Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/12/21 in all areas
-
Ma uit la piesele aste schimbate si sincer nu am ce scuze sa mai gasesc , pur si simplu fiabilitatea BMW se duce in jos din pacate.4 points
-
130 500 km schimb galerie admisie . In urma curatarii am decis sa o schimb , din angrenajul de actionare al clapetelor era rupt un opritor , aflat in exteriorul galeriei dar care inregistrase ceva erori de blocaj mecanic, practic bloca uneori motorasul sa actioneze clapetele corect . Piesa noua , originala.4 points
-
Pe langa G30 care e de familie (va fi pus la vanzare), am zis sa ii iau una sotiei , cu care sa ma joc eu din cand in cand cateva poze in graba . https://pasteboard.co/K0PCI5F.jpg https://pasteboard.co/K0PD3VW.jpg https://pasteboard.co/K0PDkCc.jpg https://pasteboard.co/K0PDAN5.jpg https://pasteboard.co/K0PDQxY.jpg3 points
-
Deci cine a presimtit ce o sa isi ia? :frantics: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/191778-sfat-achizitie-seria-1seria-3/page__view__findpost__p__2541549 Nu-s numa' :crazysmile: sunt si :sorcerer: Hai, sa fii sanatos.2 points
-
Foarte frumoasa masina! Sa te bucuri de ea si sa ai drumuri bune. Fara rautate, dar motorul ala nu e de Renault? Nu ma pricep asa bine la motoarele Mercedes, dar asa stiam despre asta de 1,52 points
-
Am gasit o crapatura in radiator, partea sofer la capacelul de scurgere. Garnitura la capacel si aia e turtita si stramba. Am mai gasit si garnitura la senzorul de apa care si asta cica poate sa scape, este turtita si stramba. Trebuie sa cumpar cele 2 furtunuri care nu le-am schimbat, radiatoru + garnitura la capacel(sa nu ma trezesc ca vine radiatorul fara capacel), garnitura senzor. Daca nici dupa ce schimb astea tot scapa, mai ramane pompa de apa care si p-aia o suspectez. Poate sa scape fara sa lase nici o urma, am sa o demontez azi sa o inspectez in spate la fulie. Pana la urma am zis ca de cand sa ma duc la service sa platesc pentru ceva ce oricum trebuia schimbat... cumpar direct piese noi. Aveam in plan de inainte sa cumpar masina ca trebuie schimbat tot sistemul de racire la m54. Daca nici dupa astea, tot dispare apa... trebuie desfacut motorul Garnitura chiulasa, suruburi slabite, sau in cel mai rau caz fisuri... toate informatiile astea si ce sa verific le-am cules de pe forum-urile din afara. Momentan sunt intr-o stare de paranoia pentru ca stiu ca motorul a suferit un abuz bazundu-ma pe ce am descoperit si anume culoarea maronie gasita pe instalatia de racire. Ceea ce fac eu acuma e... varianta prostului schimb componente fara sa testez si sper sa se rezolve. Cred ca o idee buna este sa-mi cumpar si jucariile astea de testat sistemul de racire, se zice ca e bine sa le ai cand ai motorul m54. https://imgur.com/a/E3pqN5b2 points
-
An 2017, km aprox 108 mii, numere provizorii momentan. Dotări: xdrive, headup display, faruri Led adaptive, Distronic (acc), volan sport, Harman Kardon, piele Nappa, scaune confort cu memorii, masaj, ventilație, incălzire scaune și banchetă, clima digitală pe 4 zone, ceasuri bord 6wb cu display, alarmă, park assist, drive assist. Jante 18 cu gume dot 2020 aproape noi. Plăcuțe si discuri schimbate recent, Egr si răcitor inlocuit pe campania de recall. Pret 30700. picture to thumbnail picture to thumbnail picture to thumbnail picture to thumbnail picture to thumbnail picture to thumbnail picture to thumbnail picture to thumbnail1 point
-
e un plastic amarat acolo , dpmdv a tinut ceva , nu imi pare o tragedie , galeria noua include motorasul care separat costa 1500 ron , practic ai clapetele noi si tot angrenajul , astea sunt costurile de mentenanta daca vrei masina in stare perfecta . Din ce mi-au zis mecanicii asta e problema la galeria asta , axul de plastic poate ceda . Ca simptome masina nu accelereaza dupa 40 pt ca intra turbina mica in protectie .Partea buna e ca te anunta instant , eroarea mentionata mai sus a fost inregistrata cu 30 km in urma. Exista la sh galerii care se cumpara fix pt axul ala , dar evident nu stii cand se rupe , asa ca am preferat piesa noua si game over , accelerez linistit1 point
-
Daca voua va place, restul nu mai conteaza; oricum, ai devenit o mica celebritate: https://zoso.ro/ciocanul-peste-degete-acum-plang/1 point
-
Am demontat iara tot, cu tot cu radiator de data asta. Cer si eu acuma o parere la care deja cam stiu raspunsul, radiatorul asta arata de parca trebuie schimbat? https://imgur.com/a/FoK1MmC Ca o paranteza, am gasit multa mizerie dupa radiator, frunze, chestii, chestiute...1 point
-
Sh, poate din bucati de la diversi vanzatori. Pt ca e greu de crezut ca gasesti sa iei totul de pe aceeasi masina care anterior a fost avariata dar totusi ale intregi toate elementele care te intereseaza pe tine.1 point
-
