea, nu omul..) Ai fost cu el cand a luat cutia? ..Ai fost acolo sa vezi cum face? Nici macar comportamentul cutiei nu e acelasi.. Complet aiurea comentariu. (Macar eu sunt un troll...)-2 points
-
Arata tu documentul care arata ca ma insel, daca esti ofensat de replica. Deocamdata, multe lucruri se pot afla si de aici: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.automotiveproductsinc.com/assets/documents/LUK-LB-2016.pdf&ved=2ahUKEwjaga7tufHvAhW_hv0HHWRjAZMQFjAJegQIDRAC&usg=AOvVaw3IFowWs9k7f4atNZ8YnCYQ Nu va speriati, e un pdf despre ambreiajele Luk, inclusiv la bmw..-2 points
-
Asta numai daca are doua pozitii de prindere. Luk, are doar una.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00