Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/27/21 in all areas

  1. da, aceasi campanie la cerere, nu ar trebui sa fie nici o problema de inlocuire EGR, masina ta mai are si garantie extinsa. Am mai auzit si eu textul asta. Nu au ce sa verifice, defectul consta in microfisuri in interiorul racitorului care la temperatura de functionare se maresc si antigelul este aspirat in admisie. Procedura de inlocuire EGR presupune ca motorul sa fie rece, nu poate nimeni sa il schime la 100 de grade. Era o procedura de verificare cu o camera video dar trebuiau vizualizate depuneri in interior nicidecum fisuri. Cel mai simplu e sa mergi la BMW si sa le spui ca la ultimele 2 drumuri de 200 km ai completat de 2 ori cate 1 litru de antigel deoarece se aprindea martorul in bord. Nu le ceri inlocuire de EGR, le ceri sa verifice sistemul de racire. Odata inregistrata intrarea in service cu reclamatie de la client ca pierde antigel e 100% raspunderea BMW daca masina ia foc pentru ca ei nu au vrut sa schimbe EGR. Procedura de service spune ca la o reclamatie de pierderi de antigel, daca nu se poate stabili clar o pierdere in circuitul de racire se da EGR-ul la inlocuit.
    2 points
  2. Frumoasa Olanda nu este o simpla tara plata si joasa. Nu este un bun exemplu de ... protejarea mediului! La alte lucruri... no comment! O mare parte a teritoriului, a fost recuperate din apa! Numai mediul nu l-au protejat! Mari zone din natura au fost afectate irecuperabil! Interventia brutala asupra biodiversitatii, distrugerea si fragmentarea habitatelor... e contrar protectiei mediului! Olanda este extrem de vulnerabila la subzistenta solului. Solutiile ingineresti nu sunt suficiente, mai e nevoie si de tratamente (de natura chimica!) asupra solului si apei. Prin programul rabla sau cu bani din buzunar ... retrofit SCR systems cred ca este o solutie viabila pentru marile orase pana la epuizarea intregului parc de masini MAC. Doar DPF nu cred ca este suficient.
    1 point
  3. Intamplator am o idee cu ce se mananca lucrurile la olandezi. Stiu si cum se obtine un loc de parcare de resedinta in Amsterdam, stiu si cat costa ora de parcare prin centru, si alte cateva chestii legate de lez si ce vor sa faca cu traficul mai departe. Dar e atat de departe de ce se intampla la noi, ca n-are sens sa comparam.
    1 point
  4. MĂŁ ,nu știu cine ce a ĂŽnțeles din ce am spus eu ,dar vreau sa aduc niste lĂŁmuriri : 1) Eu am toatĂŁ mașina ĂŽntreaga (dpf,EGR,roti,volan...etc). 2) Consider cĂŁ trebuie fĂŁcut ceva cu mașinile poluante urgent . 3) Romanul e sarac dar iubește luxul. 4) Romanul trebuie "stimulat" sa nu polueze ,pentru cĂŁ la lux nu o sĂŁ renunțe in ruptul capului . 5) Decât sĂŁ ne facem cĂŁ luptam cu poluarea plantând copaci doar când e presa de fata (vezi Klaus,acum 1 luna) ,faceți tata programul "dpf-ul pentru toți" (vĂŁd cĂŁ rabla pentru dpf ,nu va place cum suna ). DĂŁ-i romanului dpf-ul moka , pentru cĂŁ românul nu are o problema cu dpf-ul in sine ,el are o problema cu ariciul din buzunar . Transforma imediat mia de euro necesara schimbĂŁrii dpf-ului ,in 5 zile la mare ....și credeți-mĂŁ,alege marea ! Știu cĂŁ e rușinos ,dar asta e realitatea ! (LE 1: EGR off ,voi face și eu (din pĂŁcate),nu vreau sa iau foc ! DPF rĂŁmâne pe loc ,la orice mașinĂŁ voi avea vreodatĂŁ ,cu sau fara rabla ) (LE 2: unii dintre voi sunteți foarte agitați ,calmati-va mĂŁ .Și incercati sa nu mai jigniți ...e urat ) .
    1 point
  5. mai omule nu intelegi ca eu vreau BMW ))), o sa stea frumos da in fata casei dar macar lasand gluma la o parte aveti dreptate, dar pentru momentele cand ies cu masina unde am treaba as vrea totusi sa conduc un bmw...
