Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/07/21 in all areas
-
La 3000 de euro sigur nu la BMW, nici macar seria 1. BMW e o masina scumpa la intretinere si nu prea e masina de incepator. Sa stii ca nu e rusine sa conduci un Logan mai nou pana strangi bani de ceva premium si capeti ceva experienta la volan.4 points
-
Eu nu prea inteleg un anume fel de abordare a lucrurilor la romani. Gen e mare impozitul. Inteleg pe cei care folosesc masina doar in satisfacerea nevoilor existentiale si doar atat si pt. care cheltuielile nu reprezinta un factor de neglijat.Perfect de inteles asta.Dar pt. cei care ravnesc la masini dintr-o clasa superioara gen seria 5 sau 7, care pot costa zeci de mii de euro la achizitie, fie si SH si care pot cere chiar si mii de euro anual pt. intretinere, sa pretinzi ca impozitul de cateva sute de euro pt. un motor de 3l e prea mare, mi se pare exagerat. Pana la urma e vorba de o cheltuiala previzibila, nu e ca si cand ar cadea turbina sau galeria de admisie deodata si sa te trezesti ca trebuie de azi pe maine sa scoti sute sau chiar mii de euro din buzunar. Altii ar putea zice...de ce sa dau bani degeaba la stat prin impozit mare pe motorizare ? Pt. ca cine ravneste la lux, plateste proportional mai mult.Presupun ca este o lege universal aplicabila.3 points
-
Pe langa G30 care e de familie (va fi pus la vanzare), am zis sa ii iau una sotiei , cu care sa ma joc eu din cand in cand cateva poze in graba . https://pasteboard.co/K0PCI5F.jpg https://pasteboard.co/K0PD3VW.jpg https://pasteboard.co/K0PDkCc.jpg https://pasteboard.co/K0PDAN5.jpg https://pasteboard.co/K0PDQxY.jpg2 points
-
Pentru initiator: ambele modele sunt uzate fizic si moral, ori investesti peste 10k sa iti iei un model intretinut, ori te duci si incerci si un diesel, si o benzina, si iti faci tu o parere personala care iti face o impresie mai buna. Nu cred ca vei gasi ceva sub 300.000 km,ambele sunt echipate cu motoare de generatie veche, la diesel te vei distra cu turbina, vacuum, termostate, fulii, la benzina cu scurgeri ulei, simeringuri supape, valve pcv; diesel-ul are avantajul unui consum mai bun , la benzina poti monta gpl, nu e nici una dintre ele o sportiva, sunt masini cu performante decente; oricare ai alege-o, poti sa iei in calcul ca vei mai repara una alta. Cel mai bine stabileste-ti tu un buget de achizitie, mai pune bani deoparte pentru diverse (frane, anvelope, revizii, reparatii neasteptate), stabileste-ti un buget lunar (combustibil, asigurare, impozit, reparatii) si incepi si cauta si vezi ce gasesti in bugetul tau; nu gasesti nimic rezonabil, uita-te la honda, mazda, vw, audi, samd,2 points
-
hai mah lasa-ne ca deviezi in teoria chibritului cu teoriile tale. Ai n-spe mii de commenturi in care nu explici mai nimic si nu aduci nici un aport forumului asta... doar dai niste sfaturi nefolositoare si critici pe toata lumea pe un ton superior de parca noi suntem obligati sa iti urmam exemplul. Numai spam faci de aceea iti da toata lumea "-" la commenturi. mecanic de tastatura ))2 points
-
Care e diferenta ca mergi constant la 140 km/h cu un 2.0 diesel sau un cu un 4.4 benzina? Cand mergi CONSTANT nu se poate vorbi de placerea de a conduce, placerea o simti cand accelerezi de la 0 la 140 sa zicem, si atunci se simte diferenta intre motorizari.2 points
-
Inteleg punctul tau de vedere si nemultumirea ta; dar pe de alta parte situatia poate fi analizata si din alt punct de vedere; iti permiti impozitul pt. 3l dar pt. ca nu e unul corect calculat, refuzi sa-l platesti; dar partial aceasta nemultumire se rasfrange direct impotriva ta, in sensul ca iti refuzi privilegiul de a te bucura personal de avantajul unui 3l, 365 zile pe an. Si asta chiar daca totusi iti permiti acel impozit. Dar fiecare simte si alege in felul lui. Eu unul nu voi mai continua pe subiectul impozit pe acest topic pt. ca nu face obiectul discutiei si poluez aiurea offtopic.2 points
