Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/17/25 in all areas

  1. Salutare tuturor! Sunt proaspat posesor de BMW G60, benzinar MHEV, venit dupa 4 BMW seria 5 diesel break cu o….berlina! Dupa lungi cautari si asteptari, am gasit ceva care sa ma satisfaca aproape total! Zic “aproape” ca as fi dorit sa aiba webasto si carlig, dar nu le poti avea pe toate!! Printe dotarile mai importante sunt panorama, B&W , camera 360, etc… Las pozele sa vb de la sine! Aaa…si seria de sasiu pentru cei interesati: WBA11FJ0X0CP96853
    2 points
  2. Nu e. Citește owner manual. Mai e si scris mare,cu semnul exclamării
    2 points
  3. Felicitari pt achizitie. Multi km fara incidente. Nu ti se pare sub-motorizata pt aceasta caroserie? Vad ca sunt 208CP pe acest drive-train. Cred ca are si peste 1.8tone.
    1 point
  4. Xdrive nu imbunatateste aderenta anvelopelor. Oricat am vrea sa ne confirmam alegerile.
    1 point
  5. Realist vorbind in teorie la cata tehnologie avem acum incorporata pe masini cred ca poti scrie mesaje/vorbi fara a mai lua mana de pe volan , cu toate aste nu odata am vazut oameni care erau in masini scumpe stand cu telefonul la ureche sau tinut in mana si probabil vorbind pe speaker .
    1 point
  6. Sincer sincer , eu cand is la volan , telefonu sta in buzunar , daca suna , raspund pe hands free , in rest nu ma intereseaza nici daca-mi scrie isus Cristos , nici la stop cand stau pe loc nu-s curios ce se intampla pe tel. Io nu pot sa-i inteleg pe cei care tasteaza si conduc , efectiv nu pot! Oi fi de moda veche , raritate ....
    1 point
  7. Te rog , macar nu scrie ca faci asa ceva la volan si cu 2 copii mici in spate. Faina masina , sa ai noroc de ea!
    1 point
  8. Recent am avut un drum de cca. 2000 Km cu un BMW i3 120Ah. Desi este un model invechit fata de masinile electrice de productie curenta, iar calatoria in sine a frizat masochismul, am tras invataminte foarte utile. Drumul a fost 90% autostrada, restul drum national si foarte putin oras. La subiectul topicului: pe parcursul indicat a rezultat o viteza medie de 82 Km/h si un consum de 14.7 kWh/100km. Statiile de incarcare de putere (pentru a scoate aproape de 50kW incarcare cu i3) Tesla si Ionity functioneaza excelent, dar per kWh platesti intre 0.58 si 0.68 Euro - depinde de locatie. Exista si retele care vand cu 0.8 Euro. In Romania, am incarcat cu 2.50 lei, dar si cu 2.99 lei (bravo OMV/Petrom!) - cca. 0.5 - 0.6 Euro. Avand in vedere aceste variatii de pret, se poate lua in calcul o medie de 0.6 Euro / kWH. Adica in mod "tipic", i3 a costat 8.82 Euro / 100 Km, ceea ce echivaleaza cu cca. 5.8l de combustibil fosil (benzina /motorina). Toate valorile de cost sunt aproximative, pentru ca reprezinta o medie grosiera a preturilor intalnite de-a lungul drumului. Aparent, e bine. In realitate insa, e prost. La o astfel de viteza medie, chiar si o masina pe benzina ar fi consumat mai putin, iar una Diesel s-ar fi descurcat cu cel mult 4.5l / 100 Km. Mai exista un cost ascuns, dar important: timpul. Viteza redusa si timpii de incarcare inseamna ca drumul dureaza mult. Este timp din viata, dar si cost cu mancarea si cazarea. Noroc ca inca exista hoteluri cu prize mai lente, unde poti incarca semnificativ mai ieftin. Extrapoland la un model electric modern (ex: BMW i4) si la un ritm de mers similar cu al unui automobil cu motor cu combustie (130 km/h pe autostrada), i4 ar fi consumat cca. 24 kWh/100 Km. La o medie de 0.6 Euro/kWh inseamna 14.4 Euro, care echivaleaza cca. 9.5l/100Km benzina / motorina. Concluzia mea: in prezent, masina electrica - fie ea si de ultima generatie este cel mai scump mod de a parcurge un drum lung. Costul este mai mare decat al uneia pe benzina si mult mai mare decat al uneia Diesel. La care se adauga costul greu de cuantificat al timpului irosit. Este evident avantajul unei masini electrice pentru oras si drumuri cu raza scurta, unde se poate beneficia de a incarca ieftin acasa. Pentru cine face insa frecvent drumuri lungi, in contextul actual este o optiune dezavantajoasa.
    1 point
  9. Se poate face delete la ea, nu e ceva inposibil. Aparent pana si E46 sau E39 au avut montate asa ceva. @leonardcrt, dar niciuna F32 . @FiveThreeFive cand am luat E92, tot principalul criteriu a fost, neapărat manuală, restul le fac eu pe parcurs și așa am facut. Fiabilitatea cutiei si controlul pe care il ai asupra masinii, nu va putea fi oferit niciodata de o automată, fie ea orice ar fi. Eu am mers mereu pe principiul ca tu trebuie sa controlezi masina, nu ea pe tine .
