Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/25/21 in all areas

  1. sa te uiți la crucile cardanice sa nu fie joc, acolo e boala lor.
    2 points
  2. vezi ca se referea la bara sparta nu la stop. Da? @bimmer90f30 hai aicea pe topic, te rog
    2 points
  3. Dorel.. Mai bine le aduc moca,tot aia e.
    2 points
  4. Pune o serie de sasiu. Posibil sa fie de 150cp... Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
    1 point
  5. As sugera Arexons,Wynns Cooler flush si Protec Radiator flush,sunt mai tari.
    1 point
  6. https://observatornews.ro/eveniment/accident-cumplit-cu-trei-morti-in-dambovita-un-bmw-a-fost-facut-praf-de-un-camion-pe-dn7intre-slobozia-moara-si-baldana-442686.html Oamenii se grabeau sa tencuiasca si uite asa se intampla cand toti necalificatii isi cumpara bmw
    1 point
  7. ma mir, acuma asiguratorii nu iti mai da, ti-o repara prin lipire la cald sau chit de fibra si chituit+revopsit toata bara. DacĂŁ sunt chitrosi vezi euroins, falimentarul city sau grawe, iti da vopsire unde s-a reparat local si polishare )
    1 point
  8. cine iti da tie caroserie noua? dacă o repara cu chit, vopseste și poliseaza sa fii mulțumit stopul trebuie nou https://imgbb.com/TYTdmBx
    1 point
  9. Au mai fost plangeri pe google review ,le sterg la scurt timp , e premium plata din pacate ,iti dai seama ca ei au facut inspectia si stiau . AM fost si eu sa vad o masina la ei ,mult mai scumpa ,bara spate crapata ,pretindeau ca masina are casco ,sa o faca noul proprietar eventual . Scaunul pasager zgarieturi serioase ,desi stiau solutia si cunosteau unde se putea rezolva nu aveau de gand sa rezolve . E bine sa verifici la maxim inainte sa iei pe ce dai banii ,dupa ei merge si asa ...bafta sa rezolvi. Profesionist era sa te anunte si sa discutati situatia la fata locului . Cel mai bine le duci factura proforma pt rezolvarea situatiei , cum se descurca ii priveste .
    1 point
  10. e90 nu are feelingul lui e46, pentru ca e46 e mai mica si mai usurica, deci alt feeling pe viraje, chiar daca e90 e mai puternica, mare,lata, solida,rapida.
    1 point
  11. cu perfuzie am fĂŁcut eu, cu borcane mici de 100 grame de nes brassero, patentul unui amic de birou care repara pasionat masina lui, la noi a mers asa. oricum nu lași multe minute pe retur fac fata furtunele de perfuzie, spor la treaba vezi ca furtunele siliconice le strangi cu sarma subțire și patent, era o vorba la Dacia 1310 ca dacĂŁ ai sarma și patent repari masina )
    1 point
  12. asa e,depinde cine il face domnule.Si depinde foarte mult de buzunarul clientului,daca e dispus sa dea bani pe piese noi de buna calitate.
    1 point
  13. pai pune un tester pe ea, ca degeaba scrii aici
    -1 points
  14. Salut baieti,tocmai am facut trecerea de la e90 318 an 2009 la f30 320,diferenta este destul de mare din orice punct de vedere(comfort,stabilitate,consum)ambele masini au fost luate la licitatie,nu am avut nicio problema cu niciuna din ele,un f30 ok din punct de vedere al km,optiunilor il gasiti de la 18-19 mii in sus...in tara numai samsari toti te mint cu dotarile si optiunile pe care le au...verificatile pe bmw archive ca si dotari dupa vin-ul fiecarei masini,pe mine m-a ajuns f 30-ul 18500 adus acasa(160 mii km,10.2012,pachet sport,interior m,culoare alb,xenon,scaune sport piele negre cu cusatura rosie,senzori ploaie,lumini,jante pe 18,pilot automat,cotiera spate,privacy glass,)este mai putin rigida in oras fata de e90 ,inclusiv cutia pare alta,cele 3 moduri de condus chiar fac diferenta,butonul sport si volanul m ma incanta cel mai mult!! Ca si sfat iti recomand la banii care ii ai un e90 320 din 2012 cu destule dotari!
