Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/09/24 in all areas

  1. Gataa.. Exceptand faptul ca la inceput aveam impresia ca am ceva intre ochi de la stripe, imi place mult cum se simte la manevrabilitate. Interiorul e complet, urmeaza curatirea .
    3 points
  2. Dacă e permis, după prețuri pare că a luat, deși trebuia să dea
    2 points
  3. Bmw x3 xdrive M pachet interior exterior, an fabricatie 2017, 2.0 diesel 190 cai motor B47 Provenienta reprezentanta BMW Romania Apan de la 0 km. Istoric service exclusiv in reprezentanta Bmw. Jante vara pe 20 anvelope runflat dot2022 Jante iarna pe 17 anvelope noi vrederstein non rft Racitor egr+ garnituri+ antigel noi pe recall BMW. Placute frana fata spate + senzori noi originale Bmw Revizie ulei + filtre 20.02.2024 Lichid frana schimbat 19.04.2024 Automobile Bavaria Masina este folosita ocazional in week end, kilometri la bord in crestere, aproxiamtiv 146.000 Daune din trecut - cateva parbrize schimbate pe casco PRET 23.500 EURO OPTIUNI: 01CA Selection of COP relevant vehicles 01CC Auto start/stop function 01CD Brake Energy Regeneration 0216 Hydro steering-servotronic 0225 Standard suspension 0230 Extra package, EU-specific 0249 Multifunction f steering wheel 0258 Tire with run-flat functionality 02PA Wheel bolt retainer 02TE Automatic transmission w/ shift paddles 02VB Tire pressure display 02VG Performance Control 02VX BMW LA wheel, M Double Spoke 310 0302 Alarm system 0316 automatic trunk lid mechanism 0337 M Sports package 03AG Reversing camera 03MC Indiv. roof rail high-gloss Shadow Line 0413 Trunk room net 0420 Sun protection glazing 0423 Floor mats, velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0430 Interior/outside mirror with auto dip 0431 Interior mirror with automatic-dip 0441 Smoker package 0465 Through-loading system 0481 Sports seat 0493 Storage compartment package 0494 Seat heating driver/passenger 04AD Interior trim strips, alu, brushed, fine 04NG Trim covers, instr. panel, high-gloss 04U2 Driving experience switch incl. ECO PRO 0502 Headlight cleaning system 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Rain sensor 0534 Automatic air conditioning 0544 Cruise control with brake function 0548 Kilometer-calibrated speedometer 0552 Adaptive LED headlight 0563 Light package 05A1 LED Fog lights 05AC High-beam assistant 05DA Passenger airbag deactivation 0609 Navigation system Professional 0610 Head-up display 0688 Harman/Kardon Surround Sound system 0698 Area-Code 2 for DVD 06AC Intelligent emergency SOS call 06AE Teleservices 06AK Connected Drive Services 06NS Convenience phone, expanded Smartphone 0710 M leather steering wheel 0715 M Aerodynamics package 0760 High gloss shadow line 0775 Headlining anthracite 07LF Modell M Sport 0853 Language version English 0877 Delete cross-pattern operation 08AR On-board vehicle literature, Romanian 08KA Oil service interval, 24 mos./30,000 km 08R9 Refrigerant R1234yf 08TH Road sign detection 0925 Dummy-SALAPA 09AA Outer skin protection A090 90 AH AGM battery LEDE Leather trim Nu ma intereseaza schimburi. 0723234519
    1 point
  4. Exact in aceeasi dilema am fost si eu, X3, seria 5... nu regret deloc alegerea X3-ului, seria 5 nefiind cu mult mai mare la interior, iar la inceput am fost putin trist ca n-am luat M40i, desi acum dupa 15 luni si peste 60k km, si uitandu-ma la consumuri, a fost the smartest choice M40d-ul. Sa nu mai vorbesc de faptul ca un Stage 1 il face nesimtit de sprinten
    1 point
  5. Cel mai probabil M40D daca e sa fie suv si anume x3 sau x4. Pe suv b58 are consum exagerat. Daca e sa fie seria 5 atunci iau in calcul si un b58 clar. Dar nu reusesc sa vand x3-ul deocamdata
    1 point
  6. Motorul diesel de la BMW e cel mai bun, B47, mama lor, vand eu un X3 full option daca te intereseaza.
    1 point
  7. Pai nu-ti salveaza filmarea decat in cazul unui accident sau a unui soc puternic (presupun). Am avut 2-3 situatii la limita cat am avut optiunea, cu franare de urgenta si toate cele, dar recorderul n-a salvat absolut nimic. Eu am contul pe .de si am activat de acolo luna de proba, nicio problema.
