Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/21/21 in all areas

  1. Update: Am ajuns la 74500 km. Urmeaza urmatoarea revizie. Am fost in concediu prin Europa cu masina, am facut in total 5500 km, cu un consum mediu de 8.8l / 100km. Masina s-a comportat impecabil, am crezut ca o sa fie nasol cu suspensia AC Schnitzer (prea rigida) la un drum asa de lung, insa chiar nu a fost cazul. Majoritatea kilometrilor facuti pe autostrada, dar si cateva orase + multe drumuri abrupte in Dolomiti. Evacuarea e un deliciu in tuneluri :frantics:
    3 points
  2. Salutare la toata lumea! Acesta este primul meu DIY si l-am facut pentru a-i ajuta si pe altii care intampina sau vor intampina problema cu inchiderea centralizata la E90 citind pe internet ca asta ar fi ”boala” lor. Pe scurt, problema mea era: usa de la pasager fata nu se mai descuia deloc, iar de incuiat doar cateodata. Am vrut sa schimb incuietoarea cu totul, dar inainte am incercat sa o desfac in speranta ca poate fi reparata si am putut face acest lucru, urmarind urmatorii pasi. Pozele nu imi apartin in totalitate. Pasul 1 - Demontarea fetei de usa Pentru a da jos fata de usa, prima data am scos trimul de la usa pornind de la stanga la dreapta cu o unealta de plastic sa nu se zgarie. Dupa ce sa desprins am tras usor de el pana s-a defacut tot http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/1_zps7pifqch1.jpg A urmat plasticul exterior al manerului: http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/3_zpsvuguhvuv.jpg Iar in final am scos cele 4 suruburi Torx de 20 http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/4__zps2aorrnnm.jpg Dupa care am tras usor de fata usii pana s-a desprins http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/6_zpsnqkhqkox.jpg Dupa am scos de pe fata usii prima data lampa de la picioare http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/lampa_zpss6y1jm5n.jpg Cablul de la incuietoare ce este actionat de manerul din interior http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/7_zpsxxjqlysu.jpg Difuzorul http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/8_zpstp0f752w.jpg Si conectorul pentru butonul geamului. Pasul 2 - Scoaterea incuietoarei Pentru a avea acces la incuietoare se dezlipeste, eu am dezlipit aproximativ jumatate, buretele de protectie de pe usa. dupa care am desfacut cablul de la manerul exterior, am bagat mana in usa si am tras tare de cablu. Asa arata un interior http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/9_zpsrz80prvq.jpg Dupa care am scos conectorul incuietoarei si am desfacut cele 3 suruburi, Torx 30, ce tin incuietoarea pe usa, doua pe lateralul usi si unul pe fata usii http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/10_zpsclcviw1x.jpg Dupa ce am eliberat incuietoarea, pentru a o putea scoate am defacut piulitele, de 10mm, care tin suportul geamului. Suportul doar trebuie dat un pic intro parte, nu scos de tot, deoarece nu ai loc sa scoti incuietoare. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/11_zpsnpualttk.jpg Dupa ce am scos incuietoarea afara, am desfacuto sa vad ce e inauntru. Pasul 3 - Desfacerea incuietoarei Am desfacut cele 1 surub Torx 20 de pe lateralul incuietoarei si am tras tare de partea metalica pana sa desprins http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/12_zps8of7qxcg.jpg Dupa am desfacut cele 4 suruburi Torx 20 si am desfacut clemele de pe lateral iar incuietoarea s-a desfacut http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/13_zps9sszy02s.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/14_zpsl4e2fhkz.jpg M-am uitat peste motorase si am vazut ca motorasul de deasupra se ocupa cu inchiderea masini si l-am scos afara. Prima data am scos ansamblul care se afla deasupra rotii galbene, dupa care si roata si asa am putut scoate motorasul. Mare atentie la arculetul de sub mecansm ca o sa sara. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/arculet_zps0z19ulby.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/15_zpsccz1cea0.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/16_1_zpsnkll4ani.jpg Am desfacut motorasul si am observat ca era ars, nu am facut poza dar era ca in poza http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/17_zpsuo3uhhhq.jpg Pasul 4 – Inlocuirea motorasului Dupa ce am vazut care este problema, am comandat de pe ebay un motoras identic, doar ca fara melcul acela de angrenare a rotii si l-am inlocuit, nasol a fost ca a durat in jur de o luna pana a venit din china. Acestea sunt specificatiile motorasului si asa arata cel nou. Au fost in jur de 10$ doua motorase cu tot cu transport http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/18_zpsrt5addvt.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/19_zpszhgyk9sa.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/20_zpsahcfwwjb.jpg Partea mai grea a fost sa scot melcul dar am folosit procedura din pozele acestea lovind cu putere patentul pana a iesit melcul de tot afara, fiind foarte tare intepenit, totusi avand grija sa nu stric melcul ca am mai avut nevoie de el. