Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/16/21 in all areas

  1. Azi am semnat contractul de leasing,maine o prepara si o trimit la service sa ii montez tahograful si miercuri daca am oferta buna de asigurare sper sa ii pun numerele. Ca dotari e cu de toate Posted Image motorul de 3l 320 cai, 680 Nm Suspensie adaptiva, scaune venitilate , incalzite si masaj. Head-up display, soft-close, spatarele de la scaunele de spate electrice, clima pe 4 zone, tablete pentru locurile din spate, trapa panoramica,eleron electric, etc..
    4 points
  2. ca sa sti ce are si eventual sa o repari, trebuie sa faci diagnoza nu doar sa citesti erori
    1 point
  3. Am cautat. Sunt Ăâ˘i eu cu mecanica, am trusa de blocare distributie, Ăâ˘tiu toate cele de exemplu pentru un motor care este funcĂâşional Ăâ˘i trebuia doar schimbat lanĂâşul. Dar la lanĂâşuri rupte Ăâ˘i pompe date jos asa ĂŽn care poziĂâşie sa nimerit ĂŽncĂŁ nu am mai pĂŁĂâşit ðŸËâŚ. Credeam ca Ăâ˘tie cineva sa ĂŽmi explice oricum merg la un prieten care vorba ta mĂŁnâncĂŁ pe pâine reglajele Ăâ˘i avansul Ăâ˘i toate cele doar cautat o schita ceva ca sĂŁ pot pune motorul cât mai la punct sa nu mai aibĂŁ el de demontat dupĂŁ mine doar sa verifice Ăâ˘i sa ii " arĂŁtĂŁm cheia din drum " ðŸËâ Sent from my SM-G975F using Tapatalk
    1 point
  4. la eroarea asta nu stim de la ce poate fi , si ce ar trebui verificat sa pus un tester Delphi , stiu ca nu este bun , dar in germania mai greu gasesti mecanic roman care sa aibe un tester bun acum caut un mecanic care sa aibe un tester bun , sa verificat senzor ax came la deconectat a aparut pe tester cand la conectat na mai aparut injector schimbat scantei deci habar n-am la ce sa ma mai uit...
    1 point
  5. Cumpara https://www.emag.ro/pachet-revizie-cutie-viteze-automata-zf-8-trepte-bmw-24118612901/pd/DHXX1JBBM/?ref=hdr-favorite_products si mergi la un garaj care are acel aparat. Mai mult de 300 ron nu are voie sa coste manopera. In felul asta ajungi la 1150 ron si iti ramane si de o bere
    1 point
  6. ce ti ar putea placea la masina asta in afara de emblema?
    1 point
  7. ...am softul schimbat, presupun ca sunt undeva la 190+, masina trage infricosator acum si asta nu prea e ok pt ca te imbie la prostii... Am tras de ea animalic in ultima luna si de vreo 2 zile cred ca imi aud volantul Bun, sa incerc sa finalizez topicul asta. Ieri m-am ocupat si de inlocuirea garniturilor intercooler si EGR (ma rog, asta am vrut) si in final a iesit ce s-a putut. Ma dispera maxim acel "fluier de copil" in forja si am zis ca ar fi cazul sa vad de ce am dat 200 lei pe 3 oringuri. Masina pe rampa la tara, scut jos, inca un plastic de sub intercooler, jos ...si spectator. Cum se da jos minunea astea ? Am pipait intercoolerul, l-am mirosit, l-am mangaiat, plin de pamant, ulei si nisip ...in final deduc ca la capetele lui sunt 2 cuburi mari de plastic clipsate. Ok, le declipsez si abia am avut timp sa tin de radiatoare si ventilator pt ca brusc au venit gramada inspre mine. Bun, nu asa, am pus "cuburile" inapoi. In final gasesc 2 cap surub pt T-nu stiu cat la capetele intercooler-ului, unul iese ...celalalt praf, mancat tot de rugina. Orice am incercat, nu am reusit sa-l misc. L-am crestat pt surubelnita dreapta, nimic, se macina pur si simplu ...l-am lovit din lateral cu o daltita, nimic, doar il taiam ... In final am taiat din gaura plastic al intercooler-ului realizand din cerc un "u" si am tras