-
eu sunt mai sarac asa nu am bani de piese vitale precum acest incalzitor si nici de service-uri in reprezentante... nu am bani nici de motoare mai mari de 2.0 Stau si eu pe aici mai citesc, mai spun ce patesc. Nu sunt aici sa sar la cap cu sfaturi spuse pe un ton de superioritate si certuri. Fiecare isi face ce vrea la masina. Tare sunt curios daca, cazanu' ala al tau e chiar asa 100% ca din fabrica ca la cum te dai pe aici zici ca esti genu care isi comanda in reprezentanta si odorizant bmw.1 point
-
Arata bine de tot, și navigație vad, am sa vad dacĂŁ am cum sa o și aduc ĂŽn tara, mersi de idee1 point
-
Poate gasesti ceva pe benzina, 2005-2006, daca tot vrei seria 3. E mai ieftina intretinerea. uite, ce frumoasa e asta pentru bugetul tau: https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-318i-Lim.-Navi-PDC-Sitzh./vhc:car,pgn:7,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:3500_-21_,frn:2005,frx:2006,prx:4000,ful:petrol,vcg:limousine/pg:vipcar/322413293.html mai pui niste bani si o aduci in tara. parerea mea e ca un diesel la 290k o sa te coste in timp mult mai mult decat una pe benzina cum e cea din exemplul de mai sus, cu tot cu adusul in tara.1 point
-
Motoarele au cam aceleasi performante, dar sunt doua diferente importante. Diesel-ul e mult mai relaxant de condus. Poti sa mai uiti de o schimbare de treapta pentru reprize, iar cuplul e mai mare. Benzinarul trebuie sa-l sui in ture ca sa ajungi la plaja de putere. Ceea ce e fun pentru o masina mica, dar la E60, care numai sportiva nu e, nu mi se pare ceva potrivit. Si din aceleasi cauze, benzinarul o sa consume semnificativ mai mult decat diesel-ul in afara, daca vrei sa mergi intr-un ritm cat de cat alert. Plus consumul mai mare in oras, dar ala e implicit.1 point
-
Ce a luat foc? Incalzitorul, masina? Da, pentru ca s-a mers cu el asa din ignoranta.. Deci tie nu iti va ingheta niciodata motorina; asta e interesant. Pentru ca vei pleca cu masina doar din garaj intotdeauna. E posibil asa ceva, intreb doar..? Omule, cumpara ce ii trebuie masinii, nu fa kitch...1 point
-
Tocmai pentru faptul ca nu ai autostrazi, ai nevoie de mai multa putere in Romania, pentru a te simti in siguranta. Altfel te scoate dintr-o depasire un 530d fata de un 520d. Chestia asta cu "nu ai nevoie de putere in Romania" mi se pare asa o prostie. Si daca e sa o luam asa, legal vorbind, unde in Europa ai sa te duci cu mai mult de 140? Da-mi 2-3 exemple si exclude Germania. Chiar nu vad absolut nici un dezavantaj in a avea cat mai multa putere sub fund, lasand aspectul economic de-o parte.1 point
-
Nu stiu de unde si pana unde nu ar trage la fel de bine si 520i.Intr-adevar motoarele diesel au cuplu newton metru mai mare,iar pe tractiune sunt mai puternice.De aceea masinile de carat,masinile din zonele de munte sunt diesel,pt. ca dieselul datorita cuplului mai mare trage mai bine o greutate mai mare decat benzina.Dar de aici si pana a afirma ca motorul 520i nu are putere e cale lunga.Adica eu nu cred.De ce ca se spune ca e caroseria mare pt motor de doar 2.2 l?Nu uita ca bmw are avantajul tractiunii spate care "impinge caroseria".Daca ar fi fost tractiune fata da era o problema. Desi nu am avut e60 pe benzina pun pariu ca si 520i rupe asfaltul are suficienti cai sa miste caroseria,nu-ti trebuie neaparat 535 cum vor majoritatea pretentiosilor.Si oricum nu ai drumuri in Romania sa folosesti masina la capacitate maxima.Daca am avea numai autostrazi ai zice,dar din pacate cu mai mult de 140-160 max nu ai unde sa te duci.Iar vitezele astea iti garantez eu ca le prinde si cel mai chel e60 fie ca e diesel fie ca e benzinar. In orice caz E60-ul e teroare cu el cand se aprinde elevatorul in bord si incepe cu : high