Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/05/21 in all areas

  1. capul nu prea l-a ajutat, scria intr-un articol ca s-a dat jos si ranjea, asa se intampla cand toti alienatii iau permis, si mai rau de cate ori am spus ca pulifricii de 20 de ani trebuie sa plateasca 1500e 2000e asigurare auto in primii ani la bolizi , twingo tati fiesta polo maxim daca peste tot in europa se incearca ingradirea accesului la masini cu risc mare de accident, daca peste tot in europa se circula pe autostrazi la noi pe drumuri comunale, daca peste tot se incearca civilizarea populatiei si la noi se practica indobitocirea in masa, astea sunt consecintele
    3 points
  2. Salut, Asa cum mentionat acum ceva timp, ma hotarasem (si am si reusit) sa vand F30 LCI, 320d. Cum am un Superb de serviciu, diesel, m-am hotarat pe ceva mic, un hot hatch. Ma uitasem dupa M135i, varianta F40, Audi S3, MB A35 si Cupra si Golf 8R. Audi si MB au iesit repede din discutii, neplacandu-i "copilotului", asa ca au ramas celelalte. Facand cateva configurari, am vazut la Cupra preturi muuuuult crescute fata de generatia precedenta (Leon Cupra, pentru varianta precedenta, pret final dupa discount 35k eur, acum ajunsesem cu configurarea la aprox 50k eur si am WOW!) Golf 8R, am vazut multe review-uri, toate lumea se plangea de constructie si de partea de infotainment, de multe bug-uri, dar laudau grupul moto-propulsor. Iarasi, o configuratie a ajuns la 55k Eur, ceea ce mi se parea wow. Asa ca am ramas, pe M135i. Dar vorbind la Bavaria, am gasit un M235i Gran Coupe F44. Stiu, nu e tractiune spate, stiu nu e motor longitudinal, dar mi-a placut. Masina de pe stoc..am reusit sa obtin un discount frumusel, lasand-o la ei, cateva luni. Are cam tot pe ea, mai putin HK, trapa si piele. Mi-as fi dorit trapa, dar beggers cant be choosers. Mai jos ceva poze..
    1 point
  3. buna tuturor, am revazut cu drag posturile de la achizitie. am avut masina 4 ani fix, am vandut o catre un amic fix in starea luata, i am mai pus doar boxe mici tweeter. am mers cu ea cca 100000 km in acesti 4 ani, am dat o la 205000. nu am avut cu ea nicio pb, a mers perfect. singura problema - simering grup spate rezolvat anul trecut la cca 180000 km. am dat o pentru a lua alta, tot BMW, dar desi doream serie 3 am luat pana la urma un f11, tot din germania, tot dealer bm. sper sa i deschid si celei noi un topic. imi place mult si 5 ul, dar parca prima avea alt zvac si fiind prima are un loc aparte pentru mine
    1 point
  4. da, corect, sa nu ranim sentimentele sceleratilor mintal fara o chifla in stomac, care s-ar putea simti discriminati ca li se pun piedici la accederea la volanul masinariei supreme de condus. propun si eliminarea limitei de varsta pentru obtinerea categoriei A, tot o forma de discriminare pe principiul asta. de fapt propun eliminarea a tot ce inseamna sanctiuni si inlocuirea lor cu o chelfaneala zdravana cu cureaua aplicata de tac-tu in budigai. o societate normala progreseaza pe baza aptitudinilor diverse ale membrilor ei, dar in acelasi timp are nevoie de legi sa stabileasca niste limite. s-a demonstat peste tot pe globul asta ca tinerii sunt mai impulsivi la volan, fiindca ce sa crezi, sunt mai imaturi. iar barbatii tineri sunt si mai impulsivi, fiindca biologic vorbind sunt mai agresivi la varsta aia. da, e nasol, cum din cauza unora sufera mai multi, la fel cum din cauza unora ca asta sufera toti posesorii de bmw, care sunt bagati in aceeasi oala, dar asta e realitatea si trebuie facut ceva. cauta pe goolge "tanar cu bmw" si te ingrozesti. pana la educatia din familie, ai nevoie de ceva "palpabil", adica o legislatie sanatoasa. dar cine sa o faca? sa nu uitam ca multi dintre teribilistii in trafic, pe langa deja celebri interlopi, sunt pustii proveniti din familii parvenite. educatia din familie a dat gres de mult, e timpul sa nu mai acceptam ca societate acest cancer rutier, reprezentat de tinerii pericol in trafic, cu rca pe bunici.
