Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/05/23 in all areas

  1. Spune-i baiatului care a rupt furtunul sa comande unul nou pe banii lui. Improvizatii din astea de 2 bani se fac la garaje de coltul strazii la Nea Gheorghe....
    4 points
  2. Pai si EGR-ul pe ce e montat?! Pe racitorul de gaze! Acel furtun intra intr-o capsula de vacuum care deschide/inchide o clapeta de pe racitor. Capsula este actionata de o electrovalva. Sa puna furtunasul la loc, atat de simplu. Si costa 5 lei.
    1 point
  3. spanul vine de la pompa de motorina.... cauze...probabil mers cu putina motorina in rezervor, schimb de ulei la 15k....etc.. solutii sa cureti/dasfaci motorul, baia de ulei...= cateva mii de lei. asta daca nu s-a fisurat/crapat chiulasa.
    1 point
  4. De unde apar mecanicii astia? Ia surubul ala si ascunde-i-l la spinare...
    1 point
  5. Si totusi tu pierzi freonul , inseamna ca ai pierderi de freon si nu au depistat pe unde pierzi. S iti bage freon cu substanta de contrast si pot vedea cu ochelarii speciali pe unde este pierderea, cel mai des este pe la radiatorul de ac.
    1 point
  6. Schimba mecanicul atunci. Niciun inginer care a proiectat motorul nu i-a pus vreun furtun, sonda, mufa doar asa de amorul artei. L-a pus acolo cu un scop......
    1 point
  7. Da, chiar dacă n ar fi ăla, prima data trebuie sa repari defectul respectiv ca sa vezi dacă mai apare martor in bord, dar are legătura martorul cu debitmetrul.
    1 point
  8. Debitmetru este cel care îți aprinde acel martor. Trebuie schimbat senzor baterie ibs și încălzitor f combustibil ( unele aveau și campanie de rechemare pe acesta din urma ).
    1 point
  9. Nu iau partea nimanui in aceasta discutie dar vreau sa fac o remarca. Cei care afirma ca au mers in trecut cu masini de 60, 80, 100 de cai si nu au avut probleme (si eu ma numar printre ei), va rog sa tineti cont de faptul ca cel mai probabil, la vremea respectiva, majoritatea masinilor din trafic aveau putere/performanta mult mai slaba. Eu am avut ocazia sa-mi conduc propria masina de 90 de cai (1.9 TDI) de la TM la Bucuresti la multi ani dupa ce am trecut la masini mult mai puternice. Cat timp am condus masina respectiva (din 2005 pana prin 2009), a fost ideala. Cand am condus-o relativ recent (cred ca era 2017 sau 16), a fost neasteptat de nesigur in depasiri. Evident ca eram obisnuit cu o masina mult mai puternica, dar tocmai din aceasta cauza si am condus mult mai calm. Cu o masina corect motorizata, nici nu imi dau seama ca aproape fiecare sofer de Logan, apasa usor acceleratia cand incerci sa-l depasesti regulamentar (nu ca ar trebui sa conteze). Cu o masina de 90 de cai - cam altfel este situatia. Fiecare cu experienta sa, eu niciodata nu as sari sa declar sus si tare ca o masina este submotorizata cand sunt oameni care circula zilnic si fac zeci de mii de km pe an cu astfel de masini, dar eu recunosc ca am vazut cat de mult conteaza ca masina sa fie corect motorizata. Evident, intodeuna o sa fie din cei care spuna ca mai jos de M340i se simt nesigur in depasisri.
    1 point
  10. Din câte îmi dau seama ,aia e electrovalva (convertor presiune)care acționează egr-ul . In electrovalva asta intră un furtun din pompa de vacuum și iese alt furtun scurt care duce la valva egr . Logica îmi spune că egr-ul tau, in momentul de față ,nu funcționează . Și mai cred că furtunele trebuiesc puse învers . Mergi la un magazin de piese auto și cumpără 1 m de furtun vacuum sau furtun retur benzina . Îți trebuie o bucată mică dar ei vând doar la metru . Apoi urmărește săgețile pe electrovalva aia : săgeata spre interior = furtunul de la pompa vacuum , săgeta spre exterior = furtunul către egr . Nu cred că din cauza egr îți scoate fum . Fum negru scoate când ai o gaura ,fisura ...etc pe admisie ,mai exact nu ajunge in camera de ardere cantitatea de aer necesara.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.