Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/16/21 in all areas

  1. O.T. Popescu, fa topic cu/despre lichid de frana si intreaba acolo. Lasa topicul lui NCO pt problema lui. (...) o sa vina si altii si o sa iti spuna ce cred despre Ate. Sincer, in privinta lichidului de frana nu marca conteaza ci daca este schimbat la timp, si normal, daca este schimbat in totalitate. Lichidul de frana, cum este de asteptat, trebuie sa respecte niste reguli simple dar esentiale si de aceea orice fabricant care e cat de cat cunoscut in Europa zic ca poate fi pus, adica DOT4 sa fie si bun. Parerea mea. Dar vezi, poate au si altii pareri asa ca fa topic.. ...shell e oficial in toate motoarele bmw din prezent. Cred ca au akes bine. Peace
    2 points
  2. Hai sa vorbim despre altceva decat despre motoare. Am mai intalnit oameni din o bucata, dar ca tine mai rar. Chiar ai idei fixe.
    2 points
  3. daca era taticul lor iti spunea ca ai recall pe racitorul egr si nu era nevoie sa platesti inlocuirea lui , o facea reprezentanta gratuit .Cu restul pieselor , role curele pe la 100k e schimbul normal , releu bujii e ceva comun la bmw .
    2 points
  4. Inca nu am luat-o, insa a ajuns in Bucuresti Saptamana viitoare montez alarma (Pandora Elite) si camera fata&spate cu mod parcare Ah, si am nevoie de jante + anvelope de iarna
    2 points
  5. Pentru cine are nevoie sau este interesat de orice informatii cu privire la motorul N47, gasiti in acest link un catalog in format pdf. Product Information N47 engine
    1 point
  6. Eram 110% sigur ca daca il invit pe WIN60 pe topic o sa il contrazica pe Godini scurt si la obiect. :) Cum asa? Pentru ca am inteles EXACT unde bate can am discutat prin vara pe un alt topic despre uleiul optim la un E90, adica nivelul pe joja.. Toti avem dreptate ...numai sa nu ajunga sub minim si sa mergem asa mult timp, ca e 1 (unu) litru diferenta intre cele doua limite. Iar prea mult, peste MAX, o spun si ei prin ISTA, streseaza simeringuri.. parca asa ceva. Eu zic sa il tinem deasupra nivelului de mijloc, intre Min si Max, ca acolo e lipsa doar 1/2 litru. Dar asta e pentru obsedati de presiune optima; parerea mea.
    1 point
  7. OT: bimmer da,nu mai poluam topicul lui Remus330 .Eu folosesc Ate dot 4 sl6, mi-a fost recomandat de un mecanic in 2011 la vechea masina.Si la bmw tot asta l-am pus in vara,il schimb la 2 ani Vezi ca antigelul eu il schimb la 4 ani.Dar daca se murdareste il dau jos mai devreme si spal bine. Data viitoare voi pune OE bmw. Eu nu am dpf nu stiu dacă e scos de fostul, nu pun oe BMW LL04. De aceea pun alte marci A3B4 BMW LL01 sau BMW 98. Shell 5w40 si Fuchs 5w30 am avut colegi la serviciu, era zgomotos chiar eu le zisem ca nu e in regula. Au trecut pe valvoline si comma, e fonic ok. Trebuie sa ai ureche de ascultat. Uite castrol face treaba buna din auzite uleiuri noi ptr Renault c4, rn17 si Volkswagen vw 504-507
    1 point
  8. bimmer +1,pace. intre timp am mai citit posturi ale tale, am văzut ca te pricepi. Stima. Apropo de Shell ca marca de ulei ce părere ai și despre lichidul de frana Ate? ps: renunta sa ii mai dai orice sfat lui 13NCU, eu asa o sa fac. O sa încerc sa sfatui pe altii dacă stiu. Altfel nu mai scriu.
    1 point
  9. bun și la consumul ala 0,7 și 0,5 la schimb chiar nu se merita. Aia e stii de problema si cureti bujiile cu problema. Altceva? La tine la bmw-u as suspecta segmentul de ungere blocat la cum spui. Nu e o tragedie poti merge cu ambele mașini asa! LA BUJIILE IRIDIUM nu te apuci tu sa reglezi distanta de bujii ca la Dacia 1310 ca le strici. Le cureti la flacara de la lampa de gaz pana se autocuratesc. Nu pui peria de sarma pe ele, cred ca stii de ce, nu iti mai explic aici La Ford fara sa vad motorul in fata nu bag mana in foc dar simeringuri de supape la acel cilindru sau segmentul de ungere blocat in canalul din piston. :) ca idee la benzinar ngk tin minte ca la iridium zicea inlocuire la 90mii km. Alte masini am văzut in manual de utilizare la 60mii km cu iridium de schimbat.
