Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/28/21 in all areas
-
Intradevar, nu iti da part number pe piesa respectiva cautand cu VIN-ul tau. Inseamna ca vine impreuna cu racitorul. Verifica daca ai recall pe racitor. https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/campanii-tehnice.html2 points
-
2 points
-
Mai bine hai la o bere ca e cald rau ... decat sa vorbim de roti ... ca sunt satul de ele ... eu deja bag una :drinks: :hyper:2 points
-
Nu are rost sa discum prea mult pt o roata de rezerva ... e simplu , pui ce ai ... dupa posibilitati ... ori runflat ori roata slim echivalenta cu ce ai pe masina ori roata normala ... important e sa nu ramai in drum2 points
-
Cum sa nu-l gasesti separat ) cod 11718511638 Costa 221 lei OE https://www.bavauto.ro/117185116382 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare! Dupa lungi cautari, m-am ales cu un E60 LCI cu motorul care era ultimul in lista mea de cautari. Initial voiam N52, insa am gasit o masina care intrunea cerintele pe care le voiam, la un pret corect si nu am mai stat pe ganduri. Dotarile prioritare au fost: piele, incalzire in scaune, senzori parcare fata-spate, xenon si neaparat cutie manuala. Masina are nevoie de un detailing interior, fostul propietar avand copil mic, masina este un pic cam murdara la interior. In octombrie cand voi ajunge in tara o sa rezolv si aspectul asta. Momentan masina merge impecabil, incredibil de silentioasa pe autobahn, chiar si la viteze de 230-240 km/h. Motorul aproape ca nu se aude. La ralanti se aude un mic tacanit, normal de altfel, datorat injectiei directe. Mai jos sunt cateva poze cu masina si cu dotarile conform VIN: Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk1 point
-
trebuia sa gasesti o explicatie si pentru replica lui @wtww - mai gasesti cativa cm in plus pentru o roata pe pana de parca daca nu are aer in ea ocupa mai putin..... pe logica asta de ce nu gasesti acei cm in plus de la inceput, pui roata normala fara aer in ea (ca deh, ocupa mai putin decat cu aer) si o umflii atunci cand ai nevoie de ea, daca ai nevoie... am inceput bine ziua, e bine :frantics:1 point
-
1 point
-
M-am lamurit acum.Am iesit la masina am scos airbag-ul si am vazut ca nu exista mufa pentru comenzi si trebuie schimbat si szl-ul. Mersi !1 point
-
Multzam fain, o sa comand unul nou. Pe seria mea de sasiu nu imi da part number pentru piesa respectiva...1 point
-
Daca faci pana e buna si aia slim si aia normala doar ca trebuie sa fie echivalenta in circumferinta .. mai ales daca masina e xdrive , dar atentie ! , daca ai una slim si pleci in concediu lasa loc in portbagaj pt cea normala ... ca doar nu o pui pe plafon sau o arunci dupa ce o schimbi In urma cu 10-12 ani cumnatu a venit cu o roata slim pe fata ! 3500km ( Spania/Alicante) cu un e46 ... sa nu imi zica mie nimeni ca roata slim nu e buna ! , ba e foarte buna .. si nu a venit nici cu 200 nici cu 50 ... a mers cu ~ 120-140km/h Nu incurajez pe nimeni sa mearga cu viteza cu o roata slim decat cu cat scrie pe ea ... 60-80km/h1 point
-
1 point
-
E un trend pe forumul asta ca majoritatea sa isi supraevalueze masiniile, spor la vanzare!1 point
-
Nu e chiar asa SKW. O janta normala ocupa un pic mai mult loc.. Hai sa iti prezint scenariu meu, care e de fapt realitatea. Eu pun intr-un break pe toata durata anului aceasta roata slim si sculele necesare.. dar stii cand pleci in vacanta chiar AI NEVOIE de absolut orice coltisor si spatiu disponibil din portbagaj si de ce nu IN BOXA de pe portbagaj! Ei bine eu am cautat intentionat un anume "roofbox" in care la varful ei poate incapea lejer si prinsa in chingi, roata SLIM de rezerva o pompa electrica si o sticla cu apa. Astea sunt nelipsite cand plec in vacanta departe... In acelasi roofrack incap lejer un geamantan zdravan si inca unul mai micut, un carut de copil si alte fleacuri... Ma indoiesc ca de o roata normala de bmw nu te incurci mai mult oriunde ai pune-o.. iar sa poti sa te deplasezi din locul unde ai facut pana la prima vulcanizare e o placere, chiar si la 80km/h. Ce zici de situatia asta..!? E reala.1 point
-
