Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/15/21 in Posts

  1. salutare baieti, vin si eu in discutia racitorului cu simpaticii din craiova de la reprezentanta. o sa va zic povestea mea poate se regaseste cineva in situatia mea. Acum 1 an jumate aflu de situatia cu racitorul de gaze din prisma faptului ca o domnisoara ma loveste si cei de la bucuresti in timp ce faceam programarea pentru revopsire bara spate imi spun ca am si rechemare si nu facem ambele probleme in acelasi timp, zic eu clar ( uite ma ce baieti calumea) ma duc in craiova, vb cu tipul de se ocupa de masina si imi zice sa mai astept 1-2 saptamani sa vina racitorul de gaze sa facem ambele schimburi , zic clar asa facem. Dupa 2 saptamani revin eu cu un apel catre bmw mai ales ca bara era lovita si nu imi placea sa merg cu ea asa, se tergiverteaza putin situatia eu mai si citisem vestitele bmw uri de luasera foc si deja panicat aproape la 1 luna de la discutie ii sun pe baieti sa vin sa bag masina sa fac revopsirea si daca ajunge piesa facem schimbul daca nu data viitoare. Am fost am bagat masina 2 zile in service mi-au dat-o inapoi totul bun mai putin faptul ca racitorul nu venise si atunci mi se aduce la cunostinta ca se verifica integritatea si daca e totul ok nu se schimba, atunci m-am aprins si le zic la baieti ca nu sta treaba asa ca m-am interesat si eu. Mai trec alte 2 saptamani in care zic , gata pana aici le fac plangere la germanica. Trimite baiatul frumos un e-mail marti sau miercuri plin de nervi catre germanica si subit joi ma suna ca a ajuns piesa mea in craiova si sa o duc luni sa o fac ca vineri deja aveau programul plin. Luni am fost cu masina in reprezentanta schimbat racitorul fara EGR . trecu ceva timp ( cateva luni ) in care mi se arsa modul TMS si ma duc la mecanicul meu cu care lucrez din craiova si imi zice ca inafara de eroarea de TMS am o problema si la EGR, ii zic ce naiba de problema sa am ca eu nu am nici un martor in bord totul verde si roz in capul meu. El imi spune ca nu s-a inregistrat o eroare pe clapeta EGR si recomanda schimbarea fiind electrica, am zis bun nu e problema o schimb, am facut comanda de ea si astept sa ajung la revizie sa fac toate schimburile ca nu imi place sa intru prea des in service cu masina. Concluzia e simpla daca va intarzie , apelati la e-mail in germania unde a lasat si un coleg de al nostru mai sus , 2 intrebarea mea pentru voi , nu trebuia oare sa imi schimbe si EGR ul in momentul in care s-a schimbat si racitorul sau rechemarea se face doar pe racitor nu si pe EGR ? Va salut si o zi buna.
    2 points
  2. subscriu. Urmaresc un G30 540i de ceva timp si comparativ cu inceputul anului preturile au crescut cu cateva mii de euro ca si SH Am prieten ce si-a cumparat anul trecut inainte de sarbatori G30 540i in jurul a 34k euro acum este intre 38 - 40k ( cu aceleasi optiuni )
    1 point
  3. motoarele pe benzina nu au bujii incandescente si nici releu.
    1 point
  4. Romanian style… sa recupereze sau sa si acopere cheltuielile in 2 ani, asa au invatat ei ca se fac afacerile.
    1 point
  5. Salutare. Lucrand intr-un domeniu, prin care imi fac veacul prin fabricile de automotive (atat OE cat si Tier 1 sau 2 supplier), pot sa va asigur ca nu exista diferente de calitate pentru Est si Vest. In fabricile de automotive se lucreaza la productia masinii, in takt time (timp de ciclu) standard, de ex. Dacia are 58 de secunde pentru fiecare masina, timpul neputand fi extins, pentru a cauta piese mai bune sau mai proaste. De asemenea la asamblare se lucreaza pe principiul JIT (Just in time) iar cand vine vorba de componente pe FIFO (First in First out). Diferentele exista in principiu din componente, orice OEM ca BMW, avand mai multi furnizori pentru aceleasi piese. De exemplu la faruri pot fi: Valeo, Hella, chiar si Elba din Timisoara. Calitatea fiind putin diferita si in functie de ce se nimereste pe masina, sa fie mai bun sau mai putin bun. Pentru BMW de exemplu: Bordul si fetele de usi se fac in Romania, inclusiv la viitorul seria 7, cod G70, pedalele sunt facute si la Timisoara, inclusiv pentru M-uri cat si pentru Maybach, farurile la Timisoara de doi producatori, placute la Caransebes, inclusiv pentru Porsche, pompa de ad-blue la Brasov si tot asa. Daca veti verifica masini diferite cu echipari identice, este posibil ca una sa aiba geamuri Pilkington, altele Fuyao sau chiar Standard Profil. Unde mai pot fi diferente, este la fabrica unde este produs. De exemplu: Renault Megane: cel facut in Turcia, este mai putin calitativ decat cel facut in Franta sau Spania.
    1 point
  6. Bravo Godini! sĂŁ ĂŽți dea statul bani cĂŁ tu ești șmecher rupt in cur cu BMW. AdicĂŁ dacĂŁ tot nu respecți legea,statul sĂŁ te susținĂŁ. SĂŁracii proxeneți și dealeri de droguri,nici ei nu ar face nasoale dacĂŁ le-ar da statul niște bĂŁnuți. Eu zic sĂŁ ĂŽi ajutĂŁm,ar fi o variantĂŁ la combaterea fenomenelor respective.
