Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/27/21 in Posts
-
Dealerul din Germania care sustii ca ti-a vandut masina "AM Automobile Volkmarsen , Kassel" nu a vandut aceasta masina. Masina e re-import USA unde a avut o dauna frontala cu un cost estimat de reparatie de 17.000 USD si titlu de "salvage" Poti sa dai o simpla cautre pe Google cu VIN-ul de 17 caractere ca sa vezi cum arata masina la firma de licitatie din Chicago care a vandut-o pe 9,948 USD (cu tot cu taxe si shipping) si a facut export in......Constanta, RO. Pe Autovit poti incerca cu tzepe din astea dar aici pe forum nu cred.6 points
-
Eu zic ca faceti mult tamtam pentru nimic si ii faceti praf topicul omului chiar daca nu sunteti interesati de fapt. Masina merita banii aia, nu e compromisa structural sau ceva, dauna nu e deloc de speriat. Exista masini cu daune mult mai grave care se vand drept "impecabila, fara accident in istoric".5 points
-
Kit-ul M performance nu e doar un soft. Se schimba intercooler-ul, ventilatorul, ECU si convertizorul de cuplu de la cutie. Tunerul ala cunoscut doar face un soft pe un motor care si asa e destul de sensibil. In care parte e prosteala?5 points
-
Masina este "salvage" in US daca valoarea reparatiei este mai mare de 60% din pretul KBB. Pe site-ul de licitatii scrie clar ca pretul KBB este 30,349 USD cu un estimat de reparatie de 17,384 USD. Estimatul de reparatie este corect daca pui airbag-uri, plansa bord, bara, senzorul de pedestrian protection, capsele de la capota si baterie si asta fara restul de piese necesare daca in urma constatarii e nevoie de tragger, radiatoare, faruri, etc. La masina s-au adaugat proiectoare ceata fata probabil pentru ca bara folosita la reparatie nu a fost comandata in baza seriei de sasiu si fiind SH era varianta cu proiectoare, de asemeni s-au inlocuit si ceasurile de bord probabil sa nu mai fie asa vizibil ca e o masina US cu bordul in mph. Tot pe site-ul de licitatii din US scrie negru pe alb costul de vanzare, practic masina a fost vanduta pentru 6,700 USD iar restul de costuri inclusiv livrarea in Constanta, Romania au dus pretul final la 9,900 USD. De anul trecut in Romania nu mai pot fi inmatriculate masini care au titlu de "salvage", asa ca multi aduc masini dauna totala din US, le repara in Romania si apoi le inmatriculeaza pe Germania pentru re-export. Cu brief de Germania apoi se inmatriculeaza fara probleme la noi. De curiozitate, masina asta ai luat-o din Germania pe platforma sau ai venit cu ea pe roti?4 points
-
E vineri ...O sa tund gazonul si clar beau o bere . De, Obiceiuri de om de varsta a 2-a . Tot lucrez la bere deci .... si sincer nu vroiam nici o reclama. Nu imi doresc reclama . Cine ma cunoaste stie ce fel de om sunt . :aww:4 points
-
Eu nu cred ca un dealer serios sta sa importe masini dauna totala din State, ca sa le repare si sa le revanda dupa aia. Singurul mod in care e viabila economic manevra asta e sa fie reparata la un gigel in curte. Iar BMW nu cred ca a verificat ca reparatia a fost facuta cum trebuie, ci doar ca n-are erori si ca nu bate nimic la ochi la o prima vedere. Ca nu stau ei sa desfaca sa vada ca airbag-urile chiar sunt la locul lor, ce stres exista in metal, cum au fost facute sudurile si asa mai departe.3 points
-
Dupa 4 ani a venit momentul sa ne innoim . Astfel se vinde una bucata F10 LCI masina noastra de 4 ani ( face 4 in octombrie) . Pentru cine este interesat gaseste mai multe info in topicul dedicat . http://www.bmwclub.ro/forums/topic/182699-masina-mea-f10-528-xdrive-2014/page__p__2433891#entry2433891 Masina are acum aproximativ 73.000 de km si are ultima revizie facuta in iunie 2021. Pentru info suplimentare ma puteti contacta aici sau pe telefon. Am adaugat anuntul pentru a fi mai usor . https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-528i-ID7GFfJi.html?isPreview=12 points
-
Cam asa e . Porbabil ca ne-am si vazut . Sa stii ca e mai mult o senzatie. Diferente nu sunt . Numai etichetele .2 points
-
1 point
-
E46 a facut istorie ...e90, desi pare cumva comun, reprezinta ceva mai mult. Dupa mine, e46 arata "mai BMW" decat e90 dar ca tehnologie si feeling, e90 e un progres. Le-am condus pe ambele - clar, e90. ...dar repet, e46 parca e mai aproape de spiritul BMW.1 point