Va salut, am revenit.... am demontat astazi intreg ansamblu, se pare ca actuatorul cu vacum avea membrana fisurata. Din fericire am gasit una identica pe un egr de la un VW ), se potrivesc perfect. Acum ma intreb, se comercializeaza separat astfel de componente? BMW stiu ca nu comercealizeaza separat acel actuator. Am pus si un video in care m-am apucat sa curat coolerul egr, ( in filmare este doar o mica parte din cata funingina a iesit) http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/hyper.gif1 point
-
Pe scurt semnalizarea are doua functii sau principii de functionare: Scurta, 3 clipiri, de folosit preponderent la schimbarea de banda PE AUTOSTRADA; nu a zis nimeni asta. Cealalta, lunga care practic se "inzavoraste" pe axul volanului pe directia pe care tragi de el si revine imediat ce se inverseaza directia rotirii. Aici se aplica si revenirea VOLUNTARA, adica la dorinta soferului, prin aducerea ei manual inapoi la mijloc.. Mare inginerie mare; Romulus, nu doar bmw are acest sistem. Pana si o Skoda Fabia amarata din 2005, are asa ceva.. cred ca toate masinile nemtesti de peste 15 ani au asa ceva. Nu e vorba ca nu o suporta. Trebuie sa SEMNALIZEZI ORICE SCHIMBARE A DIRECTIEI (benzii de circulatie..) cat timp esti in masina si conduci, si gata; esti obligat, iar acelea sunt functii implementate in ajutorul tau.. Niciodata nu e tarziu sa aflam si noi (unii romani..) lucruri noi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
BMW X5 F15, 3.0 X-drive 4x4, Euro 6, culoare Black Sapphire, Interior Piele Nappa exclusive, cu continut extins Alb Ivory. Primul proprietar al autovehiculului, cumparat personal din reprezentanta BMW Arad in Octombrie 2016. Masina fusese adusa in reprezentanta, din sistem intern, de la BMW Austria AG. In momentul achizitiei avea 24.715 KM in bord. La cumparare, masina a venit cu roti de iarna pe 19", iar in vara lui 2018 am achizitionat de la BMW Autotransilvania Cluj un set nou de roti Y-spoke cu cauciucuri Pirelli pe 21" (cod 2349591). Masina se vinde obligatoriu cu ambele seturi de roti. Revizii complete (filtre, ulei, etc.) anuale si service consumabile, efectuate doar in reprezentantele BMW din Cluj-Napoca respectiv Sibiu. Tot istoricul masinii se poate obtine din sistemul BMW. Masina este in stare perfecta de functionare si accept orice fel de testare, atata timp cat se efectueaza in reprezentante BMW autorizate. In toti acesti ani, pielea de interior, care este foarte sensibila, a fost intretinuta cu solutiile originale BMW de curatare si protectie (cumparate tot din reprezentanta BMW). Cand ne-am decis sa vindem masina, in urma cu cateva saptamani, am dus masina la un full detailing pentru a readuce atat exteriorul cat si interiorul la forma pe care o aveau in momentul achizitiei. NU SUNT, sub nicio forma, interesat de schimburi, avand in vedere ca masina se vinde pentru a cumpara un model asemanator de X5 sau X6, din 2020/2021, tot din reprezentanta. Serie de sasiu: WBAKS410000H68070 --- Cutoare si tapiterie: 475 Negru Sapphire NAEX Piele Nappa exclusiva,cu continut extins Alb Ivory Echipamente standard: 258 Anvelope Runflat 2AZ Jante din aliaj usor Double-Spoke de 18" tip 446 2PA Prezoane antifurt 2VB Monitorizare presiune anvelope 423 Covorase din velur 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 502 Sistem de spalare a farurilor 522 Faruri xenon pentru faza scurta si faza lunga 534 Aer conditionat automat 575 Prize de alimentare aditionale, de 12V 5DA Dezactivare airbag pasager fata Echipamente optionale: 248 Volan incalzit 2VM Pachet Confort cu suspensie adaptiva 302 Sistem de alarma 346 Pachet exterior cromat 3AG Camera de luat vederi pentru mersul inapoi 3E1 Exterior design Pure Excellence 402 Trapa panoramica din sticla 413 Plasa de separare in portbagaj 430 Oglinzi retrovizoare antiorbire 441 Pachet fumatori 488 Suport lombar pentru scaunul conducatorului auto si al pasagerului fata 493 Pachet compartiment de depozitare 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 4UY Sac pentru schiuri si snowboard Pro 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate) 563 Pachet lumini 5A1 Faruri ceata cu tehnologie LED 5AL Protectie activa 5AS Sistem de asistenta 609 Sistem de navigatie Profesional 610 Head-Up Display 676 Sistem de difuzoare HiFl 6NS Conectivitate extinsa 7S5 Design interior Pure Excellence 456 Scaune fata Confort, reglabile electric 4CV Ornamente interioare lemn stejar, lucioase 877 Renuntare operatiune crossover 879 Manual de utilizare / Carte de service in limba germana 8TH Info limita de viteza ZS5 Eliminare 7NH --- Persoana fizica, fara TVA. Pret : 33.200 EUR negociabil Contact: 0765260322 (Mihai) Pentru mai multe poze: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x5-xdrive30d-ID7GMWUJ.html?isPreview=1#gallery-open1 point
