Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/19/25 in all areas

  1. Nu de mult timp m-am pricopsit cu acest E24 de prima generatie, din 1981, bazat pe E12. Pentru ca a fost prima mea masina, initial am cautat un E34, dar cand am gasit acest rechin a fost dragoste la prima vedere. De cand o am, am comandat ce piese au fost pe stoc la diferiti furnizori, sau prin Germania, dar altele sunt destul de greu de gasit. Am pus pneuri noi pe jantele OEM(195/70/14, nu radeti) Am reparat inchiderea centralizata si actuatorul capacului rezervorului de benzina si am schimbat pompa de ambreiaj. De asemenea am deblocat pompa de la spalatorul de parbriz. Am cumparat difuzoare moderne si am tras cabluri noi pana la locasurile de la cele spate. Radioul original cu 2 iesiri se pare ca nu prea poate sa duca 4 difuzoare. Probabil mai trebuie cumparat un amplificator. Mai am niste piese care asteapta sa fie montate. Vitezometrul nu functioneaza. Inca incerc sa vad care este problema. Mai sunt in cautare de chedere pentru usi. Momentan incerc sa construiesc in curte un garaj din panouri sandwich, intrucat am doar o pergola deschisa si la ploaie cu vant lateral mai picura pe masina.
    1 point
  2. Gata si cu intalnirea de la Sibiu. Din cele 3 din semnatura nu a ajuns decat E39. Ce pot spune: este o incantare la drum intins (din ianuarie, este primul drum cu ea, restul au fost plimbari scurte in preajma Craiovei). Merge perfect. Sigur, pentru ca am uitat sa verific presiunea (am o roata care mai pierde aer), tragea putin dreapta. 2 zile, toate comenzile din usa soferului au functionat impecabil. Ieri, dupa amiaza, acasa, iar nu au mers. Stiu ca primul gand este la un fir intrerupt sau o mufa oxidata, insa eu cred ca e ceva pe electronica, nu stiu unde. Pasul urmator este sa inlocuiesc GM3-ul.
    1 point
  3. 1 point
  4. E90, E60... sunt destul pe mobile de ex intre 2500 si 3000eur... acuma in ce stare tehnica sunt si ca mai poti baga inca 3000eur in ea sa o aduci pe linia de plutire e alta discutie.
    1 point
  5. Spune-ne te rog cam ce model BMW vrei sa cumperi cu 3000 euro?
    1 point
  6. Daca 3k euro sunt toti banutii tai pt masina , orienteaza-te spre alta marca .
    1 point
  7. Am fost azi la un centru unde se reconditioneaza turbine si am povestit problema mea cap-coada si mi-au zis ca daca a mers 2 luni nu are cum sa fie din cauza calibrarii,daca nu era calibrat atunci nu mergea nici la inceput. Insa mi-a zis ca daca am dpf anulat din soft se poate sa fie si de la soft, e posibil asa ceva? M-a intrebat si la ce rpm intra turbina de obicei si i-am zis ca la 2500 si cica e prea mult ar trebui sa intre pe la 1800.Daca mai are cineva m47 163cp imi poate spune lui la ce rpm ii intra turbina? Multumesc
    1 point
  8. Pai, asa s-a votat, sa vin cu E39, ca cica deastea noi are toata lumea. Daca nu ramanea fii-miu fara permis, venea el cu G30. Ca, din cauza vremii, cu cabrio era exclus.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.