Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/15/25 in Posts
-
Un alt vis, o alta dorinta, pe care am reusit sa mi-o indeplinesc, dupa cea cu E92 ( o masina la care si acum zambesc cand o vad pe strada, sau cand ma urc in ea) care a ramas inca actuala ca design si nu isi arata varsta. Am reusit in cele din urma, dupa multa munca, mult stres, multe ganduri, si multe sfaturi, recenzii si pareri , sa imi iau inca o masina pe care mi-am dorit-o dupa ce am reusit sa sparg fundul sacului pe E92. Primul E92 pe care l-am vazut era fix aceeasi culoare cu F32 pe care l-am cumparat acum. ( o culoare la care mereu m-am gandit de atunci) O parte din seria VIN al F32 este identica cu cea al E92. ( coincidenta?, eu zic ca asa a fost sa fie asta masina mea). Dupa cateva luni de cautare atat in tara cat si in Germania, Olanda, Belgia, lucrurile nu aratau prea bine pentru ceea ce imi doream eu, un Coupe benzinar si cu cutie manuala, dar sa aiba si motorul B48. Majoritatea, la cerintele mele erau de 184 cai , variantele 420i, dar foarte foarte rare cele de 252, singurele fiind prin Germania, pe care le numarai pe degetele de la o singura mana. In tara rezultatele au fost mereu 0, nici un F32 dupa cerintele mele. Timp in care mi-am facut cumva un plan de a lua una cu motor de 184 si sa ii fac decompresie, cu inlocuire de pistoane pentru a-l duce la varianta de 252 cai. ( multi baieti de pe aici, au asistat la nebunia mea :)) ) A aparut acum o luna, mi-a placut de la prima fotografie, am lasat in asteptare o saptamana, apoi am luat legatura cu proprietarul, un tanar de 23 ani , din Munchen, trist ca trebuie sa renunte la ea ( motivul unul cat se poate de bun, i s-a oferit de la munca un M3 Competition). Masina a stat la el 5 ani, avand-o de la 18 ani, in care zice el ca a facut totul dupa cerintele BMW ( schimburi etc) si i-a pus folie PPF pe toata fata ( bara fata, aripi, capota si o parte din cupola), i-a montat sistem de incalzire Auxiliar ( Webasto) si de care s-a bucurat in tot acest timp, fiind manuala ( lucru pe care mi l-a mentionat din prima, ca ii pare rau ca o da mai ales fiind manuala). Dupa cateva zile de tatonari si negocieri, masina fiind la pret de listare de 22800 Euro, am reusit sa o scot la 22200 Euro cu un set de jante pe 19" si anvelope de iarna Hankook Winter I*CEPT EVO3 W330 foarte foarte bune ( nici nu arata ca fiind folosite) . Astazi fiind ultima zi in care m-am putut folosi de permis, pentru ca de maine il punem la pastrare 40 zile :)), am zis weekendul asta sa trag o fuga acasa si sa vad ce "tigaie" mi-am cumparat, o fi Tefal sau ceva low cost :)) . Primele impresii: -Se vede o imbunatatire de design, de calitatea materialelor nu am putut sa imi dau seama deocamdata, dar masina e foarte silentioasa, chiar si peste gropi mai mari sau denivelari, nu se aude nimic in interior ( comparativ cu E92 ) , dovada ca insonorizarea este mult mai buna. -Motorul nu se aude din interior, mai ales dupa ce ajunge la toti parametrii ( acelasi lucru ca la E92, N43 este un motor foarte silentios cand functioneaza in parametri, ai impresia ca motorul este oprit, stand pe loc ). -La motor nu am observat nici o scurgere de ulei sau alte lichide, dar am observat ambele faruri schimbate, unul de 2021, unul de 2022. Masina prezinta in urma verificarilor niste daune de 1500-2000 euro de jur imprejur, baiatul mentionand ceva de daune de grindina, care au fost remediate ulterior . -Culoarea arata fenomenal, nu se vad diferente de culoare, nu se vad zgarieturi sau ciobituri. -Acceleratia in Boost e nebunie curata ( comparativ cu un aspirat ), ai impresia ca pleaca masina