-
Eu unu pun doar textar / discuri si placute , si senzori ate sau textar , lichidul de frana il schimb la 3-4 ani si nu am probleme1 point
-
0 points
-
Pune ultimele 7 si verific sa fie compatibil 100% cu masina ta. Dar 99%, ala e codul ce ti l-am dat.0 points
-
Mai ales cand iti da apa la moara Nu, mai wtww mai, o arunc in primul shant in jermanica. ) ...dupa un asemenea incident sigur se mai gasesc cativa x cm pentru o roata desumflata.. Dar oare ce e mai scump, o janta de 17-18 inch cel putin si cauciuc sau o roata slim?0 points
-
Adica sa ma.gandesc pentru ce iau o roata de rezerva. No, asta da intrebare.. Oare de ce mai verificam si alte lucruri la masina...? Dar de fapt am uitat (o sa vina argumentul..) sigur au altii grija de masina mea daca se strica (..pierde ulei? Cumpar orshicare de la primul peco.. /Antigel!? Dumnezeule, din asta nu gasesc (?) si mai fi vreo doua exemple, dar ma opresc aici.., cand pleci la drum lung.. :hyper: aa nu ma iei cu tine! ) SKW, sincer, dar sincer daca tu te incapatanezi sa crezi ca o roata slim nu merita ci una normala... e clar ca nici un alt argument nu se lipeste de "logica" ta. Am incheiat subiectul.0 points
-
nu inteleg dilemele astea ...copilaresti . Eu am avut roata de rezerva slim in masina 2 ani cat am folosit masina , cand nu am avut-o am taiat o anvelopa si m-am tarait pe janta pana la prima vulcanizare cu 10 /h. E f bine sa ai o roata slim la tine , scopul ei e tocmai spatiul , mai ales la drum lung unde ai bagaje etc .0 points
-
zic ca-ti arde de glume.... sa te vad eu ce placere ai tu prin Bulgaria sa faci treaba asta ..... fiecare cu realitatea lui. de o roata de rezerva te incurci fie ca e slim sau normala. cum am spus si mai inainte, sa cumperi o roata de rezerva slim e total inutil. daca vrei roata de rezerva, atunci pleci la drum cu una normala. decat sa car o roata de rezerva slim mai bine merg cu runflat uri ca in caz de pana tot pana acolo ma duc -> prima vulcanizare! pe cand daca am o roata de rezerva normala, in caz ca fac pana, o schimb si mi continui drumul in acelasi ritm iar la vulcanizare merg cand vreau/pot/imi convine! atunci cand vrei sa pleci la drum si te gandesti la o roata de rezerva, trebuie sa stai putin si sa gandesti pentru ce iei roata aia de rezerva cu tine! nu trebuie sa actionezi din impuls si sa cumperi una slim ca aia ocupa loc mai putin! pana la urma scopul tau nu e sa salvezi loc in masina ci sa ti faci treaba daca ai ghinionul sa faci pana!0 points
-
Ai invatat lectia. Sinici nu te costa mult sa ai o masina sigura, sa o simti sigura. Schimbi tu insuti tot?-1 points
-
Eu m am referit ca e inutila in comparatie cu o roata normala. Normal ca daca nu ai nimic e f utila o roata slim insa daca cauti sa ti iei o roata de rezerva, atunci e inutil sa cauti una slim. Daca tot vrei sa ti iei roata de rezerva, atunci mergi pe una normala pentru ca pe aia slim o iei mai mult degeaba, te va ajuta pana la prima vulcanizare sau pana acasa daca stai aproape si mergi cu 80 km/h si cam atat. Sper ca ai inteles ideea-1 points
-
Fratioare, dar pune si tu mai multe detalii despre piesa aia de la VOLKSWAGEN, ca nu te costa nimic. Poate mai intra si altii si VOR SA REPARE IEFTIN CA SI TINE membrana sau ce o fi ea... Hai ca asteptam nerabdatori un PN (part number) sau macar o poza si de la ce model de volkswagen ai luat... Retine, aici rezolvam si probleme nu doar ridicam probleme!-1 points
-
-3 points
-
Vand Bmw F30-320i, fabricatie 2012, 188.000 de km - istoric in reteaua bmw - km reali - proprietar in acte - poze si dotari in link https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320i-ID7GNIm1.html Multumesc!-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00