discharge battery.Cand incepe cosmarul acesta e un dezastru crede-ma.Proprietarii de e60-uri pot confirma asta.voiam sa te pun in garda si cu asta ca sa sti.Sunt pline forumurile din afara cu problema asta la e60.Sa ai in vedere si asta.O sa-ti blestemi zilele. Pe mine la 520d meu m-a bantuit eroarea asta: high discharge timp de 2 ani,mi-a scos peri albi pana am aflat consumatorul care-mi toca mereu bateria peste noapte,si anume pe partea de clima dar pot fi N cauze care-ti pot toca bateria intr-o clipa asta din cauza ca e o masina gurmanda si are multi consumatori,module dracu s-o ia.Si pe loc daca stai sa asculti doar radio,dupa max 20-30 min iti inchide absolut tot ca sa protejeze bateria,asa de gurmanda e.Masina mai ciudata ca e60 pe partea asta nu exsista crede-ma1 point
-
Bun...ideea ar fi asa; poate unii au considerat ca am fost arogant prin parerile proprii impartasite mai sus. Desi acum am un 325 e90 benzina si un 525d f10 2011 varianta de 3l, nu se stie cum se invarte roata vietii si poate peste cativa ani nu imi voi permite sa conduc mai mult de un Logan.Nu mi-ar fi rusine sa recunosc asta. Ceea ce scriam eu se bazeaza mai mult pe principii si rationamente pe care eu le consider corecte si logice. Si atunci eu as spune ca daca as tinti spre clasa mare premium gen seria 5 si as fi in situatia sa dau cel putin 10.000 de euro pt. un second hand sau 60/70.000 de euro pt. o masina noua(nu e nici pe departe cazul sa-mi permit asa ceva acum), nu m-as gandi la o varianta de 2l diesel sau la cat e impozitul pt. un motor de 3l atata timp cat nu e mai mult de 1000 de euro/an. Si asta pt. ca un motor de 2l diesel nu mi se pare compatibil cu imaginea de masina din clasa mare premium pt. ca prin natura lui de 4 cilindri diesel nu este destul de rafinat pt. o astfel de masina plus e prea slab pt. o asemenea caroserie.Pt. o masina obisnuita de familie probabil ca 2l diesel ar fi o motorizare ideala, pt. ca o astfel de masina e caracterizata de nevoi practice si economice, e perfect de inteles acest scenariu.Dar pt. cine tinde spre clasa mare premium isi asuma din start niste costuri de achizitie si de mentenanta anuale cu adevarat mari,caz in care factori gen impozit de cateva sute de euro sau o economie de cativa litri/suta de km nu ar trebui sa reprezinte factori decizionali pt. o astfel de clasa de masina. Si cand zic ca 2l diesel ar fi prea mic si necizelat pt. o asemenea caroserie, ma bazez pe faptul ca nu sunt inca obisnuit cu ideea de zgomot in habitaclu la relanti(chiar daca nu foarte intens) din 5-ul detinut si cu faptul ca cei 204cp de pe acest f10 diesel L6 sunt cumva la limita conform cu asteptarile mele.Desi in ture nu suna deloc rau, chiar diesel fiind. Dar la relanti, in e90-ul benzinar e liniste totala in interior. Si poate ca de aici m-am obisnuit cu astfel de asteptari in sensul asta de rafinament. Si poate ca din punctul asta de vedere tind sa fiu subiectiv. Iar vizavi de starea 5-lui, presupun ca e intr-o stare destul de buna dupa un plan de investitii in reparatii in reprezentanta intins pe 6 luni si finalizat.Asta vizavi de presupuneri legate de o stare tehnica necorespunzatoare a masinii, pt. neajunsurile de care m-am plans. Si pt. justificarea raportului valoare impozit platit fata de ceea ce primeste cetateanul in schimb de la stat e de inteles oarecum. Dar pe de alta parte nici cine tinde spre un motor de 3l nu ar trebui sa pretinda sa plateasca un impozit apropiat de valoarea unuia aferent unui motor de 2l. Iar pe de alta parte, cat plateste cetateanul roman impozite la stat fata de alti cetateni din UE e considerabil mai mic.Cumva e o bucla ciudata, contribuabilul plateste putin la stat, in consecinta nu va beneficia de servicii publice de calitate.Am discutat si cu romani repatriati din vest si concluzia e clara. Si desi lucrez in mediul privat, nu pot sa nu observ un obicei al romanului de a invinui statul pt. orice. De acord, performanta multor guvernanti si mediul politic dezamageste, dar sa nu uitam ca statul ne-a oferit gratuit educatie multora dintre noi si pt. asta probabil multi au ajuns sa atinga un standard de viata ridicat. Adica ok,aratam cu degetul cand trebuie,dar sa nu uitam sa fim si recunoscatori cand e cazul, macar partial.1 point
