Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/23/21 in Posts

  1. eu zic sa te calmezi si sa astepti sa iti repare masina. nu o mai da nimanui sa o conduca si ai sa vezi ca nu o sa mai ai parte de neplaceri. pe de alta parte, daca vrei musai sa o schimbi, E-class-ul este un upgrade, cel putin mie imi plac masinile mai spatioase. sfatul meu e sa schimbi masina daca ai nevoie de un upgrade si nu la impuls, decat daca ai neaprat bani de cheltuit.
    3 points
  2. Pt bobine ai putea incerca si la bavauto sa vezi pe original care ar costul, personal cred ca bujiile pot fi linistit inlocuite cu altele aftermarket, insa bobinele le-as lua pe original.
    2 points
  3. Am uitat sa specific ca sunt de BMW, si ca se si potrivesc(culmea, nu?), credeam ca e de la sine de inteles, speram sa nu fiu eu singurul posesor de BMW cu ceva neuroni, my bad, my bad. Excelenti oameni pana acum, cat ma bucur ca sunt pe forumul asta!
    2 points
  4. La e46 m54b30 bobinele Oe sunt Bremi.
    1 point
  5. Schimba bateria ! , tu ai un calcualtor pt alternator care ii spune cat curent sa bage in ea ! daca ai bateria pe duca atunci calculatorul da comanda alternatorului sa bage mai mult curent ... exact asa am patit la un e87 , aveam 16.5v incarcarea si intrau modulele in protectie , am schimbat bateria , am inregistrat/codat bateria si au disparut problemele ! , tensiunea scoasa de alternator a revenit la aprox 14v Inelele par ok ! tu vezi daca senzorii sunt atinsi in bot ! frecati de inel ... imi pare rau ca nu am facut niste poze sau un video , dar promit ca la urmatoarea victima am sa arat in detaliu ce si cum
    1 point
  6. Nu cred ca Ngk a echipat Bmw de fabrica pe nici o mașina, posibil sa mai fie schimbate.
    1 point
  7. Salut pe toata lumea ! Aceasta este prima mea postare pe acest forum si desi s-a mai dezbatut subiectul, m-am gandit sa-l improspatez putin. Din Ianuarie sunt posesorul primului meu BMW (320d, m47, e90, 2007) si toata fericirea mea de la momentul achizitiei a fost mereu putin umbrita de cunoscuta problema cu dificultatea schimbarii treptelor (cutie manuala). Am rasfoit intreg forumul, am citit cam tot ce am gasit pe marginea acestui subiect si nu stiam de unde sa apuc problema. Ca simptome, le stiti deja: - imposibilitatea uneori de a cupla tr.1 si ramaneam ca blegu' ultimul plecat de la semafor (chiar incercand toate smecheriile posibile) - cuplare greoaie tr.2 si uneori si tr.3. (4,5 si 6 functioneaza ok) In rest ambreiaj ok, cutia viteze nu scotea sunete si caraieli si culmea - in marsarier intra perfect ! Am ajuns in situatia in care ocoleam tr.2 (care mie imi punea cele mai mari probleme) si dupa ce dadeam o luuuunga tr.1, saream direct in 3. Jenant. Intr-o zi pur si simplu am cedat nervos si eram pornit sa rezolv problema asta cu orice fel de costuri dar pt inceput am zis sa incep cu lucrurile marunte. Cu capul plin de "info" de pe forum m-am dus in curte la țarĂŁ unde am o rampa mica home-made, am suit masina pe rampa, am demontat scutul cutiei, am facut o poza etichetei cutiei viteze - si acum stiam ce am de facut. Da, pe eticheta albastra scria ca uleiul "e pe viata" si nu se inlocuieste dar eu aveam o alta intentie. Aaaaa, si mai scria MTF-LT3. Cateva zile mai tarziu