Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/15/24 in Posts
-
E90 benzina are sens, pmdv, doar N55 cat mai nou, 2012-2013 si bine intretinut. N54 incepe sa piarda trenul intretinerii. Restul motoarelor pe benzina sunt problematice (mai problematice chiar si decat cele de 3.0) si nu au putere suficienta sa justifice costurile. Dieselul de 2.0d e mult mai reusit in sensul asta, misca mult mai bine caroseria E90ului. Exista E90 N47 intretinute, de la proprietar in Romania. Pana nu demult am avut unul si era tinut din scurt. In afara de EGR, nu a cerut nimic. Benzina 2.0 merita doar generatia B, dupa N-uri. LE: stiu persoane care au bagat mii de euro (2-3k) in 318i/320i. Sa faci asta pentru 140/170cp pe un motor aspirat si neremarcabil..nu stiu, nu mi se pare modelul potrivit pentru asta.3 points
-
Scoate prima data solenozii de vanos si curata-i. La mine problema era ca se oprea motorul, si era din cauza senzorului start stop. Exista o problema cunoscuta la N43 ca exista momente cand vii de la viteza si franezi, apesi si ambreiajul si cumva motorul e supt de vacuum, scad turatiile sub 600 de ture si simti ca si cum ar vrea sa se opreasca motorul, dar isi revine. Sincer nu mi-am dat seama de la ce poate fi problema aia, exista si un topic aici pe forum cu acea problema, pe care am avut-o si eu o perioada, dar si-a revenit....1 point
-
Vazand piata, la 7-8k euro nu cred ca vei reusi sa gasesti un E90 LCI in stare buna din pacate. Sunt de acord ca acum se cer extraordinar de multi bani pe masini, dar na, mergem cu piata. E60 clar ar fi o alegere neinspirata, ft multe probleme pe electric si clar va fi nevoie de mai multe cheltuieli fata de un E90. Legat de ce a zis colegul Paul referitor la motoarele pe benzina, sunt de acord cu el. Nu merita bataia de cap cu N-urile benzinare.1 point
-
Nu inteleg ce vrei sa spui cu asta. Mesajul meu (desi recunosc ca prima parte, cea cu M57-turbina/CCV a fost "off topic") a fost menit sa duca spre punctul 3 uzura motor/segmenti. Am si dat ca exemplu alta masina care a avut exact acelasi simptom (consum mare ulei) care l-a reclamat si OP, si cauza au fost segmentii. Dar da, recunosc ca am gresit spunand un truism ca "E46 330i nu are turbina" (evident nu are). De aici si pana la "a bate campii rau" mai este, dar ma rog, fiecare cu parerile lui.1 point
-
eu am avut manual. daca nu ai aspiratii tineresti/copilaresti de a rupe asfaltul si a fi regele drumurilor, seria 5 cu 2.0 e suficient. probabil ca tot pe acolo esti si cu E90. prin Germania la 160-180 te asigur ca asculti muzica in surdina. am mers si cu seria 3 dar venit dupa 5, mi se parea insuficient de spatioasa. diferenta mare am resimtit eu. dar inainte sa te decizi, mergi si cu una si cu alta si vezi care ti se potriveste mai bine. pe drumuri cred ca si e90 sunt la orice colt de strada. important e sa iti placa tie modelul. dar pe e60 ai standard farurile bixenon si mult mai usor gasesti masini mai dotate, gen automata/piele/scaune confort/navi mare si mai ales sistemul audio hi-fi sau Logic 7.1 point
-
Așa se lasă redresorul pe mașină.. nu se întâmplă nimic nici dacă îl lași 48 ore. După ce o încarcă, se trece doar pe menținere și atât. Redresorul o încarcă și o descarcă, așa finctioneaza o baterie și tot așa se și regenerează. Când își termină programul, nu i mai face nimic dacă simte ca e OK, eventual după câteva ore începe iarăși să o descarce și să reîncarce.1 point
-
