Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/23/23 in all areas
-
5 points
-
Ai luat in considerare ca trebuie sa ridici masina pe o rampa iar tu sa te bagi sub masina pana sub cutie? Masina trebuie ridicata in siguranta, adica sa nu cada pe tine! Asta e treaba de luat in serios. In general iti trebuie un set de chei imbus. Mi se pare, din amintire, pentru cutie sa dai jos ambele suruburi iti trebuie o cheie de 7 sau 8 mm. Un furtun lung cat sa ajunga pana la gaura din lateral a cutiei. Surubul din lateral e pe partea dreapta cum intri sub masina pe la motor spre spate. Furtunului trebuie sa ii cauti o ruta cat mai dreapta din dreptul capotei ridicate pe langa motor si cutie coborat.. , evident pe stanga cum ridici capota. Furtunului ii atasezi o palnie fortat.. iar furtunul te asiguri ca este bagat si sta un gaura aceea din lateral. Nu trebuie sa o acopere complet pentru ca aerul trebuie sa iasa din cutie cand torni uleiul. Palniei furtunului ii gasesti un loc de unde sa o agati de ceva de sub capota ridicata.. si incepi sa torni ulei cu grija. (Nu trebuie sa fie constant, sa te gandesti ca prinde aer vreun circuit. Uleiul sta in cutie pe fundul cutiei si este antrenat de mecanismul din cutie...) Se toarna pana la nivelul gaurii cu masina orizontala. Eu am lua ulei de la dealer. E aproape la fel de scump ca acela de pe raft.. pe net.. sau poate o idee mai scump. Intra parca 1.25 litri.. 2 litri sunt suficienti sa ai. Succes. Sa ne scrii cum te-ai descurcat.4 points
-
https://www.google.com/search?q=bmw+e60+520d+manual+gearbox+oil+change&source=hp&ei=YAL3Y67mMovjxc8Pmb-mmAM&iflsig=AK50M_UAAAAAY_cQcI6q4eyxKeQWNZWSQjBqmn66OB5m&oq=BMW+E60+520d+change+gear&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMYATIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBQgAEIYDMgUIABCGAzIFCAAQhgMyBQgAEIYDMgUIABCGAzoFCAAQgAQ6CQgAEBYQHhDxBFC-BVjMLmD3S2gBcAB4AIABYYgBxwiSAQIxM5gBAKABAqABAbABAA&sclient=gws-wiz https://www.pelicanparts.com/techarticles/BMW-E60/40-TRANS-Manual_Trans_Fluid_Replacing/40-TRANS-Manual_Trans_Fluid_Replacing.htm George Austers are cateva tutoriale pe youtube destul de ok, sa vezi si intelegi cum se face. urmareste cateva clipuri si vezi daca...te descurci.3 points
-
Ca informatie: BMW X1 F48(11.2015) motor B47-334.000km intervale schimb ulei 25-27.000km, distributia neschimbata.2 points
-
Nu este obligatoriu. O sa vezi ca sunt din aluminiu si chiar langa filet in flansa surubului e bagata o garnitura care e un pic ridicata.. sa nu zgarai/indoi/deformezi din greseala nici flansa surbului nici "scaunul" de pe cutie Trebuie doar sa ai grija sa tragi spre stanga pentru a desface surubul, cheia sa intre FIX pe surub pentru ca daca folosesti marime mai mica o sa strici acea gaura de inbus.. Apoi sa ai grija sa strangi REZONABIL surubul la fund ca si pe cel din lateral. Nu se strage tare! El trebuie doar sa tina uleiul sa nu curga..2 points
-
Pai iti spun sigur ca nu se da,lucrez in service si vad ce si cum se face.De vina e sistemul implementat de asigurari,nu service-ul in sine.1 point
-
Ce te asteptai sa zica? "Da, e vina noastra; hai sa vedem despre ce e vorba. Sa ne uitam.." Paterea mea este sa le calci pragul DOAR ACELORA care ISI ASUMA CE FAC si sa nu vina cu "scuze" (prostie de fapt si lipsa de ambitie in a stapani o scula performata!) din start ca ei nu sunt responsabili pentru ...cum clientii lor trateaza masina dupa ce e reglata de ei! De parca eu sau tu dupa reglaj am fi cautat orice groapa sa dau/dam in ea sa vad daca tine.. (..noaptea mintii!). (Macar daca ar tine atat de mult de gropi.. dar nu tine pentru ca