    1 point
  8. Atunci cand mergi in trafic urban, greutatea masinii este principalul parametru care influenteaza consumul. Ai o anumita masa pe care o accelerezi si o franezi in mod repetat. Energie pe care o iei din combustibil. Randamentul unui motor Otto (pe benzina) este dat de o formula destul de simpla: R= 1 - (1 / C ^ (s-1)). Sper ca am reusit sa o scriu corect. "R" este randamentul, "s" poti sa o priveste ca pe o constanta cu valoarea ~1.3, iar C este raportul de compresie. Deci, privind simplist, un motor modern turbo "downsized" nu ofera inerent o economie substantiala de combustibil. Cu siguranta, consuma mai putin decat motoarele aspirate cu putere echivalenta de pe vremuri, dar acest lucru se obtine doar la regimuri de functionare tipice utilizarii obisnuite si in limitele vitezelor legale, pentru care sunt optimizate. Cum iesi din acest cadru, prin "omoruri mari", atunci te supui formulei de mai sus. Ca idee, un BMW cu motor M30 de 3.5 litri cu injectie (ex: E34, E32, anii '80 / '90) consuma, la un regim de mers oarecum constant de 180 Km/h, cca. 14 l/100Km. Plus / minus nesemnificativ. M30 este un motor primitiv fata de unul de generatie curenta. Totusi, un BMW modern cu motor B48 si putere asemanatoare cu M30 (cca. 184 - 224 CP), desi consuma mai putin in acelasi regim de functionare, nu se poate spune ca este mult mai economic. Diferenta de consum devine insa uriasa la viteze mici.
    1 point
  9. Eu te înțeleg ce zici, da mecanicul nu are vină, eu i-am zis ce sa îmi facă la mașină, adevărul e că pe mine m-au influențat și niște prieteni, că ei mi-au zis că merg anulați că și ei tot așa le au și atunci am zis că dacă lor le merge mașina atunci îmi merge și mie, da aparent nu-i ok fără balansieri. Prin telefon mi-a zis că nu poate să îmi zică ce are, deoarece nu știu să-i explic cum se aude sunetul cum de altfel și vouă v-am explicat așa bine. Mai bine merg cu mașina la el și îmi zice exact ce are. Mai mult ca sigur am sa îmi pun balansierii înapoi, o să mă coste puțin dar asta este. In rest mașina e impecabilă, cum ai spus și tu, înafara de consumabile ( distribuție, ulei, curea cu accesorii) nu am schimbat absolut nimic. Sunt foarte mulțumit de mașină, doar sunetul mă deranjează da rezolv și problema asta și vă anunț și pe voi cam ce a fost problema la ea! Am uitat sa îți răspund la prima întrebare. Băiatu e specializat pe marca BMW și în același timp știe ce face, am reparat o grămadă de mașini la el și de aia zic că sunt mulțumit.
    1 point
  10. Eu am schimbat broasca de la usa sofer cu una aftermarket (noua, dar de pe net, nu din magazin de piese sau service) care dupa 1,5 ani a picat. Am desfacut-o incercand sa o repar si surpriza : nu avea nimic in comun cu cea veche, era o chinezarie cu un singur motoras ireparabila drept care am reparat-o pe cea veche. Cumpara una noua, nu ai de unde sa stii cat te va tine, n-o lua pe cea mai ieftina! Sau un kit de reparatie desi nu am incredere in rotitele dintate facute de chinezi.
    1 point
  11. Scuza-ma, insa nu sunt de acord cu anulatul componentelor puse de fabrica. Cand isi cumpara masina, romanii vor ca ea sa fie intr-o stare impecabila, istoric reprezentanta etc iar dupa, incep sa anuleze Dpf/catalizator, Egr, clapete admisie, AdBlue etc… mai nou si arborii balansieri.
    1 point
  12. Mergi tot la mecanicii balansieri… mai gasesc ei ceva de anulat… poate o sa sune ca skoda dupa
    1 point
  13. Spor la vanzare! Cred ca se va da greu deoarece este un g30 cu motor potent dar slab dotat plus culoarea gri.....
    1 point
  14. Masina nu are nmk la motor, la sistemul de răcire au fost probleme
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.