de intercoler intr-o parte pana am scapat de surub dupa care am reusit sa-l invart cu un patent. Cand am crezut ca am scapat de ce a fost mai nasol - stai ca nu pot scoate furtunul din clipsarea cu intercoolerul (cel ce merge la EGR). Degeaba am scos siguranta, oricat am incercat sa invart sau sa misc de el nu am reusit asa ca l-am scos cu totul (dupa declipsarea senzorului temp aer admisie. Cu chiu, cu vai am reusit sa am intercooler-ul langa masina, era plin de pietricele, pamant si nisip intre fantele de aluminiu ...l-am intors prevazator sa vad cat ulei curge din el - surpriza, nici o picatura ! Era uns pe interior intradevar dar ulei lichid nu am gasit. In plus parea si curatel asa ca n-am folosit nimic din gama de degresanti pusa cu mine de acasa. Am spalat totul (capatul la furtunul ramas pe masina / partea cu turbina), intercoolerul pe exterior, am scos pietricelele, am indreptat aripioarele aluminiu indoite ...dar furtunul stanga tot n-am reusit sa-l scot pt inlocuirea garniturii. Nu parea sa zemuiasca ulei dar nu stiu - ori a fost lipit cu ceva adeziv "pe veci" ori a oxidat in ultimul hal dar nu l-am putut misca (l-am tinut o ora cu degripant, socuri si vibratii si degeaba) Asa ca am inlocuit doar garnitura intercooler dreapta si cea de la imbinarea furtunului cu EGR-ul ...si evident ca nu am gasit in toata gospodaria un holsurub sa-l inlocuiesc pe cel ruginit ce fixeaza intercoolerul. Solutia ? Romaneasca ! - l-am pus tot pe cel vechi dupa ce l-am crestat mai temeinic pt surubelnita dreapta si l-am gresat corespunzator Rezultatul in probe ? - ohh, yess, copilul cu fluier a disparut ! Spre casa am schimbat treapta si la 4000, si 4200 in forja animalica (cu geamurile fata "crapate" sa aud) dar nu mai fluiera, nu mai suiera nimic. Pe partea de admisie eu zic ca am rezolvat cam tot ce se putea si in sfarsit pot spune ca dupa mai mult de 6 luni de experimente cu dopuri/clapete, electrovalve si EGR, capsule vacumatice si furtunase, garnituri si nisip in ochi, in sfarsit am rezolvat. Motorul are un sound placut, linistit, raspunde ferm la comenzi, lag zero, il simt elastic si sprinten ...nah, a fost o experienta. Eu nu zic ca asta e solutia salvatoare la e90/NFL, fiecare decide in functie de motorul si pretentiile lui dar ca si concluzie personala de final pot spune atat - pana nu am pus masina in parametrii cu EGR-ul si electrovalva ce il comanda, pana n-am stabilizat vidul din instalatie evitand si cea mai mica pierdere si de fapt pana nu am facut masina inapoi exact asa cum a fost fabricata (clapete) - eu unul nu m-am inteles cu ea. Toate bune.
    1 point
  8. Baietii aia 2 care prezinta masina sunt cam pe langa. Din momentul in care au spus ca masina are faruri adaptive mi am dat seama ca habar n au despre ce vb iar faptul ca tot insistau cu 3 persoane pe bancheta din spate cand se vede clar ca masina e facuta pentru 2 persoane in spate (sunt doar 2 tetiere + forma banchetei + cotiera cu 2 “supoarte” de pahare) mi a intarit ideea. Mai bine iti prezinti singur masina decat sa pui un video cu doi maimuțoi, mai ales pe un forum BMW unde multi stiu sa faca diferenta intre faruri adaptive si non adaptive si alte nimicuri. Ca si dotari, masina e la limita de jos a unui coupe insa daca mai bagi ceva bani in ea poti avea ceva mediu ca si dotari. Pretul e f mare pentru ce ofera dar e coupe (grancoupe) si asta ridica mult pretul! Fiecare cere cat considera ca face, bafta la vanzare!
