Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/12/21 in all areas
-
Chiar nu cu rautate dar cred ca o dam in "obsesiv-compulsive". Intr-o oarecare masura cam toti de pe aici suntem putin maniaci cu masinutele noastre dar tu vrei sa treci dincolo de o limita fina. Pt ce sa vrei asta ? Un singur motiv ar fi plauzibil (pt mine cel putin) - sa-mi divinizez in asa hal masina incat sa hotarasc sa o pastrez comemorativ ...in casa. Da, in sufragerie, am mai vazut ciudatenii din astea. Nah, e iubirea omului, el asa e fericit, sa-si soarba dimineata cafeaua in sufragerie de pe capota "printesei". In rest mi se pare o inutilitate "cat casa". In Romania ? Pai in Romania daca te prezinti la un service si spui ca doresti o curatare admisie diesel ...esti privit cu mila. Cam pe ideea - "boss, tu te auzi ce spui" ? Ok, tu ai "i" dar dorinta ta va taia respiratii si vei fi rugat sa repeti. Romania e "cimitirul auto al Europei", au astia in service de lucru de nu-si vad capu' ...si tu mergi peste ei cu doleante d-astea ? Am vizionat clipul (n-am inteles de ce nu ne-ai pus un link) ...dar nu cunosc multe service-uri care sa aiba acel echipament, inclusiv masina sablat. De fapt nu stiu nici unul dar sa zicem ca nu-s eu prea umblat. Ai sablat vreodata ? Sti ce presupune asta mai mult decat "curatarea sub jet de nisip" ? Nu sablatul e problema ci "dupa" - daca ramane cel mai mic fir de granulatie intr-o gaura cu filet, in momentul cand introduci surubul totul s-a dus naibi. Mai exact filetul. Ce vrei tu e o munca de anvergura si migala ce (in Romania cel putin) doar tu personal implicat o poti face. Si revin - in afara de pastrarea masinii in sufragerie, eu nu vad alt motiv intemeiat, sanatos si logic pt care sa te inhami la atata munca. Nah, ar mai fi unul pe care l-as intelege oarecum - sa fi cu toate aspectele vietii pe "maxim" si singura ta preocupare sa fie cum sa lupti cu plictiseala zilnica... Despre pret nu are rost sa vorbim nici macar in gluma, bine, asta in cazul in care ai gasi totusi un service in Ro. In "afara" iese din discutie. Clipul in cauza1 point
-
Trebuie schimbate: bara, defuser, armatura de metal, ghidajul si suportul de bara de plastic de dedesubt + reparat si revopsit haion. Deviz de la Top Lac: 11.200 lei Daca nu imi primesc banii de la City in 90 zile, ii dau in judecata oricum. Sau il dau in judecata direct pe vinovat. La suma asta chiar nu accept sa platesc eu prostia altuia.1 point
-
Poate e clar ce spune autorul, dar nu are legatura cu legislatia. Revenind: 1. Nu exista benzi in sensul giratoriu, ci marcaje de ghidare 2. cazul 2 l-am punctat deja 3. In lege nu se mentioneaza o limita temporala (1 minut, 5 minute, 1 ora) sau de distanta. 4. citat: "Avem dreptul de a intra de pe orice bandă și de asemenea de a ieși de pe și pe orice bandă (deși recomandat este de pe b1, o să explicăm mai jos)". Gresit. Art. 107 (1) La intersecţiile prevăzute cu indicatoare şi/sau cu marcaje pentru semnalizarea direcţiei de mers, conducătorii de vehicule trebuie să se încadreze pe benzile corespunzătoare direcţiei de mers voite cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie şi sunt obligaţi să respecte semnificaţia indicatoarelor şi marcajelor. (2) La intersecţiile fără marcaje de delimitare a benzilor, conducătorii vehiculelor ocupă în mers, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie, următoarele poziţii: a) rândul de lângă bordură sau acostament, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre dreapta; Deci nu, nu poti intra pe orice banda si iesi pe orice banda. Daca nu ai marcaj/ indicator, se aplica punctul 2, deoarece sensul giratoriu este o...Intersectie. Acu, fiecare face cum considera, dar in caz de accident, legea prevaleaza.1 point