    1 point
  5. Nu se știe daca ranjea, la cum se pricep romanii se inventeze si sa ĂŽnfloreascĂŁ de dragul bârfei. Mașina a intrat in derapaj pe Dr spate (dsc Off de tot ), a tras dreapta de volan ca sa o echilibreze si a pierdut controlul. Probabil nici nu a luat piciorul de pe acceleratie sau sa apese frâna, a accelerat ĂŽncontinuu. Este doar o pĂŁrere ĂŽnsĂŁ eu zic in proporție de 90% ca am dreptate.
    1 point
  6. trebuie schimbata tulumba de la servofrana , a intrat uleiul si afecteaza membrana , daca introduci un furtunas in tulumba ai sa gasesti f mult ulei ,nu se poate scoate , ia de la dezmembrari alta si ai rezolvat problema .
    1 point
  7. Sa mai sterg putin praful pe aici. Masina a ajuns la 5700 de km. Nu-mi place ca la MY2021, au modificat evacuarea, pentru respecta normale si am ramas cu Pops and Bangs doar cand pornesti masina. Rezervor-ul este de 50 de litri, cam putin ) Am facut ieri un drum Buc-Focsani si retur, la dus, condus normal consum de 9.7 l/100km. La intors, mers mai sportiv, consum de 14 l/100km. Tre sa opresc mai des prin benzinarii Ce imi place este ca e un mic silent sleeper
    1 point
  8. Am mers cu talonul mașinii la magazin și mia comandat respectivul angajat dupĂŁ talon Iam bĂŁgat un furtun direct ĂŽn servofrana și tot asa face pedala tare.....
    1 point
  9. Salut baieti, aveti grija la ce service mergeti, pentru ca unii oameni pot sa va vanda gogosi in loc de informatii corecte si adevarate. Asa s-a intamplat si in cazul celor de la bforce in care au facut o postare (acum stearsa, ma intreb oare de ce ) in care ei afirma ca tool-ul pe care il folosesc ei, este unul OE cand defapt este un software rusesc despre care nu stim foarte multe detalii, nu stim ce date colecteaza despre masina si nu stim daca acele date se trimit undeva. Nu am spus niciodata, si pun accent pe asta, ca bforce ar scrie in Head Unitul masinii altceva decat ce este scris pe serverele oficiale bmw, in schimb ce am sustinut si sustin este faptul ca oricine poate sa foloseasca acest tool sa scrie in head unitul masinilor ca s-au efectuat lucrari de service fara numar, fara nici o restrictie,, ca este un tool fara licenta si ca nu se stie daca acest tool colecteaza date despre masina. Aparent baietii acestia nu vor sa aveti si voi access la aceste informatii, si la toate explicatiile pe care le-am dat in comentarii astfel stergand postarea. Va recomand sa nu va luati dupa ce vedeti scris in navigatia masinii, si daca vreti un istoric real al masinii voastre, sa mergeti la un service care foloseste doar software OE aprobat si verificat de BMW AG si mai mult, un service care daca face o greseala, nu se fereste sa recunoasca si sa isi asume greseala in loc sa stearga postarea si sa incerce sa musamalizeze totul pentru a oprii informatia corecta sa ajunga la voi. In incheiere, mentionez faptul ca nu am nimic personal cu bforce, tot ce vreau este sa informatia sa fie distribuita corect si ca voi sa aveti parte de de toate datele atunci cand alegeti sa mergeti la un service. Haideti sa facem o lume mai buna si mai corecta pentru toata lumea. (Am si pozele dar cred ca nu pot sa le urc de pe telefon)
    1 point
  10. 1 point
  11. X-ul a plecat din italia in romania pe la suceava cu 404000km. Masina buna,motor original cu turbina si cutie de viteze toate originale, Sper sa se bucure de ea asa cum m-am bucurat eu de masinuta. Ps_ am trecut la o suzuki vitara hybrida
    1 point
  12. Masina a fost vanduta.se poate inchide topicul,multumesc!
    1 point
  13. Depinde ce intelege fiecare prin evenimente, pt mine, personal, alea nu sunt evenimente
    1 point
  14. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=323455472&categories=Limousine&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=E30&makeModelVariant1.modelGroupId=21&maxFirstRegistrationDate=1992-12-31&minFirstRegistrationDate=1990-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&usage=USED&searchId=d05171cf-10ec-f96b-af57-21639cd4a80f Lol,40k eur,astia nu sunt sanatosi la cap.