    1 point
  7. Godini, asta e legea. Faptul ca la noi foarte multa lume face 'balcanisme' nu o face ok. Cui nu-i place sa-si cumpere o masina de jumate din bani, ca sa aiba si de intretinere. Sau sa ia pe benzina. Serios, pe forumul de bmw ti-ai gasit sa ceri pomana de la stat pentru dpf? Pai oamenii care isi iau loganuri ce sa faca, sa ceara sa le dea statul masina cu totul?
    1 point
  8. Acum nu mai e lanțu, e egr u Când de cwr,când de gaoaza.
    1 point
  9. Te pierzi in detalii. Daca tot dai un ban, iau un cd player de pe LCI cu bluetooth incorporat si intrare de USB. Legi microfonul si ai si handsfree in masina (nu si bluetooth audio). Toate cd playerele professional citesc MP3! Il scoti degeaba pe al tau sa vezi ce cod are, nu e prea relevant! Orice cd player pui trebuie codat pe masina ca sa functioneze corect
    1 point
  10. Da...pai lor le convine sa schimbe egr+racitor+capsula vacuumatica pentru ca vin toate la pachet si costa cateva sute bune de euro, in loc sa inlocuiasca o electrovala de 50E.
    0 points
  11. In 14 ani imi cumpar barca, ca vine valu' mare; cauza, Luna: https://m.independent.ie/world-news/wobble-in-moons-orbit-will-trigger-deluge-of-coastal-disasters-warns-nasa-40655224.html
    0 points
  12. Pana una alta, la nivel UE s-a hotarat ca in 14 ani sa nu se mai comercializeze autoturisme cu motoare termice, deci, vrem, nu vrem, vom avea electrice; ma amuza articolul, totusi...smaller grille confirmed, gen fiti fericiti, are volan.
    0 points
  13. De la teorie pânĂŁ la practica ,e cale lungĂŁ ! Știu,va place sĂŁ visați frumos ! Realitatea ,din pĂŁcate ,este cu totul alta . Asta cu ITP -ul fĂŁcut pe bune,proprietarul conștiincios și bogat ,care da 1000 de euro pe un rahat de filtru gandindu-se la balenele albastre și RAR-ul in stradĂŁ zilnic ,la vânĂŁtoare de dpf-uri ...sunt mai degrabĂŁ subiecte de teatru ,in niciun caz realitate . Visați in continuare ...unii au luat foc la propriu ,de la un sistem d-asta care salveazĂŁ balenele albastre (EGR)....cam scump ecologismul asta ,zic eu (la voi știu cĂŁ nu conteazĂŁ ,voi vĂŁ permiteți sĂŁ vĂŁ ia foc cate o mașinĂŁ pe sĂŁptĂŁmânĂŁ)!
    -1 points
  14. Eu hybrid nu-mi iau decat daca autoritatile imi rup mana si mi-o baga pe gat.. sau mi-o scrantesc.. cel putin ... sau daca am juma'-di-milion-di-"parai" in cont si care putrezesc acolo sau am uitat de de ei! Tu edit, ca esti mai instarit, abia astepti sa fii prietenos cu mediul? Ca eu nu inteleg ce trebuie spus dupa intelegerea acestei stiri..
    -1 points
  15. Ca un sfat mi se pare ca are multi km pt o benzinara. Eu personal nu as lua la banii si km aia masina.
    -1 points
  16. M-am referit la cei care se lovesc de un refuz pentru schimbare egr-racitor (cel mai probabil acestea sunt in regula) și totuși au probleme gen topire galerie sau și mai grav ,foc !
    -1 points
  17. @bimmer, Intamplarea a facut ca in teste sa fie un hybrid(parca e hybrid) A se remarca in pozele din link nu exista evacuari care sa iasa prin bara, ci doua tevi stanga/dreapta care sunt curbate spre jos sub bara. De cacat, ca la Audi si Mercedes. Daca o sa mai am ocazia de masini noi, o sa iau motor termic pana cand autonomia masinilor electrice va fi de 1000km la mers normal intre 100 si 140 sau altfel spus, autonomie de 700km la forje de 160-200. Pana atunci sa isi aia destepti.
    -1 points
  18. https://www.motor1.com/news/520235/next-gen-bmw-5series-spied/ Pe 12 octombrie actualul seria 5 face 5 ani. Tinand cont ca timpul de testare este de peste un an si jumatate, probabil lansarea noului model va fi in primavara lui 2023, ceea ce inseamna o perioada de viata de 6 ani jumate pt G30
    -1 points
  19. PĂŁrerea mea (e doar o pĂŁrere personalĂŁ) este cĂŁ adevĂŁrata problema nu este nici la EGR nici la rĂŁcitor ,ci la convertorul de presiune vacuum (electrovalva). Acest convertor ,se strica in doua feluri : se arde complet și dĂŁ eroare sau nu mai ține vacuum și NU dĂŁ eroare . In cazul in care nu mai ține vacuum-ul , egr-ul rĂŁmâne pe poziția deschis permanent ,ajungând ĂŽn permanențĂŁ gaze fierbinți ĂŽn galeria de admisie . RĂŁcitorul nu mai face fata sĂŁ rĂŁceascĂŁ gazele . Repet ,e doar o pĂŁrere personalĂŁ !
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.