Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/22/24 in all areas

  1. inca un weekend inca o plimbare prin imprejurimile Sibiului, constat cu placere ca toate drumurile judetene au fost asfaltate in ultimii ani si calitatea este super buna, e o placere sa conduci mai ales ca nu e trafic pe ele iar pesiajele sunt absolut superbe in perioada aceasta cand totul renaste. Alaturi de companionul de plimbari, un Cooper S prima generatie, care desi e mai usor decat E46 si dezvolta aceeasi putere, totusi E46 se tine de el foarte bine, motorul mai mare isi spune cuvantul.
    2 points
  2. Eu il urmaresc inca de la inceput si imi place pentru ca e mult informatie tehnica pe care o impartaseste, imi place si modul lui de lucru, arata si unde greseste astfel ca si ceilalti au ce invata din toate experientele prin care trece. Vorba aceea, doar cine nu munceste nu greseste, asa ca nu poti avea pretentia ca el sa fie perfect, nimeni nu este, dar nu mi s-a parut vreodata ca ar fi facut vreo carpeala(din aia romaneasca gen ) sau ca ar trebui sa foloseasca doar piese OE, mi s-ar parea oricum absurd sa faca asta in conditiile in care pentru unele repere preturile sunt astronomice raportate la vechimea si valoarea unora dintre masini. Eu am facut de multe ori ce face el si stiu cat de multi bani intra intr-o aducere la zi a unei masini vechi daramite sa faci o reconditionare aproape totala, undeva trebuie sa pui o limita daca vrei sa fii si viabil financiar. Acum deja el poate ca nu mai baga banii lui in majoritatea pieselor ci vin din sponzorizari, si eu mi-as dori sa pot pune doar piese originale dar din pacate sunt pe bani mult mai multi ... Il apreciez pentru ca a ajuns sa castige din asta si pentru ca isi permite luxul de-a face aceste reconditionari fara sa fie pe graba sau sa aiba un deadline, e super fain cand poti sa faci astfel de lucrari intr-un ritm nu alert ci pe indelete.
    2 points
  3. Varianta 1. Pompa de inalte pe care ai montat-o a venit impreuna cu piesa asta in ansamblu? https://www.bavauto.ro/fuel-quantity-control-valve-13517823454 Daca nu, atunci cred ca de aici e buba. Daca piesa asta este defecta, pompa de inalte intra in full delivery mode, ECU detecteaza asta, da eroare si incearca sa limiteze injectia de combustibil. De aici poate si simptomele descrise de tine. Daca am inteles bine, injectoarele nu supraalimenteaza, ci taie injectia cand detecteaza presiune prea mare la pompa de inalte. Varianta 2. Ai facut o resoftare la masina dupa ce ai pus calculatorul nou-second? Daca nu, poate ai nimerit unu cu parametrii "personalizati" de la o masina care a avut dpf-off, tuning si alte romanisme. Varianta 3. Slabe sanse spre zero sa fie de aici dar: Pompa si regulatorul de presiune din rezervor is ok? Uneori modulul de control pentru pompa din rezervor o ia razna. Sta prost cu racirea si incepe sa trimita indicatii gresite la pompa respectiva cand e la final de viata. Doar ca la asta simptomele is mai degraba porniri grele sau deloc dupa ce motorul e cald respectiv dupa ce modulul asta se supraincinge. Isi revine dupa ce se raceste. https://www.bavauto.ro/control-unit-for-fuel-pump-16147407513 Sper sa te ajute.
    2 points
  4. Era târziu aseară, nu mi-am dat seama de închidere portbagaj, dar ai dreptate. My bad Nu e nici o problemă, când ajungi la cineva cu tester îi spui că e baterie nouă să-ți înregistreze, codeze bateria nouă.
    2 points
  5. Mie Tesla 3 imi pare un gunoi de masina fie vorba intre noi. Nu ca restul de Tesle imi plac.
    1 point
  6. Schimb, înainte și după!
    1 point
  7. Mda... aduc topicul asta la viata. Odata ce ai avut un M tot la M vei reveni se pare. Asta cel putin in cazul meu. Am urmatoarele variante: BMW M3 Competition xDrive comandat de nou dupa ce apare facelift-ul ca tot are si vreo 20 de CP in plus fata de non facelift BMW M4 Competition xDrive comandat de nou BMW M5 Competition sh, an 2021-2022 BMW M8 Competition Coupe sh, an 2020-2022 Noul model de M5 va fi greu ca naiba cu hibridul lor cu tot si nu ma prea incanta designul noii serie 5. Sa iau un M8 de nou... deja prea ard bani ca nebunul, nu ca nu as arde oricum la toate variantele expuse de mine mai sus. M3... e mai practica teoretic ca are 4 usi dar fie vorba intre noi nu am treaba oricum cu usile din spate. Si parca ma tot mananca palma sa imi comand una cum vreau eu ca de, mirosul ala de nou, sa stiu ca am pus eu fix ce am vrut pe ea, etc. Deci... M4?
