Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/25/23 in all areas

  1. Deci cu siguranța din tot ce ai scris acolo, nu te ai fi dus niciodată pe amortizor la niciun alt service :))
    2 points
  2. :)))))))))) omul a încercat dar asta a fost “;)” cea mai tare, un fel de “săracilor v am gasit soluția căutată de 15 ani :))))))
    2 points
  3. Vă mulțumesc frumos, apreciez!
    1 point
  4. Frumoasa bestia! Intr-adevar, nici pe mine nu prea ma "gadila" volanul, dar important e sa-ti placa tie felul in care se simte, ca doar tu o conduci :). Legat de optiuni, masina este dotata foarte bine.
    1 point
  5. Sa te folosesti cu placere de ea. Volanul ala ce-a patit de-i asa gros? Mi se pare dus la extrem. Nu-mi place de nici o culoare. Ca si recomandare, incearca s-o tii cat mai mult stock, de fabrica, altfel o dai in cocalareala mult mai tare decat cu o alta masina mai comuna. Pe de alta parte avand motorul de 3litri cu doua turbine, schimba-i pompa de ulei a.i. sa nu fi nevoit mai tarziu sa-ti cauti alt motor. De asemenea, verifica si distributia, aceasta fiind o alta buba a acestui motor. Problema cu distributia nu-i atat de des intalnita ca si la fratii lui de 2litri, dar mai apare si aici in cazul in care n-a fost inlocuita pana acum. Prima pe lista ta ar trebui sa fie pompa aia de ulei, neaparat OE. Bafta. LE. Ulterior am vzt ca-i 2017, probabil sa ai motorul B57 si nu N57 cum credeam. Nu stiu daca si acesta mai are problema cu cuzinetii si prin urmare sa fi nevoit sa schimbi preventiv pompa de ulei.
    1 point
  6. Mihaita, ce-ai patit? Ti-ai facut cont si te-ai gandit sa rascolesti mortii? Uita-te si tu la detalii cand vrei sa scrii ceva, thread ul asta e mort de 15 ani...
    1 point
  7. Nu știu cum e la BMW, dar la pejoul 508 al nevestei am anulat sistemul adblue din soft, după n probleme cu pompa schimbată in garanție, apoi detectata iar post garanție, plus alte probleme. Acum masina merge perfect fără erori, noxele sunt la nivel normal, ITP fără probleme sau bani in talon.
    1 point
  8. Au fost cazuri cand softuri facute de diversi "tuneri" au sters de tot codurile de eroare din memoria calculatorului si din cauza asta este posibil sa nu afiseze nimic. Ar trebui pus un soft original pentru a depista problema opririi , si abia dupa refacut softul cu dpf si egr anulate , dar in mod corect.
    1 point
  9. Ce ai urmarit sa vezi cu testul de mai sus scotand si siguranta? Sau mai direct, daca ai pus prietenul sa tina tija ce trebuia sa se intample si nu s-a intamplat? Eu cred ca e de la actuator daca a fost fie separat din lipsa de spatiiu la demotare, remontare turbina. Fie e altceva. Senzurul MAP are mufa bagata? a fost si el curatat... (eventaul)?
    0 points
  10. @VladE46, da, am avut un G30 si apoi A6 care face 2 ani peste 2 sapt. Stelvio si Jaguar nu, unul din rationamentele de baza in alegerea masinii fiind ca modelul sa fie cat mai nou. x3/4, q5, velar, stelvio, F pace, macan, toate astea au 5-6 ani sau mai mult de cand sunt pe piata. Singura alternativa ar fi fost GLC insa nu varianta standard, ci coupe dupa care tot am asteptat mai bine de jumatate de an sa apara modelul nou si am renuntat intre timp. Si cand am ales G30-ul, spuneam atunci pe forum ca presupunand ca abia s-ar fi scos din productie un seria 7 F01 la momentul respectiv (in realitate nu se mai producea de un an jumate F01 la momentul ala) si ar fi fost unul nou in stoc, nicio secunda nu as fi ales F01, indiferent de motorizare si accesorii. A fost f bun 520xd si cu siguranta va ramane masina la care am tinut cel mai mult si pe care am asteptat-o cel mai mult. @six in line, da, am vazut pana acum una pe strada. Cica ar fi livrat in Romania aproape 50 de bucati din august incepand. Cand am luat G30-ul, cred ca am fost intre primii 5 romani care a avut-o. Ma abordau soferi de clasa S, de duba, pietoni sa ma intrebe daca a aparut un nou model de seria 5
    0 points
  11. Eheee, a trecut ceva timp de cand nu am mai avut motive de update la X5 dar pana la urma noul an a vanit cu un refresh la jantele de iarna. Cand am scos din depozitare rotile de iarna le-am gasit desumflate dupa ce am omorat un compresor tot umflandu-le in de mai multe ori am decis sa ma duc sa schimb supapale. Nu mica mi-a fost surpriza cand mi-au spus baietii de la service-ul de roti ca problema mea este de la vopseaua oxidata pe sub care "evada" aerul din roti si cum ca schimbarea supapelor nu ar fi ajutat mai deloc. Solutia a fost reconditionarea, vopsire in camp electrostatic la cei de la SRZ Powdercoating in culoare negru mat texturat
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.