Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/13/21 in all areas

  1. Va era dor de mine? Aventura continua! Am descoperit pe unde pierdeam apa. Odata pe la vasul de expansiune(asta stiam) si la furtunul(cod 11531438632) de la vasul de expansiune. Cine e umblat ultima oara p-acolo nu le-a pus bine, eu am vazut de cand mi-au adus astia masina cu platforma ca furtunul parca sta prea aproape de curea. Locul lui trebuie sa fie in clemele de la carcasa pentru vascocuplaj. Asa ca mi-am dat comanda de piese, le-am montat azi... si... ) cand l-am pus p-ala de la radiator(cod 11531705223) l-am simtit la mana cum a pleznit... adica... cam scapa apa Comanda a fost facuta pe leebmann24.de, unul din voi mi-ati zis in privat de acest site. Au preturi bune si piese OEM, insa calitatea materialelor in ciuda faptului ca sunt OEM nu se compara cu ce e pe masina. A ajuns comanda dupa 12 zile, plastita prin PayPal. Am luat asa: - Carcasa ventilator (era crapata de cand am luat masina) Atentie ca este facuta dintr-o combinatie de plastic cu carton, crapa imediat. Calitatea nu se compara cu ce era pe masina ala de la masa de la fabrica, e diferenta si la greutate. - Ureche vas expansiune - Furtune servo + garnituri - Furtunul taiat de curea (calitatea lasa de dorit, ciuperca aia de plastic are defect de fabricatie cred, vine putin ovala in vasul de expansiune, sper ca nu o sa scape) - Papuci stop spate(61130006626) nu am gasit in Romania nicaieri. Tot imi apare eroare in bord, ba dispare, ba apare iar. Unul e ruginit, probabil contact imperfect. Bun... cat am demontat eu p-acolo si am mai investigat am gasit asa: - Ambreiajul la vascocuplaj e scurs, paleta e inca buna are cativa ani vechime, nu e crapata deci o sa comand doar ambraiajul si pastrez paleta veche. - Cot radiator rupt, cod produs 0005000894. Acesta componenta nu apare pe realoem si nu prea se gaseste nici in Germania. L-am comandat de pe amazonu de UK, ciudata situatie. Mi-am luat 3 bucati sa am acolo rezerva Culmea ca nu scapa apa pe la el, abea se mai tine intr-o singura clema. - Furtun admisie crapat, chiar acolo unde vin furtunasele si se formeaza litera "F". Adica acolo unde se strica de fiecare data ) Probabil asta e si motivul pentru care oscileaza motorul la rece cand pornsesc si eroarea aia de imi tot apare odata la 100-200 de km. - Si ultimul lucru, poate pe unii nu o sa-i mire... am gasit ulei uscat pe instalatia de racire, culoarea cafelei, deci in trecut masina a avut probleme cu sistemul de racire. Chiar ma intrebam de unde sunt picaturile alea de antigel uscate pe capacele de la motor... am aflat de unde ) Carcasa si furtunul taiat au data fabricatiei 2002, aproape 20 de ani de functionare... daca am schimba preventiv componentele, in special alea care pot cauza probleme grave, nu cred ca masina asta e chiar atat de teribila. Piesele nu sunt scumpe insa sunt multe si se cam aduna Concluzia e ca cam trebuie sa schimb toata instalatia de racire, tot ce e furtun. Daca un cot d-ala a pleznit, urmeaza si restu. Termostat, pompa alea arate cam noi, le-am vazut si pe istoricul de service acum vreo 2-3 ani mai trag de ele. https://imgur.com/a/Y53qARu Cum ar zice englezul, it never ends )
    2 points
  2. Sigur a fost vreun bolovan Am pĂŁțit și eu cu parbrizul,a ieșit un dobitoc de pe câmp, cu un 4x4,m a depĂŁșit și mi a dat o direct ĂŽn dreptul oglinzii,am și vĂŁzut o când a venit... Din pĂŁcate,aici e de mers cu cĂŁruțe,nu cu mașini normale
    2 points
  3. Și,cum e sĂŁ cumperi motorinĂŁ furatĂŁ?
    2 points
  4. Atat BMW cat și ZF. Numai ca BMW nu e interesat de reputația fata de tine, cumpĂŁrĂŁtor de SH. Iar pentru clientul BMW de mașinĂŁ nouĂŁ, ĂŽn garanție pana la 5 ani (ĂŽn funcție de cat plĂŁtește) cutia ZF nu a fost niciodatĂŁ o problema.
    1 point
  5. Depinde de VW. Eu am avut un Golf GT DSG la care se schimba uleiul la 60 000. Daca este Touareg, atunci e ciudat (are in esenta acelasi ZF ca si BMW-ul tau).