-
Dintre 30i și 30d, aș alege clar dieselul. Nu m-aș crampona ĂŽn ce e rațional și ce nu ĂŽn funcție de nr. de km fĂŁcuți pe an, important e zâmbetul tĂŁu când faci o depĂŁșire/simți cuplul ĂŁla nesimțit1 point
-
Daca nu te deranjeaza cativa lei in plus la 100 de km parcursi combustibil in plus as lua benzina direct. In amandoua motorizarile o sa bagi bani, perioada lor de fiablitate a expirat de mult. Crezi ca de prosti scapa astia de ele prin Germania? Pe e60 ai 520i non facelift cu motorul de 2.2 benzina in 6 cilindrii sau 520i facelift cu motorul de 2.0 in 4 cilindrii, eu ti-l recomand pe ala in 6 cilindrii.. nu pentru ca fuge mai tare ci pentru ca merge mult mai rotund fata de cel in 4 cilindrii, consumul si puterea fiind cam aceleasi. Cu impozitul e mai greu ca depaseste 2.0 e60 pentru incepator... poate cam mare, de fapt masina chiar este un vapor. Ce mai e de mentionat la e60 este faptul ca nu prea ruginesc, rezista mai bine la capitolul coroziune fata de generatiile anterioare avand mai multe componente din aluminiu. EDIT: Atentie la masinile SH de pe olx, autovit, riscul sa ti-o iei este prea mare si aproape imposibil sa gasesti una in regula. Un e60 520i non facelift 200-300 mii de km cu ceva dotari se invarte pe la 3500-5000 de euro, daca costa mai putin, sa te intrebi de ce.1 point
-
Salutare Atasat ai linkul pentru ultima versiune de ISTA+Faci in felul urmator: 1. Te duci in folderul ISTA_4.28.4X si downloadezi tot in afara de folderul SQLiteDBs si SDP_4.28.41.7z 2 .Mai citeste inca o data ce am scris mai sus. 3.Dupa ce le-ai downloadat, creezi la tine pe calculator folderul SQLiteDBs 4.Te duci in Mega pe linkul de ti l-am dat in folderul SQLiteDBs si downloadezi la tine pe calculator EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z. 5.Deci la tine pe calculaotr in folderul SQLiteDBs trebuie sa ai doar EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z 6. Rulezi ista_standalone_installer_4.28.42.exe.Foloseste cablu ENET! Cauti pe google de unde sa cumperi unul. Nu trebuie sa platesti nimic.Spor la treaba! ista.txt1 point
-
RTTI merge doar pe NBT , nu si pe CIC. trebuie sa ti iei o masina mai noua ( si sa platesti abonament anual pentru RTTI, bineinteles)-1 points
-
Iti recomand o masina noua de la BMW. Oricarui sofer incepator ii trebuie masina noua, nu veche; pentru ca daca se strica trebuie sa ii fie reparata masina, fiind in garantie. Fiind noua este fiabila si foarte buna. O sa te bucuri de ea mult timp. Nu ai explicat de ce o masina atat de mare ca E60.. dar, tot la fel, intervin si recomand sa iti iei masina cat mai mica de la BMW (ca e si mai ieftina!) si sa cauti sa mergi pana intr-un an singur in masina, sa nu te "invete" (a se citi tenteze..) altii cum se conduce un bmw.. Nu mai zic ca daca masina e mai mica, motorul mai mic, tu conduci decent, te vei bucura de masina muult mai mult timp si ne vei scrie despre eventualele probleme aici, care vor fi doar eventuale..-1 points
-
Nici eu nu reușesc sĂŁ ĂŽnțeleg abordarea ta. AdicĂŁ "sĂŁracii" care cumpĂŁrĂŁ un seria 5 SH nu trebuie sĂŁ ținĂŁ cont de costuri/cilindree/impozite..dar cei care au cumpĂŁrat mașinile alea 520d noi cu 60k euro de ce au ținut cont? cĂŁ doar e inundatĂŁ piața de 2.0d pe seria 5. Și ar fi fost și pe seria 7 2.0d dacĂŁ s-ar fi pus.-1 points
-