atunci toate masinile ar fi rupte in anvelope deformate, adica si alea noi de fabrica, ori nu-i CHIAR ASA..) Am deschis si eu usa la unii de aveau Hunter in garaj (oras mare in Romania) sa ii intreb (de inceput..) daca dau vreo garantie asa, 2-3 luni, poate jumatate de an sau poate un an... si mi-au spus de sus ce am relatat deasupra. Pai tu crezi ca las pe cineva sa se atinga de masina sa ii regleze brate si roti cu ASA halal de ATITUDINE!? Nu mersi, nu sunt atat de prost si pe banii mei. Mai bine o fac la mine in curte.. si schimb cauciuce ..galagie decat sa ii alimentez pe altii si cu bani.1 point
-
Rezolvat, tot nu am timp sa ma duc s-o iau dar au depistat problema, este cum au zis colegii mai sus. Bariera de vapori era dezlipita. Well...service BMW1 point
-
noi putem sa te ajutam, normal,...suntem bmwclub romania. da...mai exact la ce sa te ajutam ? suntem pasionati de BMW , nu de ”calarit maturi ca vrajitorii”....si nici nu putem citi ganduri. deci..., cu ce putem sa te ajutam, legat de BMW , evident !1 point
-
1 point
-
Am găsit un mecanic bun și am rezolvat pana la urma. Problema era senzorul NOX. L-am schimbat și totul merge impecabil.1 point
-
1 point
-
Eu zic asa, cand iti permiti un M5 intrebarea "Salut cât costa întreținerea unui BMW M5?" nu se mai pune. Ti-o permiti? O cumperi, pentru ca banii pe intretinere nu conteaza, iar benzina e ca apa pe care o bei - nu simti ca o platesti..1 point
-
:offtopic: @Laxy83, mai uita-te si tu la ce postari fac anumiti membri aici INAINTE de a-ti irosi nervii INTELEGAND ce e de inteles.. Nu codurile se fabrica ci, componentele sunt imbunatatite in fabrica si le se dau noi coduri si multe din cele noi trebuie sa fie compatibile pe modelele mai vechi de masini (cum incerci TU sa intelegi). Iar lucrurile se pot complica pana acolo incat anumite componente devin SPECIFICE anumitor CONFIGURATII adica echipari. Un multumesc iti sta mai mai bine decat o contrazicere fara argumente.1 point
-
https://bmwteka.com/wds/ru/e60 Intra in linkul dat si sub "car as whole/body/Heating and air conditioning function" o sa gasesti si rear mirror heating. Cauta acolo ce iti trebuie.. Bafta si sa ne tii la curent cu reparatia.1 point
-
Eu cand am verificat acelasi motor citat care din fabrica a iesit 1.8 pe hartie, ulterior am aflat ca de fapt capacitatea cilindrica e de 2 litri, rata compresiei.. ceea ce inseamna ca si pistoanele biele arbore foarte probabil aceleasi.. in schimb probabil injectoare, turbine.. pentru a fi mai eco-prietenoase.. https://mymotorlist.com/engines/mini/b47c20a/ Comparati cu un M47 320d si o sa vedeti aceleasi dimensiuni la cilindri.. distanta strabatuta de piston.. doar compresia difera, e firesc..1 point
-
Stratul ala de vopsea ar trebui curatat cu un smirghel fin sau cu o perie de sarma pe ambele parti ale discului si apoi montate pe masina. Asa nu se mai depune vopseaua de pe discuri pe placute! 10-20 minute in plus petrecute curantand vopsea nu mai esti pericol public!1 point
-
Cauta un WDS/ETK pe CD/DVD si acolo ar trebui sa ai destule informatii pentru un e46 din 2001. Problema mica o sa fie rularea pe un windows mai nou, dar nu imposibil. Sau incearca linkul asta: https://bmwteka.com/ Intra la e46, alege "car as a whole" si apoi la Anti-Theft verifica tot ce se poate ca daca la antifurr nu merg unele lucruri motorul poate sa nu porneasca.1 point
-
1 point
-
