Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/06/21 in all areas
-
Mai sunt cu masini si mai scumpe nu fac schimbul vara iarna ,raman cu cele de iarna,o alta ineptie care e permisa de lege ,in ce date tehnice se incadreaza franarea la 30 grade cu anvelope de iarna , tot asigurarile ar trebui sa insiste pt o lege si aici .Masini scumpe ..3 points
-
Chiar voiam sa discut despre LED-uri cu el, eu cu din astea ma ocup de vreo 12ani, optica si lumina in automotive. Eram curios cu ce fel de LED-uri le inlocuieste pe cele arse. Puteam chiar sa-l ajut cu informatii la care n-are acces. In fine.2 points
-
Felicitări pentru masina. Bine ca ai nimerit una buna fara daune, restul sunt mofturi. Contează sa meargă bine masina1 point
-
Multumesc pt raspunsuri. Am verificat pe carvertical foarte multe masini, am cheltuit 400 euro pe verificari. Am traversat tara sa cumpar singura masina care nu avusese daune. Am si intrebat la telefon vanzatorul daca are aia, aia... dar nu am intrebat de chestii ce credeam eu ca sunt standard, si nici vanzatorul nu s-a oferit sa-mi spuna. Intr-un final am ajuns la Bucuresti de unde am luat o masina care are tot ce trebuie, mai putin volan incalzit si scaune ventilate, de care stiam.... dar nu are ceasuri digitale si nici nu am bagat de seama.1 point
-
Eu zic sa fii recunoscator, ca daca mai dadeai in masina aia ii ieseau pistoanele prin capota In alta ordine de idei, singura motorina premium diferita din piata e cea de la rompetrol. Celelalte au toate aceeasi cifra cetanica, deci n-ai ce diferente sa observi.1 point
-
E cum zice manualul minim 95 și performanțele sunt obținute cu 98. Sincer sa fiu diferitele sunt mici o singura data am simțit diferita ĂŽntre 95 și 98 la modul la care am crezut cĂŁ am alta mașinĂŁ, cel mai probabil prinsesem un lot "prost" de 95.@bimmer mergi prea departe , la mașinile moderne nu prea mai te intereseazĂŁ de detonare deja ai o grĂŁmadĂŁ de senzori ..1 point
-
RaYn3, trei minute i-au trebuit sa explodeze noul membru care vroia si el sa repare niste stopuri.. Nu o fi aici Academia Romana, dar unii dintre noi mai educati ca altii (cand nu au timp ca se ocupa de academie..) foarte probabil ar da banii unuia care nu matraseste limba.. nu? Parca altfel te simti cand dai banii unui om cu respect fata de lucruri banale, pana la urma... Pisica, daca tot nu iti place aici, nu ne spui si noua cum se repara niste stopuri asa, care le ai la degetul mic? Sunt ironicul de serviciu, nu te supara pe mine. Noi, promitem, nu vom face bani... O.T. Sa punem niste linkuri aici de pe google, sau ne spui singur?1 point
-
Sunt foarte rare cazulrile in care opresc pentru asa ceva, eventual 1-2 razii pentru PR-ul politiei romane. LE: exact ce spuneai https://ibb.co/rQsH4Fv Masina de 60.000€, un 430i g22.1 point
-
Daca tot zici ca nu vrei sa tii masina mult, nu merita sa investesti intr-un set secundar de jante. Cumpara 4 anvelope de iarna, premium, cu * si aia e.1 point
-
Da, am avut si eu wr d4 anul trecut, cele mai bune pe zapada si sunt singurele din lume care nu fac acvaplanare, in schimb la franare pe mazga nu sunt atat de stralucite. Eu acum am nevoie de mazga si asfalt umed si uscat.1 point
-
