Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/13/21 in Posts

  1. salut tuturor, fiind de mare folos pentru mine sfaturile primite aici la achizitia primului bmw, in 2017, prezint si masina luata acum. in esenta, f 11, 2016, achizitie dealer bmw germania. 160 k km, de la cumparare am mmai facut vreo 4000- incl drumul din germania pana la bucuresti. pret, in masura in care e relevant, 17700 brut, incl numere zoll. doream tot un f31, am observat ca se vand repede, din 3 masini dorite una deja era vanduta dar anuntul inca pe site, celelalte 2 date aproape imediat. asa ca discutand cu dealerul mi a prezentat actuala f11, si am decis s-o iau. cumva am zis sa mai schimb - desi treiarul imi placea. nu regret trecerea la 5 insa. impresii - nu e asa mare cum credeam, f ok si pentru aglomeratia din bucuresti. clar mai spatioasa, cumva mai bine inchegata. totusi, comparativ cu treiarul, se simte masa, e mai putin agila. intre optiunile pe care nu le aveam la f31 si acum sunt - acc si hifi mi se par cele mai faine. as avea si o intrebare, ma rog cateva. -optiunea acc stiu cum merge daca activez tempomat - totusi, daca nu e activ tempomat, apare la apropierea de masina din fata o pictograma rosie care avertizeaza la coliziune. oare masina franeaza singura daca te apropii prea tare? sau doar tiuie si te avertizeaza sa franezi tu? -ref motor, e b47. asta nu ar trebui sa mai aibe probleme distributie. eu nici la treiar nu am avut atare pb, dar intreb pe cei care au b47 daca mai are rost acea discutie ref lant etc. -ii schimb ulei marti. pot pune bmw original ll 04 la reprezentanta. un amic mecanic insista pt motul 5w30. merita sa trec la acest motul? pun vin daca e necesar pt raspuns la optiunea cu acc. WBA5L31070G483715 incerc sa adaug poze, macar cateva all the best
    1 point
  2. Revizie, inlocuit pompa benzina, termostat (aveam eroare pe map cooling plus ca nu inchidea bine), calculator confort, brate fata, vopsit trimuri interioare din argintiu in negru lucios, etrieri in rosu si alte maruntisuri. In prezent nu mai are decat o singura eroare pe ista: senzor miscare alarma (defect, siguranta arsa sau fir intrerupt). Consum pe gpl cu ac si mers sportiv, Herculane - Craiova, 7.6 l/100km pe bord, resetat inainte de plecare (ieri). Usor, usor, mai ramane decolantare si vopsire totala (negru, evident). Ba nu, mint: cardanul mare are joc de cand am luat-o (bum la schimbarea vitezelor) si mecanicii zic ca trebuie schimbat, nu merge reparat. Asa ca, aici, daca aveti vreun sfat, ar fi de ajutor. Credeam ca este vorba de niste bucsi, una mare, doua mici de pe la caseta, dar ei asa au zis la penultima interventie: joc in cardanul mare. 226500 km pe bord (am luat-o la 208000, ianuarie 2020).
    1 point
  3. Visul meu e E46 330i 6 in linie cabrio.....poate in viitor pentru proiect ĂŽmpreunĂŁ cu bĂŁiatul meu!!!
    1 point
  4. La AB Otopeni, parca era 250 ron verificare istoric (gasesti si pe aici pe grup sa iti dea asta, mai ieftin sau gratis) si 700 Ron cu verificare pe stand.
    1 point
  5. A crescut pretul la masini, clar, dar au crescut nesimtit de mult preturile la imobiliare, si nu neaparat in concordanta cu cresteri economice/salariale, cat o crestere determinata de ajutoarele acordate in pandemie....per total vom asista la o inflatie, ce va determina cresteri de preturi/scadere putere de cumparare-ca doar vag, stelantis, bmw ag vor continua pe crestere, nu concep o scadere a veniturilor.
    1 point
  6. In pasul 3 mașina ĂŽncepe sa frâneze, dar nu exista garanția ca se oprește ĂŽn timp util. De-aia spun ca doar se pregĂŁtesc frânele.