-
Oh, not again... Ba conteaza. Dupa tine, poti pune si 5W50, ca...prima cifra e 5, si...schimbi turbina anual. Un 5W30 va fi mereu mai fluid decat un 5W40. Nu-i nimic de dezbatut aici. Exista documentatie pe net la greu. N-ai luat in calcul presiunea diferita, care, pe undeva, trebuie sa iasa. Si iese ea la 5W30, dar la 5W40. 5W40 in sudul Spaniei, Sicilia etc. Unde iarna sare de 15 grade Celsius.1 point
-
E46 NU este o masina confortabila, silentioasa - dimpotriva. La a mea, am jante pe 17 si amortizoare Japan Parts. Zdruncina neplacut pe drumurile noastre. Daca vreau confort urban, mai bine iau Megane-ul 2. E90, cu jante pe 18 si amortizoare stoc, e mai confortabila si mai silentioasa. Singurul minus la E90, dar nu are legatura cu dinamica, e plasticaretul interior si fasoanele lui N47, mai ales primele editii.1 point
-
Printre sedinte si stress la munca mai mai uit si aici. Asa cum fac de 15 ani . Stiu cum e pe la voi, am avut lucrari de contructii prin 1999-2001, inclusiv conducta de gaz. Mama ce de sticle de bere fara eticheta aveam acasa, . Era o doamna care nu ma credea ca berea de pe banda are un gust mult mai bun decat cea de la restaurant.1 point
-
pretul e oricum sub media pietei pentru motorizarea respectiva si km aia.1 point
-
La ce reclama ai primit pe aici, cred ca o primeste cel mic. Dar, daca n-ai de lucru ... In loc sa bei o bere proaspata, ca e sfarsit de saptamana, ...1 point
-
Am scos si raportul de la RAR . Oricum masina este de vanzare cine este interesat ma poate contacta si ii pot furniza toate documentele facturi cumpoarare , facturi revizii , istoric absolut tot. Deja am inlocuit-o si se cere vanduta . Daca nu voi reusi mai bine o tin pentru cel mic . Are CASCO platit pina in decembrie inclusiv. Acuma sta in garaj . RAR_istoric_vehicul (1).pdf1 point
-
Vericarea am facut la BMW si in Germania si la noi. in plus pe TUW in Germania scria ca au facut verificare pentru masina lovita si reparata. Am mai avut o dauna mai mica si oricum s-a dat toata fata jos( inlocuit bara un far si platice) si am verificat si atunci si intr-adevar a fost facuta corect masina. Nu a avut suduri nimic . S-a schimbat capota aripa dreapta si condeser ( in afara de airbaguri volan si genunchi , cortina pretensioner , centura). Eu nu zic ca toti au fost prosti. In SUA oricum problema vine din ora de manopera ( 280 USD fara Sales TAx) si cand ai manopera la eupene . Ciudata ca fost ca raportul daunei nu a fost asa mare ( dauna versus valoare masina ) Am atasat si raportul primit de la dealer din Germania la cumparare din SUA. WBA5A7C5XED618782.pdf1 point
-
Salutare colegi! Am o ĂŽntrebare relativ ciudata! Cauciucurile de vara sunt aproape la limita și m am gândit sa le ĂŽnlocuiesc.Cum de iarna nu am ĂŽncĂŁ, m am gândit sa achiziționez direct pe cele de iarna și sa le montez. Momentan nu ĂŽmi permit sa cumpĂŁr 2 seturi vara/iarna(multe nunti bata' le vina asa ca m-am gândit sa le pun pe cele de iarna, din timp ce-i drept. Se vor uza mai repede, afecteazĂŁ intr un fel? Locuiesc ĂŽn Germania ĂŽn zona de munte și dimineața am 7 grade iar pe zi undeva la 15 iar maxima de 25 rar.1 point
-
cel mai probabil ti-au recomandat sa nu platesti preturile BMW si sa apelezi la un service la care vei plati cam jumatate de pret . As spune ca-ti sunt prieteni ))1 point
-
Din prima parte in prezentarea masinii am zis ca a avut dauna masina . De asta am pus si lynkul cu prezentarea. Si daca este iti prezint factura din Germania . Eu de acolo am luat-o . In raport vezi ca te intreaba unde ai vrea sa o duci . O sa caut raportul Carfax . Nu am avut nmic de ascuns si nici nu am nimic de ascuns . Am ales acest gen de model pentru ca are o serie de asecte de siguranta suplimentare ( airbaguri genunchi si centuri diferite) pentru ca am avut dauna cu acelasi gen de masina si stiu prin ce am trecut si ce rol au avut acele aibaguri.1 point
-
MulĂâşumesc mult! Am sa le listez sa le am. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
