Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/16/22 in all areas

  1. Ai nevoie sa schimbi ceva garnituri la motor: gen garnitura chiulasa, garniuta capac culbutori, etc
    1 point
  2. ...Pentru inceput fa o poza/poze a cat mai multe elemente, zone umezite de ulei apoi spala motorul la un atelier specializat care stie ce face. Si dupa un timp de mers cu masina verifica pe unde vezi ulei din nou. Si pe acolo cutare garnitura e crapata. Si nu mai numi protectie motor caci acela este de fapt capacul motor.
    1 point
  3. Stai un pic, ca G05 inca nu a ajuns la baieti ca sa fie nevoie de tine sa vinzi asa ceva, ca deocamdata e prea scump, fie el si sh. Acum g05, cumparat nou sau sh se vinde cu casco si de toate, nu e nevoie de o plansa de bord, ca plateste Allianz pt una noua. Peste 3 ani, o sa o poti vinde si cu 3500 lei ca pe vremea aia barosanii or sa necesite de toate sa carpeasca. Nu iti mai pierde vremea pe topicul asta sperand.
    1 point
  4. Salut, pentru cei care au ‘’probleme’’ cu pompa de motorina din rezervor: am un E46 320 d 2002 , de ceva vreme la temperaturi sub 5-6 grade celsius , nu mai pornea pompa de motorina ,nu se mai auzea zumzetul specific in timp ce se incalzesc bujiile. Bateria noua 100 Amp, totul merge ceas, in afara de pompa, care pornea cand avea ea chef. Mecanicii de la 3 serviceuri mi-au recomandat sa schimb imediat pompa, dar am zis totusi sa verific mai intai releul ce comanda si pompa de motorina din rezervor. Mi-au ras in nas , dom’le ,noi avem experienta de 20 de ani , niciodata nu am intalnit problema la releu, ci la pompa. Totusi, nu m-am grabit sa arunc 6-7 milioane pe pompa inainte sa verific releul(apropo, nu a dorit nici unul sa demonteze torpedoul complet ca sa ajunga la releele din spatele sigurantelor, doar pentru verificare…iar la tester problema releului nu aparea, cel putin asa ziceau ei. Am scos bancheta din spate, am desfacut capacul metalic (4 suruburi) de deasupra pompei de motorina, am scos mufa si cu un simplu voltmetru am verificat daca am tensiune (pe cele 2 fire groase)cand pun contactul. Zero volti. Am desfacut torpedoul complet(altfel nu se poate ajunge la relee) si in sfarsit le-am vazut aliniate, 3 relee verzui deschis, 2 in stanga si unul in extrema dreapta. Releele sunt marca TYCO V23134-K59-X312 6136-8373700 Dupa ce am schimbat intre ele cele 2 relee(sunt identice)din stanga, tensiunea la mufa de intrare in pompa arata 12v, si bineinteles ca a pornit la sfert motorul, si de atunci nu mai sunt probleme. Deci un nenorocit de releu te poate face sa scoti din buzunar 7-8 milioane(inclusiv manopera) aruncand banii inutil pe pompa de motorina. De curiozitate, am desfacut releul’’defect’’ sa vad ce tuse convulsiva are: contactul mobil era negru ,depuneri pe cele 2 capete care inchid circuitul(dupa 8 ani de clickuri…) le-am demontat cu atentie, le-am curatat cu smirghel fin, si releul functioneaza foarte bine acum. Totusi,nu se merita ‘’resapat’’avand in vedere ca un releu este 4-5 euro daca il comanzi de afara(+transport) ,dar la magazin in ro sare de 100-120 lei bucata. Oricum e mai ieftin decit ce vroiau cei de la service sa schimbe…pompa de motorina nu se strica chiar asa usor. Verificati acest releu si tensiunea de la pompa de motorina intotdeauna inainte de a schimba pompa, ca sa stiti pe ce aruncati banii. Imagine releu: http://www.tpetrov.com/ImagesTE/JPG/RELSCB1.jpg Releu de vanzare pe net !
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.