Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/13/21 in all areas

  1. Pe langa G30 care e de familie (va fi pus la vanzare), am zis sa ii iau una sotiei , cu care sa ma joc eu din cand in cand cateva poze in graba . https://pasteboard.co/K0PCI5F.jpg https://pasteboard.co/K0PD3VW.jpg https://pasteboard.co/K0PDkCc.jpg https://pasteboard.co/K0PDAN5.jpg https://pasteboard.co/K0PDQxY.jpg
    1 point
  2. Si mie tot asa mi se intampla. Pana mi-a zis mecanicul sa las cheia in masina in timp ce o spal Solutie simpla si eficienta, nu stiu cum de nu m-am gandit la asta )
    1 point
  3. Super Ma si pun sa le comand. Revin cu poze
    1 point
  4. Actuatorul ,da,nu l-am putut regla perfect! Miezul vine echilibrat,fara probleme de aproape 2 ani.
    1 point
  5. Am avut si eu dilema asta cand nu gaseam e39. n52 este ultimul motor aspirat considerat pur BMW, injectia pe vechi fara problema cu depuneri de carbon dar cu un consum mai ridicat. Probleme in plus fata de m54 la pompa de apa fiind controlata electric(parca) si valvetronic, tachetii... dar ai putere mai multa. N52 parca a avut 2 versiuni, a doua versiune parca a primit o upgrade la materiale in motor, BMW se lauda ca l-au facut mai rezistent. n53, parerea mea de amator cred ca motorul asta a fost un experiment BMW, desi este o generatie mai noua, au renuntat la valvetronic ceea ce il face mai fiabil(in teorie) fata de n52 dar putere mai putina, au introdus injectia directa care are problema cu depuneri de carbon. Fiind montat doar pe LCI, BMW se lauda ca modelele LCI au primit un upgrade la calitatea materialelor in interior. Generatiile urmatoare dupa n53 parca au introdus iara valvetronicul. Eu l-as alege pe ala cu mai multa putere, chiar daca e mai stricacios si consuma mai mult. Amandoua parca au aceiasi norma de poluare si daca tot platesti taxa de 2.5... macar sa merite sa platesti puterea/capacitatea motorului. In teorie n53 trebuie sa fie mai economic avand mai putine inginerii nemtesti si cu o injectie mai eficienta.
    1 point
  6. Eu ,am reconditionat-o singur . I-am schimbat miezul și m-a costat 600 de lei .
    1 point
  7. Am imbatranit de tot! Eu ziceam sa scoata doar pozele cu Mercedes.. parca la aia am vazut poze. Sau faci misto.. Are motor de Renault?? Bravo tie ca stii. Renault face motoare f f bune, se stie.
    1 point
  8. e un plastic amarat acolo , dpmdv a tinut ceva , nu imi pare o tragedie , galeria noua include motorasul care separat costa 1500 ron , practic ai clapetele noi si tot angrenajul , astea sunt costurile de mentenanta daca vrei masina in stare perfecta . Din ce mi-au zis mecanicii asta e problema la galeria asta , axul de plastic poate ceda . Ca simptome masina nu accelereaza dupa 40 pt ca intra turbina mica in protectie .Partea buna e ca te anunta instant , eroarea mentionata mai sus a fost inregistrata cu 30 km in urma. Exista la sh galerii care se cumpara fix pt axul ala , dar evident nu stii cand se rupe , asa ca am preferat piesa noua si game over , accelerez linistit
    1 point
  9. Nu am citit topicul dar asta e parerea despre uleiuri pt motoare, specific B58,... mult mai avizati/mai bine discutat din prisma uleiurile, site pe care eu il respect mult: https://bobistheoilguy.com/forums/threads/bmw-b58-engine-oil.272758/ Un citat scurt: Viscosity is a big, central part of the approval, so it matters a lot to the OEM (BMW), specifically the HTHS viscosity. In fact visc is the starting point for approval. To sum it up: LL-01: HTHS >3.5 in a 0w30, 0w40, 5w30, or 5w40 LL-01FE: HTHS ~3.0 in a 0w30 LL-14FE: HTHS ~2.7 in a 0w20. Iar asta e toata faza cu uleiul FE de generatie noua; cel mai usor descris tot in engleza, din pacate: "(My point was that) the push for lower viscosities (uleiurile FE..) is driven by a desire to increase fuel efficiency, not for better engine protection and longevity." Am citit si inteles asta inca de prima oara in hartii oficiale online.. ca, concluzie a scopului crearii acestui tip nou de ulei - eficientizare a consumului; foarte probabil in detrimentul fiabilitatii.
    1 point
  10. Las aici un link pentru cine vrea sĂŁ studieze despre managementul termic al bateriei pentru 225xe. Pe scurt, este aceași cu cel de la i3, bare refrigerante conectate independent la aerul conditionat al mașinii. Very clever. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f45-225xe-iperformance-sat/wiring-functional-info/power-train/hybrid-car/high-voltage-battery-unit/1VnYphgOvZ
    1 point
  11. Multumiri de pareri, baietii. La un pic peste 20k euro (23-24), la cat este (sau cel putin a fost) oferta la 218i nou, la Bavaria (da, un discount de aproape 35% fata de pretul de lista), cred ca este una dintre cele mai bune oferte de pe piata la ora actuala, si pentru un BMW in sine. Ai mei au plecat in cautari la diverse reprezentante, si dupa ce au inceput cu Duster si au terminat cu Vitara, am reusit sa-i conving sa viziteze si reprezentanta BMW, asa, macar sa vada ce pierd. Cand au venit inapoi zicandu-mi ca erau sa plece acasa cu masina de test, si gata, au dat comanda de 218i si nu mai putem da inapoi, parca am avut o retinere; ma asteptam sa zica ca au venit cu serie 1, nu cu ââŹĹblasfemiaââŹÂ de serie 2. Dar citind pe aici, m-am mai linistit, iar dupa ce a venit masina am inteles de ce le-a placut asa mult. Practic, la buget de masina obisnuita, iei una premium, si cu toate lipsurile de 4x4, ACC si altele, tot merita. Asa ca daca aveti vreo 20 si un pic de mii si cautati masina noua, nu inteleg de ce va mai uitati in alta parte. BMW-ul serie 2 cu discount este best-buy, de departe!
    1 point
  12. 10 in oras in weekendurile si serile cele mai libere, mers extrem de linistit. 12% in weekendurile, serile si diminetile rezonabil de libere, mers linistit. 15-18% in aglomeratie si forja. Extraurban, pana in 8% daca mergi constant cu 140. Pana in 10% daca mergi 160-180 constant. 12% la mers constant 180-200. 20% la 250kmh. Media pe termen extrem de lung iese pe la minim 10%, maxim 11%
    0 points
  13. Cam greu la bugetul tau sa gasesti un F10/F11 in mintile ei si cu ceva dotari!
    -1 points
  14. Bmw la electrice...cel putin la felul cum arata masinile, nu mi-as lua niciodata. Imi plac mult Audi Etron GT si Q4. De cand a aparut Etron GT, am inceput sa fiu inzecit mai atent la electrice.
    -1 points
  15. Erai azi dimineata pe Barbu Vacarescu pe la 8.30?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.