-
Situația prezentata ĂŽn poza de mai sus este aproape imposibil de regĂŁsit ĂŽn traficul real, ĂŽn sensul ca unei mașini care a intrat dupĂŁ tine ĂŽn sensul giratoriu ii este aproape imposibil sa ajungĂŁ ĂŽn paralel cu tine, astfel ĂŽncât tu sĂŁ-i tai calea când pĂŁrĂŁsești sensul. Pe de alta parte dacĂŁ (prin absurd) mașina roșie se ĂŽnvârte ĂŽn sensul giratoriu de 2 minute și tu ai intrat in sens dupĂŁ el și te ĂŽnvârti de 1 minut, asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ la pĂŁrĂŁsirea sensului de cĂŁtre mașina roșie trebuie sĂŁ-i acorzi prioritate pe principiul ca circula ĂŽnaintea ta ĂŽn sens, pentru ca la acel moment ambele mașini circula ĂŽn interiorul sensului. Autorul articolului prezintĂŁ niște principii cât se poate de clare de circulație ĂŽn sensul giratoriu, fiecare dintre noi este liber sa le aplice ĂŽn traficul real pe mĂŁsura puterii de ĂŽnțelegere și a bunului simt.1 point
-
Imi pare rau @mase. Dar explicatii mai proaste., rar mi-a fost dat sa vad. 1. S-a scris destul pe aici, in intersectii, ceea ce un sens giratoriu este, nu exista benzi de circulatie, ci marcaje de ghidare. Benzi de circulatie doar la intrarea si iesirea din sens. 2. Exemplul doi, cu masina albastra si cea rosie, este asa doar daca se aplica principiul masinii cu putere mai mare. Legea este clara, cei care circula in interiorul sensului giratoriu, au prioritate fata de cei care vor sa intre. Nu se specifica, daca tre sa fie la 5 metri, 10 metri sau diametral opus autovehiculul care doreste patrunderea in sensul giratoriu. Dupa logica autorului, masina rosie ar trebui sa opreasca, pentru a-i da prioritate celui albastru, lucru care ar combate insasi existenta unui sens giratoriu, acela de la fluidiza intersectiile si de a nu crea blocaje. Restul n-am mai citit, ca abereaza complet autorul. Cred ca cel mai bun lucru, este prevenirea, bunul simt, semnalizarea etc1 point
-
Cred ca cel mai bine este explicata circulația ĂŽn sensul giratoriu ĂŽn link-ul atasat: https://www.trafictube.ro/circulatia-sensul-giratoriu/1 point
-
Salutare din nou, deci... Am schimbat furtunele vacuum și am curĂŁțat senzorul MAP și masina "și-a dat drumu". Trage din nou. Mulțumesc1 point
-
@adi v - daca te referi si la mine, nu sunt genul care sa imi las masina in service, prefer sa mi-o stric eu pe gratis decat altii pe banii mei. Eu macar mi-o stric mai profund ! Mi-ar fi usor sa ma duc la service, sa le dau cheile si sa zic - baieti, verificati injectoarele, am un sentiment nasol cand ma gandesc la ele - si dupa 2 zile sa fiu silit sa ascult zambind o groaza de prostii in timp ce scot din buzunar 2000 lei ...si masina "tot asa" sau mai prost ! Am urmarit clipul asta (cat si altele) ...si la final am zis - ok, frumos, elegant, sunt capabil de asta ...doar ca in clip baiatu' sare peste o etapa - demontarea galeriei admisie. Si nu ca ar fi imperios necesar pt ca injectoarele sunt langa galerie doar ca ai nevoie sa demontezi total si din ambele parti tevile tur injectoare. Ala nu-i lucru sa le indoi