Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/15/21 in all areas
-
Asta am vrut sa spun si eu, dar nu toata lumea a incercat sa si configureze un G20 ca sa poata observa ca de fapt nici 316d nu mai exista !1 point
-
1 point
-
Ma minunez de ea dimineata cand razui stratul subtire de bruma depus peste noapte... Nu stiu, am atata determinare in mine sa ma apuc de injectoare chiar si in conditii de frig de Nov in parcare ...dar mie mi mai jenĂŁ de vecini ! Stau "delicioși" pe la geamuri si balcoane si probabil isi spun - "uite-l mĂŁ si pe amaratu' ala, si-a luat "beamveu" si acum ingheata langa el in parcare ca n-are bani sa-l duca in service" In plus .. sapt trecuta un amic de-al meu inlocuia placutele frana la masina proprie in parcarea blocului (de-aia, cu loc platit la Primarie) ...si a venit "locala" ...poze ...si rapid un 800lei pt "incalcarea prevederilor cu privire la folosinta locului parcare atribuit"1 point
-
Un mic update... Update: - cred ca masina a ghicit ca stau prost cu nervii si drept urmare mĂŁ testeaza maxim ! Deci NIMIC ! Nu mai face ! Nu mai face pur si simplu ! Am vreo 4-5 zile de cand nu mai sughite, nu mai intrerupe, nu "in trei", nu fum, nimic. Merg si eu ca tot omul la masina nepornita de minim 8-10 ore, porneste relativ ok (1-4-6 invartiri, cum o apuca) ...dar in rest e absolut normala. Am topit un plin cu Mol EvoPlus (am pus in continuare la fel) + nelipsitul ulei 2t LM, Jaso FC in adaos de 4ml/litru motorina. Evident, filtrul motorina nu am apucat sa-l inlocuiesc in week-end. Nu am pus nici un fel de agenti curatitori injectoare in rezervor, nici pe langa, nici nimic altceva ca interventie sub capota. Nah, Doamne-ajuta sa ies asa din iarna si apoi mai vad eu.1 point
-
Daca te ajuta cu ceva ca si comparatie (pt acelasi model masina) - la scoaterea acelui furtunas vacum, masina "s-a blegit", a devenit infinit de elastica, nu mai tragea de nici o culoare, motorul scotea niste "ronțĂŁieli" ciudate si se comporta de parca patina ambreiajul (se tura dar nu avea putere + lag) In plus, dupa vreo 3km mi-a dat si o frumoasa eroare pe bord + descriere eroare pe display consola centrala - (increased emissions) Am cuplat furtunasul inapoi si masina "a prins viata". Eroarea a disparut de la sine dupa vreo 30-50km (nu mai retin exact)1 point
-
ai deschis un topic si ai postat de 4 ori intreband daca are cineva cheie antifurt... pe bune !!! nu era mai simplu sa faci o poza si sa spui numarul de dinti de la prezonul tau ??? poate asa te ajuta vreun coleg. eu, de exemplu am acasa vreo 4 chei antifurt de bmw cu 17, 19, 14, 21 dinti !!! succes !1 point
-
Salut, nu vreau sa incep polemici aiurea aici pe forum, mai ales ca nu am cine stie ce activitate, dar nu cred ca am cerut luna de pe cer, pinout-ul l-am scos si eu pe hartie ce fac toti pinii de la X20 plus ce fac toti pinii de X60004, am si ecu si conector tot, singurul lucru care ma interesa era care cablu se conecteaza cu care deoarece nu am experienta in asa ceva si da poate ca la unele e la mintea cocosului(spre exemplu pinul de viteza a motorului RPM-ul, dar multe nu sunt asa clare mai ales neavand exeprienta si neintalnind pe nimeni sa te ajute) dar cred de fapt eu sunt porst ca am uitat ca traiesc in Romania si aici nu ti se ofera o mana de ajutor decat daca bagi si tu la randul tau mana in buzunar, adica era vorba de un simplu 1- vine la - 20 pt cineva cu experienta sau care a mai facut nu era efortul vietii dar na, mai sper in continuare ca exista cineva care sa impartaseasca info asta. Sa ai o zi buna !1 point