am revenit pe rampa cu 2 litri ulei transmisie BMW MTF-LT3 (Autokarma /110 lei litrul), cu o seringa veterinara mare (parca 5 lei a fost / de la prima farmacie veterinara iesita in cale) si cu o cutie vaselina. Si: - desurubat buson golire cv ...de unde a iesit o zeama neagra, murdara care nu avea nici o legatura cu notiunea de ulei - lasat la scurs 30 min - masurat lichidul scos din cutie - aprox 1,3l - montat dop golire, desurubat altul de mai sus - spun asta pt ca am vazut cel putin alte 3 dopuri pe lateralele cutiei (sau cel putin asa pareau) si nu stiam exact care este si pt nivel. - golit uleiul nou din bidon intr-o canĂŁ pt al putea aspira cu seringa careia i-am atasat o bucata furtun - "injectat" uleiul in cutie. Masina fiind suita pe rampa doar cu rotile fața, evident ca a iesit din discutie sa pun ulei nou pana curge pe la busonul umplere dar din materialele studiate pe internet am inteles ca ar intra 1,6l (din pacate nu am un manual al masinii) Am pus 1,7 "ca sa fie". Daca are fereastra de preaplin, nu are decat sa il arunce afara. Apoi: - demontat capacul consolei schimbator sa vad daca nu cumva exista ceva articulatii pe acolo ca la alte marci auto sa vad daca am ce repara, gresa, inlocui. Bun, nu exista nimic decat tija schimbatorului care coboara prin podea prin intermediul unui manson cauciuc. - am revenit sub masina si am strecurat mana pe pipaite printre cardan, esapament, c.v. si tabla termoizolanta pana am ajuns la timonerie. Nu am avut acces vizual prea mult dar am simtit parca 2 imbinari cu bucsi, 2 tije si evident, totul perfect uscat si cu manevrare greoaie asa ca am luat un mic bulgaraș de vaselina in palma si am uns cu generozitate tot ce am atins. - suplimentar am chemat un amic care sa se joace cu schimbatorul la indicatiile mele de sub masina ca sa ma asigur ca pun vaselina pe fiecare mm al timoneriei. - nu am coborat masina de pe rampa pana nu am vazut ca pot schimba foarte usor vitezele cu mana direct de pe timonerie de sub masina. - la pornirea masinii m-am pomenit invaluit in fum ce iesea de sub masina. Nah, m-am speriat putin pana mi-am dat seama ca fumega vaselina cazuta accidental pe teava evacuare. Rezultat - agatarea treptelor nu a disparut total dar s-a redus foarte mult in sensul ca acum rar mai agata usor tr 2. In sfarsit pot conduce si eu prin oras cu mana sprijinita relaxat pe cotiera ! Nu mai am probleme la semafor cu tr.1 dar in schimb au aparut doua ciudatenii: - acum intra dificil in tr.1 la rece (motor oprit) si de cele mai multe ori trebuie sa-i dau intai 2 si apoi 1. Am observat asta cu ocazia parcarilor prin oras. Nu ma deranjeaza. - in schimb, la cald/in mers prin oras intra foarte usor in tr.1 (atat de usor incat te sperie) chiar daca rotile inca se mai invart putin - lucru care inainte era ceva imposibil ! Eu nu zic ca aceasta este rezolvarea universala pt aceasta problema suparatoare la e90 ci doar am expus cazul meu particular. Si un mic clip din cat am putut filma singur Toate bune. https://youtu.be/xdJwQR5vwV8
    1 point
  8. Nu e vorba de procedura in sine,am la dispozitie aparat special pt umplere c.v manuala,ci daca a folosit cineva ulei Castrol in loc de cel OE.Ma gandesc ca e aceiasi treaba atata timp cat respect norma gl4.