    1 point
  8. @raduron10 @WIN60 va multumesc! Fiind obisnuit cu masini joase, G30-ul mi s-a parut de la inceput foarte inalt. Am zis ca nu ma ating, insa n-am avut abtinere si am montat un set de arcuri H&R. Spre surprinderea mea, nu am pierdut foarte mult din confort. E pe Comfort cam cum era pe Sport cu arcurile originale, aprox. Nu mi-au placut de la bun inceput trimurile interioare Piano Black si am cautat sa le schimb. Nu credeam ca o sa pun vreodata in viata asta, de bunavoie, lemn in masina, but here we are Am gasit, cumparat si montat un set de trimuri de G30 LCI, mai exact trimuri Fine Wood open-pored Ash Grain (sau ceva de genul). Am luat si alt panou de butoane pentru memoriile scaunului de la sofer si in felul acesta am bifat optiunea "gentleman switch". Cam asta a fost. Pe masura ce mai fac ceva voi updata aici. Daca intereseaza pe cineva, trimurile Piano Black sunt de vanzare Alte planuri? Cred ca anul viitor voi face pasul la jante pe 20". Cel mai probabil voi merge pe jante Wheelforce HE.1-FF ODO la momentul actual: 58.248km
    1 point
  9. Pentru ca nu sunt sanatos si mi se parea mega silent doar cu downpipe-ul schimbat, am montat o evacuare axle-back de la Remus. Evacuarea are omologare ECE, dar din pacate pe cei de la RAR nu ii intereseaza aceasta omologare. Am mers pe difuzor original de M550i LCI, nu ma intereseaza sa o fac fake-M5 cum tot vad peste tot G30-uri cu difuzoare M5 look de pe aliexpress... Am vazut pe forumurile externe ca barele stabilizatoare de M5 F90 sunt bolt-on pe G30 xDrive si sunt o solutie buna pentru o imbunatatire a stabilitatii/dinamicii, asa ca am bifat si barele stabilizatoare de M5 + bielete antiruliu originale de M5 Mi se par cam anemice padelele originale de pe G30, asa ca am optat pentru un set de padele de la Evolve UK. Bonus trim-ul volanului de M5, imi place mai mult cum arata cu decupatura aia in spita de jos
    1 point
  10. A urmat o corectie a vopselei + aplicarea unui tratament ceramic, detailing la interior si la motor. De Black Friday masina a beneficiat de un stage 1 de la MHD pentru motor si un stage 3 de la XHP pentru cutia de viteze. In primavara am cautat sa iau un set de jante pentru vara. Am vrut 20 initial, insa n-am gasit niciun model interesant la vanzare asa ca am luat un set pe 19, style 799M de BMW G29. Mi-a placut faptul ca jantele au specificatii bune pt G30 si stau la fata fara distantiere. Acum incepem usor sa intram in rabbit hole A urmat o pompa de inalta presiune de B58TU, un downpipe cu catalizator EU6 de 300 celule si protectie termica, un set de boost pipes de la FTP (intake pipe + charge pipe) si softul MHD stage 2 HPFP pentru motor.
    1 point
  11. @edit da, am verificat-o inainte de cumparare la BMW si a fost OK, cu istoric la reprezentanta si un singur proprietar in Germania Dupa ce a ajuns masina am inceput cu mici schimbari Am bifat pe lista grile originale M-Performance negre, tips-uri originale negre, difuzor de M-pack LCI, stopuri LCI si PPF pe faruri. Nu mi-au placut niciodata stopurile pre-LCI, imi dau un vibe de F30. Nefiind mare fan al anvelopelor runflat am luat un set de anvelope de iarna Michelin PA5 non-rft + kit de roata de rezerva original. Am pierdut ceva spatiu din portbagaj dar macar pot merge linistit
    1 point
  12. done! Nu aveam nici o șansă să bag gheara prin gaura de la disa mare și să o pot și ghida cum trebuie, pe toate forumurile si pe unde m-am mai uitat "trebuie admisia dată jos" . Ei uite că nu trebuie.... decât puțin Am demontat airbox-ul, și toate șuruburile ce leagă admisia de bloc, și am făcut destul spațiu cât să scot încă un flap de la disa mare, parea că e de foarte mult timp acolo, avea eroziune de la cât aer a trecut pe langa el dar acum sunt mai liniștit. Am reușit să mișc admisia suficient cât să înlocuiesc disa mică, mâine trebuie să ajungă și cea mare pe care cred că o schimb in 15 minute, la cât am învățat desfăcând pe aici. A pornit, m-a speriat că ieșea fum de undeva, dar din fericire era doar puțin wd40 scăpat pe șerpi. Overall, cum ar zice Borat: GREAT SUCCESS! abia aștept s-o vad dacă își schimbă mersul după ce o schimb si pe cea mare
    1 point
  13. Daca tot m-am apucat am schimbat in final si pompa de apa, rolele si curelele, un furtun de la racire pe care se scursese ulei de servo si il deteriorase, toate piesele erau cele originale cu care iesise masina din fabrica. A avut insa vasul de expansiune schimbat si radiatorul de racire, alea pica relativ relativ repede la E46. Deocamdata doar am schimbat lichidul de frana dar va urma curand si revizia completa a sistemului de franare, vreau sa reconditionez etrierii si sa schimb furtunele de frana pe spate, pe fata par a fi noi. Asa arata cu style 51 acum.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.