Am urmarit indeaproape ce probleme ar putea aparea si nu am auzit de problema cu caseta. E90 LCI are caseta electrica, nu stiu legatura cu cea de pe E46. Eu am ajuns la 170k fara vreo problema de genul asta. Dar vor aparea probleme la masina daca e folosita necorespunzator, in oras. Altfel e un model fiabil cat timp e ingrijit. As cumpara N47 si a treia oara daca mi-ar trebui un diesel la drum intins si s-ar incadra in buget. PS: nu mi se pare la limita upgradeului E90 fata de E46. E o imbunatatire clara. As merge cu F30 in locul tau inainte. Daca iti place E46, E90 as zice ca e mai potrivit. F30 e mult mai generic/banal ca tinuta de drum.1 point
-
am trecut si eu prin situatia ta in 2011. am mers pe e60 2.0d si nu am regretat nicio zi. 12 ani am tinut acel e60 LCI. extra confort, spatiu, dotari standard etc nicio problema cu motorul N47, mult mai rafinat ca M47. i-am schimbat distributia preventiv la 220K, dar s-a constatat ca era totul in regula. asa ca iti recomand pentru 1-2k euro in plus sa iei seria 5.1 point
-
Ce are N47? Lăsând distribuția la o parte, care pana la urma o faci cam la toate mașinile. Ca discuție asa, "râdeau" unii colegi de mine anu trecut ca am dat 70mil la frk pe distribuție cu tot cu pompa de ulei, la n57, acuma un coleg are Audi a6 și ce sa vezi zornăie lantul și la el și ce sa vezi 150mil minim ce a găsit, nu vreau sa știu cât ar fi la midocar de ex. Altu cu o skoda de 170sau 190hp sau cât o avea, oricum mai mulți de 150hp,sarea de 70-80mil la avia, și e pe curea.Chiar o sa l întreb ca știu ca mi s a părut nesimțit rău prețul. Eu am citit de bine de e90 cu n47, se mișcă bine, frânează bine, consuma bine iar motoarele crapă rar. N am avut modelul dar eu am înțeles ca e o mașină ok dacă e în mințile ei.1 point
-
1 point
-
Gata, a venit azi si vasul nou de antigel si am trecut la treaba. Iesit si in teste, all good now. Ventilatorul porneste cum trebuie si am facut si un test de presiune pe circuitul de racire si nu pierde deloc next step, dat jos alternator si la reconditionat cu dansul+baterie noua1 point
-
Se aude vreun sunet suspect la gropi, masina este instabila, topaie etc?1 point
-
pai e Lci sau e NFL? Nu as cumpara NFL decat daca e vreun model mai special sau bine dotat. Un 320d NFL are 400k+ km in momentul asta. Un LCI poti sa mai gasesti pana in 200k km. Cat am avut masina, eu n-am avut probleme - distributia schimbata si 100.000 km fara probleme ulterior. PS: cine isi da palme singur poate si scrie si de ce, sa nu se loveasca degeaba la cap..1 point
-
cauta varianta NFL ,e90 Lci cu motor 2.0d M47 163cai distributia in fata. E tanc. Nu lua N47 cu distributia in spatele motorului.1 point
-
Nu are rost sa urmaresti sa fie fabricat dupa 2011, problema distributiei inca exista pana la sfarsitul productiei lui E90. Asa cum s-a scris mai sus, piesele revizuite au venit in 2014 din ce imi amintesc. Nu e vorba ca B47 a rezolvat asta (are problemele lui), ci ca a aparut o noua revizie de piese imbunatatite, care adreseaza problema. Daca te intereseaza un E90, dar manual (am vazut ca vrei automat), pot sa-ti recomand unul de la proprietar, cu istoric, distributie schimbata si intretinut corespunzator. Altfel, ce e important de verificat s-a spus deja, in principiu iti dai seama de o masina dupa proprietar si dupa detaliile care dau de gol felul cum a fost intretinuta, de ex. piese ieftine, improvizatii, felul in care arata, cum se aude etc. PS: nu am inteles la ce te referi cu vesnica caseta de 2 lei. Din ce stiu, la E90 LCI nu e vreo problema.1 point
-