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/21_zpsgch7smg3.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/23_zpscgskev5h.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/24_zpsbbuwrh7p.jpg Cand am vrut sa pun melcul pe motorul nou am observat ca nu se intepeneste bine, iar rotorul motorului vechi avea niste zimti pe el, atunci m-am gandit sa fac si eu niste zimti pe rotorul motorului nou, cu o dalta ascutita bine. Acest lucru a fost benefic si am intepenit melcul pe motorul cel nou foarte bine, deoarece a intrat fortat fiind nevoit sa il bat cu un ciocan de plastic pentru a nu deteriora melcul. Distanta dintre melc si capatul rotorului trebuie sa fie de 4mm, altfel nu are loc in incuietoare si nu se poate invartii http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/16_2_zpsnnhmdz8n.jpg Pasul 5 – Montarea inversa Dupa ce am verificat ca motorasul functioneaza pe incuietoare, am facut aceleasi operatiuni in ordine inversa, iar acum inchiderea functioneaza foarte bine, deocamdata nu am avut probleme cu ea. Sper sa va fie de folos! Daca cineva are nevoie de explicatii mai multe i le pot oferii fara nici o problema! Nu stiu de ce dar nu arata toate pozele
    1 point
  3. Update de pret : 26 990 EUR ! Km : 242 000 Se ofera factura ! Masina sta in garaj de 2 saptamani , a fost inlocuita cu un G05
    1 point
  4. Update: Am ajuns la 61500km, am schimbat placutele frana spate. Masina merge perfect, consumul mediu a scazut catre 11L/100km. Motorul se incalzeste foarte repede, chiar daca sunt -10 grade afara. B58-ul mi se pare extrem de reusit, sunt foarte multumit de alegere. Cateva poze de la o sedinta foto din toamna cu un prieten:
    1 point
  5. Update: I-am facut revizia la 56000 km cu piese originale (ulei 5W30 6.5L, filtru ulei, filtru aer, filtru habitaclu). Suspensia AC Schnitzer e tun. In viitorul apropiat vor fi necesare placute de frana pe spate.
    1 point
  6. Update: I-am pus grile negre, si mi se pare ca arata mult mai bine contrastul cu culoarea exterioara. Fiind shadowline, nu avea nici un alt element cromat in afara de conturul grilei.
    1 point
  7. Consumul din prima poza este mers complet sportiv, doar talpa si frana. Consumul la mers pe tempomat este cam asa: Media per total este in jur de 11L/100km.
    1 point
  8. In Romania nu se respecta regulile sau legile pentru ca insasi mai marii demnitari, functionari, procurori, judecatori, nimeni nu respecta termene, legi, limite de viteza. Nu are cum sa ne mire asa ceva. Legea in Romania se aplica doar la prosti, nu la toata lumea. Normal ca toti bizonii merg cu 150 km/h unde limita e de 80 km/h pe portiunile in care se lucreaza. Nici eu nu respect regulile intocmai, recunosc, fac undeva la 60 000 de km pe an. Daca as respecta fiecare limita, durata calatoriei s-ar tripla. Degeaba facem noi autostrazi , oamenilor le lipseste educatia si disciplina. In EU sau in Germania regulile nu s-au impus cu vorba buna, ci cu amenzi usturatoare sau pedepse ft aspre. Mai e mult pana departe.....
    0 points
  9. Curata toate punctele, canalele de scurgere ale masinii.
    -1 points
  10. Aveam o cunostinta care a lucrat la drdp la intretinere poduri autostrazi... si a spus ca e cea mai periculoasa meserie, in primul rand numai mortaciuni si in al doilea rand era sa o pateasca de cateva ori in timp ce incercau sa elibereze si sa repare bucatile avariate la locul accidentului au intrat altii in ei, pentru ca multi sunt legume au probleme de concentrare, st bolnavi sau au cate un moment nasol si nu realizeaza pe moment pericolul, va imaginati sa lucrati pe un pod si in timp ce balustradele sunt demontate sa vina o masina cu bucati de fier si restul peste voi si sa nu mai aveti unde sa va feriti? Oprirea pe banda de urgenta poate sa fie chiar ultima oprire pentru ca din spate poate sa vina un natarau care tasteaza pe telefon si sa intre in plin, si nu este cum zicea domnul colegu ca e mai civilizat sa intre altul din spate in tine, daca are un x5 si conduce cu 180 ns ce sa spun...
    -1 points
  11. Asa era o data, ai dreptate. Pilkington a fost echivalent OEM, dar.. Pilkington nu e ce a fost o data.. Mare atentie. Cautati pe net. Nu se mai fac probabil in Anglia: https://www.thebusinessdesk.com/northwest/news/2055079-pilkington-owner-significantly-downgrades-full-year-sales-and-profit-forecasts https://www.thebusinessdesk.com/northwest/news/539044-140-jobs-go-as-pilkington-closes-production-line Stiu din alte surse ca, calitatea a scazut de ceva timp.
    -1 points
  12. @sarajevo, Ce preturi avrti in Germania?!?! Un set de placute originale bmw, fie fata, fie spate, au fost 350 de euro, inclusiv tva si manopera. Discuri fata/spate plus placute, cand le-am schimbat impreina, au fost 1700 euro, tva si manopera incluse. De la sumele astea s-a primit 10% discount E drept ca 30d are franele mai mari ca 20d iar daca are pachetul M sunt si mai mari, insa 840 euro pt placute este aberant. Ai si manopera inclusa in banii astia? Practic, la mine placutele au fost 630 euro.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.