Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/23/22 in all areas

  1. Pai si de ce nu mergi inapoi la ei?
    2 points
  2. Revenind la mica prezentare a masinii, dupa cum am spus, a avut/are istoric pana in prezent. Fostul proprietar i-a facut intreaga mentenanta la Proleasing. Imediat dupa achizitionarea masinii am decis sa ii fac distributia, nu dadea semne, insa am mers pe clasicul "o fac sa fiu sigur", s-a schimbat kitul de distributie complet, simeringul de la cutie (preventiv) si uleiul + filtrul de ulei (totul OEM, la 170k) (restul de filtre + "primul" ulei au fost schimbate cu 2 saptamani inainte de schimbarea distributiei, imediat dupa ce am ridicat masina (167k fara vreo 200km). In decembrie 2021, la 179k km i-am schimbat tot kitul de accesorii(intinzator, curea, suruburi fulie, suruburi intinzator si fulia, absolut totul OEM), fulia originala a masinii prezenta micro-fisuri si am preferat sa schimb totul preventiv. In perioada imediat urmatoare am schimbat si placutele de frana pe fata, am mers pe placute ATE simple si senzor nou, evident, tot ATE. In ianuarie 2022 a urmat a treia revizie facuta de mine, la 181k (toate filtrele Mahle (ulei, polen, combustibil si aer) + ulei BMW). In martie 2022 (184k) "indragitul" meu F10 a decis sa ma surprinda cu o scurgere de ulei datorata garniturilor de la carcasa filtrului de ulei, i-am schimbat tot kitul de garnituri si daca tot s-a umblat acolo i-am curatat si admisia (+ schimbat clapete/garnituri), la fel, si de data asta, doar repere OEM. Ultima "investitie" au fost jantele style 454 (de pe LCI), pe care le-am gasit pe olx intr-o stare impecabila, cu doua cauciucuri Continetal PremiumContact 6 ca noi (dot 3020) si doua opinci, acelasi model, pe care le-am inlocuit cu 2 x GoodYear Assymetric Eagle F1, noi. (am optat pentru GY datorita experientelor bune din trecut + rezultatele din teste, pretul dintre modele fiind foarte asemanator, nefiind unul din motivele care au influentat alegerea). Odata cu ultima "investitie" a venit si o bataie de cap, senzorii de pe jantele noi nu sunt compatibili cu modulul TPMS de pe masina, presiunile afisate fiind cu 0.8bari mai mici decat realitatea (in loc de 2.3 cu 2.5, arata 1.5 cu 1.7 si evident, mesajul de low pressure). Din ce am inteles, problema poate fi rezolvata doar cu schimbarea senzorilor de presiune. Dat fiind faptul ca pe realoem dupa VIN-ul meu sunt date vreo 4 serii pentru senzori si tot atatea pentru modulul TPMS, voi scoate anvelopa de pe una din rotile de iarna pentru a vedea exact cu ce senzori a venit din fabrica, urmand sa comand 4 senzori noi...iar montajul alta bataie de cap.. Stiu ca multe din cheltuieli nu erau neaparat necesare (acum) sau puteau fi micsorate dpdv al valorii prin optarea pentru repere aftermarket, insa acestia au fost/sunt piticii mei. Cam asta este povestea masinii mele pana in prezent, sper ca nu v-am plictisit (prea tare). Va urma... Paste fericit tuturor!
    1 point
  3. Eu cred ca ai uitat sa spui ce era mai important; span in instalatie. Sa intelegem ca instalatia de alimentare a fost curatata foarte bine dupa ce s-a gasit spanul? Daca ai schimbat injectoare, acestea au fost macar inregistrate in DDE? Eu sa fi fost in locul tau, probabil ca injectoarele erau infundate le dadea la curatat. Le curatam in baie cu ultrasunete si le puneam inapoi.. asa ai pus niste injectoare carora nu le stii valorile, durata de viata.. (ca's din'alea piezo). Inainte, cum facea motorul, pana sa gasesti span in instalatie; simptomul?