in 90% din cazuri la m54, n52, n53 consumul de ulei e din segmenti pentru ca bmw este nr1 in industria auto in a pune segmenti rezistenti asemenea unor pufuleti. in celelalte 10% din cazuri se rezolva cu schimbare simeringuri supape fara a se da jos chiulasa sau ccv Ce e drept si o parte din specia de proprietari bmw accelereaza uzura pufuletilor crezand ca daca au bmw au impresia ca motorul e de avion si poti da forja no limit.0 points
-
stiu cat consuma 320i benzinarul 2,0 150cp Doar ca te costa mult distributia la N47 Majoritatea N47 sunt rupte in gura,alergate,neintretinute.0 points
-
Ma nene sunt unii care bat campii rau, auzi e46 330xi n-are turbina......0 points
-
in Bucuresti la service bmw Tzeparii, Ciupanezu. As avea incredere la ei sa fac motoru0 points
-
a avut cineva e90 2,0 benzinar 320 din Tg Jiu. Masina adusa ptr el dar a vanduto, ii schimbase aripi,usi si capota cumparate la culoare. Ii pusese jante si anvelope noi. Norocul lui e ca o cumparase cu vanosul si distributia schimbate, hartii de la service doveditoare. Avuse interior rosu si navigatie.A pus el o navigatie china mai actuala, subwoofer si statie. A vanduto la cineva de pe tiktok0 points
-
nu merge pusi segmentii revizuiti,sunt mai grosi. Trebuie modificat canalul de segment de ungere in piston la strung ori sa cumperi alte pistoane noi ptr acei segmenti0 points
-
pompa de ulei noua, neaparat. Daca aveti kit de pompa de ulei variabila,cu debit marit,cu atat mai buna. Nu recomand motor sh(nu stii ce teapa iti iei,poate fi mai nasol decat motoru tau) De banii de sh repari la al tau (carpesti cat poti).0 points
-
O problema similara am avut si eu la M57 (si la cealalta masina de la alta marca). La M57, simptomul era ca imi curgea ulei pe la intercooler, deci aveam ulei in aerul din intercooler. Dar alte scurgeri (pe la orice alte garnituri) nu aveam. Mecanicul mi-a spus asa: Sunt 3 cause principale pt ulei in intercooler: 1. Turbina scapa ulei pe la lagare, si acel ulei ajunge in partea de "admisie" (sau de compresor) a turbinei, si mai departe merge in intercooler. - la tine nu se aplica asta, pt ca tu nu ai turbina. - la mine, asta a fost problema. 2. Problema la sistemul CCV (care include valva PCV, furtune, dar mai sunt si alte componente in acest sistem). 3. Uzura motor, adica segmenti uzati. La "cealalta masina" nu aveam absolut nici o scurgere, nici din intercooler, nici de la garnituri, de nicaieri. Si imi consuma 1 litru la 1.000 km. Cauza: segmenti uzati. Am schimbat segmentii (o operatiune relativ scumpa), si de atunci (de aprox 4 ani), nu consuma ulei, adica nici macar 100 ml la 10.000 km. Din ce descrii tu (adica nici o scurgere vizibila), asa pare ca si tu esti in cazul 3, segmenti uzati. Dar nu trebuie exclus si o problema la sistemul CCV, adica da, ai pus valva PCV noua, dar nu se stie niciodata, cu calitatea pieselor (chiar si noi) din ziua de azi. Sau poate e alta piesa din acest CCV (nu ma pricep prea bine, dar sigur mecanicul ar trebui sa stie).0 points
-
Salut, masinile care au cod motor N47T = technical update. La acestea aparent nu ar mai fi problema patinelor de la distributie si nu ar mai pica. Oricum la 200K km ar fi bine sa schimbi kitul de distributie complet.0 points
-
Sa nu ai probleme cu caseta de directie, cu acest KIT REPARATIE CASETA DIRECTIE BMW OE 32106891974 se rezolva problema.0 points
-
0 points
-
Poti pune linistit roata de rezeva slim, daca mergi mai mult cu anvelope/ jante neconforme se strica cutie de transfer.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Poate ca este vreun coleg de pe forum care ti-a vazut prezentarea la masina, glumesc.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00