@Alex_wly probabil a dat minus ca am schimbat anvelope purtate doar doua ierni. Asa am cumparat masina, astea de iarna era dot 2014, dar praf. La modul ca imi patinau pe asfalt uscat daca plecam mai in forta. Pe asfalt umed parca stateam pe loc. Azi le-am montat, 2442 lei, montaj inclus, echilibrare jante, valve si azot. Le-am luat de la best-tires.ro, foarte amabili, e al treilea an de cand cumpar de la ei ( am mai schimbat 2 masini in astia 2 ani si ceva de absenta), si le-am luat noi, la ambele, de iarna. Asa am vandut ambele masini si n-am cerut bani extra, pentru anvelope/jante. Pe masina actuala, cele de vara sunt aproape noi, dot 2016, dar vedem in primavara cum se comporta. Masina s-a schimbat total, acum dupa ce le-am pus, am facut o tura pe autostrada si cam 2-3 ore prin oras si sunt multumit momentan, pe asfalt uscat. Sa vedem zilele astea cum se comporta, o sa dau o fuga si pe la munte. Si ca sa primesc iar minus (nu imi pasa de sistemul asta, fiecare cu parerea lui), o sa ma duc doar sa testez anvelopele, ca sa ajung la 3000 lei cu ele. :-D Multumumesc tuturor care mi-au dat sfaturi!1 point
-
Pai afk a mentionat ca vrea marca premium...pana a venit win cu noua teorie si minusurile aferente1 point
-
da ma, tu esti etalon, nu site-urile internationale, care fac teste fara numar.1 point
-
Orice iei, nu lua de pe emag anvelope. Poti sa ai surprize neplacute referitoare la dot, sunt vandute de tot felul de parteneri afiliati la emag, care au regulile proprii referitoare la transport si retur. Nu te lega la cap daca nu te doare. Eu iti recomand epneu.ro, sau orice alt magazin online specializat exclusiv pe vanzarea de anvelope. Sau si mai bine, un magazin fizic la tine in oras in care sa le vezi inainte sa le cumperi, chiar daca au termen de livrare mai mare. Am avut experiente neplacute, timp si bani pierduti din cauza asta, de aia iti si zic1 point
-
Continental TS860 le-am gasit la 586 lei bucata, la emag. Michelin Alpin 5 sunt undeva la 615 lei, pirelli sottozero 3 la 569 lei si dunlop winter sport 5 la 584 lei. Este diferenta foarte mica intre preturi.1 point
-
0 points
-
Sa stii ca mergea frumos focusul ala. Am luat-o de noua, avea la momentul respectiv aprox 40.000km si vreo 20 de luni.0 points
-
0 points
-
Efectiv nu reusesc sa imi dau seama de diferentele intre benzina/motorina premium si cea standard. Am card de combustibil la omv/petrom si 95% pun combustibil standard de la omv. O singura data am reusit sa imi dau seama de un combustibil ca e prost. Era in 2009, in Croatia, eu aveam un ford focus 1.6 diesel de 90cp iar frate-miu un megane pe benzina de 1.6 si 115cp. Am pus amandoi plinul, iar dupa vreo cateva zeci de km l-am sunat sa il intreb daca are feelingul ca masina nu mai trage asa cum ar trebui. Fix asta voia sa ma intrebe si el. Ca si intamplare suplimentara, aveam o Alfa Romeo 159 in spate, ma presa sa ma dau in banda 1, nu prea imi convenea pt ca pe banda 1 se mergea mult mai lent, eram cu pedala la fund de mai mult de 1 km si masina nu reusea sa se apropie de 160kmh. Eram 2 insi in masina, bagaje destul de consistente, usor deal, iar viteza maxima a masinii ar fi trebuit sa fie 183kmh, insa tinand cont de conditiile date, indiscutiabil ar fi ttebuit sa se apropie de 170 si nu putea. In rest, nici macar placebo nu am avut cand am pus combustibil premium0 points
-
Ceasurile digitale 6WB sunt optionale pe seriile F. Nu sunt puse pe toate facelift-urile, desi au fost introduse pe modelele facelift. Dar de ce traversezi tara intreaga cand poti vedea in poze sau poti verifica VIN-ul gratis din fata laptopului?0 points
-
Real-life ar fi sa pui ce te taie capul ca tu stii cel mai bine.. sau poate alti soferi zic ca aia e.. Recomandari e atunci cand RESPECTI cat mai mult ce zis fabricantul cand a facut motorul! Pentru ca in mod normal si firesc predetonarea nu trebuie combatuta pentru ca ea nu trebuie sa existe. SAU pentru ca este controlata (predetonarea) asta NU inseamna ca motorul functioneaza in parametri. Este practic un moment (o predispozitie) in care ceva trebuie sa se mai intample motorului, unul sau doua motive.. negative peste avansul deja modificat (datorat predetonarii).. si o sa ai o problema mai complexa la motor.. /dar cine gandeste asa, sunt curios..? Eu am mai lasat o replica mai buna, care dadea de gandit, dar care prin "magie" a disparut. Sper ca asta sa placa mai mult acolo "sus". Lucrurile nu pot sta decat intr-un singur fel in lumea asta moderna dar limitata de altii, de o maniera (mana) invizibila. A, e foarte bun linkul ala in romana. Explica in romana ce este si in engleza..0 points
