Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/15/25 in all areas

  1. Dupa lupte seculare care au durat vreo 3 saptamani, am reusit sa rezolv problema. Din pacate, am tras paiul scurt - simpla schimbare a actuatorului de la grilele superioare nu a fost suficienta, a trebuit sa schimb si grilele inferioare. Tot internetul spune ca e o piesa care trebuie schimbata complet - GRESIT! Pentru mine a fost prea tarziu, primisem deja piesa dar poate ajuta pe altcineva: grilele inferioare, dupa demontare de pe masina, se pot repara prin simpla deschidere a cutiutei centrale si inlocuirii aceluiasi tip de actuator ca si la grilele superioare. Chestia asta diminueaza mult costul reparatiei: un actuator este aprox 370 lei iar grilele inferioare ca un intreg sunt aprox. 1000 lei. A se vedea filmuletul acesta (aparent facut de un roman) - de la minutul 18:00: link
    1 point
  2. Vezi dom'le te obliga sa cumperi masini doar cu culorile din paletar. Ai 2 variante, 1 nu-ti place, nu cumperi, 2 esti suficient de bogat sa-ti comanzi masina in culoare cacaniu cu dungi albastre.
    1 point
  3. Repair kit este o arhiva zip care contine toate FSCurile emise pentru un VIN in fabrica sau ulterior ca retrofit. Acolo ai si FSC ul de harta, cel original din fabrica, cele comandate ulterior si acum si acesta lifetime. SGATE este portalul de suport pentru dealeri. Acolo gasesti aplicatia ENCS de unde poti downloada repair kit in baza VINului. Arhiva are cativa KB deci daca o cereti la dealer sE poate trimite pe email.
    1 point
  4. Cine mai exact "nu toleram", tu sau forumul ? Eu de exemplu "le tolerez" desi am toate sistemele masinii ON. Oameni buni, vorbim in 70% din cazuri aici pe forum de masini vechi, masini neingrijite inca de la primul proprietar (maria-sa d-ul neamt, atat de laudat si ridicat "in slavi" de parca ala e un semi-zeu, nu un om ca si noi, astia "de rahat", romanii). Si intre nemti sunt oameni cu constiinta care stiu sa intretina un automobil dar la fel de mult si intre romani. Sau credeti ca intre nemti nu sunt si gunoaie de oameni ? Ca si pe aici uneori ? A fi responsabil de cum intretii o masina chiar de noua stiind ca la un moment dat o vei vinde cuiva de pe Planeta, asta nu tine de nationalitate ci de cultura, educatie, bun simt, omenie si cei 7 ani de acasa. Daca de ceva poate fi acuzat neamtul de rand este ca se increde in manualul masinii ..."da boss, schimbul de ulei il faci la 30 mii km. Da boss, Castrol, ce nu intelegi. Da, e normal sa iti dispara 1. . litru ulei la 1000 km Baga mizeria aia de Twin Power si esti asigurat". Si neamtul de rand chiar crede asta, nu are specificul romanesc de a-si pune intrebari, de a pune la indoiala. Asa scrie acolo, asa facem ! Si dupa 5 ani masina ajunge in Romania cu motorul praf. Si uite totusi ca amaratu' de roman se incapataneaza chiar si asa sa o puna pe linia de plutire desi ajunge la cheltuielile astronomice si total nerentabile pentru un rahat de masina din care insemnatate o are doar sigla. Veniti unii pe aici ca "nu toleram". Si-a cumparat omu' un BMW si incearca sa-l puna pe linia de plutire ...mentioneaza minusurile masinii si aminteste asta ca poate ajuta la o diagnosticare "de inceput", de undeva trebuie sa inceapa. Dar nu, noi cu pantalonii rupti in fund ne scarpinam in barba si o bagam pe aia ca "nu toleram", nu pozam in ecologisti si noi salvam Planeta ! Noi nu suntem in stare sa ne salvam pe noi ca natie, d'apoi Planeta ! Incercati unii sa mai iesiti din niste tipare care niveleaza circumvolutiunile creierului, nu tot ce va spune Statul chiar e si adevarat.
    1 point
  5. Uite-te in CIV sau du-te la un dealer BMW si intreaba despre compatibilitate cu masina ta, pe baza seriei de sasiu, inainte sa te apuci sa cumperi ceva. Tu nu ai COC pentru ca masina ta e din RO originara, doar dealerul/primul proprietar a avut de-a face cu asta cand a inmatriculat-o. PS: m-am uitat pe coduri si vad ca stickerele de prag/usa difera in functie de motorizare, de ex. 430i are alt sticker decat 440i. PS2: atasat si pagina din catalogul F36 LCI din 2018, 430i venea standard cu roti 17", optional putandu-se pune pana la 19". Ai fi deja in ilegalitate cu rotile de 18", daca ar fi asa stricta situatia sa ai voie doar cu ce a venit ea. Dar cred ca masina are omologare pe 17-19", asa cum am vazut la majoritatea.
    1 point
  6. Doar sunt curios, nu cu intentia de a contrazice. De ce nu ar fi rotile de 19 conforme? Inteleg ca din fabrica a venit cu 18, dar masina are omologare pe mai mutle dimensiuni de roti, as crede ca inclusiv 19 in dimensiunile mentionate de el.
    1 point
  7. Nu. Acolo sunt trecute dimensiunile pentru toate tipurile de motor cu codul de caroserie aferent. Adica ai si pt M4,435,430,420 , cu dimensiunile fiecaruia.Daca tu ai in COC 18,2 dimensiuni,aia pui,nu altceva( un dealer te lamureste mai bine)
    0 points
  8. Astea le a avut : https://www.auto-treff.com/wcf/index.php?article/399-styling-400/ pe 18, 2 dimensiuni. Deci, nu sunt conforme.https://www.mdecoder.com/decode/wba4h91070bn87733 Inutil sa mai intreb cati km are masina.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.