Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/07/22 in all areas

  1. Nu contează atat de mult cleanerul cat metoda. Musai sa folosești o perie ca in exemplul postat de Romulus. Eu după ce curat volanul cu peria, aproape indiferent ce as folosi dintre produsele care apar cel mai des in recomandări, volanul rămâne mat.
    2 points
  2. Update-ul zilei - folie mata pe displayul central. Antizgariat, antiamprente, antireflex - recomand tuturor. Am pus-o la 24gsm.ro (tot acolo am pus si la skoda si la mai multe telefoane inainte). Sper sa nu fie considerata reclama, n-am nici o treaba cu omu dar sunt multumit ca face treaba buna. 80 lei folia, 10 lei aplicatu. Extra info: Am intrebat si pentru "ceasuri" - strict teoretic e posibil insa trebuie sa ia masuri si ar dura fff mult "toata ziua" - timp pe care eu nu l-am avut si a ramas ca poate altadata.
    2 points
  3. Scuzati dublu post , Mai jos aveti o versiune de carly in care va puteti loga si este full. Carly OBD2 Car Scanner_v90.26_beta_full
    1 point
  4. Branevl, eu ma bazez pe zecile de teste si masuratori existente pe net si sunt dispus la o proba daca are careva un g30 30xd. Exista f multe masuratori pe net iar cea mai buna masuratoare 100-200 pt 30xd este de 17.4 sec. Iti las o saptamana sa cauti si nu vei gasi alta mai buna. Eu am reusit fix 17.4 sec la o singura tentativa, masurata profi. Evident ca un 3 litri diesel va fi mai bun mereu ca un 2 litri benzina, insa incercam sa argumentez ca desconsiderarea totala a lui 30i sau a unui motor echivalent de la concurenta este total gresita. La masini noi sunt 6000-7000 euro diferenta intre 2 litri benzina si 3 litri diesel, bani pe care nu i-as plati decat daca as fi milionar. 30d costa cat 40i iar alegerea este evidenta. 30d cat si echivalentele de la concurenta sunt cele mai amuzante si overrated motoare. Later edit, imi place bravnel ca tu iei specificatia de 5.4 de la modelul facelift cu 286cp. Vezi ca e 5.7 pt varianta de 265cp de dinainte de lci. Astept deci sa se faca rost de un 30xd 265 cp pt o proba
    1 point
  5. Eu am incercat metoda asta si a iesit foarte bine (mat). Desigur trebuie repetata procedura periodic in functie de cat de mult folosesti masina.
    1 point
  6. Posibil de la toba sa se audă asa , sau de la buji
    1 point
  7. Si la mine la fel, l-am tratat Leatherique si a cam revenit luciul dupa cateva luni care ma enerveaza uneori cand tin mainile pe volan in zonele, ora 9 si ora 3. Atasez o poza, el arata bine in poze, dar in realitate se simte lipicioasa partea de sus a volanului mai ales cand virezi... are 20 de ani ce sa-i mai cer. Si inca una, ai zice ca e brand new... dar nu prea ii.
    1 point
  8. volanul devine lucios, in principiu, din cauza grasimii de pe palme, daca piele in sine nu e zgariata sau deteriorata fizic, poti incerca in prima faza un tratament de curatare si hidratare a pielii
    1 point
  9. Am dus-o cu platforma la bavaria. Diagnoza: 1199000 - inlocuire flansa racire 11127810707 - flansa sistem racire 11127810712 - garnitura piese 123, manopera 641
    1 point
  10. Ce sa ii faci, la datorie. Multumesc.
    1 point
  11. Sincer la asta ma gândeam și eu, la capetele de direcționare a aerului, dar am oprit mașina, am lăsat-o puțin timp pana s-au închis sistemele ( după ce o opresc dureaza puțin și se aude ceva in interiorul bordului cum se Închide ai cred ca sunt clapetele acelea de la climatizare) Ideea , și cel mai important lucru, este ca și-a revenit , acum sufla aerul pe unde vreau eu și îl temperatura la fel… Totusi multumesc mult pentru ajutor Bimmer , mereu răspunzi foarte rapid
    1 point
  12. Fara suparare hai sa nu ne imbatam cu apa chioara , 3000 diesel 530d este peste 2000 530i bezina la orice. Si 0-100 si 100-200 nu cu mult dar este, nu stiu unde zici tu ca recupereaza benzina la viteze mari, nu exista asa ceva, poate daca era 540i 3000 benzina da. 250 km/h au amandoua top speed , limitat electronic. La 3000 6 cilindrii in linie si subturata si oricum motorul nu vibreaza. In plus la 3000 pe confort nu prea ai nevoie sa o dai pe sport , trage oricum.
    1 point
  13. Deci sa inteleg ca vine doar aer fierbinte/cald indiferent de temperatura stabilita de tine in bord. Asta e o problema. Apoi faptul ca aerul nu poate fi directionat dupa dorinta/clapete.. butoane apasate pe consola AC.. nu directioneaza cum vrei. Este alta problema. Asta ca sa incepem cu inceputul. La prima problema trebuie verificat acel ceva care ar fi un robinet, valva, care trebuie sa inchida caldura cand tu o ceri, la dorinta. A doua, cred, mai mult ca sigur ca ISTA daca o pui, poti cauti erori mai intai.. (mie imi da ceva eroare de 1 flaps de directionare a aerului dupa 15 ani de folosinta.. dar nuno sa o fac pana nu gasesc timp..) si apoi poti tot cu ISTA sa preiei controlul directiei aerului si sa vezi pe unde o ia, si sa vezi daca problema nu e la consola AC. Vezi ca prima apasare de buton dezaburire geamuri dimineata face ca aerul sa iasa doar pe grila cea mai apropiata de parbriz, apoi directionarea aerului spre sus din sageti, se face pe alte grile de pe bord.
    1 point
  14. Desfa vasul si vezi ce gasesti. Trebuie sa fie gaura mare undeva daca e vorba de secunde
    1 point
  15. E improvizata doar insulatia. Exista 2 tipuri de furtune la CCV, varianta normala si cea de iarna, iar la cea de iarna are o insulatie pentru a fi protejata de frig. Asta e varianta de iarna, ti-as recomanda sa schimbi tot kitul CCV, e un bun preventive maintenance care pe forumuri straine cam toata lumea il face. http://cdn.shopify.com/s/files/1/0441/8748/4320/products/11617534237E46-2_2df1725f-d34f-446d-8b7c-c0c54751173d.jpg?v=1602870142
    1 point
  16. Te inteleg perfect. Eu, avand tot sedan si fara inchidere electrica portbagaj, aplic urmatoarea tehnic: prind de manerul din interiorul portbagajului, trag mai puteric si rapid in jos de el si scot rapid mana ) uneori se tranteste un pic portbagajul, dar nimic grav.
    1 point
  17. M-am despartit de ea , la 178000km. Cu strangere de inima, pentru ca am investit bani si suflet in masina asta, dar e timpul pentru una mai noua, pe benzina. Am dat-o sub pretul pietei, zic eu. 19.000Eur
    1 point
  18. Salutare, din ceva motiv nu merge sa downloadez zip fileul cu torrentul. Ma poti ajuta? La Mega am de asteptat vreo cateva zile
    0 points
  19. Da, tocmai ce am schimbat discurile și plăcuțele fata/spate și am verificat masina când a fost pe elevator, fără sa fie vreo problema
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.