    1 point
  4. Foarte bune ĂŽntrebĂŁrile , o sa ĂŽți raspund la toate și o sa ĂŽți spun justificarea mea la tot , exact cum e .
    1 point
  5. Saptamana ce urmeazĂŁ le iau noi cu steluțĂŁ pe ele
    1 point
  6. Da ai dreptate . Saptamana asta pun cauciucurile de iarna . Asa ĂŽmi arata a mele .
    1 point
  7. Azi merg sa ma interesez de cauciucuri ca astea ce le am sunt varza si merg si la firma ce instaleaza boxe gladen . Nu am renuntat la upgrade-ul audio .
    1 point
  8. Asta e , nu are nimic . Adrian nu e pe Lessing , e pe credit cu 0,86 la suta dobânda . Eu sunt proprietar in acte . Nu cred ca o mai vand ca am trecut prin prea multe impreuna .
    1 point
  9. Am ieșit azi de la munca și am baut 2 pahare de vin cu un coleg și apoi spre casa pe un drum virajat tĂŁiam curbele și cu aceasi roata ca la celĂŁlalt incident am luat o bordura de pe mijlocul drumului cu 120 la ora ) , cred ca nu a pĂŁțit nimic masina ca e rezistenta )
    1 point
  10. Multumesc . Ăs curios la ce preț sunt si o sa le compar falken .
    1 point
  11. Referitor la cauciucurile de iarna , nu ma prea pricep și sa nu SĂŁriți pe mine dacĂŁ zic o prostie , ele vor fi runflat ? Sau nonrunflat ? Exista sau nu exista runflat de iarna ?
    1 point
  12. La 120 Si 160 la Ora orice mișcare in volan schimba direcția maini . La 160 cea mai mica mișcare schimba instant direcția .
    1 point
  13. Sincer masina e ca inainte , totul e la fel . Pacat ca nu am apucat sa fac poza la hârtia de la geometrie dar dacĂŁ ĂŽmi aduc aminte bine și sper sa nu greșesc , aveam eroare de 0,22 pe toate rotile și ei le-au scos la 0,11. Mâine o sa ĂŽncerc când merg la munca sa vad asta pe autostrada . Mie mi se pare masina ca e exact la de . O sa le caut online . Sper sa le pot gĂŁsi si o sa merg si la vulcanizare sa le cer prețurile .
    1 point
  14. Și ce cauciucuri de iarna recomandați ? Sa fie cu un preț mediu , nici prea ieftine , nici prea scumpe .
    1 point
  15. Vreau sa iau acum 4 cauciucuri de iarna și la anul in Martie 4 de vara noi . Mi-aș fi luat cu tot cu jante de iarna dar momentan nu imi permit . Sper ca 2 rânduri de cauciucuri sa ma tina minim 3 ani . Continental , Michelin , Pirelli , vredestein ma gândesc
    1 point
  16. Așa este , bine ca a trecut . Vreau sa imi cumpĂŁr 4 cauciucuri de iarna . Ce imi recomandați ? Eu o sa le cer o oferta sa vad ce marca si cât costa la bmw , o sa caut si la depozitele de anvelope din zona sa vad ce mĂŁrci si la ce preț . Ma gandeam la mĂŁrcile astea premium de anvelope .
    1 point
  17. Franciza e 250 . Geometria a fost dereglata putin. Nu m-au luat bani , au zis ca așteaptĂŁ de la asigurari și apoi revin cu masina . Au zis ca refac bara și farul ca nu e bine .
    1 point
  18. M-au sunat de la bmw ca pot merge dupĂŁ masina , au zis ca au verificat rotile ai geometria , mi-au reparat zgârieturĂŁ de bicicleta și au zis ca masina nu avea nimic . Au zis ca mi-au bĂŁgat tot pe Casco și ca trebuie sa plĂŁtesc 250 euro . Sunt curios devizul cum arata . Când ĂŽl am ĂŽl postez aici. Deci m-am ĂŽngrijorat deageaba .