de "sub tine" . -Ambreiajul mi s-a parut mai tare decat la E92, si intr-adevar cu Rev-Matching, mi-a luat un pic sa ma obisnuiesc, eu fiind obisnuit de la E92 sa apas un pic acceleratia la schimbarea de trepte. -Cutia e foarte bine etajata, dar fiind un turbo, e de preferat sa o tii mereu in peste 2500 ture, ca sa ai turbo boost cat mai repede, altfel nu intra deloc, mergi pe modul "aspirat". -Directia mult mult mai usoara decat la E92 , desi ambele sunt full electrice, e diferenta foarte mare. -Centurile imediat te strang in scaun cum pleci de pe loc. -Interiorul sport piele neagra ( niciodata nu mi-au placut interioarele de piele) , ma asteptam sa fie mai nasol sa stau pe scaun, avand in vedere ca masina a stat toata ziua in soare, dar a fost chiar decent ( in schimb transpiri foarte mult la spate ). -Sunetul o imbunatatire enorma fata de HK de pe E92, e mult mai clar si mai profund, redand melodii de pe youtube, prin Bluethoot ( si setarile in egalizator nu erau inca facute profi, ulterior am vazut) Ce nu mi-a placut: - Bratul care aduce centura, este mai putin "lat" decat cel de E92, si de fiecare data mi-a ramas centura in urma. - Navigatia, desi e ID6, mi se pare destul de limitata in functii. Faptul ca trebuie Iphone ca sa poti avea youtube pe ea, mi se pare un mare minus. - Lipsa camerei Kafas - Lipsa 360 ( chiar mi-ar fi placut sa pot sa vad toata masina din navigatie) - Oricat ar fi de benzinar, tot exista turbo lag, ceea ce nu mi-a placut niciodata la Diesel, nu scap nici aici de el.... Dotari: 01CA Selection of COP-relevant vehicles 01CB CO2 equipment 0230 Extra package, EU-speciifc 0258 Tyres with runflat properties 02NH M Sport brake 02PL BMW LA wheel, M double spoke 442 02VB Tyre pressure display 02VF Adaptive M chassis 0302 Alarm system 0322 Comfort access system 0337 M Sports package 03AG Reversing camera 0403 Glass roof, electrical 0420 Sun protection glazing 0423 Floor mats velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0430 Interior/outside mirror with auto dip 0431 Interior mirror with automatic-dip 0459 Seat adjustment, electric, with memory 0465 Through-loading system 0481 Sports seat 0488 Lumbar support, driver and passenger 0493 Storage compartment package 0494 Seat heating driver/passenger 04AE Armrest front, retractable 04GA Ash varieg. accent chrome Perlglanz 04NE Blow-by heater 0502 Headlight cleaning system 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Rain sensor 0534 Automatic air conditioning 0544 Cruise control with braking function 0548 Kilometre speedo 0552 Adaptive LED headlight 0563 Light package 0575 Additional 12V sockets 05AC High-beam assistant 05AG Lane change warning 05AL Active Protection 05DA Passenger airbag deactivation 05DP Park Assist 0601 TV function 0609 Navigation system Professional 0610 Head-up display 0688 Harman/Kardon surround sound system 0698 Area-Code 2 for DVD 06AC Intelligent emergency call 06AE Teleservices 06AK Connected Drive Services 06AM Real-Time Traffic Information 06AN Concierge Services 06AP Remote Services 06CP Smartphone Integration 06NW Telephony with wireless charging 06WA Instrument panel with extended scope 06WD WLAN Hotspot 0710 M Leather steering wheel 0715 M Aerodynamics package 0760 High gloss shadow line 0775 Headlining anthracite 07LF Modell M Sport 07R7 Innovation package 07VB Comfort Package 07XP Navigation package Connected Drive 0801 German version 0851 Language version German 0879 On-board literature, German 08KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km 08R9 Refrigerant R1234yf A090 90 Ah AGM battery LEDE Leather equipment Masina a avut doar