Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/29/25 in all areas

  1. Am luat ieri numerele si, evident, am plecat la plimbare. Vreo 65 km. Pro: -Tinuta de drum excelenta, masina este spatioasa si confortabila (fata de e46), cel putin pe scaunele fata -Sunet 6 in linie super (imi era dor) -Piele fina si moale (dupa 24 ani) -Totul este functional -Cutie automata si trapa, o alegere excelenta (sunt fan trapa si ma bucur ca am pus filtre pe asa ceva in cautari) -Climatizarea nu miroase urat (citeam pe forum despre asta) Contra -Directia este un pic mai greoaie decat la cabrio (schimb de ulei in prima faza) -Sunet evacuare 0 (fata de 325xi), mai fac o incercare cu geamurile jos. Nu stiu daca voi opta vreodata pentru alt tip de evacuare -Zgomot de fond mai mare decat la G30 (ma gandesc la o insonorizare cu STP plus altele, dar, in viitor) -Miros de izolatie pentru insonorizare in portbagaj (va zbura curand, cum a zburat si la 325xi, nu suport acel miros de parafina) -La rece, o foarte mica smucitura in treapta 1-2 sau 2-3, nu mai stiu exact. Dupa, totul ok. Schimb ulei cutie, in viitorul apropiat. -Lipsa senzor lumini (oare o fi greu de montat/setat?) Sambata si duminica, detailing la interior dar si la exterior, bujii, ulei servo (voi folosi extractorul, am vazut pe yt un tutorial) si telescoape capota motor si portbagaj. Prima impresie: este o masina extraordinara, avand in vedere faptul ca are 24 ani.
    2 points
  2. Da, cauta după Transmission temperature.
    1 point
  3. Asa e,a fost răsturnată, au scăpat-o în cală pe vapor..
    1 point
  4. Bmw are geamuri de proasta calitate. Cred ca doar la seria 7, x7 si xm poti bifa geanuri cu pritectie termica. Trecerea de la G30 la A6 m a facut sa inteleg cat de proasta este sticla pe bmw. Si pe mine ma ardea pielea ca in autobuz.
    1 point
  5. Probabil e de la cotiera
    1 point
  6. Boss, fa tot posibilul sa rezolvi. Cacatul de centura e incomod. Cel mai mult incomodeaza la drum lung si e obositor sa simti ca sta mereu pe tine. Eu zic ca in caz de accident este mult prea evaluata valoarea centurii, ca doar ai airbaguri. Si plus ca daca ai centura, nu prea poti sa te intinzi dupa lucruri prin masina in timp ce conduci. De exemplu, aveam ceva de luat de sub luneta spate si nu aveam chef sa ma opresc. Mi-am dat scaunul la maxim in spate, m-am ridicat cumva pe o parte si m-am intins. Pana nu am dat centura jos, nu am putut sa ajung cu mana sub luneta. Prea ma enerveaza si pe mine centura.
    1 point
  7. Poarta centura, de la porcaria aia chinzeasca de "pacalit" centurile poti muri foarte usor la 60 kmh cand iti sare airbagul si iti rupe coloana cervicala ca nu ai centura sa te traga in scaun. Acum vreo 2-3 ani a murit unul in Bucuresti la 50kmh pe Magheru ca a lovit bordura, masina nu avea absolut nimic doar airbagul soferului sarise si i-a rupt gatul soferului. Avea aceasi porcarie pe care vrei sa o folosesti si tu pe care probabil platise vreo 10 RON la vanzatorii ambulanti de la semafor. 10 RON valora viata lui si probabil ca si a ta daca gandesti la fel.
    1 point
  8. Da, îmi iau o zi de repaus mental înainte de tot. Am căutat ceva pe uk, momentan am găsit prețuri destul de mari la transport, dar probabil voi găsi ceva mai convenabil. În orice caz, e mai ok așa cum spui și tu. băieții în Ro vând n53-uri la 1000-1200oiro fără anexe, deși nu asta ar fi problema. Problema e că toate sunt de 258hp, iar eu am de 272hp cu pcv diferit și etc... mă bucuram că am raritate de e92, nu mă mai bucur. Pentru curioși, așa arată un piston+ceva bucăți de n52 după ce a ajuns in baia de ulei. :)) e totuși un failure la care nimeni nu se aștepta. S-au mirat și băieții de la service specializați pe BMW, că nu au mai văzut așa ceva ...biela si pinul sunt perfect la locul lor, iar restul internelor arată impecabil, curate, totul la locul lui și fără depuneri. https://ibb.co/Lz13SX0P
    0 points
  9. 220000 km, 10k euro, negociabil.
    0 points
  10. In oras o port,ca mai mereu am luat amenda de la cate un politist pitit dupa cate un colt de strada,dar la drum intins,mai ales cand ii pun pilot automat,atunci nu mai port centura.Sa fim seriosi acum, la drum intins in afara, cati poarta centura?Ca din 100,sunt sigur ca 90 merg fara centura
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.