Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/17/21 in all areas

  1. Azi am semnat contractul de leasing,maine o prepara si o trimit la service sa ii montez tahograful si miercuri daca am oferta buna de asigurare sper sa ii pun numerele. Ca dotari e cu de toate Posted Image motorul de 3l 320 cai, 680 Nm Suspensie adaptiva, scaune venitilate , incalzite si masaj. Head-up display, soft-close, spatarele de la scaunele de spate electrice, clima pe 4 zone, tablete pentru locurile din spate, trapa panoramica,eleron electric, etc..
    3 points
  2. Vin cu un update major, zic eu: Mașina a stat până acum 3 zile când am dus-o în service. Am schimbat următoarele: MOTOR: - Curele accesorii - Rola intinzator - Rola ghidare - Pompa de apa - Garnitura capac culbutori - Connector Y din spatele motorului - Semering palier față - Filtre - Bujii - Ulei MOTUL 5W40 - Ulei ATF Servo - Antigel G11 Albastru DIRECTIE: - Brate față stanga-dreapta - Bucse bara stabilizatoare - Bielete stanga-dreapta - Cap bara stanga-dreapta - Burdufe caseta directie - Rulmenti axa spate FRANE: - Discuri perforate/ventilate ATE fata-spate - Placute ATE fata-spate - Tabla protectie discuri spate - Saboti frana de mana spate - Schimbat uleiul de frana LIQUI MOLY TEC 1200 Bineinteles, dupa ce am bagat niste banuti in ea.. a aparut o problema care nu-mi dau seama daca este electrica sau mecanica. Masina pornea fara probleme, in timp ce statea pe elevator s-a terminat bateria pentru ca am lasat portbagajul deschis iar cel mai sigur un bec a ramas aprins. Am reincarcat bateria, iar acum pun contactul, se aprind luminitele in bord, porneste displayul de la clima, iar cand vreau sa pornesc masina... nimic! Ciudat pentru ca aud releul de la electromotor cum invarte cand pun contactul. Am mai miscat electromotorul, nimic. Am incercat sa o pornim daca o impingem, nimic. Poate v-ati mai lovit careva de problema asta. P.S : poza este facuta cand am dus masina la service.
    1 point
  3. Aici orice masina destinata transporutul de persoane, taxi, uber, orice serviciu de limunzina este obligatorie montarea tahografului, daca nu ai tahograf nu primesti numerele de inmatriculare.
    1 point
  4. wyktor , uitate putin la acest filmulet, ai sa intelegi cand se face prin metoda gravitationala si cand trebuie flush.
    1 point
  5. Da,s-a stabilit.Trebuie sĂŁ vinzi mașina
    1 point
  6. Depasiri mai usoare daca e drumul ok... daca arata ca dupa bombardament, cum sunt multe DN-uri la noi, degeaba depasesti mai rapid ca in 2 ani o sa ajunga troaca masina.
    -1 points
  7. Ce vrajeala au in cap aia din detailing.. frate, ce se mai c** unii pe ei.. spuma aia e o apa parfumata cu ph-ul neutru, ca sa nu lase pete. Si cu asta am spus 90% din ce are spuma marilor detail-eri. ..si ce are spuma aia activa in ea, sare prea-fericitul praf in sus prin bulele alea, ca s-a intalnit cu spuma?? Sau ..? Se gasesc produse foarte bune pe piata! Important e sa stii cum sa aplici solutiile si sa ai talent in folosirea sculelor!! Sunt niste materiale, unele unice (ceramica aplicata pe lac..) prin care producatorul nu vinde decat la detailerul autorizat si PREGATIT-shcolit de ei. Dar acolo se da si garantie seriosa, dar si banu' e pe masura serviciului.. in rest.. ) (Il iubesc pe omul asta prin ce sfaturi da, si ce explica despre detailing..: ) In topic, foloseste orice aolutie care dizolva specific cleiul ala de copac mergand pana la a merge la copacul respectiv si luat bucatica din cleiul ala de pe el si incearca a dizolva acel clei. Incepi de la diluant de vopsea pana la lichid de frana si WD40.. gand ai gasit solutia treci la masina, incerci solutia pe vopsea, lac de fapt, intr-un loc unde nu se vede si vezi ce efect are pe lac. Si asa iti dai seama. Ce mare lucru.. Daca nu ma insel cleiul ala, o data imuiat se poate imprastia, adica intinde.. Imi pot imagina ca e ca, cleiul de brad care e pacatos, se stie.. poti, inainte de a te da la pata aia sa inconjori cat poti de bine sa lipesti ceva adeziv, scotch, ceva cat mai subtire ca, cat mai mult din grosimea pete sa se TRANSFERE pe suprafata scotch-ului sa zicem. Sa ne spui cu, ce s-a luat.
    -1 points
  8. ca sa sti ce are si eventual sa o repari, trebuie sa faci diagnoza nu doar sa citesti erori
    -1 points
  9. O sa fiu un pic rautacios si o sa replic, ca probabil uleiurile sunt mai bune, dar politica dusa (a se citi hau-hau..urile) e diferita si lucreaza in folosul lor. (Sa ne amintim ce am constatat (amar) ca parbrizele sunt mai subtiri.. ) Acum intr-o nota absolut reala, eu as schimba uleiul in cutie la 120-150k km, mai ales pentru ca faci doar drumuri foarte lungi. Una e sa il schimbi la 100-150k km si alta e sa nu il schimbi deloc.. Si mai ales comandat fara discutie de la dealer.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.