    1 point
  6. Practic probabil gazele ies si nu mai au cand sa treaca prin sonda.. altceva nu pot sa imi imaginez ca se intampla. ..pentru ca o doza mica de presiune negativa/aspirare probabil are loc pe teava sondei.. iar in aer curentul de aer prin care trece sonda e mai mic decat cel din esapamant.. Cu sau fara soft upgradat, au inceput sa scoata aparatura de laborator sa o bage in tevi de esapament.. iar asta o sa goleasca buzunare bine daca nu e condusa masina corespunzator; sunt convins ca felul cum exploatezi si unde, e de importanta maxima! Asta m-a surprins si pe mine la inceput.. apoi cand a zis ca vor testa DPF-uri parca am intrat pe interzis, pentru ca explicase deja ca nu erau suficient de precise masuratorile anterioare ci erau doar niste ..estimari.. :hyper:
    1 point
  7. (In varianta in care e) cel mai eficient motorul e in turatie si regim termic nu in viteza. (Cristian, zi-ne o poveste care sa merite toata atentia si concentrarea noastra. Ca pomana nu primesti )
    1 point
  8. Bine mai Cristiane, uite de data asta plec capul - din nou o parere "nuantata" a ta, la adresa mea; restul nu mai conteaza. Multumesc.
    1 point
  9. Bimmmer,iar vorbești prostii, sĂŁ pari interesant și cu postĂŁri: Ce polemica pro/anti dpf vezi tu pe aici?poate nu ai fost atent. Ce comparații faci tu ĂŽntre noi și Olanda pe comportament de protejare a mediului? pe principiul "ĂŽi știu eu și pe ĂŁia ce rele fac!"?Olanda introduce restricții de vitezĂŁ pe autostradĂŁ pentru reducerea emisiilor, iar noi nu avem autostrĂŁzi BunĂŁ dimineața!
    1 point
  10. De la teorie pânĂŁ la practica ,e cale lungĂŁ ! Știu,va place sĂŁ visați frumos ! Realitatea ,din pĂŁcate ,este cu totul alta . Asta cu ITP -ul fĂŁcut pe bune,proprietarul conștiincios și bogat ,care da 1000 de euro pe un rahat de filtru gandindu-se la balenele albastre și RAR-ul in stradĂŁ zilnic ,la vânĂŁtoare de dpf-uri ...sunt mai degrabĂŁ subiecte de teatru ,in niciun caz realitate . Visați in continuare ...unii au luat foc la propriu ,de la un sistem d-asta care salveazĂŁ balenele albastre (EGR)....cam scump ecologismul asta ,zic eu (la voi știu cĂŁ nu conteazĂŁ ,voi vĂŁ permiteți sĂŁ vĂŁ ia foc cate o mașinĂŁ pe sĂŁptĂŁmânĂŁ)!
    1 point
  11. Am mai reparat o problemuta, am dat jos astazi regulatorul de relanti, era blocat si plin de negreala si am schimbat cealalta bucata de cauciuc din admisie, cea care intra direct in admisie si regulator. Se simte o inbunatatire la pornirea motorului, acul de la rotatii a sarit aproape de 1300 de turatii cand porneste, inainte sarea maxim pana in 1000 si se simtea parca porneste asa in colturi, acuma se simte foarte rotund, raspunsul la aceleratie se simte altfel parca se tureaza mai repede si acul revine mai liniar. Eroarea pentru vacum nu a mai reparut, deci problema era de la prima bucata de cauciuc din admisie, aia care intra in MAF, avea multe fisuri, asta de am schimbat-o azi, chiar nu avea, parea ok. Am taiat-o cu cutteru ca nu puteam sa o scot din cauza la un colier. Oscilatiile la relanti care le simteam doar in scaun, pe acul de la rotatii nu se vedea cand porneam motorul la rece au disparut complet acuma ca e cald afara, ramane de vazut daca o sa mai faca cand vine frigul. Daca nu mai revin inseamna ca era de la regulator. Bobinele si bujiile trebuie si ele schimbate, am vreo 2 bobine de un fel, 3 de altfel, si una noname... adica cam cer sa fie schimbate. Am schimbat si uleiul in motor + filtru, am pus Liqui Moly Leichtlauf High Tech, sticla mov. Au intrat 7 litrii, nivelul pe joja aproape de maxim, cu motorul unpic cald se duce nivelul la maxim. Uleiul vechi avea in jur de 9000, inca avea culoare in el, arata chiar foarte bine. Se simte diferenta ca merge mai bine motorul, este mai silentios, vibratiile desi este un motor pe benzina echilibrat tot se simte ceva, acuma abea se mai simte ca e pornit. Uleiul vechi cred ca era Castrol, schimat de neamt la dealer BMW, banuiesc ca aia altceva nu pun. M-am luat si eu dupa recomandari aici si aici. Am vazut si la m539 restorations, si-a pus acelasi ulei in 325i-ul lui touring. Uleiul vechi mi-a halit?!/scapat?! in jur de 1,5l-2l in 5000+ km de cand am masina. DAR, am vazut ceva scurgere la senzorul de ulei, sau garnitura de la baie. La urmatorul schimb adica la anul trebuie sa adresez si problema asta. Cand i-am schimbat uleiul am vazut si tampoanele de la motor, trebuie si astea schimbate, de sus arata perfect, de dedesubt se vad fisuri in amandoua tampoanele.