-
De acord. Am spus asta pentru ca initiatorul topicului a spus ca vreau masina sa aiba in jur de 50 de mii de km. Ori in km astia sunt putini care schimba mai multe randuri de anvelope sau placute.1 point
-
Asta nu e o regula,ca imediat ce ai achizitionat-o trebuie schimbate placute,discuri si altele,poti cumpara o masina care are placute bune,poate chiar schimbate,anvelope bune,acum nu toate masinile vin cu ele praf.Cumpara ce iti place,aka 3 reihe,ca oricum viata e scurta si trebuie sa ne bucuram de ea,nu sa facem calcule peste calcule. Ca idee,eu am luat masina actuala la 150k cu discuri si placute noi pe ea,am 60k facuti cu ea si inca nu am scchimbat placutele de frana.1 point
-
Acum mi am dat seama, a tras de volan tare dreapta si dupa stânga ca sa ĂŽntre pe strada aia, el a crezut ca Face drift ca in filme cu barca aia )… bine ca nu a omorât sau nenorocit pe cineva. Daca frâna si el ca omu putea sa ĂŽntre usor in stânga pe undeva vroia si probabil nici nu ĂŽl mai gĂŁseau la cat de greu vine polo ).1 point
-
Cum a spus si Vlad. Daca vrei seria 3, cumpara seria 3. Nu e in nicun caz o masina exclusivista. Majoritatea costurilor de intretinere sunt similare cu ale Superb-ului sau Passat. Masina este fiabila, nu ar trebui sa ai probleme. Singurul meu semn de intrebare este bugetul, deoarece mai mult ca sigur, imediat dupa achizitie, o sa ai nevoie de placute, anvelope, RCA + Casco, ceea ce inseamna in jur de 3000 de euro. Sincer, fiind pe grupul de Skoda, Vw etc, as evita Octavia 4 pentru ca e plina de buguri software, se schimba cutiile manuale ca au probleme etc.1 point
-
1 point
-
G.Popovic, ia-ti frate linistit. E un seria 3, cheltuielile sunt aproape de un passat, octavia, etc....cum spunea cineva mai sus parte din piese si cheltuieli le ai cu oricare, poate putin mai mari poate nu, dar si fericirea ta conteaza, sau placerea, ca d-aia muncesti. In principiu e adevarat ce zic oamenii pe aici si sunt sigur ca sunt bine intentionati, dar prea se incearca formarea unei idei ca e o masina elitista si, din pacate, nu e nici pe departe...sau ca proprietarii trebuie sa fie niste magnati, lucru din nou fals, de altfel multi din cei ce vb sunt si ei oamnei normali, cu salarii sau venituri ok sau peste medie(unii nu), dar nu magnati, asa ca daca ei pot(si nu numai ei) poti si tu, cu putina atentie si grija....sincer si putin(mai mult) noroc...fiindca surprziele pot sa apara oricand, dar asta, din nou, este valabil pentru orice masina. Fac precizarea din nou ca sunt de acord cu ce spun baietii mai sus, nici eu nu apreciez multitudinea de bmw-ri intretinute precar si cumparate doar pentru sigla, pt vecini si alte cocalarisme, dar daca iti faci calculele bine si esti serios si sincer cu tine: go for it! Toate cele bune si succes la achizitie!1 point
-
Calitate buna aici https://streamable.com/7202sa Initial am vazut asta si nu stiam stirea, chiar nu mi explicam de ce a tras dobitocu de volan asa.1 point
-
Drogati si bauti, am un coleg de munca care daca nu bea 4-5 beri nu poate sa conduca linistit pana acasa si face treaba asta de ani de zile si nu l-a oprit nimeni. Asta este doar un caz fericit. Cel din filmare n-a avut noroc.1 point
-
