Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/30/21 in all areas

  1. Am polisat cazanu! A fost facuta personal, in fata blocului, la umbra, in zilele fara vant M-a costat toata afacerea putin peste 1000 de lei, masina orbitala(adica d-aia de nu strica) mai de calitate + materiale. Acum inteleg de ce poate ajunge si la cateva mii de lei un polish profesional. Rabdare multa si munca in general, spalare, decontaminare cu argila, dai cu buretele ala dupa cu ala... 2-3-4 ore pe element mi-a luat. Neavand experieanta am folosit doar viteza 1 pentru buretele abraziv si viteza 2 pentru buretele de finisare, normal se poliseaza cam cu viteza 3-4. Straluceste ceva mai bine masina acuma, dar tot merita o revopsire totala, am mai scos din zgarieturi, unele le-am facut mai putin vizibile. Se simte si la mana toata masina e fina acuma, inainte era abraziva toata cand dadeam cu carpa la spalatorie. Cat am polisat eu la ea aparatu zice ca nu am luat nimic, imi arata acelasi valori, dupa cum spuneam am folosit bureti sa nu sap prea mult si la viteza mica. Am cumparat si niste solutii de la Lethearique, un kit de fapt din 2 solutii pentru piele, recomand produsul asta, chiar face toti banii. Mi-a scos volanul ca nou si bancheta din spate + scaun pasager. Trebuie rabdare si frecat uleiul asta in piele dar merita. Mirosul in masina si el s-a inbunatatit, miroase mai mult a piele. Scaunul sofer nu l-am facut inca, uleiul trebuie lasat mai mult in zonele afectate, chiar si 48 de ore. Dupa ce trece caldura trebuie sa ma apuc de rugina, am sa carpesc prima data la portbagaj si la prag. La portbagaj am sa tai zona afectata si am sa sudez fier nou iar la prag mi-am facut curaj si am zgandariet eu un pic, pare ca este doar suprafata afectata, o sa vopsesc la spray pe culoare pana ma decid ce fac daca o sa o revopsesc total sau doar elementele afectate... ramane de vazut. Trebuie sa demontez si plasticele pe la praguri sa ma uit de rugina si sa demontez si fetele de usi sa vad ce-i si prin ele. https://postimg.cc/gallery/xX1c7CJ
    2 points
  2. Din punct de vedere optic as zice ca am adus mașina la un nivel foarte bun, vopsirea integrala chiar ii da un fresh look. La nivel de calitate in linii mari sunt mulțumit de lucrare, se putea nițel mai bine, însă cele câteva mici defecte (câteva puncte ca un vârf de ac) se văd doar la o privire foarte atenta, de la 2-3 meri depărtare e totul perfect. Deja după 2000 km micile pietricele de pe DN și A2 au început sa ciupească din lacul de pe bara însă asta e viața mergem înainte Am avut ghinionul sa se spargă și parbrizul, din păcate nu putem controla riscul însă și nici neglijența și nepăsarea celor care tund iarba pe marginea drumului fără sa se gândească ca pietrele por fi propulsate direct in traficul de pe drum cu consecințe neplăcute. Am văzut “meteoritul” venind nu am avut timp nici măcar sa clipesc, zgomot infernal, am crezut ca mașina a explodat și rezultatul îl puteți vedea in poza ce urmează.
    1 point
  3. Am folosit kit ul ala.. am respectat pașii care sunt scriși acolo, dar dureazĂŁ prea mult, eu am lĂŁsat o 24 ore cu uleiul ala pe ea.
    1 point
  4. pe bc dar la pompa o sa vezi ca difera cu cativa litri buni chiar , nu arata corect consumul
    1 point
  5. Si eu sunt pentru VDO. Face niste pompe.. aia din rezervor a tinut si tine si azi 450k km.
    1 point
  6. Iti spun doar ca cea originala e VDO.
    1 point
  7. Ce-mi plake bogatia! S-o stapanesti sanatos si sa o alergi cu placere! :goodjob:
    1 point
  8. Ai ceva de lucru, si eu am o masina de 20 de ani cu vopsea originala si care arata ok, fara semne evidente, acum sunt in etapa vizite vopsitori/tinichigii, greu sa gasesti pe cineva corect/motivat, unii ori te iau din prima ca le aduci o catastrofa, altii spun, facem o vopsire, da dupa 2 ani ne vedem la reparatii. Plm, Romania are o clima cat de cat ok, daca masina e facuta ok, cativa ani nu ai probleme de gen rugina, dar sunt unii superloseri in domeniu(brasov).