    -1 points
  15. salut m-am decis sa vand seturile mele de costume si casti , manusi... vand un caberg xxl si un mtr m 2 seturi de combinezoane touring cu captuseli , o burtiera manusi, xxl barbati si un set ptr dame marimea 42 cred, asta este aproape nou, celelalte au ceva urme de uzura, o sa revin cu poze detaliate si dimensiuni exacte la toate castile de vand cu 500 amandoua, restul as dori sa il dau complet fara sa stau pe bucati, si separat mai am o geaca de motor din piele culoare blue xxl marca ajs revin cu poze http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
    -1 points
  16. -1 points
  17. Stii ca m-am gandit.. ;) Ca "vibratia" auzita s-ar putea sa fie rulmenti, dar omu zice ca vibreaza.. Deci OP, daca nu SIMTI ci auzi, ar putea fi rulmentii.. incepe cu aia de pe spate daca zgomotul se aude cam din spatele scaunelor fata.. nu ma intreba de unde stiu, ca am incercat ce ai schimbat tu, dar la mine era ZGOMOT nu vibratie!
    -1 points
  18. Ali, zau ca nu inteleg de ce te bagi in discutie sa crezi ca nu ar putea fi rulmenti... Ai schimbat tu cu manuta ta la masina ca sa vezi cum fac rulmentii la bmw pe spate cand sunt uzati?? Nu. ..Nu ai cum sa tragi de roata ca sa asculti in gol... . (Si asta nu e singur aspect dupa care NU iti dai seama..) Afla ca eu am schimbat rulmenti pe spate si am schimbat si alte lucruri pe care le-am banuit mai intai si uite ca dupa ce am schimbat un rulment doar pe partea cu pricina (cred ca am avut si un pic de noroc atunci) uite ca zgomotul a disparut. Si stii cand se auzea huruiala de rulment? De pe la 60-70 km/h in sus. La 15km sau sub nu se auzea nimic. Asa ca... mai vorbim cand scrii din experienta. aschwanken, asa cum am explicat mai sus, rulmentii pe spate NU se aud la bmw cum/cand stii tu ca se aud.. asa ca ar putea fi rulmenti! Ca si recomandare, nu mergeti la mecanici care nu au sculele necesare, prese... altfel riscati aa schimbati rulmentii din nou. Schimbul de rulmenti la bmw pe spate e destul de dificila operatiune daca nu ai scule; multi mecanici cam fug de asta ca stiu ca e de munca iar daca nu au presa.. Ca si marca de rulment, FAG sau SKF. Asta am cautat la vremea mea si sunt foarte multumit dupa cam 30k km.
    -1 points
  19. Pe original? Ăți recomand sa pui plĂŁcute- discuri originale
    -1 points
  20. Hmmm...nu sunt inca hotarat daca sa-l vand separat 325-ul, dar ma mai gandesc in perioada urmatoare. Cum am scris in postarea initiala, inca platesc polita casco pt. el si nu are 120.000 de km, ci de fapt aproape 116.000km. Reali 100% verificabili in reprezentanta. Stiu ca ai avut si tu 325ti e46, daca esti curios pt. un alt model 325i, poate putem conversa si in privat. Mi-ar placea ca masina sa ajunga la un pasionat. As da-o la un pret avantajos daca ma hotarasc, dar inca nu sunt nici eu hotarat. Am mai avut pe cineva interesat sa o cumpere in primavera, chiar o persoana cunoscuta.Dar pt. ca nu vroiam deloc sa o vand la acea data, inca o mai am.
    -1 points
  21. Ăntre timp i-am mai fĂŁcut ĂŽncĂŁ odata geometria . Nu stiu sa interpretez datele . Arata așa .
    -1 points
  22. Am montat cauciucurile . Am scĂŁpat cu geometria și cauciucurile schimbate. Jantele nu au daune . Am fĂŁcut o greseala , trebuia sa cumpar jante pe 17 sau 18 cu cauciucuri normale noi de iarna , aceasi dimensiune . Pe lângĂŁ faptul ca astea au costat total 970 euro cu geometrie cu tot , la vara trebuie sa caut jante originale m pachet pe 18 sau 19 si sa cumpar 4 cauciucuri noi runflat .