Pe mine m-a lovit cineva in spate acum 2 ani si ma aratasem dispus sa platesc diferenta de la mine intre spoilerul pe care urma sa il plateasxa asiguratorul si spoilerul M. Evident ca trebuiau schimbate si tipsurile de la evacuari din rotunde in trapezoidale. Diferenta era consistent peste 4000 lei si am renuntat. Asta la Bavaria. Mai trebuiesc si pragurile si spoilerul fata. Deci, la reprezentanta te duce consistent pe la 4000-5000 euro. Probabil, prin alte surse, scapi pe la 2000-3000 euro.1 point
-
Va era dor de mine? Aventura continua! Am descoperit pe unde pierdeam apa. Odata pe la vasul de expansiune(asta stiam) si la furtunul(cod 11531438632) de la vasul de expansiune. Cine e umblat ultima oara p-acolo nu le-a pus bine, eu am vazut de cand mi-au adus astia masina cu platforma ca furtunul parca sta prea aproape de curea. Locul lui trebuie sa fie in clemele de la carcasa pentru vascocuplaj. Asa ca mi-am dat comanda de piese, le-am montat azi... si... ) cand l-am pus p-ala de la radiator(cod 11531705223) l-am simtit la mana cum a pleznit... adica... cam scapa apa Comanda a fost facuta pe leebmann24.de, unul din voi mi-ati zis in privat de acest site. Au preturi bune si piese OEM, insa calitatea materialelor in ciuda faptului ca sunt OEM nu se compara cu ce e pe masina. A ajuns comanda dupa 12 zile, plastita prin PayPal. Am luat asa: - Carcasa ventilator (era crapata de cand am luat masina) Atentie ca este facuta dintr-o combinatie de plastic cu carton, crapa imediat. Calitatea nu se compara cu ce era pe masina ala de la masa de la fabrica, e diferenta si la greutate. - Ureche vas expansiune - Furtune servo + garnituri - Furtunul taiat de curea (calitatea lasa de dorit, ciuperca aia de plastic are defect de fabricatie cred, vine putin ovala in vasul de expansiune, sper ca nu o sa scape) - Papuci stop spate(61130006626) nu am gasit in Romania nicaieri. Tot imi apare eroare in bord, ba dispare, ba apare iar. Unul e ruginit, probabil contact imperfect. Bun... cat am demontat eu p-acolo si am mai investigat am gasit asa: - Ambreiajul la vascocuplaj e scurs, paleta e inca buna are cativa ani vechime, nu e crapata deci o sa comand doar ambraiajul si pastrez paleta veche. - Cot radiator rupt, cod produs 0005000894. Acesta componenta nu apare pe realoem si nu prea se gaseste nici in Germania. L-am comandat de pe amazonu de UK, ciudata situatie. Mi-am luat 3 bucati sa am acolo rezerva Culmea ca nu scapa apa pe la el, abea se mai tine intr-o singura clema. - Furtun admisie crapat, chiar acolo unde vin furtunasele si se formeaza litera "F". Adica acolo unde se strica de fiecare data ) Probabil asta e si motivul pentru care oscileaza motorul la rece cand pornsesc si eroarea aia de imi tot apare odata la 100-200 de km. - Si ultimul lucru, poate pe unii nu o sa-i mire... am gasit ulei uscat pe instalatia de racire, culoarea cafelei, deci in trecut masina a avut probleme cu sistemul de racire. Chiar ma intrebam de unde sunt picaturile alea de antigel uscate pe capacele de la motor... am aflat de unde ) Carcasa si furtunul taiat au data fabricatiei 2002, aproape 20 de ani de functionare... daca am schimba preventiv componentele, in special alea care pot cauza probleme grave, nu cred ca masina asta e chiar atat de teribila. Piesele nu sunt scumpe insa sunt multe si se cam aduna Concluzia e ca cam trebuie sa schimb toata instalatia de racire, tot ce e furtun. Daca un cot d-ala a pleznit, urmeaza si restu. Termostat, pompa alea arate cam noi, le-am vazut si pe istoricul de service acum vreo 2-3 ani mai trag de ele. https://imgur.com/a/Y53qARu Cum ar zice englezul, it never ends )1 point
-
Din ce stiu dupa ce schimbi uleiul din cutie, primii 100-150 km se simte mai dur schimbul vitezelor pana cutia isi reface adaptarile...nu stiu daca e cazul si la tine, nu baga mana-n foc1 point
-
1 point
-
Galeria de admisie e declarata consumabil prin recomandarile interne ale bmw, din cate stiu. Cu recomandare de schimbare la 100k. A mea (N47) tot pe la 130k s-a spart - s-a rupt plasticul care tine axul, facea zgomot de de auzea din masina. Dar da, masina premium nu e egal cu fiabila.0 points
-
Nici dracu nu inchide gura lumii mai edit.. Si tu te-ai lasat marcat emotional de gura amicilor de forum.. (prieteni, auzi tu..) ...Prietenii aia care isi permit sa zica asa ceva, cati dintre ei au cel putin acelasi model de masina achitata integral?? Si cu banii cui? Ai lor? Atat de deschisi au fost (macar) sa zica cele intrebate mai sus, inainte sa judece pe altii? Eu asta i-as fi intrebat dupa auzirea acelor vorbe de nezis.. Bleah.. Ai luat o decizie foarte buna! Si nu zic asta ca sa te perii..-1 points
-
Nu ai pus comfortul! :purple: Ala acum stii cat costa la bmw... (Daca iti mai zic o data cre'ca ai vrea sa imi dai si vreo doua..) ..De ce nu ai deschis tu topicul tau, mare si frumos: cheltuieli / revizii cu al meu G30..? Si tot adaugai acolo in viitor; iar altii te urmareau (care ar vrea G30..). Merge si pe un topic gen, masina mea; sunt sigur ca moderatorii NU se opun deloc sa tii planul de revizii si cheltuiel, sau ce vrei tu sa pui pe forum, despre masina.. in topicul tau. E usor si pentru tine sa gasesti ce ai pus sus.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00