-
Am vandut anvelope calitate medie noi care in garantie a explodat una din set (masina aproape dauna totala)...ce faci atunci? iara incepeti cu ironii si prostii si nu stiti despre ce vorbiti? Vechime 1 an, niciodata nu o sa mai iau anvelope vechi da sa ma laud ca sunt "premium" , m-am referit la Nokian, Landsail,Tigar,Nexen, KUMHO (echipare masinile noi Renault din reprezentanta, de ex Renault Kadjar). Cele reesapate nu le vad ca anvelope, cine cumpara reesapate mai bine arunca masina.Niciodata nu m-a interesat cat de repede se mananca o anvelopa atata timp cat imi place la restul aspectelor, asta cu cat de repede se mananca mi se pare din partea aia a "zgarceniei", daca anvelopele au fost ok din toate punctele de vedere..nu mai cumperi ca se mananca putin mai repede. Am mers si cu anvelope premium si cu anvelope ieftine (landsail). Diferenta dintre Dunlop Sport COntact si Landsail de acum este mare (la bani), adica Landsail in primul rand ca imi plac mai mult cum se aude si cum sta masina, au certificare B-B in al doilea rand, ma iau si dupa informatiile astea cand caut anvelope+ ce spun expertii sa zic asa despre anvelope. Cea mai mare problema a unei anvelope este vechimea, compozitia cauciucului, e mai important anul anvelopei decat calitatea producatorului.-1 points
-
Nu-mi arata testele alea...totusi o anvelopa premium e de 2-3 ori mai scumpa decat un low-cost, daca erau valorile alea aproape egale nu-si mai justifica diferenta de bani. Nu o iau pe aratura, spun lucrurilor pe nume, doar voi ati mers ma cu Premium )...ca si cu celelalte subiecte de pe forum, doar voi ati facut ceva anume, altii nu-si permit si daca cumva va contrazic, inseamna ca mint sau nu au dreptate, ai dreptate Alex..Sunt mai bine premium, insa nu de 2 ori, poate un 20% poate mai bune si atat. De asemenea de niste anvelope low-cost nu vreau sa tin niciodata mai mult de 2-3 sezoane pentru ca o cataloghez ca low-cost, implicit in vechime riscurile sunt mai mari, altii isi iau anvelope Premium, le tin 5-6 ani si se lauda cat au dat ei pe anvelope acum 5 ani. Consider ca o anvelopa mai ieftina, schimbata mai repede, e mai ok decat o anvelopa premium tinuta mai mult implicit o anvelopa low cost mai noua este mai buna si mai sigura decat o anvelopa premium mai veche. Eu am testat anvelope premium in toate aspectele si in gradele maxime de franare/virare/zgomot/viteza, iar diferenta la bani nu si-au justificat-o. Nu ma intereseaza durata de viata deoarece ma intereseaza cum se aude, cum franeaza, cum sta pe drum la viraje si cum se prezinta la viteza (daca tremura volanul). Enders: Voi cine ati simtit la teste?-1 points
-
-1 points
-
Nu. Voia sa zica fix ce a zis. Art77, Pot doar sa iti spun opinia mea: masina asta este un hibrid intre seria 7 si un seria 5. Daca te vei uita, are ampatamentul identic cu seria 7 SWB adica 3070mm ceea ce arata ca e o masina construita pe sasiul seriei 7 cu niste solutii tehnice de la seria 5, pentru a o pozitiona mult mai accesibila fata de seria 7. Caroseria este cu design idividualizat seriei 6GT, antifonarile, materialele fiind la nivelul seriei 5 pt a fi mai suportabil pretul. Pernelele de aer sunt doar pe spate nu si pe fata ca la seria 7. Daca te vei uita la pretul