mgi, nu esti la curent cu "emigrantii" din partea Californiei din cauza de "power outage", power cuts mai pe englezeste.. pe romaneste, a cazut curentu' bre.? Bine nu este asta si gura cauza.. ci faptul ca oamenii (..de rand s-au cam saturat de li se intampla in viata din partea AIA (stiut fiind) ULTRA-INSTARITA.. A AMERICII! Bine, emigreaza si ei in alte parti ale americii unde ghici ce, trebuie sa vorbeasca cu vecinii, lucru care pentru "californicati" e ceva cam ciudat, ca ei erau ocupati cu stransul banilor si instrainarea de vecin..i Asta e chiar amuzant.. Scuze pentru :offtopic: dar cred ca ai inteles ideea, daca nu esti la curent cu tendintele nescrise pe internet.. Se rezolva cu exodul oare?0 points
-
Nu îmi merge navigatia la masina se aprinde și nu îmi merg butoanele am loat alta și la fel , am cumpărat una android și la fel nu merge tacscremul..ma puteți ajuta cu un sfat?0 points
-
@Ciprian01 si @bau33 Fara indoiala sunt prevazute niste limite mari de toleranta iar lumea gaseste explicatii pt cedari tehnice la masini care se apropie de un sfert de mil km, cedarile avand cu siguranta legatura cu uzura si cu nu acest semi mit. Eu am avut g30, masina a mers 55.000 cu roti de 19, iar in rest cu 245/45r18 pe toate colturile, acum se apropie de 130.000km fiind la fratele meu si fara probleme la cutia de transfer. Mai mult de atata, la seria 5, seria 8, pe 20 de inch difererenta de diametru este si mai mare, 6.5mm fata de 3.5mm cat e la 19 inch. Sapt asta voi da avansul pt o masina care are rotile pe fara mai mici tot cu 6.5mm Cum scriam anterior, Cayenne pe 21 inch are rotile fata mai mari in diametru cu 7.5mm Iar cea mai amuzanta diferenta pe care am identificat-o este la Audi RS3. 245/35 fata cu 265/30 spate, iesind astfel 12.5mm dif de diametru, rotile fata fiind mai mari. Sunt modele de porsche 911 si de bmw M3/4care au rotile spate mai mari in diametru cu aproape 30mm si masinile sunt AWD Deci relax!0 points
-
Eu nu stiu cum este la F10 dar, poate/daca butonul se desface din interiorul a ce deschide, SAU poate butonul iese cu tot ansamblu unde e prins si apoi prin spate avand clipsuri ce il inzavorasc doar o data prin apasare (adica adica de genul - pus conector in buton si apii apasat buton in suportul lui.. sa il dai jos tre sa desfaci toata bucata in cate e bagat!) si apoi e de dat butonul jos.0 points
-
Masina ta, gratie interventiei consilierului, a avut parte de RECALL-ul clasic de inlocuire racitor de gaze (gratuit normal..) ... probabil cu rescriere de ECU pentru a avertiza in bord in caz de (re)blocare/spargere a racitorului! (..sau naiba stie ce galerie de ADMISIE din hartie mai pune bmw pe modele ma noi.. (macar sa stim o treaba ca ia foc, sa ia foc din prima ) Ai inteles de ce a fost gratis? Mutumim de revenire cu amanunte.0 points
-
1. Deciziile astea sunt proaste desigur pentru ca infratructura pentru incarcarea cat mai rapida a bateriilor nu exista, dupa cum instalarea punctelor de incarcare trebuie sa fie ca si numar, cat mai mare, ..nu vor fi aproape niciodata suficiente in centrele urbane, ultra-aglomerate (ca asa sunt toate), pe cap de locuitor.. (ultima varianta nu poate fi satisfacuta decat prin limitarea accesului la numar de vehicole pe famile! Unul probabil maxim.) 2. In tarile din Vest ...manifestantii verzi gen greta thunberg, de astia nu scapi usor cand le-a intrat ceva in capul ala de artist visator.. EI UN INTELEG ca nu se poate implementa incarcarea masinilor pur electrice! Ei nu inteleg ca mutand sursa poluarii in productia bateriilor NU INSEAMNA CA NU ESTI POLUANT. Sunt muuulte ALTE lucruri asemanatoare pentru care astia "verzii' ar putea milita cu succes... (am eu cateva sugestii). Viitorul poate fi cel mult pseudo-electric in viitorii 20-30 ani, adica hibrid.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00