si sa le fortezi intr-o parte pt a putea scoate injectorul. In plus, pe toata perioada lucrarii ma vor incurca la orice operatiune ...nu stiu, presupun, cred. Am mai citit pe forum indicatia "muta injectorul gasit cu probleme in loc la altul si vezi" ... Pai ala nu stie ce vorbeste ! Nu isi da seama de cata manopera e vorba pt o astfel de mutare. Nu e ca la benzinar cand in 5min ai mutat locul la 2 bujii. Sa le verific ? Cum, test cantitate retur ? Nu stau eu cu furtunase si recipiente pe sub capota sa vad cat vomita pe retur. Ok, sa zicem ca stau, si ce vad ? De ex doua dau mai mult. Sau celalalte doua prea putin ? Sa le curat ? Da, asta pot ca si in clip dar am nevoie de o diagnoza intai. Stiu, diagnoza nu iti arata exact si precis ca pe un banc verificare injectoare dar macar iti faci o idee despre ce e vorba. In principiu am inteles de pe forum ca valorile injectoare cu "+" reprezinta de fapt prea putina motorina injectata, adica sub parametrii, adica posibil ceva duza infundata - ok, hai sa zic ca asta rezolv cu o demontare bucati si o curatare cu ultrasunete (am la serviciu acces la un astfel de aparat) ...dar daca injecteaza prea mult ? Va trebui sa le trimit la un atelier specializat in tara, ok, cate ? Toate ? Daca toate, cam ustura. Atunci doar cele cu probleme ? Cum aflu cand citesc pe aici ca uneori un injector invecinat ajuta prin compensare pe altul mai debil ? Studiez, nu ma pricep (inca) la injectoare diesel dar nu ma las Recalibrare ? - asta te povestesti cu Bimer, eu ma preocup mai tare daca chiar trebuie sa demontez iar galeria admisie. Am dat-o jos in ultimele 6 luni de 6 ori si chiar nu mai am chef. Nu e greu dar deja a devenit plictisitor si enervant. Totusi sa o iau incetisor - fac o diagnoza, revin cu valorile si mai vedem. Intre timp am gasit o metoda sa scap de oscilatii/intreruperi/sughituri pe rece - nu mai stau in masina ! Pornesc motorul, ies din masina, aprind o tigara si admir cum "se crapa de ziua" si cand revin la monopost, motorul toarce liniar, acul turometru sta lemn, pot pleca fara ganduri la injectoare.1 point
-
Daca ai buget, si mai ales daca gasesti unul second, ai putea sa cauti un X5 45e. Mi se pare o combinatie foarte interesanta, si o sa fie si decent la consum.1 point
-
@Silent, da, la modul 'urs' cum a fost drumul ala de Tulcea, 17% i-a iesit cu 40i si a mai avut 17% la un dus/intors pana la Urziceni. Peste 17% extraurban nu a 'reusit' niciodata insa banuiesc daca daca vrei sa faci puscarie, te poti apropia de 20% extraurban cu 40i. Deci M-ul nu discuta fara 20+ la forja totala. Am mai avut un drum cu el pana in Grecia si avea 13% de la Bucuresti pana la vama Bulgaria/Grecia. Mers alert: 160kmh pe autostrada constant, DN-uri cu depasiri consistente si uneori peste 5000 ture. Deci 15% linistit la mers alert pt M. Ca daca iti propui sub 15% cu M-ul, poti intalni un sofer de Duster grabit care vine din spate. Cred ca l-am lamurit si intristrat pe omul nostru.1 point
-
G05 4.0i. Consum 11.2-11 la drum intins..daca mergi cu ea cuminte. 16-17 daca faci "urs" cu ea. Insa placerea data de benzina, incomparabil. M - > probabil te duci cu ea peste 17. Este totusi un 4.4 V8. Mie nu mi se pare mult pentru o masina de 2.2 tone. Aveam un Touareg 7P 3.0D. La drum intins era cu consumul undeva la 10.5. Iar daca mergeai mai tare consuma undeva la 15. Consumurile in oras mi se par irelevante.1 point