    1 point
  15. @CSergiu nu are M paket, este M Performance. Cat despre grila, elementul asta mi-a placut cel mai mult inca de cand a aparut, de aceea am si cumparat-o. Exista oricand optiunea de seria 3 cu aceeasi motorizare si optiuni daca nu imi placea grila. Nu vreau sa zic ca in realitate arata mult mai bine decat in fotografii, pentru ca treaba asta este subiectiva. Am mai urcat si fotografie pentru moaca, desi nu reflecta atat de bine realitatea... https://ibb.co/fvxzQ8F
    1 point
  16. Salutare, Cu motorul pornit, torni lichidul pana se umple, apoi o sa inceapa sa vina inapoi in vas (acel jet mic) cu aer si lichid, ei bine, astepti pana vine fara aer, iar temperatura ajunge la 90. Urmatoarea zi verifici din nou nivelul si mai completezi putin daca e cazul. Daca ai nelamuriri, suna-ma si-ti explic in timp ce faci operatiunea. 0799 053 091
    1 point
  17. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Toyota_WW_engine
    1 point
  18. Credeti ca BMW-urile aduse din Germania la 3-400k au uleiul schimbat la cutie? NU.Si totusi ajung la noi in stare buna de functionare. E drept ca dupa 1-2 ani incep sa cada dar asta doar in urma reviziilor facute la service-urile di Romania.Zicea un coleg mai sus ca avea uleiul in grup negru dupa doar 5k...eu cred /banuiesc ca era negru de la inceput. Motorul N47 il regasim si pe unele modele de Toyota....ati auzit sa pice distributia? Eu nu. Conteaza foarte mult unde se face revizia. Mecanicul trebuie sa recomande ce are nevoie masina nu ce stie el sa faca.
    1 point
  19. Inspectorul itp era varza murata si tu gresesti. Fiecare masina are dimensiunile admise pt ea, nimic la modul general.
    1 point
  20. Oricat de bine ar suna o lege pentru incepatori, trebuie sa realizam ca o astfel de posibila lege ar insemna automat discriminare. Cred ca educatia de acasa inseamna enorm, chiar si pentru conducatorii auto, pentru ca de acolo pornesc majoritatea lucrurilor.
    0 points
  21. Nu e chiar asa, depinde de compania de asigurari: - ai franciza mare/unele garantii nu sunt valabile cand imprumuti masina - unele companii nu accepta la anumite masini sa le imprumuti la soferi incepatori, sau chiar orice sofer (am un amic care are un mustang bullit si sotia lui nu poate conduce masina, e ff funny) -la unele companii poti adauga, pentru o perioada, un conducator suplimentar (contra cost/gratis)- l etrimiti prin aplicatie poza cu permisul, utila mai ales cand imprumuti masina unui cetatean al unei tari straine treaba functioneaza ff bine in societatile puternic digitalizate, unde o aplicatie iti permite facil sa faci modificari la asigurari, altfel, la noi, ar fi mai complicat. Cred ca totusi ar trebui un sistem prin care sa se coroboreze varsta/ani de experienta cu puterea masinii conduse, iar nerespectarea acestei reguli sa se sanctioneze cu suspendarea permisului/retrogradarea intr-o clasa inferioara de putere inca un an suplimentar.
    0 points
  22. o astfel de lege ar fi foarte nepopulara, nu cred ca vre-un partid politic si-ar asuma asta in schimb o rezolvari simpla ar fi sa nu poti conduce o masina daca nu ai asigurare pe numele tau pt ea, asa cum se intampla in lumea civilizata..si normal, preturi foarte mari pt cei care au un incident in primul/al doilea an de permis
    0 points
  23. in mod normal asigurarea se face pe persoana acum dar inca exista acest loop prin care putoii astia fara creier le inmatriculeaza pe numele parintilor, altfel ar plati mii de lei pe un rca. Apoi au doar cotete din astea cu gume sh si totul varza pe ele si acesta e rezultatul. Ar trebui macar sa li se suspende dreptul de-a conduce pe ani buni de aici incolo pentru astfel accidente cu victime plus inchisoare daca e prins ca merge cu gume vechi de 10 ani si in stare jalnica. In weekend la Sibiu, pe autostrada tot un BMW E91 a facut acvaplanare(probabil "gume bune" si viteza pe ploaie torentiala) si a ramas masina in mijlocul autostrazii si idiotul de sofer care avea si 2 copii s-a gandit ca e normal sa isi care din masina ce ii ramasese pana a intrat unul in el, poftim educatie, mai baga si pe altii in probleme cand el trebuia sa-si ia familia si sa se duca dreaq dincolo de parapet, a avut un noroc fantastic ca cel care i-a lovit epava a reusit sa franeze suficient de mult astfel incat sa nu-l omoare pe prost.