    1 point
  19. Sambata când merg la Recepție vorbesc și le arat și sa vad ce ĂŽmi propun.
    1 point
  20. Eu am fost șocat pana ieri de ce a fost . Deci minim 120 viteza , derapaj 3-4 sute metri și am fost opriți in slide pe iarba minim 15 metri ĂŽntre stâlpi și camioane parcate fĂŁrĂŁ sa lovim nimic . Masina in caroseria nu are nici o lovitura . Tipul de la constatare era mega ocupat , cu telefonul la ureche , serviciul ce mi-l oferĂŁ bmw este foarte vag , am impresia ca sunt copleșiti de munca . Când mi-au schimbat farul drept au lĂŁsat un mic spațiu ĂŽntre bara și far . I-am aratat ca uite ce reparație au fĂŁcut si mi-a zis sa fac plângere si ei dau jos si realiniaza tot . Nu stiu dacĂŁ se merita sa imi dea iar bara jos . In romania mi-au cĂŁzut 2 șuruburi jos din bara , unul in curte si altul l-am desprins eu , deci calitatea lucrĂŁri e discutabila . Referitor la ultima pĂŁțanie sper ca pe elevator , geometrie roti si echilibrat si verificat roti sa sesizeze ceva si sa schimbe . Masina pare Ok , nu e nimic grav . Serviciile pe partea de service si tinichigerie sunt medii spre proaste , grija fata de client e pana pleci de la ei din curte , apoi uita ce le-ai cerut si factureazĂŁ mii de euro . Ma simt ca la loterie . Referitor la farul care are spațiul de un deget in dreapta oare merita sa reclam si sa refacĂŁ lucrarea ? Sunt curios pana sambata ce se intampla si câți bani ma costa toatĂŁ chesti asta . Conștientizez faptul ca era sa mor in dreapta sambata seara , e extrem de mare norocul ce l-am avut si faptul ca printre atâtea obstacole si stâlpi nu am lovit nimic , sunt sigur ca dacĂŁ luam stâlpul cu partea laterala masina la viteza aia se rupea in doua . Vina e exclusiv a mea .
    1 point
  21. Mai am ceva de retușat zgârieturi , a zis ca o verifica tot și le-am lĂŁsat-o pana sambata
    1 point
  22. Am spalat masina de pamantul de la roti și parca nu are nimic . Am adus-o la service și le-o las pana sambata . Astia de la caroserie au verificat-o și nu se vede nimic lovit .
    1 point
  23. O repar și asta e , nu e chiar așa de grav . Nu pot pierde așa de mult in mașini . Chestia e ca și cauciucurile mele erau cam uzate . DacĂŁ trebuie schimbat cel de pe stanga le schimb pe toate . Se putea mai rau , asta e o lecție .
    1 point
  24. Ploua f tare și erau bĂŁlți pe jos .
    1 point
  25. Ăs ĂŽncĂŁ pline de pamant . Nu apare lovit nimic. DEX imi oferĂŁ 24700 euro pe masina și mi se Ănchide creditul și primesc 700 euro inapoi . Apoi iau Mercedesul pe credit nou . Suna tentant . Le-am zis toate ĂŽntâmplĂŁrile și au zis ca dacĂŁ am facturi pe ce sa intamplat atunci e Ok tot . Cam așa aproximez , ne am ĂŽnvârtit de multe ori pana am lovit bordura cu roata stanga fata și am sarit in spațiul verde unde 15-20 m masina a mers in slide cu partea dreapta .
    1 point
  26. Bine spus și punctat . Am reusit sa vorbesc la telefon cu asiguratorul și mi-a deschis dosar de dauna și in 4-5 ore duc masina la bmw și o las acolo. Azi dimineata am mers la servici cu ea și bĂŁtea ceva in volan. Totusi masina nu trĂŁgea in nici o parte . Probabil se repara usor . Aseara 2 ore am putut dormi . Ieri am fost unde sa intamplat și masina a derapat cam 3-4 sute metri Dupa care am sarit pe spațiul verde si a mers 20 m in lateral . Erau stâlpi de iluminat , camioane pe dreapta , putea ieși mega urat . DacĂŁ lovea masina și venea politia , Casco ul meu nu mai era valabil pt ca doar eu sunt asigurat . Marți seara am ajuns inapoi in Belgia DupĂŁ un concediu de 5 saptamani in ro . Uite cum poate veni necazul , când nici nu te aștepți și cand tie bine . Ma bucur ca a ieșit așa și nu mai rau .