E90 e o masina mai buna din toate punctele de vedere fata de E46. Handling-ul e un pic diferit, pentru ca masina e mai grea si mai mare. Dar are tinuta de drum mai buna, motoare mai bune, siguranta mai buna si echipamente mai bune. Iar la agilitate nu e o diferenta semnificativa. In plus, la drum lung vrei o masina confortabila, nu una mica si rigida.1 point
-
si ironia este ca tot un BMW a dat in tine, iti dai seama ce comment-uri au fost pe marginea drumurlui pe acolo . Vad ca era uscat drumul totusi, ce a patit doamna de-a peirdut controlul E61-ului? Clar ca F10-le a "performat" mai bine intr-o astfel de situatie fata de cum poate ar fi facut-o Skoda Rapid, bine ca ati scapat teferi cu totii! Sa te bucuri de acest al doilea F10 fara astfel de evenimente!1 point
-
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=OP Nu sunt singurul aici care foloseste termenul. E folosit din lene.0 points
-
Cand incerci sa ne spui si noua daca ai reusit sa faci ceva cu info-urile date de mine ca restul postarilor sunt spam si baliverne. Mai ales ne intereseaza ce format citeste navigatia respectiva. Pana atunci nu voi mai posta pe acest thread pentru ca deja sunt PRIMUL care a oferit 110% solutii viabile pentru problema ta si imi iau hate de la astia care posteaza doar sa isi mareasca numarul de postari.0 points
-
1000 E turbina mica , cam 4000 ron reparatie cutie transfer , 3000 ron o planetara daca te sperie aceste costuri nu ai ce sa cauti la nici una din masini .0 points
-
Da. De ce intrebi? Join the party. Ma distreaza 85TMY. Asta e problema ta, flacau?? Editarile mele? Chiar ma distrezi. Ce era sa inteleg? Fratica, eu te cred ca te pricepi, dar doar in felul tau. La fel si eu. Aici ne separam si cine intelege mai bine, bravo lui. (Si aici Nu ma refer la tine) Tu, vad ca iti faci probleme cu editarile mele. Asta spune multe despre tine.. Move on.0 points
-
Si vorbeam de masini am atasat cateva poze de la crash test ........... Ciudata senzatie. si acum imi aduc aminte momentul cand am vazut botul masinii din sens opus la 5 metri in fata mea .... Dar e bine ca am avut masina buna si ne-a salvat . Si eu care ma gandea la un moment dat sa plec cu masina de firma. Am o Skoda Rapid TSI , buna de altfel dar sincer la un test de genul asta, impact cu o masina de 1800 de kg semifrontal nu cred ca as fi fost la fel de OK .-1 points
-
la ce experienta am avut cu astia din Pitesti... m-as mira sa nu imi spuna sa ma duc in UK daca pe pagina din UK imi arata )-1 points
-
DupĂŁ reparație o pun in vânzare .oare primesc 24 mii ? As fi dispus sa o vând cu atâta-1 points
-
Si daca nu ii merge MP4? Ce format este acceptat de codecul in programul din HU. Sunt o gramada de formate, de frecvente de reimprospatare/ frame rate, in care trebuie sa fii cu clipul care il vrei.. OP, daca DVDul de magazin l-ai putut vedea formatul de pe DVD foarte probabil e MPEG-2 / .VOB Stai linistit altora le ia si mai mult de atat; auzi 4 zile.. Fa-ti rost de un progrma de conversie video in formatul compatibil din in HU si te-ai "scos".-1 points
-
Dragnea, am mers cu E90 peste 1000km continuu fara nici o problema. Adica, dureri ca ai intepenit sau ca te doare mai stiu eu ce.. Este prima masina care mi-am permis despre care am auzit asa ceva si ca atare am crezut si am si inteles pentru ca am testat. Si nu sunt singurul care a facut si face asta..-1 points
-
Da se cunoaste.../ a inteles de la mine ca trebuie sa caute un program de conversie. Il cauta/intreaba pe alte topice.. Linkul tau.. Ce ii schimba? Extensia? Lasa nu imi raspunde..-1 points
-
"daca nu iei program de convertit formatul care iti merge." vezi ca nu ai inteles ? )) si eu nu editez postarile ca tine ) pana si botii aia de chat de pe pagini care raspund la intrebari sunt mai intuitivi-1 points
-
Eu unul ma feresc de planetare fata, am o masina cu planetare fata si am un stres in plus, capetele de planetara, care se duc mult mai repede decat cele de pe spate. La 525 xdrive ai cateva griji in plus fata de un 520, planetare fata, turbina mica, si greutatea in plus. Si eu sunt in cautarea unui F11, dar am zis ca mai bine astept putin, sa mai strang bani si imi iau un F11 Lci.-1 points
-