    -1 points
  23. Posibil sa fac asa . Ăntre timp caut jante pe 18 originale de m pachet , nu m-ar deranja sa iau exact modelul pe care ĂŽl am deja pe masina . Am gĂŁsit cam la 1000 euro 4 bucati , second hand . DacĂŁ gasesc ceva in zona mea merg sa le vad . DupĂŁ ce am montat cauciucurile de iarna masina e mult mai confortabila , chiar se simte diferenta . De acum incolo conduc incet , pe autostrada maxim 130 . Cauciucurile ce le aveam de vara le-am luat aproape noi , aveau 28 mii km si eu ĂŽntr-un an si 5 luni le-am uzat total din cauza stilul de condus , iar asta se plĂŁtește .
    -1 points
  24. -1 points
  25. Man, nu sunt un pic cam mari pt iarna pe 21? Ca si talonul anvelopei va fi f mic pt iarna si pt SUV. poate ar fi mai ok 20 de inch
    -1 points
  26. Am avut si e46 si inca am si un e90, ambele 325i. E46 se simtea putin mai sportiva, fiind ceva mai micuta.E90-ul e totusi mai mare si mai spatios la interior, dinamica lui e cel putin la fel de buna ca si la E46.
    -1 points
  27. Vezi daca rezolvi cu update, unele nu pornesc o data cu mașina, altele nu se opresc odatĂŁ cu oprirea. Mai filmeaza cu orele
    -1 points
  28. cu ce diferential ? ce raport ?
    -1 points
  29. A sosit vremea sa ma despart de dric. Este un E91 330d xDrive de culoare "Black Sapphire Metallic" cu o sumedenie de optiuni si upgrade-uri. Momentan il pun doar aici pe forum in speranta ca il vand cuiva pasionat de marca. Daca intr-o saptamana nu se vinde aici pe forum, o sa il pun pe Autovit/Olx/etc. - VIN: WBAUW91080A201879 - 2009.12 - 262k km reali (detin vreo 3 rapoarte diferite) - ITP valabil pana in 07.2022 - Motor N57 3000 245CP - Cutie automata - Achizionata din Germania in Aprilie 2018 (de fostul proprietar) Dotari: - Pachet M de fabrica interior-exterior - Plafon negru - Faruri cu bixenon, adaptive si spalalatoare - Volan M sport multifunctional, cu padele - Scaune sport electrice, cu memorie, reglaj lateral si incalzire pe 3 nivele - Interior piele Dakota culoare sattelbraun - Navigatie profesionala (cu streaming audio prin bt) cu usb si 16gb stocare - Oglinzi rabatabile electric - Comfort access (keyless go & keyless entry) - Trapa panoramica - Incalzire auxiliara programabila cu telecomanda (webasto) - Asistenta la faza lunga - Pilot automat - Sistem audio HI-FI Professional DSP (13 difuzoare) + Logic 7 - Oglinda interioara electrocromata - Tetiere rabatabile - Pachet lumini - Senzori de parcare cu afisaj - Senzori de lumina/ploaie - 1 cheie Comfort Access + 1 cheie normala + cheie webasto Upgrade-uri: - Soft Stage 1 de putere BPro Remaps (~320cp/~700nm) - Soft cutie de viteze Stage 2 xHP - codat afisaj Digital Speedo - Downpipe (am si DPF-ul original, inclus in pret) - Intercooler upgrade - Traseu evacuare 76mm (am si intermediara + finala originala, incluse in pret) - Frane 335d (discuri Zimmerman ventilate + placute EBC Yellow Stuff fata-spate) - Arcuri Eibach Pro Kit - Amortizoare Bilstein B4 - Unitate multimedia Andream MMI atasata la navigatia originala si ecranul original (calitate mult mai buna decat navigatiile chinezesti) pentru Apple CarPlay si Android Auto (Waze, Google Maps, Spotify, etc) Istoric intretinere 2018-2020: - Bujii + releu bujii - Fulie motor - Service cutie viteze (ulei + filtru) de aproximativ 20k km - Ulei + filtre schimbate in Februarie 2020 - Curatat EGR - Curatat admisie - Schimbat simering+garnitura+ulei la cutia de transfer - Antena comfort access bara spate - Baterie noua AGM - Intretinere trapa - Demontat instalatie webasto si curatata (merge excelent) 2021: - 2 revizii complete cu Ravenol VMP USVO 5W-30, filtru ulei Bosch, filtru habitaclu carbon activ Bosch, filtru aer Bosch, filtru motorina Mann - schimbat bielete, capete de bara si burdufuri Lemforder Masina functioneaza foarte bine, nu prezinta defecte mecanice/electrice. Estetic prezinta unele zgarieturi (bara fata, prag). Nu am avut accidente cu ea. In masina au fost investiti destul de multi bani pentru upgrade-uri si intretinere... Pret (negociabil doar la fata locului): - 9500 EUR cu jantele Style 193 si anvelope de vara Bridgestone (vizibile in ultima poza) - 9000 EUR doar cu rotile de iarna pe 17" Album poze Masina se poate vedea la Cluj. Contact: +40755058945 (Apel sau SMS/WhatsApp) - Sergiu
    -1 points
  30. Salutare ! Detin atat un 525 d f10 2011 motor N57 cat si un 325i e90 N52. Intretinerea lor o fac la reprezentanta din orasul de resedinta, detin facturi emise de aceasta reprezentanta care dovedesc investitia a peste 5000 de euro pt. 5-ar si undeva intre 2500 si 3000 de euro pt. 3-ar.in decursul unui an si cateva luni. Am si polite Casco pt. ambele masini. De aceea exista niste cheltuieli serioase pt. a intretine astfel doua masini si cumva ma incearca un gand sa renunt la cele doua masini in detrimental uneia care sa fie suma calitatilor celor doua masini. Aceste calitati ar fi: seria 5 f10, masina confortabila, mare, care imi place foarte mult ca design iar 3-ul are motor pe benzina L6. As vrea asadar un 5-ar f10 cu motor L6 benzina si mai concret, 535i. Alte informatii: 5-ul il am de un an, acum este intr-o stare tehnica ok din punctul meu de vedere dupa investitiile facute. 3-ul l-am luat personal in urma cu ceva ani dintr-o reprezentanta Bmw din Germania si se afla intr-o situatie similara cu 5-ul. In dotari nu exceleaza niciuna dintre ele. 525-ul are aprox. 156.000km, 325-ul are aprox. 120.000 km. Pt. detalii vizavi de ce s-a schimbat la ele, as putea scrie o mica compunere, daca e cazul voi detalia. Asadar, daca cineva detine un 535i f10 an minim 2012, undeva la maxim 160.000 de km si cu servisare exclusiva in reprezentanta Bmw si ar fi interest de un astfel de schimb de 2 vs 1, astept un semn din partea sa. Mi-ar placea ca masina sa arate cat mai stock, sa fie ok dpdv tehnic, dotarile nu prea ma intereseaza cu exceptia catorva de baza gen navi, piele, xenon, senzori parcare. . Vad ca functia Click to attach files nu ma lasa sa atasez cateva poze, dar pot trimite poze personal daca cineva ar fi interesat. Stiu ca sansele de a se materializa un astfel de schimb sunt minime, dar am zis sa incerc oricum
    -1 points
  31. Vezi ca Iara vorbești prostii, nu mai generaliza. Ce e spart nu se repara.
    -2 points
  32. De accord...525d-ul ce-l am are cutie manuala. treptele inferioare sunt cam scurte, la condusul in oras trebuie schimbat des vitezele. Cred ca pt. condusul in oras, o cutie de viteza manuala cu o motorizare diesel nu reprezinta o combinatie ideala.In afara e ok, prefer cutiile de viteze manuale. In schimb, la 325i, cutia de viteze are niste trepte de viteze destul de lungi. Treapta a doua poate duce pana la aprox. 110km/h, deci nu schimb asa des vitezele in oras la dansa. Cel mai frecvent folosesc doar a doua.
    -2 points
  33. Foarte probabil 3,15
    -2 points
  34. Da, bara Sparta nu se repara.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.