    1 point
  10. multumim, am descarcat și eu manualul
    1 point
  11. nu prea sunt asa de laudate K20tt.Sunt aici de acord cu bimmer...sa pui bujii oe BMW ptr motorul tĂŁu. Pune niste poze cu motorul
    1 point
  12. Frumoasa masina! Incearca sa schimbi bujiile si bobinele si vezi dupa daca se schimba functionarea motorului. E normal sa mearga putin diferit motorul cand ii scoti busonul de ulei. Poti incerca sa schimbi si valva PCV pentru linistea ta. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  13. Si din englezĂŁ ta profi, asta ai inteles tu? ) adicĂŁ sa nu fie Sub minim sau peste maxim, la aia se refera. Nu ca sa fie ĂŽntre ele la mijloc ) Am tĂŁcut din gura când ai insistat prost din nou ca ai avut tu dreptate dar te am lĂŁsat, pentru ca știam ca daca ma apuc sa caut, ai interpretat gresit.
    0 points
  14. Plus ca mai exista, inca, Castrol
    -1 points
  15. Si daca e si ala contrafacut?
    -1 points
  16. Pot paria ca e AGM cea veche. Citisem undeva ca toate bateriile bmw negre sunt AGM.
    -1 points
  17. In sfarsit a avut cineva curaj sa il puna aici. Nu e chiar catalog. E manualul functionarii motorului N47. Dar si cei cu M47 au ce invata.. Nu sunt trecute forte de strangere sau cum se demonteaza nu-s ce componenta. Sunt totusi date anumite masuratori electrice. Explica functionarea diferitelor componente ale motorului. Asta da contributie. Bravo.
    -1 points
  18. Ce ati facut baieti, mi-ati demontat azi-noapte tot motorul bucati pt 2 picaturi ulei gasite pe o bujie ? :) Nu mi-am pus intrebari Bimer ci am facut simplu niste constatari (la care ma si asteptam dealtfel): - intr-un cilindru reuseste sa intre o cant. ulei mai mare decat cea admisa. Asa, si ? Pt asta motorul gata, e pe butuci ?? Sa ma apuc sa-l desfac si sa investesc in el cat nu face desi el functioneaza ireprosabil ? Probabil dupa unii asta ar fi solutia... Eu zic sa mai lasam tastatura si link-urile si sa mai coboram in realitate. Motorul porneste ok, nu scoate nici macar gura aia de fum specifica dieselurilor obosite la prima secunda dupa pornire (nu am DPF), mai da uneori in forja brusca cate o bulĂŁ de fum negru (care e altceva), de fum albastru nici vorba ...singura chestie ar fi ca la forja in turatii si viteze mari imi ciupeste din ulei. Ca si consum ulei per general, am completat cu vreo 0,7L in 7000 km ceea ce mi se pare absolut rezonabil la 270 mii km din bord (real cine stie). Si inca ma incapatanez pe 5W30. - alta constatare a fost acea bujie uitata destransa. Asa am cumparat masina, nu aveam de unde sti. - si cea din urma constatare (tot atunci) odata indepartata galeria admisie (cu dopuri) am gasit furtunasul vacum al clapetelor fara un dop/ceva. Ori o fi avut si a cazut, ori cine a inlocuit galeria cu dopuri a omis aspectul asta. Clar, masina mergea execrabil cu vidul destabilizat dar nici chiar asa nu aveam sughituri dimineata. ...si Bimer, da, pot sa-mi fac o idee chiar si dupa culoarea bujiilor ...dar la benzinar Sotia are un Ford benzinar si nah, periodic mai scot bujiile pt reglare distanta electrozi si in functie de aspectul lor imi dau seama de eficienta arderilor din cilindru. Aaaaa, si stai - si la Ford gasesc la demontare o bujie unsa cu ulei care si face ceva calamina pe electrozi si asta de ani de zile si uite ca motorasul ala se incapataneaza sa functioneze ireprosabil. Consum ulei general - cam 0,5L in 8000 km, adica de la schimb la schimb scade nivelul pe joja de la mediu la minim. Singura nedumerire a fost legata de uleiul Motul EcoNergy 5w30 care disparea absurd dar problema s-a rezolvat schimband marca uleiului. Bun, si eu acum ce fac ? Ma apuc si fac bucatele ambele motoare pt bujia umeda cu ulei a fiecaruia ...sau... :)
    -1 points
  19. Voi nici macar nu stiti pe ce topic va aflati...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.