    1 point
  9. Poze cu epava ruginita: https://postimg.cc/gallery/5814wCq In ordine: - Prag partea sofer #10: Pragul partea pasager, intre aripa fata si usa fata. Fostul propietar a pus ceva acolo, ce dracu a pus nu stiu dar nu a ruginit mai mult, arata rau pe poza dar in realitate s-ar putea sa scap doar slefuind zona aia. #7: Acolo e un punct... punctulet mai mare in prag, nu este adanc 100%, doar vopseaua exfoliata, nu-i rau. #8: Tot acolo la prag. #9: Tot acolo la prag. - Usi #1a: Usa sofer, are niste bule putin in partea de sus. #1b: Usa pasager fata, aia acolo pare mai nasoala, parca e patrunsa rugina acolo, vine din interior. Restu usilor nu au nimic, usa spate partea pasager retine apa. De fiecare data dupa ce ploua daca scutur usa dupa ceva ore tot mai curge ceva de prin ea. Cine stie ce dracu e prin interior... ajung eu si acolo. - Portbagaj #4: Buton portbagaj, e adanca. #5: Tot buton. #6: 1 ciobitura, si la suportul pentru iluminat numarul, nu par adanci. #a: O scurgere unde e roata de rezerva, am vazut-o si de dedesubt(parca) daca imi aduc bine aminte si arata cam la fel, e reparabila. #b: Tot scurgerea. - Capac benzina #c: Si acolo la capac sunt niste bule mai mici. Cam asta stiu momentan, masina am pus-o si pe elevator cand am adus-o ca vroiam neaprat sa stiu daca mai are praguri ) are! Tampoanele alea patratoase sa ridici masina pe elevator la praguri o sa le dau jos cand o sa dau si toate plasticele alea de pe dedesubt, momentan stiu doar de zona, acolo la filtru de benzina ca e ok. Prin usi cine stie ce dracu mai e, trebuie sa le desfac, luate cleme noi, etc. Dedesubt mai are ceva rugina undeva pe langa tranmisie, e un colt, parte din caroserie, tunel ce naiba e ala... acolo parea cam adanc ruginit... vreo 2-3 cm, in rest surubele ruginite, etc. Ah si mai nou am descoperit si la unul din stopurile de pe spate, unde se strange mizerie. Planul meu este sa incerc sa pastrez vopseaua originala si sa salvez componentele care sunt pe ea, pentru ca chiar are vopseaua originala, mai putin aripile spate, capota fata si bara fata. Chit nu are deloc... SAU poate gresesc, pe aripa spate partea pasager fix acolo unde ruginiste un e39, are 180 de microni, ori cand a fost revopsit s-a solicitat o vopsea mai groasa acolo, ori are chit in jur de 50-70 de microni(daca e posibil, habar nu am!), in rest toata masina este 110-130 microni, inclusiv unde s-au facut revopsiri. Revopsirile se vad cu ochiul liber ca difera culoarea, apartul arata aceiasi valoare ca restul masinii. Aripile fata inca au vopseaua originala pe suruburi care au fost vopsite de fabrica direct pe caroserie, inclusiv pe alea de la amortizoarea la oala, la elementele de suspensie se vede ca s-a umblat, urma de cheie pe surub. Urme de accident nu are, lonjeroanele arata bine, n-au urme de ciocan pe ele sau sudura, in spate la stopuri zici ca e nou totul ca acum 20 de ani acolo in zona cu bateria sau pe partea cealalta unde sunt modulele alea, totul e drept si cu vopseaua de fabrica. Bara spate foarte posibil sa fie originala pentru ca vine a dracului de bine pe caroserie, bara fata nu, sta bine si ea dar se vede ca s-a umblat. Capota si ea are urma de cheie pe suruburi.
    1 point
  10. Unghiul de fuga este același lucru cu geometria, nu are treaba echilibrarea cu uzura neuniforma a anvelopelor.
    1 point
  11. E de inteles sa gasesti justificari logice.. numai ca daca gumele de iarna tin mai mult fiind pe fata iar tractiunea e pe spate mai mare iar cauciucurile de vara (se stie) ca se uzeaza cel mai repede.. nu fi surprins (si nu te uita neaparat la marca). Poate aliniamentul rotilor e modificat. Unii (inca) te-au intrebat daca s-au uzat uniform sau neuniform, ca repere sunt pe ambele parti ale anvelopei.
    1 point
  12. diferenta de aderenta , nivel , vai mama lor de masini
    1 point
  13. Daca am inteles bine din comentarii, sunt anvelope diferite pe cele 2 punti? (de iarna pe fata si de vara pe spate). Daca masina este xDrive, nu ar putea fi si asta o posibila cauza pentru uzura anvelopelor de pe spate? (lasand la o parte ce uzura ar insemna anvelope diferite pe punti pentru xDrive in sine). Poate stie vreun coleg de forum sa raspunda mai precis.
    1 point
  14. Am uitat sa mentionez un aspect.. Eu am luat aripa noua, bun.. dar dupa ce a fost vopsita si am pus-o eu pe masina.. NU PREA se potrivea, stii cum e, cativa mm ici cativa colo.. in fine in zona stalpului usii nu vroia sa se alinieze neam.. Asa ca daca nu ai luat componenta de masina aripa capota sau ce o fi.. de la dealer poti fi sigur ca nu o sa "intre" la fix dupa ce ai bine merci a vopsit.. asa ca iti sugerez calduros sa o pui asa nevopsita pe masina, sa tragi de ea PE MASINA pana esti multumit. Apoi o dai jos, daca mai ai chef.. si daca intre timp ai mai indoit ceva pe ea cand o potriveai pe masina fortand, atunci poate chiar merita dat un filler si apoi primer, vopse si lac cat de mult. Faza cu aripa sau capota, sau bara noua direct de la sursa e stiuta de mine de mult. Sanse sunt foarte mici sa intre la fix, daca nu e originala, de la dealer.. Pentru aia fabricile lucreaza la alte tolerante..
    -1 points
  15. am schimbat Kitul de distribuție la 200000 km am verificat și schimbat ulei cutie de viteze și transfer+.... dar n-am fĂŁcut direcția! Am pĂŁtit acelaș lucru cu cauciucurile de pe spate. dupĂŁ 2500 km s-au uzat complet.azi am fĂŁcut directia și maine pun cauciucuri noi. SĂŁ vedem ce se ĂŽntâmlpĂŁ.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.