Terminati cu prostiile astea. MB are A45 AMG S cu motor de 2 litri, de 421 cp. Dar sunt nenumarati producatori care au motoare de 2 litri cu puteri peste 300. VW/Audi/Seat au de ani de zile motorul asta, de la 280 cp la 320 cp acu, pe Golf/Tiguan R, Cupra, Audi S3. Honda are pe Type R. BMW are 306 cai, pe M135 si M235 GC, Renault parca are si mai mic motorul pe RS, 1.6 sau 1.8. Ford are motor in 3 pistoare de 200 cp, deci sa lasam povestile astea de acu 15 ani, cum ca sunt fortate. Este exact aceeasi discutie cand aparusera motoarele Turbo, ca sunt fortate, proaste etc, vis-a-vis de cele aspirate. Ia linistit ce iti doresti...-1 points
-
Am zis si eu asta, 2.5 meu pe benzina este de fapt prea puternic pentru ce vroiam eu, am mers pe 2.5 ca sa nu fiu dezamagit ca fostul 318d, aia chiar se simtea subturata. Eu nici nu-i folosesc toata puterea masinii ca nu ai unde, in oras daca ii dau kickdown, mi-o da pe a 2-a si ma duce in 100 la ora instant. Doar seara cand ma plimb eu de nebun si sunt strazile libere o mai calc, in special cand o mai scot prin afara orasului. Personal eu cred ca eram fericit si cu ala de 2.2. Daca rascolesti prin forum-urile din afara, aia de prin SUA obisnuiti cu motoare mari si cu strazi, normal ca ei considera un 2.2 pistol cu apa.-1 points
-
In concluzie sa nu va mai cumparati masini cu motor de 2.0 din Germania, doar rulate in Romania pentru ca motorul nu a fost chinuit si are mai multa viata in el. Chestia cu motorul mai mare care are consum mai mic la viteze FOARTE MARI m-a facut sa rad, mai ales daca il comparam cu un diesel. Noi vorbeam de a merge constant cu 140 km/h si nu de viteze FOARTE MARI.-1 points
-
Poți cere banii ĂŽnapoi pe raport dacĂŁ nu ești mulțumit de cele cuprinse ĂŽn el.-1 points
-
Eu am avut suspensie standard pe bmw care e cu 10mm mai sus. Nicuodata nu am atins-o in aproape 93k km. Cred ca sunt destule g30 pe forum cu adaptive dumpers..nu se plange nimeni. Btw, am vandut fratelui G30-ul. M-a scapat de marele stres de a fi sunat de toti samsarii si/sau de toti pretentiosii.-1 points
-
Daca ai o masina pe care o conduci de ce nu incerci sa conduci si alta masina din alta "tabara" benzina sau diesel? Asa iti vei dai seama cum merge/se conduce una fata de cealalta. Masinile pe benzina se conduc altfel decat cele pe motorina. Se incalzesc diferit; catora dintre noi ni s-a infipt in cap asta clar..!? La motorina se simte cuplu in ture joase. La benzina in ture inalte. Puterea e cam invers; dar nu chiar.. E aiurea sa spui ca un 2 litri benzina e mai slab decat un 2 litri diesel.. iar asta comparand doar motoare de clasa mijlocie spre joasa../ la cilindree mai mare lucrurile se diferentiaza mai dramatic.-2 points
-
Stai putin ca sa ne intelegem.CAnd am spus ca nu ai nevoie de atat putere in Romania,m-am referit la faptul ca nu ai efectiv drumuri sa mergi CONSTANT cu o viteza de 140-160 sa SIMTI cu adevarat ca mergi,sa fie cu adevarat o placere. nu m-am referit la faptul ca te scoate dintr-o depasire in forta,asta e clar ca, cu un 535 sau 530 depasesti cate 4-5 in coloana.Dar ala nu este drum,e un calvar sa tot faci depasiri.Stii ce zic?Si cu asta e destul de discutabil,ca multi tineri au masini puternice gen 530 sau 535 si le scapa controlul chiar in depasire sau in alte manevre periculoase.Nu uita ca initiatorul e la inceput. E60-ul si in general bmw-ul este o masina f puternica si f. periculoasa caruia ii poti scapa foarte usor controlul datorita tractiunii spate si a drumurilor foarte proaste si pline de gropi din Romania. Mie e60- asta imi da emotii,si cand e un pic umed pe jos sau bate vantul.Ar trebui sa-l intrebam pe initiator daca a mai condus pana acum tractiune spate,pt ca se conduce un pic diferit fata de tr. fata. Mie mi-a trebuit cateva luni sa ma invatcu tr. spate cand am venit de la o masina cu tr. fata. Ma rog astea sunt amanunte.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00