Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/31/25 in all areas

  1. ODO: 67.447 km Saptamana viitoare merg sa-i fac revizia si sa dau jos piesele AM. Majoritatea piesele sunt vandute (downpipe, HPFP, charge pipes, barele stabilizatoare). Daca exista pe aici interes pentru arcurile H&R, jantele Wheelforce cu anvelope PS4s, toba Remus + difuzor de M550i, imi puteti scrie si discutam. Meanwhile, las un teaser
    2 points
  2. @bimmer90f30 tu nuniti intelegi nici ideile tale… iti mai explic o data, sper sa reusesti sa intelegi ce spun eu nu ce vrei tu 1. senzorul de diferenta de presiune conectat in mufa, dar scos din dpf 2. normal ca dpf se umple FIZIC atat timp cat motorul este pornit 3. masina nu ar trebui sa mai stie cat de incarcat este filtrul, ar fi trebuit sa arate diferenta de presiune 0, adica filtrul gol sau EROARE, insa pe diagnoza crestea SOOT, asta imi da mie eroare @trafycante @cosmin_86 4. am stat de vorba cu un amic ce lucreaza la bmw si mi.a mai aratat un x2 cu b47 care face regenerare la 200 km 5. sunt absolut sigur ca problema este versiunea de soft din 07.2023 si cel mai probabil din cauza tuv germania / austria unde se masoara particulele de liberate de masina pe evacuare, am citit f mult pe forumuri din germania si austria. Are ceva logica, daca filtrul este lasat sa se incarce mult va elibera si particule in atmosfera, cu cat se regenereaza mai des si mai complet cu atat va scoate mai putine particule. 6. @bimmer90f30 daca nu vii cu o solutie sau nu te afecteaza aceasta problema te rog sa fii DOMN si sa te retragi politicos ( poti cauta in DEX : DOMN , POLITICOS ) nu exclud sa iti fie straine definitiile, dar cat traieste omul invata.
    1 point
  3. Cu scuzele de rigoare pentru ca am folosit prescurtarea gr la grade si grame...dar in fraze se mentioneaza temperatura sau regenerare ... clar ma refeream la grade si grame ca unitati de masura,...poate in momentul in care am scris eram in graba sa fac si altceva
    1 point
  4. Din ce observ eu am incercat sa ii raspund lui alex313 iar tu i-ai raspuns lui cosmin.. Apoi cosmin se exprima cu gr si la grade si la grame... In fine, pe citatul extras, e firesc sa creasca temperatura pe recirculare mai ales prin oras, bara la bara cand e soare. Gazele pe evacuare au mult peste 600 de grade iar antigelul e la 90 de grade! ce se asteapta? Cum sa fie/vina gaze racite la 100 de grade pe recirculare la RGR cand ies pe evacuare la peste 600? Normal ca pot ajunge la 140 de grade Celsius! Cat sa poata raci racitorul ala gazele; are deja in el antigel la 90 de grade! Racirea se face prin transfer termic de temperatura, racire. Unul e trasferul cu motorul rece, antigel pana in 90 de grade si altul e cu motorul la regim si in trafic! Si poate, probabil fiind un Euro 5 norma fiind mai putin stringenta, probabil elemente de control al filtrului mai putine. Mai putini senzori, mai putin sensibili.. Bun venit in noua lume mai putin poluanta!
    1 point
  5. Imi place ce ai facut cu ea, vad ca esti consatean de-al meu :))) unde ai facut operatiunile de detailing, cere si X4-ul meu.... Spor la vanzare.
    1 point
  6. @quze salut salut! Multumesc frumos, eu eram
    1 point
  7. Interesant. Este pentru prima oara cand aud de acest produs. Citind la repezeala cateva informatii despre el, am inteles ca este in principiu glicol pur. Principala problema consider ca este parametrul denumit caldura specifica. In cazul apei, pentru a incalzi cu 1 gr. C o cantitate de 1Kg de apa este necesara o energie de 4186J. In cazul Evans-ului, doar de 2633J. Densitatea glicol-ului este cu cca. 10% mai mare decat a apei. In concluzie, la acelasi volum de lichid de racire si aceeasi crestere de temperatura, apa pura preia (si ulterior disipeaza in radiator) aproape 50% mai multa caldura decat glicol-ul. Avand in vedere ca, in mod standard, la o masina ai un amestec 1/2 apa - 1/2 antigel, rezulta ca lichidul de racire obisnuit poate prelua cu cca. 25% mai multa caldura decat Evans-ul, la aceeasi diferenta de temperatura. Nu imi dau seama de utilitatea reducerii presiunii, dar m-ar ingrijora scaderea eficientei de evacuare a caldurii. Desigur, folosind un radiator mai mare, sau o pompa de apa cu debit marit, poti face ca acest dezavantaj sa dispara - dar daca astfel de modificari sunt usoare la o masina de curse, nu la fel stau lucrurile la o masina de serie.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.