    1 point
  10. Inteleg ca, a avea cutie de viteze manuala este, pentru tine, o conditie absolut necesara in decizia de a cumpara a masina - mai importanta chiar decat tipul de motor sau dotarlle. Felicitari. Din pacate, am ramas mult prea putini "ciudati" cu astfel de exigenta. Este principalul lucru pe care il regret in dezvoltarea automobilului in general si a modelelor BMW in particular: iminenta disparitie a cutiei de viteze manuala.
    1 point
  11. Din pacate , probleme la anvelope mai au si producatorii mari ! Va dau un exemplu patit pe pielea mea: in urma cu vreo 4 ani am cumparat 4 anvelope noi noute Continental Premium Contact 6,made in Ro, (235/45/17) cu vreo 1.600 lei si ,dupa montaj si mers 10 km, am constatat ca bat al naibii de tare iar cand am mers la vulcanizare,le-au pus pe masina si erau ovalizate toate patru. Evident,le-am trimis inapoi si,in urma unei expertize facute de vanzator,s-a constatat ca aveam dreptate,anvelopele erau ovale,explicatia lor fiind probabil lot defectAm primit instant banii in cont. Am luat in schimb Falken Azenis FK 510,pe care le trag si acum pe 39 si pe care le recomand din suflet. Am cumparat Continental pentru ca aveam deja Conti SportContact 5 ireprosabile,made in Germany. Nu spun ca sunt adeptul chinezariilor (am mers cu Sunny de iarna o zi si le-am dat jos...cu ele a venit masina) Cu ce nu am avut probleme si am fost foarte multumit ,de iarna a fost Good Year Ultragrip 7 + si Dunlop Wintersport 3 d(asta,in antichitate). De vara,mi-au placut foarte mult sportiva Dunlop 9000 SP si acum Falken FK 510. Toyo CF2 de vara au fost mediocre.
    1 point
  12. Salut Alexy, Cel mai probabil ai motor N43 fie de 143 Cp fie de 170 Cp , N43 de 143 Cp am si eu pe fix aceeasi masina din acelasi an , te rog mult pune aici toate codurile de eroare pe care le are inregistrate masina acum, din pacate pentru motorul N43 nu cred ca vei gasi mecanic sa ii dea de cap si tot ce vei face este sa bagi mii de Euro in ea si tot sa nu mearga. Bmw AG a proiectat motorul asta sa mearga in 3 moduri de injectie diferite astfel 1- Injectie omogena adica fix ca un Logan Mpi de 1.6 , in acest mod de lucru masina merge cu un raport stoichimetrict perfect 14,7 parti aer : 1 parte benzina si vei avea valorile sondelor Lambda 0,98-1,02 maxim. In acest mod de lucru tu comanzi acceleratia motorului prin clapeta de acceleratie si ai vaccum in admisie, deci masina merge ca orice masina cu injectie Indirecta. 2- Lean homogenuos este un mod de injectie de transfer intre primul si al 3 -lea 3- Stratified charge operation - Aici este magia la N43 , ca sa mearga in acest mod si sa ai parte de toata puterrea motorului si de raspiunsul instant la acceleratie si consum de diesel ( nu glumesc ) motorul tau nu trebuie sa aiba nici o eroare pe sistemul de NOx adica mai precis pe tot sistemul de evacuare gaze: senzor Nox, cataizator CO2 , sonde Lambda,catalizator NOx , orice astfel de eroare va forta DME sa opreasca Stratified charge operation si sa treaca pe modul de avarie adica pe Injectie Omogena. In modul de lucru Stratified charge operation turatia motorului se realizeaza doar din injectoarele Piezzo si vei avea clapeta de accelearatie deschisa la maximi=> nu ai vaccum in admisie ( de asta ai si pompa de vaccum ) i-a sa intrebi mecanici ce ti-au lucrat daca au auzit de asa ceva sau doar sa ii intrebi de ce masina ta cu motor pe benzina are pompa de vaccum? iti dau scris ca habar nu au. De asta spun ca nu gasesti mecanici pentru N43 Injectoarele piezzo nu se curata , mai rau se vor distruge Au calat corect motorul cand au pus distribuita ? se caleaza la axele cu came , la Vanosi la vibrochen, si cel mai important la pompa de ulei pentru ca are arbori de contra balans, esti convins ca au facut toate astea corect? Sigur nu ai nici o eroare de pozitie a axelor cu came dupa montajul distributie? E musai ISTA sau chiar INPA ( da mai multe date dar e mai dificil de inteles ) Daca nu ne arati erorile nu te pot ajuta sincer, imi pare rau dar nu de la benzina cu mult sulf ai tu probleme Ti-am raspuns si in privat Bafta
    1 point
  13. Au avut 100% pe E46, problema la F21 de ex este ca valva e montata pe cilindrul ambreiaj și trebuie pus alt cilindru sau bricolat cel de pe mașină.Legat de fiabilitate nu știu ce sa zic E46-ele am schimbat ambreiaj pe la 70k km parca, 140ul probabil ca pe la 100k se va duce.In final contează mult ce faci cu mașina, în scenariul meu 140 plus manuala în București reprezenta o combinație fericita motiv pentru care am și vândut mașina.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.