din configurator, vei vedea ca este mai mare si decat X5 cu motorizare identica ceea ce este justificat tinand cont de apropierea de seria 7. Nu m-am urcat in X7 ca sa stiu cum e, insa din toata gama Bmw masina asta este cea mai spatioasa. Spatiul pt pasagerii fata/spate este peste seria 7 desi au ampatamentul identic si asta probabil pt ca bancheta spate este mai putin voluminoasa si nu la fel de luxoasa comparativ cu seria 7. Portbagajul are 610 litri si fiind hatch, este imens. Go for it, daca iti place. Designul este controversat, nu e BMW de smecheri, de asta romanul nu o cumpara si nu o gasesti pe forum.-1 points
-
Am mers cu un 6-ar GT al unui prieten. Nu are prea mare treaba cu un 6-ar Gran Coupe sau Coupe, insa este o masina luxoasa si misto. Daca as avea 40-50 ani si o familie cu 2 copii, as cumpara-o maine! Dpdv al design-ului este wow, eu sunt fan al masinilor cu haion, GT, cum vrei sa le spui, combi, etc. Daca tie iti place, cumpar-o direct! Este o masina comfortabila care merge ft frumos la drum intins. Este manevrabila, evident, ca orice BMW de clasa medie-mare, etc. SA ne zici ce decizie ai luat si ce utilaj cumperi! Spor la achizitie!-1 points
-
Da, au redenumit seria 6 anterioara ca fiind seria 8 la aparitia noului model pt a fi indreptatiti sa ceara mai multi bani. Iar pt a nu ramane cifra 6 libera, noul model de seria 5 GT au definit-o ca fiind seria 6 GT. Evident, seria 6GT este un soi seria 5GT cu un alt nume, asa cum seria 8 este un seria 6 cu un alt nume. E doar o redistribuire a masinilor din gama BMW la aparitia noilor modele Vorbind de modelele actuale, oricum cumparatorul de seria 6GT primeste consistent mai mult decat cel de seria 5. Anterior, seria 5 GT era bine inrudita cu seria 5. Actualmente, 6GT merge upscale nu doar prin schimbarea numelui.-1 points
-
-1 points
-
@mase, se vede in linkul postat de mine azi ca botul e patrat cumva. Dar imaginatia cuiva din linkul pus de seaman, intr-adevar nu trebuie bagata in seama. Nu mica mi-ar fi mirarea ca la generatiile urmatoare si bmw sa treca la evacuarea pe sub masina la fel ca la Mercedes si Audi...mi-e sila de asa ceva la o masina.-1 points
-
pai ai optiunea de piese aftermarket gen bara si difuzor plus vopsit la o firma ok. SAu din dezmembrari pe original si revopsire. Altfel ramane doar varianta pe original cu totul si aia te indoaie grav la portofel .....-1 points
-
Tu ii dai in judecata pe cei de la City pt ca cel care a intrat in tine nu a facut nimic ilegal. Este asigurat RCA. Pe el nu-l poti trage la raspundere in fata justitiei pentru ca CIty e in insolventa si nu-si plateste politele. Adica il poti da in judecata, dar nu vei avea castig de cauza. Suna la ASF, la ANPC, fa-i plangere lui City Insurance peste tot.-1 points
-
-1 points
-
Cifrele aste sunt f bune. Mi se pare ca prea mult platea Caludiu pt masina din 2016 totusi(deci nu veche) si la valoarea asigurata sub 20k. Parca 1300 euro e la g30 la valoare asigurata de 25.000. Masina din februarie 2017. Ce ti-ai luat, Luciosu?-1 points
-
Ce faceti fratilor cu atatia CP? Asta are aprox 305cp pe aprox 1600kg parca. La un drum pana la Iasi eram sa raman fara permis de 2 ori. O data am platit iar a doua oara nu mi se vedea numarul bine in filmare si am scapat-1 points
-
Legea din Romania spune ca esti obligat sa ai anvelope de iarna(mai exact, cu inscriptiile M+S, nu zice nimic de 3 peak snowflake symbol), in perioada 1 Noiembrie - 1 Martie pe drumurile acoperite cu zapada, gheata sau polei. Practic, anvelopele e vara devin mai putin eficiente cand temperatura medie de afara scade sub 7 grade Celsius, 3 zile consecutiv.-1 points
-