    1 point
  6. Nu exista zi de condus in care sa nu ajung la concluzia asta...
    1 point
  7. Salut, Eu aici vad un pic diferit.OE inseamna piesa originala, care a fost pusa in fabrica, in momentul fabricarii masinii.OEM inseamna furnizorul care a dezvoltat linia de productie si care a produs in serie acea piesa pe toata durata productiei de serie a modelului. Deci si OE-ul si OEM-ul sunt facute de aceelasi furnizor, singura diferenta este ca linia de productie de la furnizor nu mai produce in conditii de serie , ci in conditii de spare parts.Calitatea este un pic diferita, la liniile de spare parts anumiti indicatori de calitate nu mai sunt asa de verificati. Asa vad eu lucrurile cu OE si OEM. In cazul BMW-ului meu, cred ca discul original este facut de Jurid, insa nu sunt sigur.Diferenta este ca Jurid-ul OE a fost produs in conditii de serie, Jurid-ul ce il cumpar acum ca OEM este produs in conditii de spare parts.
    1 point
  8. si "factura la lumina? unde e ? sa spuna si cei cu electrice
    1 point
  9. Prin 2000 am avut un alfa romeo care papa cam 15-18% , mai jos nu vroia decat impinsa ) dupa un opel kadet care ala papa cam 5-6% dar tragea sa moara ... ca magaru in panta , un fiat punto ala nu vroia sa mearga nici sa o f... fara 12-13% , pe urma am avut un mini cooper care si ala tot asa 12-13% lejer .. parca aveam motor de 2.5 nu de 1.6 ), pe urma bmw e87 care papa cam 7-8% ! minune ! , acum la fel ... e90 ... minune ... tot asa .. 7-8% Daca vrei sa nu consume atunci o urci pe platforma sau ii dai foc si mergi cu bicla ... sau pe jos ca e sanatos ) Acum pe bune , o masina consuma atat cat ii trebuie , depinde de constructor si de tacanitul dintre volan si scaun
    1 point
  10. Prima dragoste nu se uita, desi au trecut peste 12 ani de cand deveneai tu proprietarul ei. Frumoasa in continuare si ma bucura faptul ca actualul proprietar o tine inca in stare mai mult decat buna.
    1 point
  11. Ai invatat lectia. Sinici nu te costa mult sa ai o masina sigura, sa o simti sigura. Schimbi tu insuti tot?
    1 point
  12. Salut, da-mi PM te rog, ca la mine nu merge! Mersi.
    1 point
  13. Salut ! M-ar interesa. Se pot alege diferite setari la el ? Mersi. Ce motor aveai pe E90 ?
    1 point
  14. Premium nu inseamna fiabil..inseamna altceva.
    1 point
  15. OldGuy, ce ai vazut tu in jermanica sunt ALEA CARORA NU LI S-A DAT "CEASUL" INAPOI, DUPA ORA ROMANIEI, STII CE ZIC.. hai, ca la conspiratii te pricepi, nu lasa garda jos!! ;)
    1 point
  16. Cumpar de la cineva cu 4 lei litru de cativa ani (inainte cu 3 lei) )
    1 point
  17. Clar aditivul ala face minuni...ca toate celelalte
    1 point
  18. Motorul dau V12 de 6.0 polueaza mai mult decat o coaja de diesel blana,fara dpf, fara catalizator din 2005. Asa ca numai vorbi de poluare, cum tu nu ai bani de benzina, nici ala nu are bani de dpf nou. Eu totusi am gpl care 95% din timp sta afara pe strada in parcare si cand il iau tot pe benzina merg mai mult, imi permit sa merg fara gpl, imi permit si un dpf nou de 7.000 RON si niste injectoare de 3.000 lei bucata, dar nu inteleg de ce sa fac asta??? Si da...logic, normal ca nu m-as fi asteptat tu sa platesti in Romania impozitul ala, cum am spus poate pe bulgaria sau vreo "jmecherie" ceva de la RRomani cum spui tau, dar esti tot roman cu bmw din 90' care vrea un bmw V12 6.0 pe gpl inscris pe bulgari sau orice altceva numai sa nu plateasca impozitul respectiv. Cine e mai rroman? Eu ca fac dpf off la masina sau tu ca pui motorul pe gpl ca iti consuma foarte mult si il inscrii pe "mozambic" ca sunt prea multi bani de dat la stat? Ma repet, a nu se considera flame sau altceva pentru colegi ca si "cavaliere". Am gpl pe o masina din familie, am dpf ON si nu am facut niciodata pana acum DPF OFF insa daca ar pica eu zic ca i-as face DPF OFF si nu l-as curata...nu stiu sincer ce as face dar eu cred ca l-as anula si nu mi-e rusine sa recunosc ca mai bine as da 1.000 lei sa-l curat sau tot 1.000 lei sa-l anulez decat sa dau 7.000 lei sa pun altul nou.
    1 point
  19. Gowriel, tu chiar ai timp, nu gluma. Eu n-am timp sa vad filmele tale totusi, tind sa cred ca nu esti vreun regizor sau cameraman bun. Dar hai s-o incheiem ca devii penibil deja si e nasol rau....