    1 point
  9. Salut aici : https://www.wheel-size.com sau in cartea masinii .
    1 point
  10. daca petele respective sunt identice la toate cele 4 roti ... 99.99% este dressingul de pe anvelope probabil dat in exces ( si de proasta calitate ) ... am patit si eu cand am aplicat in exces din graba .. dupa un drum relativ scurt si la viteze de oras cand am ajuns acasa toate 4 anvelopele aruncasera excesul pe caroserie ... de atunci dupa ce aplic dressingul il "nivelez" cu o microfibra de sacrificiu mai nou pe la spalatoriile de cartier am vazut ca folosesc un dressing tip aerosol care este hilar de prost si care ajunge peste tot mai ales pe jante ... dupa ce se incing putin jantele dressingul devine ca un lipici jegos si vascos
    1 point
  11. Au ajuns acasa. Nu miros de incins, zgomote de frecare. E ciudata murdaria aia de pe roti si aripi. Si consistenta murdariei cand dai cu degetul, o simti usor de tot uleioasa. O sa sune sa programeze la bavaria. Pe toate 4 rotile e la fel, insa fiind gri inchis cu diamond, se vede mai greu in poza. Da, WIN, el nu stie si nu il intereseaza de unde se reseteaza contorul secundar de km. Acum 2 luni a aflat ce e aia roti runflat. Atunci a auzit si termenul. E de pe alta lume omul.
    1 point
  12. Da edit.. e riscant sa mearga asa cu mașina, ori se strica de tot, ori poate cauza si vreo situație naspa in vreo depĂŁșire sau curba.. fratele tau cam are tendința sa nu bage nimic in seama si atunci ne ceri tu pĂŁrerea in momentul critic ), ca si cu racitorul.
    1 point
  13. O nouă zi, un nou update. Am achiziționat: - aripile pe față, nou nouțe, trebuie să ajungă undeva pe marți la mine. Am ajuns la concluzia că repararea aripilor actuale + revopsirea mă ajungea mai mult decât achiziționarea altor aripi noi + vopsirea lor. - capotă second-hand în stare bună care trebuie doar revopsită. - levier schimbător, al meu a fost sudat și țigănit cu ceva nucă rotundă.. - oglinzi M3 - bandouri M3 style - trimuri geamuri exterior - consolă centrala în stare excelentă - cotieră care trebuie retapițată - scaune RECARO din piele neagră care trebuie un pic recondiționate, mai ales cel de pe partea șoferului la care s-a dezlipit pielea de pe șezut - bancheta din piele neagră - ceasuri de bord în stare bună, ale mele au clemele rupte și ledurile sunt arse.
    1 point
  14. Gata, am adus-o acasa si cateva poze cu interiorul
    1 point
  15. 1 point
  16. Se poate monta la orice reprezentanta fiind vorba de un retrofit oficial. La o reprezentanta din România nu cred ca ar trebui sa coste mai multe de 1000 RON. DacĂŁ tot ajungi in nordul țĂŁrii, din cercetĂŁrile mele proprii, dealerul BMW din Oradea are preturi bune la piese/manopera ( zic asta fiindcĂŁ dupĂŁ cod le poți cere lor direct o oferta de genul: kit+manopera sau doar manopera). In general am observat ca reprezentantele care nu fac parte din grupul Automobile Bavaria au preturi mai mici la piese și manopera. De exemplu eu mi-am fĂŁcut retrofit la alarma pe un F10, la APAN Iasi, si manopera a fost 700 RON. Cred ca pentru montarea kitului asta hi-fi intra cam aceiasi manopera, de asta am zis ca maxim 1000 RON ar trebui sa coste. Nu stiu sa-ti recomand ateliere independente in România, in afara unor colegi de pe forum precum neo_andersson sau SKW, dar trebuie sa te deplasezi in București.
    1 point
  17. Eu nu cred ca egalul unui logic 7 sau individual cum era pe E uri, nu va suna la fel de bine sau mai bine pe F uri, adicĂŁ sistemul audio cel profi de la Bmw pentru F30 nu cred sa nu te mulțumeascĂŁ. Vad cum se aude logic 7 pe E60, nu știu ce ti ai dori mai mult, poți da la maxim si totul e clar si tare. Nu merita sa dai atâția bani decât daca ĂŽntr-adevĂŁr asta e pasiunea ta la o mașina, adicĂŁ partea audio.