Neata, Sunt de peste 12 ani pe forum si inca nu am reusit de atat timp sa imi prezinta masina. Anul trecut in august chiar incepusem sa topicul era gata de postat insa un accident m-a lasat fara masina si am fost nevoit sa aman. Ca sa scurtam povestea va prezint noua achizitie: BMW 528 xdrive US version . Ca si optiuni : S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S2VBA Tire pressure display S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4BNA Fine-wood trim ash grain S4NEA Blow-by heater S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S575A Supplementary 12V sockets S5DSA Emergency release, luggage compartment S609A Navigation system Professional S645A BMW US Radio S655A Satellite tuner S676A HiFi speaker system S697A Area-Code 1 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S850A Dummy-SALAPA S853A Language version English S876A Radio frequency 315 MHz S8KLA Oil service interval 15,000 km/12 months S8S4A Decoding variable light distribution S8SMA Car ident. number visible from outside S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S925A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection Masina a fost achizitionata din Germania de la un dealer in apropiere de Kassel. Este a doua masina de acest gen am avut una similara din 2013 care din pacate in august 2013 a ajuns dauna totala. In apropiere de Pitesti a doamna cu un e61 a avut curiozitatea de a vedea cum se comporta masinile in caz de impact semifrontal . A piedut controlul intr-o curba si a intrat pe contrasens peste mine. Din fericire masina ne-a salvat si am decis sa iau masina in aceeasi configuratie. Am testat atunci toate airbagurile si centurile pretensionate .... :bye: in urma accidentului am constatat ca masinile US vin cu airbaguri de genunchi standard si am decis sa iau la fel. Vroiam benzina dupa 2 dieseluri ( facem cam 6000 de km pe an ) . Masina a vut 28000 de km la achizitie. A fost importata din USA cu o mica dauna si reparata . Verificare la BMW a constatat ca reparatia a fost facuta corect si astfel am achizitionat-o . Stiam ca fost lovita, am verificat carfaxul american ( am lucrat in state chiar in industrie si stiu ce trebuie sa verific ) . Am fost incantat de numarul de km putini , de cateva optiuni pe care le doream ( airbagurile toate inclusi genunchi, piele, incalzire in scaune, xenon adaptiv etc) . Xdrive-ul aduce un plus de stabilitate. in rest sunt foarte multumit de masina.-1 points
-
Ba tocmai, ca comentezi despre ele.. Tu ai si memoria scurta rau.. Citeste doar mai sus ce ai scris tu cu degetele alea. (iq30, da..? Ce interesant, oare adminul ce o zice daca raportez?) Eu am stricat topicul?? Sau tu ca, comentezi la ce am adaugat eu? Chiar nu poti sa te STAPANESTI, daca nu ai idei in plus!? Nu ai idei? Taci frate, taci, nu comenta la adresa altora. Fii civilizat. Sa faca curatenie un admin, va rog..-1 points
-
Eu nu cred ca in vest, dealerul se implica in vreo constatare in afara de acele masini care sunt inca in garantie, noi-noutze.. unde probabil sunt si mai sumar "dedicati" pentru ca ei vor inlocui parti cu totul, nu stau ei sa fac suduri.. sa verifice ceea ce s-a facut o data in fabrica. Din punctul lor de vedere daca sunt intrebati, foarte probabil muulte masini (vandute deja sau in leasing..) ale lor sunt bune de casat. E mai ieftin si eficient sa schimbe cu totul. Nu vad cum ar sta altfel lucrurile fata de masini avariate mai mult. Cat de mult, numai OP ar putea sa ne spuna. Are tot spatiu aici, ca doar de aia a facut topicul.-1 points
-
-2 points
-
https://anyconv.com/mp4-to-mpeg2-converter/ incearca sa faci conversie pe pagina asta si vezi daca te ajuta ca deja a stricat spammer90iq30 tot threadul.-2 points
-
Nu face nimeni praf topicul. Asa cum tu parese ca ai o parere de parca ai condus masina aia, cu totii putem avea o parere de considerat de un potential cumparator sau nu. Eu chiar ma gandeam sa ii multumim mai multi lui neo_andersson, membru din elita. Mai aflam si noi lucruri noi, cum bine a mentionat wind-3er Daca tu accepti compromisuri asta nu inseamna ca si restul trebuie sa le accepte zilele astea..-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00