Stiu Luciosu. Sa continui cu G30-ul cu istoricul cu consumabilele: 4 revizii a 2000 ron. Set placute fata/spate 3000 ron Set discuri si placute fata/spate 7000 ron Casco 1800 euro anual Rca aprox 1000 ron anual Un set de anvelope de iarna si unul de vara 6000 ron in 55 de luni Impozit, itp, viniete 2500 ron in 4 ani Combustibil 1000 de lei pe luna(asta depinde de cat mergi). Spalatorie 800 lei pe an. Schimb de roti 200 de lei anual Evident ca nu mai exista masini ieftine la intretinere, insa la un moment dat cateva sute de lei pot conta. Poti alege sa faci reviziile si reparatiile nu la reprezentanta, iar asigurarile nu la Allianz, dar tot costa indeajuns.1 point
-
Nu cred ca e relativ deloc , mi se pare aberant sa spui ca ai nevoie de 12k euro anual pentru intretinere. Hai pe bune? Ca dumnezeu de cazan iti cumperi sa bagi 12k anual? Atata exagerare pentru nimic . De curiozitate ca sa iti cumperi un e90 cam de cati bani ai nevoie pe luna? La fel? Ca preturile cam tot acolo sunt Imediat ajungem ca nici elon musk nu isi permite un g201 point
-
Ce diferentiaza un BMW de alte masini - tinuta de drum si placerea de a-l conduce (ce-i drept, diferenta e din ce in ce mai mica vs competitie, pt ca BMW a ales sa reduc distanta dpdv comfort). Daca vrei sa iti placa sa il conduci, poate reusesti sa iei un motor mai potrivit - macar un 320d, daca nu chiar un 330i (pretul de nou e cam acelasi); cea mai importanta dotare a masinii e motorul, la alte optiuni le mai poti face retrofit, la motor nu. Compromisul optim mi se pare 325d, dar cred ca sunt foarte rare pe G20. Diferentele de cost la intretinere sunt infime 318d-320d-325d; nici 330i nu e mult mai scump de intretinut, doar consumul da diferenta. Daca nu te intereseaza tinuta de drum si acei cai putere in plus, gestionati foarte bine de masina, atunci cred ca Octavia e alegerea corecta, cat mai dotata.0 points
-
mgi, nu te supara, daca nu poti sa intelegi si alta parere. Pe mine nu ai cum sa ma convingi. Jucam in alta liga.. Daca esti atat de ingrijorat de siguranta ta pe strada cand conduci sfatul meu ar fi sa nu te mai dai cu bmw.. ii las pe altii sa iti explice de ce. Sunt destui care au ales bmw pentru altceva decat pentru siguranta.. asa ca, accepta ca e slabut motivul gadget-urilor (ca asta sunt pana la urma.. pana nu ajung pe 99% din masini.) si hai sa mergem mai departe. Da, si eu apreciez zambind stiind ca sunt observat de triunghiul din oglinda soferului pe care tocmai l-am depasit cu succes multumit tehnologiei. ..Vezi ca pot sa iti dau dreptate?-1 points
-
Nu, am o conversatie cu tine. Tocmai ti-am pus si adus niste argumente prin care am incercat sa iti arat ca nu sunt deloc un sofer caruia ii lipeste sau simte lipsa unora chestii care costa mult prea mult pentru a intra in categoria utila. Tu ai spus ca te-a ferit de accident. Eu as zice decat eceste chestii nu te fac decat mai lenes si neatent.. dar hai sa nu mai vorbesc singur. Incheiat. Sa curete adminii ce doresc desigur. Popovici, pana la urma G20/21 se pot lua si FARA aceste gadget-uri. Asa ca mai usor cu parerea prin care cu cat e mai dotat cu atat merita mai mult, sau mai putin de fapt.. Nu am vrut decat sa REAMINTESC ca un sofer (de G..) se descurca foarte bine si fara aceste imbunatatiri. Altora nu le convine ca am dreptate. Stai linistit, nu va fi asta ultimul topic despre G20. Hai sa pun o intrebare. Cate masini ies din fabrica cu aceste functii, AEB sau Line Assistance.. standard din fabrica!? Sunt foarte curios sa aflu.-1 points
-
Eu daca merg sa vad o masina tin cont si de aspectul asta,placute ,discuri ,anvelope,care la final te scutura de ceva bani daca trebuie schimbate impreuna.Depinde ce gaseste .F.rar se nimereste sa gasesti o masina cu dotarile care te satisfac si sa mai aiba si toate consumabilele schimbate.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00