    1 point
  18. Toate airbag-urile volan rotunde au fost schimbate pe recall. Problema e la celelalte, de aceea am si specificat usi. Banuiesc ca sunt slabe si cedeaza de la vechime. Cat despre daily driving o masina veche de 20 de ani, nu as (mai) recomanda, te lasa cand ti-e lumea mai draga. Acuma, fiecare stie cum ii e mai bine pt el. Bafta.
    1 point
  19. Verifica starea inelelor de pe planetarele spate. De obicei acestea se deformeazĂŁ de la rugina și senzorii de la sistemul ABS nu pot interpreta corect viteza roților, de aici și eroarea.
    1 point
  20. 3-4 sute de metrii a derapat?
    0 points
  21. Cum a zis si WIN60, cu alte cuvinte, pe cei care ii intalnesti aici pe forum cand deschizi un topic, numai cititori de ganduri nu sunt! ..cu, cat spui mai mult despre ce ai facut, ce ai incercat, ..cum se manifesta simptomul, ..situatia prin care treci daca e vorba despre asa ceva, cu atat mai bine si mai la obiect primesti raspuns. Dar, sa stii ca exista si functia search, care, ce crezi poate sa te lamureasca cu mult mai.multe despre ce cauti, pentru ca, ghici ce, sunt pareri care au tot fost spuse.. si crede-ma unii chiar nu o sa se intample sa fie aici cand scrii tu... si s-ar putea sa astepti mult si bine.. si poate chiar a fost scris raspunsul aici. Iata: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/35352-cauciucuri-vara/page__p__184386__hl__sugestii+cauciucuri+vara__fromsearch__1#entry184386 21 de pagini, dupa cum le am eu.. dar ele is muult mai multe: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/70969-discutie-anvelope-vara/page__st__800
    0 points
  22. Dar sa mergi la un meserias in roti de masina, asa unu care are firma mai mare nu te-ai gandit sa mergi? El ti-ar fi explicat mult mai multe decat cativa dintre noi aici. Crezi ca orice jante de 18 merg pe bnw? Le-ai pus sus pe alea sa vezi daca se potrivesc macar fata de etriere butuc, prezoane?
    0 points
  23. Reciteste pana intelegi ce am scris eu si mase. Pe calota planetarei fie este o tabla perforata, dar lipita/sudata de planetara, si atunci masina are inel/ inele reluctoare. Fie nu gasesti nimic ca tabla si atunci exista o banda magnetica, careia nu ai ce sa ii faci.. Acum, senzorul e prins cu un imbus de fuzeta rotii, practic infipt in ea. Poate fi dat jos, curatat, verificata integritatea.. Atat. Erorile de la slabirea interactiunii capului magnetic.. apare. Inelul se poate, trebuie schimbat daca e ruginit sau deteriorat, banda magnetica nu. Retine, mai sus e vorba de doua sisteme diferite de monitorizare a rotilor tractoare. Ramane de vazut ce ai de facut daca ai unul sau altul din sisteme. E bine sa verifici asta ca aa te asiguri ca macar inelele reluctoare daca ai le-ai verificat... dar daca eroarile inca apar ar trebui sa te intorci tot la acest lucru... Senzorii NU se pot apropia mai mult de ce ii excita..