    1 point
  27. DupĂŁ ce o repar o dau inapoi la dealer și iau alta masina care sa fie mai norocoasa. https://www.dex.be/nl/onze-wagens/mercedes/e-klasse/126513 Ma gandeam la asta .
    1 point
  28. DupĂŁ reparație o pun in vânzare .oare primesc 24 mii ? As fi dispus sa o vând cu atâta
    1 point
  29. A fost asistenta și mi-a zis ca nu e grav și pot duce masina pe roti la service . A zis ca o pot spala și ca nu e grav ce sa ĂŽntâmplat . A zis omul ca ori eram prea beat , ori aveam viteza prea mare . Am tĂŁcut din gura pt ca faza ce sa ĂŽntâmplat e mega stupida. Ăs curios ce o sa schimbe in service la ea și sper sa o facĂŁ ca și inainte . Deja e al treilea incident intr un an și ceva cu ea .
    1 point
  30. Nu m-am putut trezi la 9 , m-am trezit la 11 , asistenta a fost și trebuie sa plĂŁtesc eu 150 euro pt ca nu am putut fi gĂŁsit . Ii astept iar ĂŽntre 12 și 14 .
    1 point
  31. Sa vedem cum evolueazĂŁ situatia și care e deznodĂŁmântul . Oricum felul im care mi-au vorbit la asigurari și bmw m-au linistit total . Și eu sunt curios ce experiența urmeazĂŁ din așa stupiditate maxima . DacĂŁ acum voi fi multumit , eu categoric iau masina noua de la ei peste 3 ani jumate când trebuie sa o schimb pe asta .
    1 point
  32. Asta e mesajul primit Oricum e maxim de ajutor in momentul Asta mai ales ca e duminica și s-au purtat așa cu mine
    1 point
  33. DacĂŁ dupĂŁ experiența asta cu ei este pozitiva atunci nu imi pare rau ca am dat 31000 euro pe un f30 in 2020 .
    1 point
  34. Diagnosticarea la fata locului și eventual platforma . Am sunat din aplicatie la bmw benelux . Mi-a zis clar la telefon ca intervenția la fata locului e gratuitĂŁ și ca platforma și reparațiile pe Casco se inteleg ei cu asigurĂŁrile . Eu am 3 asigurĂŁri la masina , obligatorie , judiciara și Casco . Felul prompt și liniștitor cum au vorbit cu mine a fost wow. A zis ca din cauza ca sunt client bmw și ca am cumpĂŁrat masina și o servisez la ei ĂŽmi da dreptul gratuit la bmw 24/7 .
    1 point
  35. Am sunat la bmw 24 și mi-au zis ca trimit mâine la ora 9 asistenta acasa la mine și ridica masina pe platforma și din cauza ca sunt client bmw intervenția e gratis la fel și platforma . Mi-au zis la telefon ca am ales o masina premium și ca la fel serviciile oferite sunt premium . M-au linistit . Nu ma așteptĂŁm la așa ceva .
    1 point
  36. Am lĂŁsat pe cineva sa imi conducĂŁ masina și la 120 la ora a derapat și am sarit bordura pe spațiul verde și ne am ĂŽnvârtit . Acum am o bĂŁtaie in directie și volan. Masina nu a fost lovitĂŁ la carasorie . Luni o bag la service . O fac pe Casco .
    1 point
  37. Neo_andersson mi-a recomandat sa vorbesc cu Cornel de pe forum ce are un f31 pentru ca lui i-a instalat un sistem Alpine si mi-ar putea spune cum se aude , totodata mi-a zis ca imi recomanda mai mult un retrofit la hifi si ca as putea sa imi gasesc unul pe eBay , a zis ca Alpine vine doar cu boxele si tweeterele din uși si un amplificator , 2500 RON costa plus 370 diferite plastice plus 1000 montajul , deci 4870 ron aproximativ . Sistemul gladen costa montat 1850 euro si cu ĂŁla sigur nu se da greș . Am timp pana in August sa ma uit pe eBay si sa vad dacĂŁ gasesc unul hifi mai ales ca toți cauta harman kardon . M-am uitat și pe olx-ul Belgiei și am gĂŁsit Harman Kardon in Belgia la 950 euro si merg sa ĂŽl vad și sa ii fac poze dar am rețineri mari ca as putea eu sa rezolv un așa puzzle mare si m-as mulțumi cu hifi . Neo_andersson a zis ca sistemul hifi are toate boxele schimbate fata de cel standard. ĂncĂŁ mai cercetez .