    0 points
  24. Hai sa ne imaginam ca cineva va initia o lege care va corobora anii de experienta cu puterea masinii conduse, insa nu va imaginati cat ar dura procesul legislativ, de avizare, comisii, votare, trecere prin parlament , norme metodologice......iar o asemenea lege , desi necesara, ar fi total nepopulara printre racerii romani, deci impact electoral negativ, si nu ar trece. Cred ca mai este loc de imbunatatiri la legea asigurarilor, sunt multe masini inmatriculate pe parinti, bunici, etc....nu stiu cum ati fost voi dupa obtinerea permisului, dar eu, sincer, la vremea respectiva consideram 65 cp suficienti pentru nevoile si stilul meu de condus!
    0 points
  25. Eeee la noi trebuie data o lege pt incepatori ,,, de ex ai 1 an experienta ... mergi pe max 75cp ... ai 2 ani mergi pe max 80cp ...si tot asa ... cum sa mergi la 18-20 ani pe 200cp sau mai mult ? ca mai mult ca sigur masina aia are 3000 motor si fuge de o gaseste dracii ! si omori lumea pe strada ! ... ca romanu sufera de foame da are masina de xxx cai putere .. ca asa e el si nu se face bine decat cu niste legi bune ... nu lalala ce avem noi acum
    0 points
  26. Greu de crezut ca mai poti ranjii in asemenea momente, ori daca nu avea ceva proble la mansarda.
    0 points
  27. Ok, succes ! Daca nu reusesti tu, ne intalnim si le deschid eu... am 44 la pantof :goodjob:
    -1 points
  28. Wow! Probabil printre primele G22 cu M Paket din tara Am o curiozitate si nu o spun din rautate: cum te impaci cu grila din fata? Nu te deranjeaza ca e urata cu spume? Tot internetul face pipi pe ea ) Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
    -1 points
  29. Nu cred ca am facut vreo aluzie ca a fost facuta acordeon! Am scris destul de concis in postul anterior ce voiam sa zic. Revopsiri/lovituri sunt evenimente Spor!
    -1 points
  30. Ai informatii exacte? L-ai urmarit pe om sau ai facut o statistica prin care tie ti-a dat ca in 10 ani nu are cum sa nu aiba niciun element revopsit? Daca eu iti zic ca masina mea de hartaneala in oras este un Citroen cumparat de mine de nou din 2004 si pana in prezent nu are decat bara spate revopsita(si asta facuta pe casco in 2007 ca expira si avea doua zgarieturi), si repet e masina de hartaneala in cacatul de Bucuresti!
    -1 points
  31. Ma bucur ca am descoperit acest club, altfel traiam in minciuna, nu cunosteam semnificatia cuvintelor. Mergand pe acelasi fir, daca nevasta si-o trage cu altii, la al catelea se considera ca te inseala? De-aia romania e plina de cazane prezentate 'I M P E C A B I L' si apoi umblii cu injectoru'n plasa. Referitor la masina, s-a vopsit si interiorul? Spor la vanzare!
    -1 points
  32. Nu ai scos aerul din pompa. Aerul intrat o data in pompa iese cel mai greu. Ai aerisit si pe la pompa sau doar pe la etrieri?
    -1 points
  33. Unde zice ce ai citat? Tu cum ai cumparat pompa aceea? Ti-a recomandat cineva sau cum?
    -1 points
  34. Aici cred ca nu l-au ajutat nici anvelopele, nu parea sa aiba viteza mare, doar ca a accelerat-o in curba.
    -1 points
  35. Probabil prea putini au facut retrofit la asa ceva. Ce rost ar avea asa retrofit? Am eu cateva raspunsuri dar poate e mai bine sa inteleg de la tine rostul.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.