    1 point
  20. Lasi masina in garaj si mergi pe jos mersul pe jos e sanatos, iar la convustibil daca sta in garaj indica 0.0 l/km mai buna economie nu ai cum sa faci totusi ar mai fi varianta cu soacra <_< am sa fac niste teste :hyper:
    1 point
  21. Hai sa fiu eu Gica-Contra :) . Am fost la locatia din Fundeni si mi s-au parut cam neprofesionisti :blink: oamenii, ca sa spun asa. M-am dus pentru a indrepta un set de jante iar verificarea circularitatii o faceau ochiometric. Dupa ce se apuca sa dea janta jos, il intreb frumos pe tipul de acolo de ce o da jos, dupa ce nu durase mai mult de 1 min de cand o pusese pe standul ala. - Pai e gata ! - De unde stii ca e gata ? - Pai se vede ! - Hai sa punem acul, "dupa ochi" nu platesc 50 ron/janta ! Pune tipul janta la loc, pune acul: ce sa vezi, normal ca o indreptase din parti. Am stat acolo cu el 3 (trei) ore, de la 17:00 la 20:00, pana mi le-a indreptat pe toate ca lumea. La un moment dat a disperat si l-a inlocuit alt coleg :) . Nu spun ca nu sunt OK ca si service de roti, dar cel putin in Fundeni nu exista specializare: cel care indreapta jantele schimba si roti, face si vulcanizare, face si echilibrari, adica e om bun la toate. Intr-un service care se respecta, fiecare om isi are postul si calificarea lui (nu ca ar fi cine stie ce calificare, dar macar cei care se ocupa de jante ar trebui sa fie mai atenti).
    1 point
  22. Sa se faca topic separat. Ca electronii nu sunt carburant! Wtww, ai uitat sa zici ce talpa grea ai. Eu nu scot consumul ala decat daca conduc doar sportiv. (E doar un E90, nu masina de rally.. constructiv) Sa imi consume 7-8 jur ca as schimba-o repede. Ca doar nu conduc dubita.. (nu ca nu mi-ar trebui una..)
    0 points
  23. https://mss.company/the-difference-between-oem-oe-and-aftermarket/ Original Equipment (OE) Original Equipment parts are the parts your car was fitted with on the production line when it was made. These parts are branded as the manufacturers own, meaning BMW OE parts (for example) come in BMW packaging, and will have official BMW part numbers – but they are actually generally made by another specialist company – called the OEM: Original Equipment Manufacturer (OEM) An Original Equipment Manufacturer is the company who makes the Original Equipment parts for a specific vehicle manufacturer. Using our example, BMW uses lots of different OEM’s to supply the components and assemblies used to build their vehicles. For example, Thyssenkrupp is an Original Equipment Manufacturer (OEM) and is an approved and accredited supplier to BMW, manufacturing BMW suspension parts. Some OEM’s also sell parts directly to the consumer, under their own brand name (i.e. Delphi batteries) and in some cases the parts are identical to the OE part, but with different packaging and part numbers (and a much lower price tag!). Despite this, these parts can never be officially classified or marketed as OE, as they have not been supplied by the manufacturer. Sometimes manufacturers use recognised brands as their official OE part fitment. BMW often use Brembo brake calipers, Harman/Kardon in-car entertainment and Bridgestone tyres as OE on lots of their vehicles, but these are NOT rebranded ‘BMW’. Instead they are actively promoted in their own right as they are recognised and highly desired premium specialist component brands. “In generally” nu ĂŽnseamnĂŁ ca toate piesele Bmw sunt fĂŁcute de cĂŁtre altcineva. Când spui OE știi clar la ce te referi, adicĂŁ la piese comandate pe cod original Bmw la prețul ala mare, când spui OEM te poți referi strict la piese pe producĂŁtor, trw, ate, etc. In domeniul pieselor auto si auto, se diferențiazĂŁ clar când spui OE sau OEM
    0 points
  24. ... si pana la urma, cum realizezi economie de combustibil? Cam asta era intrebarea topicului.. Nu cat de frustrante sunt unele altele si toate impreuna cu felul cum ne le prezinti.. De curiozitate, stii cat poate ajunge ASIGURAREA (ca si impozitul.. taxa de drum..)la o masina de 4-5 litri in tarile (...poate care crezi tu) ca merita banii tai!? ...Informeaza-te intai si apoi (frustrari) mai vezi daca chiar iti trebuie aceea masina, sau mai apoi schimba tara daca crezi ca merita. Sau poate ar trebui sa aflam ce economie de combustibil ar fi la motoarele de 4, 5 litri.
    -1 points
  25. asta e intentia, inca valabil, a primit rotile de vara si revizia completa, pretul scade la 16500 euro.
    -1 points
  26. Ehe, ce BeMVe se mai facea in '92!!! Tine si-n 2022!!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.