Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/09/22 in all areas

  1. Buna dimineata Dle. @Kosmog ! Contul este relativ nou, 2 luni de cand sunt inscris, deoarece tot atunci am devenit proprietarul acestei masini. Legat de “aspectul” topicului, este o masina la vanzare cu toate specificatiile ei (“sila” presupun ca se refera la impresia de “copy” - “paste”; totusi vand o masina, mi s-a parut mai folositor sa afisez specificatii, decat orice altceva, in primul rand la o masina); nu cred ca am incalcat vreun regulament, iar mai multe detalii pentru cei interesati, imi pot da mesaj in privat (lucru nementionat deoarece este de la sine inteles); Legat de impresia dvs., despre cum am tratat eu masina, este deplasata (ma intrebam, cand v-am citit postarea, daca stiti ceva ce nu stiu eu). Multumesc pentru urari! Si desigur, cum a mentionat si Dl. @Romulus (care deja m-a atentionat precedent dvs., legat de continut, ca este superficial nu facut in “sila”, si am luat masuri), anuntul il poate da jos, daca am incalcat vreo regula. Dle. @Romulus, am incalcat vreo regula a acestui forum legat de anuntul postat in acest subtopic? Cu stima!
    2 points
  2. @RaYn3eu cand franez puternic imi "flash-uiesc" stopurile de frana si apoi mi se aprind avariile cand ma opresc complet fara sa fac vreo codare, asa a venit masina din fabrica. Avariile se aprind doar daca franezi puternic de la o anumita viteza, in rest doar clipocesc stopurile de cateva ori inclusiv daca franezi de la 30km/h, am si video cu asta, REPET fara nicio codare.
    1 point
  3. Salut, Pe cele 2 fante din spate baga cald doar daca temperatura la Clima este peset 26°C. Drumuri bune.
    1 point
  4. Salut, De "obicei", dupa schimbul distributiei, daca nu se foloseste mastic corespunzator la capacul distributiei sunt sanse mari sa piarda ulei pe acolo. Cum motorul este putin inclinat spre dreapta, uleiul ajunge pe filtrul de particule. Nu este nevoie sa piarda mult, caci se simte mirousl imediat in masina. Tot in drapta este si priza de admisie aer habitaclu. Daca ar pierde prin turbina sau pe oriunde intern in motor, uleiul ar fii scos/ars si evacuat pe esapament, fara sa simti miros in habitaclu. Bafta in cautare.
    1 point
  5. Webasto e piesa de pe e39 care se strica mai des decat ar trebui. Deci in primul rand sigur ai nevoie de o reconditionare completa. Modul de functionare default, e ca atunci cand temperatura exterioara e sub 5gr, porneste o data cu motorul. Pentru modul de functionare independent trebuie codate ceasurile si modulul climatronic (nu sunt sigur daca si webasto in sine, dar cred ca si el). Iar apoi apare optiunea in navi. Iar pentru pornire de la distanta, exista module aftermarket cum ar fi modlight2. Cauta pe google ca gasesti toate informatiile pornind de la ce ti-am zis.
    1 point
  6. Mi-a fost suficient sa dau o tura cu ea si am remarcat rapid schimbarile, iar acestea sunt: - motorul are pornirea si oprirea mult mai line, iar mersul lui pare a fi mult mai rafinat. - cutia de viteze schimba diferit (mult mai rafinat) si mi se pare ca raspunde mai rapid (in special in modul comfort cand apas acceleratia si cutia retrogradeaza). - suspensia, cand sunt pe Sport+ este considerabil mai tare decat era inainte. - HuD-ul acum are un chenar atunci cand umblu la setarile de ajustare pentru inaltime/rotatie. - Farurile (masina e echipata cu adaptive led) par sa se miste mai rapid in viraje. Mi s-a parut ca si faza lunga auto are o reactie mai buna la decupaje. Per total, se pare ca aceste update-uri chiar sunt ce trebuie :). Saptamana viitoare o sa-mi fac flash upgrade de la id4 la id6 pentru Carplay.
    1 point
  7. Gimmick-urile astea tin mai mult de omologarea vehiculului in sine ca si sistem, daca X sau Y decide sa le lase active sau nu mai departe, iar aici ma refer la producatorii de vehicule, cei care le asambleaza. Strict legat de lampa in sine, n-am auzit sa se solicite/obtine omologare pt un astfel de "feature". Lampile la o adica pot face multe chestii. Acum tu ca si supplier a unor componente de siguranta ai un standard(e) pe care trebuie sa-l respecti, iar pe locul doi vin si cerintele clientului, ulterior acestia din urma trebuind sa se raporteze si la alte standarde aditionale care tin de sistem, de tot ansamblul care se numeste vehicul.
    1 point
  8. Bfd stage 2. Cred ca este legal, îl am de activat de vreo 4-5 ani. https://youtube.com/shorts/QQ0Zsj723NA?feature=share
    1 point
  9. problema la mine este ca vin de pe un mercedes e class (w212), in care la 150 kmh e liniste totala (si nu are sticla dubla sau ceva) iar la bmw se aude vantul si traficul destul de pronuntat la viteza asta- mai ales daca bate vantul transversal- asa cu nu stiu daca "asa fac toate" sau tre reglat ceva Am "tras cu urechea" si la baza geamului si la sus la geam - si imi pare ca vine sus de la geam - dar nu e ca si cum ar fi deschis sau ceva - ci doar cumva nu izoleaza bine ceva
    1 point
  10. piesa cu tepi, problema clasica. chiar aici pe forum s-a mai discutat:
    1 point
  11. Off topic, daca am faza lunga automata, pot coda sa imi apara limitele de viteza in bord? Sau are nevoie de alta camera pe care masina nu o are? Nu am lane departure warning sau alte sisteme de siguranta. Si exista cumva o codare sau pot regla sensibilitatea senzorului din oglinda care innegreste oglinzile laterale atunci cand am pe cineva cu farurile pornite in spate? Nu mi se mai innegresc oglinzile de cand am pus folii pe luneta
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.