    1 point
  9. Up - preț 6000 e
    -1 points
  10. Imi placea ca X1 este 4x4, nu este Duster si are garda la sol aproape ok. Ultima masina am facut-o praf la motor cand mergeam la zbor acum 30 zile . Am lovit o pietricica, s-a fisurat baia putin dar s-a aprins martorul in bord doar la repornirea motorului dupa 1 ora. Eram undeva in tiganie si am mers la sacrificiu ca oricum era masina ieftina si nu era potrivita pt mini offroad. Ma gandeam sa cumpar un X1 si sa o inalt putin cu distantiere. Dupa ce am citit ce inseamna N47 mi-a trecut. Urmatoarea masina va fi Tiguan
    -1 points
  11. Salut , a venit vremea dupa 6 ani sa ma despart de E60 ... 530xd automat LCI , dotarile sunt cam cele standard : cutie automata , clima standard, interior piele , mahon , scaune semi/electrice , incalzire scaune , 2 randuri de jante 17 originale xdrive , navi mare cu cd romania si europa full 2020, faruri bi/xenon . Am avut mereu grija de masina si i-am pus numai piese originale sau de cea mai buna calitate , detin facturi sau poze/video cu ce am schimbat la ea in acest timp . Uleiul din cutie este schimbat complet - 10 litri - pe la aprox 225.000 km , la urmatorul schimb se poate inlocui lejer dupa metoda standard , l-am verificat de curand si este inca f curat . Ulei cutie transfer + grupuri inlocuit Electroventilator nou Acum 2 veri am recondtionat caseta deoarece pierdea lichid si cel la care am schimbat prima data mi/a stricat pompa servo , cu ocazia asta avand si pompa servo noua schimbata la Tureal . Gasiti povestea si pe forum , si pe FB . Mi-a platit omul ce a stricat , adica costul pompei servo + manopera . Turbina schimbata la AVD ( avea ceva joc , nu a cedat ) Amortizoare si flanse noi Brate fata+ bielete + bucse brate , bucse bara stabilizatoare noi , schimbate regulat . La ceva timp dupa ce am luat masina am anulat clapetele de admisie cu dopuri , dar ulterior parca nu imi placea cum merge in ture mici si i-am comandat admisie noua cu clapete active ( cine vrea le poate anula ) Discuri frana + placute schimbate ( originale la Bmw ) nu tremura la franare la nici o viteza Dpf off fizic + soft Fulie + curele + role inlocuite ( 2018 ) Tampoane motor noi Uleiul si filtrele le-am schimbat mereu la max 11.000 km . Ofer contracost ( 300 euro ) si un portbagaj original Bmw pentru cine doreste, eu nu o sa mai am ce face cu el. Masina am folosit-o foarte mult la drumuri lungi Grecia , Italia , Germania / nu am avut niciodata vreo problema cu ea , tot ce am schimbat a fost schimbat inainte sa pice. Defecte > chedere parbriz si luneta mancate de soare + cateva zgarieturi km 285500 in crestere , inca merg cu ea pana o sa iau altceva . Pret 6200 euro . Pentru alte detalii, poze sau video tel sau whatsapp : 0761857692 chiar nu stiu de ce pozele incarcate se vad in halul asta ...
    -1 points
  12. Preț nou - 5500 euro
    -1 points
  13. Eu stand intr-o tara straina macar un tester pentru masina preferata as cauta sa am pana ajung la mecanic, macar sa pot sterge erori.. Aici pe forum nu o sa gasesti decat sfaturi in functie de cine intra si ce experienta are.
    -1 points
  14. Cred ca ai primit toate sfaturile necesare mai sus de altii.. Oricum, ai un PM si de la mine cu, ce pot eu sa te ajut. In rest, bafta la reparat.
    -1 points
  15. Nu-mi spune ca nu vecinul tau nu a intrebat ce a avut si alte cateva intrebari de banii aia.. Ala era mecanic fara indoiala, dar de bun simt putea sa spuna de ce nu a pornit macar asa sa nu fim cu totii zapaciti, sau macar din respect fata de tine care traspirai langa bmw-ul tau reparand..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.