    1 point
  38. 1 point
  39. Acum ma uit pe site . Elementele astea trebuiau și la sistemul gladen .
    1 point
  40. Sistemul asta audio Alpine mi se pare accesibil și nici eu nu cred ca mi-as dori ceva mai bun. Ce am acum nu imi place , mi-am luat o boxa jbl boom box 2 și merge extrem de mult mai bine decât sistemul audio din masina . Toffefe o sa încerc sa iau legatura cu Neo_andersson mai ales ca o sa vin o luna in tara și un drum de București chiar nu e problema . Cei care mi-au vândut masina au 4 feluri de ulei , 2 pe motorina și 2 pe benzina . Suspectez ca cu acest tip de ulei am mers 20000 km. Masina parca mergea putin chinuit in ultimele luni. După schimburile făcute sambata masina merge mult mai fluid , schimba mai bine și Răspunde mai bine fata de cum era când am cumparat-o . Într-un fel imi pare rau ca nu i-am făcut eu service ul când am luat-o . O sa spun într-un post părerea mea și mai ales minusurile achiziție mașinii . Pana acum am băgat in ea 2300 euro din bani mei și in timp o sa mai bag .
    1 point
  41. 2500 RON e chiar acceptabil . Știi unde se poate monta corect ?
    1 point
  42. Ieri am scos masina din service . Masina a ajuns la 48 mii km . Service complet , schimbat toate filtrele și fluidele și verificat masina a costat 556 euro . Mai am la ea de retușat 3 zgârieturi dar o sa le fac la SATU MARE la baieti ce repara daunele totale de SUA. Sistemul audio ĂŽl las așa anul asta . 1850 euro e prea scump și as cauta mai intai hi fi ul original de bmw dacĂŁ as putea gasi la preț bun .
    1 point
  43. Nu suna prea bine cel standard. La volum mare distorsioneazĂŁ . Și mie mi se pare mult prea mult 1826 . Sambata merg la ei sa imi arate cum merg . Și ĂŁla de 1500 ma pune pe gânduri . DacĂŁ era 1000 luam direct .
    1 point
  44. Acumulatorul pentru modulul Telematics este in 2 variante, pentru TCB sau pentru ATM. Verifica ce modul ai in baza seriei de sasiu sa nu cumperi acumulatorul aiurea, nu se potrivesc de la TCB la ATM. Daca ai TCB se inlocuieste extrem de usor, modulul este in portbagaj sub podea langa panoul de sigurante, are un capac deasupra care se deschide super usor si se schimba acel acumulator. Daca ai ATM, este montat pe plafon sub "coada de rechin" si inlocuirea acumulatorului necesita desfacerea tapiteriei de pe tavan. Nu necesita nici un fel de codare, doar stergerea erorii. Acest acumulator nu este bateria masinii, este o baterie de back-up pentru modulul Telematics, in cazul unui accident cand se deschid airbagurile se declanseaza si capsa de la baterie si masina ramane fara curent, modulul telematics foloseste in acel moment acumulatorul de backup pentru apelul automat la 112. Eroarea de SOS in bord nu este neaparat cauzata de acumulatorul din modulul telematics, pot fi nenumarate alte cauze, iti recomand o diagnoza inainte sa il cumperi deoarece costa in jur de 400 ron si ar fi pacat sa dai banii degeaba pe el. Totodata, procedurile BMW spun ca nu e OK sa montezi un acumulator care e mai vechi de 3 luni (are data de fabricatie pe eticheta) deci nu iti recomand sa il iei SH, cand il comanzi la BMW vine in 5-7 zile si de obicei nu e mai vechi de o luna. Acumulatorul asta nu se tine pe stoc, deci in reprezentante nu o sa gasesti acumulatori vechi. Fiind un sistem de siguranta, care e bine sa fie functional 100% in cazul unui accident, nu e indicat sa faci improvizatii.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.