Vai, cat seo spam facut de cei de la stirile pro tv. Nu exista un interval anume scris in lege, doar partea cu “sub 7 grade”. Oricum la noi nu verifica nici dracu asa ceva, este mai mult pentru tine si siguranta ta.-1 points
-
E nasol cu electricele la infrastructura noastra. Si in afara sunt ceva probleme, lucrurile nu sunt tocmai roz. Eu il urmaresc pe Schmee15, un youtuber care are multe masini. Si merge dus intors in DE cu un taycan. Toata povestea aici: Tur: Londra - DE Retur: DE - Londra-1 points
-
Foarte fain discurile alea. Seamănă cu Sandtler folosite de mine la vechea mașina Peugeot. Ai simțit vreo imbunatatire comparativ cu discurile oe cu care ai mers 120mii km? Asta cu franare mai buna e discutabil, pusesem la acele discuri placute ferodo premier fdb, pe la 3500km a trebuit sa le schimb ca imi facuse sant pe mijlocul discului și scartaia la franare. Au fost luate după review de pe forum Peugeot ca zicea oamenii de bine. Pe urma am luat placute oe Peugeot moi si am mai mers 1500km și am vândut masina si am trecut la bmw. Ambele seturi de placute au lăsat negru pe janta de aliaj. Acum pe bmw f10, am textar placute si discuri, citisem in alte forumuri gen softpedia ca trebuie sa fie de același producător. ps:eu la peugeot am schimbat de moft discurile si placutele oe, am trecut la gauri si striatii fiindcă era un user cu Peugeot pentru curse legale care tot ne ofticase cu discuri tarox pline cu striatii dese și etrieri mai mari care tocau placute pe banda rulanta. Am văzut cat costa acele tarox și am considerat ca sunt prea scumpe Nu mai vorbesc de brembo cu gauri rare, iar foarte scumpe. Brembo Max mi s-au părut o gluma, au zis useri de pe acel forum ca erau "mai zgomotoase la franare și atat" și au revenit la discuri noi +placute oe noi Peugeot.-1 points
-
Intr-adevar, am verificat legea, nu (mai) exista speficiata perioada de timp. My bad. Dar treaba cu temperatura tot ramane ) @AFk^, in Cluj, am prins niste controale iarna trecuta pentru anvelopele de iarna. which is good, ca erau extraordinar de multi soferi cu masini scumpe(peste 20k euro), ce aveau anvelope de vara si afara ningea.-1 points
-
Eu am un prieten cu Renault Megane 2018 ce intenționat circula tot anul cu anvelope iarna .-1 points
-
https://www.motor1.com/news/390989/next-bmw-7-series-spied/ se pare ca deja se testeaza pe strazi folosindu-se caroseria actualului model. practic, ceea ce e vizibil si evident neimportant e de la actualul model, iar masina propriuzis sa ascunsa sub formele actuale. a se remarca intr-una din poze ca si bmw va trece la fake exhaust...probabil asta ajuta la respectarea normelor de poluare-1 points
-
Da ma dracu sunt pe forumu academiei romane . . Stati voi academicienilor . Numai profesori aicea . Pa-2 points
-
Bricktop, eu ti-am adus argumente TEHNICE iar tu inca vrei sa pui un minimum. Ti-am zis sa te interesezi daca motorul din dotare are senzor de knock. Scoate-l daca il are. Vezi apoi ce pateste motorul. Lasa-l asa ca o sa mearga si asa. Nu zice nici un nenea, zice principiu dupa care a fost creat motorul. Poate sunt eu mai perfectionist camd e vorba de inteles motorul, dar nici nu am avut nici o problema cu diesel sau benzina care o am in familie. Oi fi inteles ce trebuie.-2 points
-
Ha, ha, ha, Este exact ceea ce tu nu intelegi. Daca ai pretentia ca vrei sa intelegi ce se intampla. Mi-ar fi si mie usor sa ma urc in trenul IGNORANTEI.. daca forumul asta ar fo fost despre altceva decat despre motoare, masini. ..cine face zgomot?-2 points
-
-3 points
-
Mda... PS: ai PM, sa nu mai poluam topicul omului. Noroc ca-i fun X5M-ul si isi petrece timpul conducand, nu citind ce off topic facem noi pe aici )-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00