    1 point
  7. Legat de fron collision warning. Am tot cautat si eu informatii, f34 meu avand si el optiunea si ACC. Am inteles ca are 3 "stadii": 1 - pictograma cu masina rosie pe bord si HUD 2 - pictograma rosie pe bord si HUD care clipeste + semnal sonor 3 - "pregatire" frane. Pasul 3 nu-l inteleg prea bine si sincer mi-e putin frica sa il incerc. Mi s-a intamplat o singura data sa ajung la el, dar nu mi-am dat seama daca a franat masina sau am franat eu. Ideea e ca frana clar era mai tare, iar dupa ce am luat piciorul, frana inca era cuplata. A fost o senzatie ciudata pe care nu am realizat-o prea bine ca sa-mi dau seama exact de comportament. Pot sa iti zic sigur ca franele "se pregatesc" la modul ca daca ciupesti putin frana, masina franeaza mult mai agresiv decat in mod normal.
    1 point
  8. 1 point
  9. Am tot facute teste pe sosele, m-ai frecam cate un furtun, mai pipaiam cate o mufa, am dus masina in toate regimurile de chinuiala, am stat pe forum ore in sir si in final mi-a atras atentia ce a spus userul @525D-2002 in 20 Aug 2009 aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/61040-curatare-debitmetru/page__st__60 Pai EGR-ul meu am afirmat ca era "curatel" dar adevarul e ca la ultimul montaj al galeriei cu dopuri i-am aruncat o privire pe fuga, l-am fixat pe galerie si impreuna pe motor ...asa ca totusi ieri l-am demontat si l-am studiat. Mi-a atras atentia ca tevuța capsulei vacumatice (unde vine furtunasul) era foarte ruginita si plina de neregularitati (am vazut asta si la inlocuirea tuturor furtunaselor vacum dar n-am avut putin smirghel la indemana si asa a ramas) Apoi am sesizat ca la imbinarea furtunului cu corpul EGR-ului (pe zona contact a garniturii unde am si gasit umed de ulei) aluminiul piesei era finisat grosier, cu gropite si neregularitati. Rezolvat ambele zone cu P220. Pe pereti in interior nu erau cine stie ce depuneri (cam un strat de 1mm de la prinderea pe galerie pana la axul valvei) ...in schimb acel sistem culisant ce inchide/deschide traseul gazelor era parca un cilindru de carbune. Mai mult, in conducta corpului (care se fixeaza spre racitorul de gaze) era aproape plin de zgura - mai treceau gazele printr-un orificiu cat un creion. Am curatat totul cat am putut de bine dar n-am avut rabdare pt perfectiune pt ca din experienta am vazut ca in general motoarelor nu le prea pasa daca le cureti EGR-ul si admisia. Da, sunt ceva diferente dar uneori prea anemice incat sa merite sa te mazgalesti ca un purcel. Ca si materiale pt curatare am folosit o aschie de lemn, o periuta de dinti, o carpa si 0,5 litri din solutia asta: https://www.bio-circle.ro/produse/curatare-manuala/solutii/cb-100 E un fel de spuma activa industriala (e necesar un "fĂŽs-fĂŽs" pt a transforma lichidul in spuma), miroase a "mar verde" si mie cel putin nu mi-a atacat pielea de pe maini. Nu ataca plasticul sau cauciucul si nu e coroziv pt metale. Am montat EGR-ul si nici nu m-am deranjat sa ies intr-o proba. Nu mai aveam nervi sa constat ca "masina merge tot asa" - asa ca doar am trantit capota si am zis sec un ..."maine". Si azi a venit "maine". - aceeasi pornire, nu fum, nu surprize - am remarcat totusi un mers la relanti mai rotund si mai linistit al motorului dar nu am sperat la nimic zicand "ihi, stai sa vezi imediat pe sosea cum iti cade fața" - ies incetisor din parcare, o iau pe drum ....masina rula suspect de bine dar am zis sa nu ma las pacalit. - o iau aiurea prin oras, trag de ea, in special plecari de pe loc cu schimbari de treapta rapide gen "liniute" - nu-mi venea sa cred cat merge de bine ! Uneori, aleatoriu avea o mica ezitare ca o parere, imediat dupa plecarea de pe loc dar chiar as putea trai cu asta, in rest, spre surprinderea mea trage de foarte de jos (nu stiu, 1400-1500 ture) incat simti ca te apasa in scaun. ZERO LAG !! Ai schimbat treapta, a plecat fara discutii ! Totusi in noile conditii am remarcat 2 aspecte: - trage bine de la ture mici dar pana ajunge la 1800-2000 ture aud un fel de "bataie de avans". Nu-l pot explica, poate ce-i mai seniori stiu cum suna la Dacia 1300 "bataia de avans" (un fel de sunet metalic de lanț incordat) Nu ma deranjeaza. - in forja am un suierat discret (ca de fluier pt copii) si tind sa cred ca e "absorbtie" si nu "suflu". Nu-l pot identifica pt ca face doar in mers, la relanti oricat am turat motorul nu se aude. Nu m-ar mira sa fie acea garnitura de la turbina peste care doar impingi conducta ce vine de la filtru aer (fara colier, fara nimic pt fixare). Ultimele teste - am tras intr-o parcare, am demontat capacul motor, am scos furtunasul vacum din capsula vacum EGR, l-am infundat cu un surubel, capac pus inapoi sa nu ma induca zgomotele in eroare si am plecat in forta. Ciudat - masina a plecat cu "scarț" de pe loc si apoi s-a blegit. Nu dadea nas dar tragea anemic si liniar. Ce mi s-a parut bizar era ca desi se tura, nu avea putere ! Ziceai ca are ambreiajul uzat si patineaza. In plus toate fluierau sub capota pe langa un motor zgomotos, sec si metalic. N-am inteles faza asa ca am tras pe dreapta si am repus EGR-ul in functiune. Dupa inca 2-3 km am decuplat mufa MAF. Mda, n-am apucat sa ies din parcare, nu se putea merge cu masina pur si simplu parca era un tractor in 3 pistoane din 4. Am dat cu spatele si am pus mufa inapoi. Personal cred ca ar trebui sa-mi cer scuze de la cei ce au afirmat ca n-au simtit diferente trecand de la clapete la dopuri admisie (sau ma rog, diferente foarte mici) si eu nu-i puteam intelege cand mie imi pica masina in bot dupa fiecare schimbare de treapta avand admisia dopuita. Totusi, da, trecand de la clapete la dopuri uneori se poate resimti o mica afectare de cuplu si o usoara crestere a zgomotului motorului dar personal am ajuns sa cred ca diferentele sunt chiar mici, uneori insesizabile. Urmeaza sa-mi vina sapt asta capsula vacumatica ce comanda clapetele si chiar nu stiu ce sa fac - sa mai fac un experiment si sa montez galeria cu clapete ...sau sa raman cum sunt acum, pe dopuri. Am sentimentul ca daca il identific si il anihilez si acel fluierat de copil, masina va merge de nota 10 ...dar parca nu mai am chef de noi experimente. In plus, pe dopuri ma simt si eu mai in siguranta. Dar o sa vad eu V-am salutat ! PS - am rulat azi prin oras pt teste vreo 50-60 km si dupa primii 25km am fost si am alimentat pt ca ma apropiam de zero. Am pus motorina normala de la Mol (5,80 lei) desi initial am zis ca pun premium (6,20 lei)... Vreau sa zic ca n-am simtit diferente intre Mol si Luk ce mai aveam in rezervor. Plus bineinteles, nelipsitul adaos de ulei 2T LM in motorina. Acum merg cu 5ml/litru
    1 point
  10. flash de la id4 la id6 poate face oricine, modificari in fisiere prin SSH deja e alta poveste nu oricine are cunostiinte sa faca asta. Inteleg ca postul tau este pentru a promova serviciile tale, nu pentru un utilizator normal care vrea sa faca asta pe cont propriu. Cred ca trebuia sa pui postul in sectiunea comerciala.
    1 point
  11. Foarte tare. Si ala portocaliu e releu?
    1 point
  12. Am avut M43B16 105 Cred ca e o placere sa mesteresti la ea. Ce ai facut la ea, povesteste ne! Astea n au nevoie de tester la reparat ca s simple.
    1 point
  13. La G30 e mai subtire parbrizul. Exista topic si pe siteul asta cu neplacerile astea. Un alt mod al BmW de a face bani.. La Dacia nu e subtire.
    -1 points
  14. Eu nu cred ca sistemul audio se bucura de vreo diagnoza (incident, detalii bla bla bla..) pe masina. Dar sa vedem, poate nu am dreptate iar altii or sa ma contrazica. Cred ca singurul lucru care se intampla este ca diagnoza in ISTA+ o sa zica ceva de genul, ca nu poate comunica, cu HU masinii..
    -1 points
  15. Nu ii mai cauta nod in papura, toate masiniile mai fac figuri chiar si de noi.E bine ca merge in continuare.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.