    -1 points
  24. Am inteles. Diagnosticare nu are ce sa zicĂŁ 100% , poate sa fie 1 piesa sau 7 piese de pe direcție cu probleme, diagnosticarea/reparația se va face in urma geometriei, geometrie care decide cam cu ce piesa ar trebui sa ĂŽnceapĂŁ, câte una pe rând, iarĂŁși geometrie si tot asa. Ma refer ca nu te ĂŽncĂŁlzește cu nimic diagnosticarea presupusa, mi s ar pĂŁrea anormal sa ti ia bani din moment ce nu este 100% sigura chiar daca ești sau nu ești client Bmw. La A24 ĂŽți face tot o diagnosticare de genul, ĂŽți ĂŽncarcĂŁ bateria in caz ca rĂŁmâi fĂŁrĂŁ si din astea, dar plĂŁtești doar platforma, nu si diagnosticarea. ĂnsĂŁ e placut sa auzi si de lucruri de genul din partea lor, ĂŽnsĂŁ totuși nu ma Mir pentru ca ești client Bmw cu mașina noua si in garanție si cu atâtea asigurari, daca doar aveai un Bmw care nu era in garanție, altul era tratamentul, zic eu. Mie mi ar pĂŁrea rĂŁu sa dau 31.000 euro acum pe G20 Facelift sau care a ieșit ultimul ) .. dar fiecare percepe banii altcumva, logic.
    -1 points
  25. Da, e ok, nu am ce zice deși asa ar trebui sa fie cu toatĂŁ lumea, indiferent ca pot sau nu pot sa te ajute, indiferent ca ești client vechi sau nou, indiferent daca ai sau nu mașina in garanție. Din pacate nu e asa. La Ford la clienții cu mașini Vignale știi ce diferențe sunt ĂŽntre un client normal Ford si unul Cu Ford Vignale ??? Te ia capul! Deși ar trebuie sa fie in egala masura.
    -1 points
  26. DupĂŁ ce o repar o dau inapoi la dealer și iau alta masina care sa fie mai norocoasa. https://www.dex.be/nl/onze-wagens/mercedes/e-klasse/126513 Ma gandeam la asta .
    -1 points
  27. Nu trebuie injectat uleiul cu seringa ca risti sa il scuipi pe jos cand va ajunge la buza de umplere. E suficient o palnie si un furtun atasat acesteia lung pana in gaura de umplere, CAT MAI DREPT sa cada spre aceea gaura.. Asta e parte cea mai dificila, sa gasesti ruta cea mai dreapta spre gaura de pe cutie. In rest nu e mare branza sa schimbi uleiul la manuala.. A si furtunul sa nu fie nici prea gros pentru ca trebuie sa permiti aerului sa iasa din cutie cand tu torni (sau injectezi.. daca seringa iti face placere..) uleiul nou.
    -1 points
  28. Salut! Am vazut ca deja a inceput sa dispara anvelopele de vara si vin tot felul de oferte la anvelope de iarna. Stiti cand este recomandat sa montezi anvelopele de iarna? Aici https://www.vadrexim.ro/anvelope-iarna.html au anvelope de iarna la oferta.
    -1 points
  29. DupĂŁ reparație o pun in vânzare .oare primesc 24 mii ? As fi dispus sa o vând cu atâta
    -2 points
  30. La g30 au aparut niste pete ciudate, ca un fel de ulei diluat cu apa, pe toate 4 rotile(sunt mai vizibile pe jante). De asemenea, petele respective sunt si pe aripi, in jurul rotilor, evident dupa cum a sarit ceea ce o fi. Azi dimineata a aparut si un sunt de vibrare sub masina, ca si cum ceva metalic ar fi desprins. Pare a fi din spatele motorului sau sa zicem undeva la picioarele sau sub fundul pasagerilor fata. Ceea ce mi se pare ciudat este ca la toate 4 rotile se vad acele pete ca de ulei diluat sau ca un fel de motorina mirdara. Vreo idee? Nu as vrea sa fie relationat cu EGR-ul. Trebuie facut un drum de intoarcere azi de vreo 300km si e cam stres. Petele respectiv au aparit mai de mult, insa frate-miu dosr s-a uitat la ele si a trecut mai departe. Vibrarea respectiva azi dimineata a aparut. Probabil ceea ce era in curs de defectare si cauza petele, azi sta sa isi dea duhul.. Asta im cazul sunt relationate
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.