    1 point
  12. De curand am fost prin cateva servisuri si nicaieri nu am vazut sau auzit de Ravenol. Nici macar reclama. Probabil daca era bun il foloseau si ei. Dar e o marca tare buna si cunoscuta in Romania, am multi cunoscuti care au folosit acest ulei.
    1 point
  13. Chiar, oare de ce? Ai incercat sa traiesti fara frigider? Dar fara masina? Cam care e mai sus pe scara nevoilor? Iar cu dpf-ul, solutia e ITP strict si amenzi mari, nu pomana de la stat.
    -1 points
  14. Chiar nu ma asteptam ca vechea polemica anti vs pro DPF sa renasca.. Am revenit numai sa remarc sau poate sa NUANTEZ faptul ca daca dati atentie la ceea ce lasa sa se inteleaga Diagnose Dan e ca si olandezii (cei certati cu legea, sau cu poluarea..) incerca sa fenteze sistemul de protejare al mediului si semenilor.. asa ca au si ei oile lor negre. Asa cum si noi aveam muult mai multe desigur, cu totii isi merita soarta. Trebuie sa fie facut ceva. Orasele trebuie sa aiba masini electrice, desigur, sau cat mai putin poluante! Nu este nimic anormal in asta. Desigur motoarele cu combustie au de suferit; dar nici sa persistam in greseala nu se mai poate.. Am mai spus pe acest forum, Daca Nu Faci Alegeri INTELEPTE si te uiti numai la ce iti ia ochii o sa devii mai des decat crezi o victima a sistemului, a propriilor alegeri (proaste) ... daca nu te duce capul suficient, fa atat cat te duce, ca altfel o sa te certi cu toata lumea (sistemul) si s-ar putea sa nu ajungi prea departe. Si asta nu e o dorinta a mea ci este efectul dorintelor tale neintelese. Daca ai fi un copil ai fi de inteles; dar daca ai ajuns adult.. e doar trist si aiurea. Pana la urma la asta ramane bun internetul... (care oricum retele de socializare tampesc si iau ochii mai mult decat trebuie) ..ar invata un adult ceva util si bun de retinut! Internetul te invata sa alegi din greselile (sau experientele) altora daca esti capabil sa le intelegi sau afli, dar nu iti da mura in gura si in nici un caz nu te apara.. (Orice stat dezvoltat o duce bine datorita taxelor si impozitelor si amenzilor date; asa se si auto-reglemeteaza sau regleaza. Prin cetatenii responsabili, care NU incearca sa corupa! Atata timp cat corupi, nu o sa ajungi nicaieri ci vei ramane in acelasi loc)
    -1 points
  15. Da, Olanda e mult inaintea noastra la protejarea mediului, si la o gramada de alte lucruri. Dar nu vad ce legatura au autostrazile cu mediul. Din contra - Elevetia de pilda refuza sa faca autostrazi si chiar sa largeasca drumurile nationale existente, ca sa descurajeze folosirea masinilor. Fireste, la noi nu e cazul, dar cele doua preocupari nu sunt neaparat in legatura pe care o crezi In alta ordine de idei, cred ca la noi in tara sunt cele mai mari ajutoare de stat pentru cumparat masina electrica si pentru casat o masina veche. Uite si pomana pentru dpf de care se vorbeste aici.
    -1 points
  16. PĂŁi Olanda a anunțat/hotĂŁrât reducerea limitei de vitezĂŁ pe autostradĂŁ de la 130 la 100,pentru scĂŁderea emisiilor. MĂŁ gândesc cĂŁ are logicĂŁ,pentru cĂŁ o mașinĂŁ consumĂŁ mai puțin carburant la 100 decât la 130,asta nu ĂŽnseamnĂŁ mai puținĂŁ poluare? Am ĂŽnțeles eu greșit?
    -1 points
  17. Pentru a parcurge o distanta de 100 de km ,cu o viteza de 100 de km/h ,motorul o sĂŁ funcționeze 60 de minute . Pentru aceeași distanțĂŁ parcursĂŁ cu o viteza de 130 de km /h ,motorul o sĂŁ funcționeze aproximativ 46 de minute . In care varianta motorul polueazĂŁ mai mult ?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.