-
Pai chiar atat e range-ul. A mers frate-miu pana la Tulcea, plinul facut din Bucuresti, autostrada blana pana la km105 unde e iesirea spre Slobozia, apoi blana pana la Tulcea prin dealurile alea, iar la intoarcere la fel, de a trebuit sa puna benzina la Harsova. 70 de litri pt 400km. X5 40i. Probabil daca mergea frumos cu ea, facea cei 600km pana la tulcea si inapoi cu un plin de aproape 80 de litri. Nu vad cum X5M ar lua decat ocazional sub 25% in bucuresti, cum ocazional ar lua peste 30%. Iar probabil la mers pe cruise pe autostrada la 160 ia 15%1 point
-
1 point
-
Stiu ca e veche postarea, dar care e linia pt. inchiderea oglinzilor din telecomanda la modele E?1 point
-
Tu chiar nu ai inteles nimic din ce am postat. Nu mai imi racesc gura, fa tu ce crezi ca e normal pentru tine si in viata, insemni pentru mine (cat si pentru o parte din colegii de pe forum - vezi dislike -) un 0 cu o bara. O sa cresti si o sa intelegi altfel lucrurile (sper eu cum trebuie), nu te mai obosi sa postezi. Cum sa ma ingrijoreze intretinerea masinii cu service inclusive si garantie pana in 2021? Hahahaaa - apuca-te sa dai dislike la psotarile mele acum, lol! Bai, esti chiar de un penibil rar intalnit si de o prostie infricosatoare. Gata, ultimul post, promit! Brr mi-e rusine ca am conversat cu asemenea animal. Ciao-1 points
-
Pe pacaliciu ala postaci de yt l-am corectat demult! Nu s-a grabit sa ma corecteze la randul sau daca era de corectat ce i-am zis. Nu zic ca nu stie ce spune, dar cand o faci pe desteptu' merita cautate greselile. Unvicont, decat sa ma corectezi pe mine, ca probabil merit d.p.t.d.v, mai bine ne-ai explica CUM procedezi tu in giratoriu. Eu, am scris FOARTE clar acu' ceva timp cum procedez in giratoriu. Caut si repostez... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/105017-reguli-in-sensul-giratoriu/page__view__findpost__p__2332841 Simpaticilor, exista topic dedicat: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/105017-reguli-in-sensul-giratoriu/page__hl__sens+giratoriu-1 points
-
Politistul ala e un idiot si jumatate. Nu s-a (te-ai) incadrat din timp pe directia pe care vroia sa o ia/iei..? Trebuie sa mai faci o data giratoriu si sa iesi DIN TIMP pe banda (partea care iti permite) pe care ar trebui, sau cum ar veni.. era deja inscris cel cu masina alba. Cum te incadrezi? Semnalizezi din timp, indicandu-le celor care sunt in spatele tau in giratoriu ca urmeaza sa iesi. Sincer, nu conteaza atat de mult ca, cel cu alb iti taia calea, cand tu de fapt IESI IN ULTIMUL MOMENT DIN GIRATORIU. Adica o cauti cu lumanarea; conducere preventiva, ciu_ciu. Cine e mai vinovat si mai impudent!? Ce mare branza de situatie.. ..nu ai apucat sa iesi de pe autostrada la timp? Dute pana la urmatoarea iesire si intoarce-te pe partea cealalta si apoi iesi pe acolo. Nu e sfarsitul lumii ca ai uitat.. decat sa fii calare si sa produci accidente.. Unele giratorii ca si alte situatii sunt pur si simplu gandite prost. Si ca atare cauzatoare de accidente frecvente. (In situatia de mai sus explicata, colegul meu a recunoscut ca avea viteza mult mai mare ca madama, si ca nu s-a asteptat ca ea sa faca manevra; deci un fel de conducere nepreventiva..)-1 points
-
De ce n-as intreba? Nu tot bani mananca? Cu ce ma ajuta daca ar avea un range de 400km. Asa mai bine iau tesla-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00