schimburi de ulei la 30000 KM , fiind pe Germania, lucru care nu prea mi-a placut si oarecum m-a facut destul de reticent si ma pune pe ganduri. Stiu ca B48 si B58 au niste straturi protectoare pe partea de cuzineti, asa ca sper sa nu fie probleme. Ajungand la masina ieri, am bagat degetul pe tevile de esapament si prezentau urme de funingine, masina neavand GPF. Alte modificari la ea sunt triplele , fiind montate unele OLED , cat si evacuare de la Eisenmann ( ambele au acte certificate TUV) , sper sa nu am problemele la RAR. Per total masina mi-a placut, este intr-adevar o evolutie fata de E92, atat ca design, ca antifonare, ca motorizare, ca driving . Masina se conduce mult mai usor decat generatia anterioara, am ramas foarte surprins. Desi am mers cu ea , sincer nu am reusit sa imi gasesc inca pozitia perfecta la volan , cum o am in E92, mi se pare putin diferita pentru ca inca vad capota masinii ( la E92 nu am vazut-o niciodata :)) ) eu avand 1.88 inaltime . Desi regret ca BMW a renunt la aspirate, pot spune cu mana pe suflet ca benzinarele astea turbo sunt mare smecherie . Jos palaria ! Nu am apucat sa fac poze pentru ca am fost axat foarte mult pe cum merge si cum se simte masina, dupa ce iau inapoi permisul , o sa revin cu poze.3 points
-
Au inceput să apară fanii . Am primit astăzi video, m-am amuzat copios . VID-20250714-WA0030.mp42 points
-
The BMW M340i typically consumes around 8.5 liters per 100 kilometers combined (WLTP) with CO2 emissions of 192 g/km. However, real-world fuel consumption can vary significantly based on driving conditions and style. Some drivers report achieving around 25-27 mpg on highways, while others report lower figures in city driving or when driving spiritedly. Here's a more detailed breakdown: WLTP Combined: 8.5 l/100km (approximately 27.7 mpg US). WLTP CO2 Emissions: 192 g/km. City Driving: Expect lower fuel economy in city driving, with figures potentially ranging from 10.3 l/100km (22.8 mpg US) to 13 l/100km (18.1 mpg US), depending on traffic and driving style. Highway Driving: Highway fuel consumption can be more favorable, with some drivers reporting 25-27 mpg (around 9.4-8.7 l/100km). Spirited Driving: When driven aggressively, the M340i's fuel consumption can increase significantly, with some users reporting figures around 15.5 l/100km (15.2 mpg US) or higher. Real-world variations: Factors like driving style (aggressive vs. economical), tire choice, weather conditions, and road types can all affect real-world fuel consumption. Intr-o dilema similara am fost si cand am cautat X3, sa fie M40d sau M40i, iar avand in vedere ca in ultimii 2 ani am facut 100k km, am simtit putin la buzunar d-ul... realitatea e cam aia, intre 3 si 4L% in plus medie reala, in mod special la mers la alert/sportiv, acolo se simte si mai tare diferenta de consum. La mers frumos/lejer/consum, diferentele nu sunt chiar asa mari poate undeva la 1-1,5L%.1 point
-
Frumoasa masina. Cum se aude toba? Are valva si se aude mai tare in Sport sau Sport plus? (eu am PF la benzina si e cam muta pe confort, doar in ture mai intalte + sport se aude sau la pornirea la rece cateva secunde, cand se aude chiar fain) Probabil tinerii vand vreun cazan pe OLX si folosesc pozele lui - E tipla frate! Full !1 point
-
Din poza pare ca farul nu e aliniat cu restul elementelor. Farul are suruburile de prindere de unde se poate modifica pozitia lui. Dupa realinierea farului trebuie verificat fasciculul luminos, pt ca isi va schimba pozitia.1 point
-
1 point
-
frumoasa rau masina, sa te bucuri de ea. la ce faceau poza copiii? la sigla? sau ai ceva interesant in fata?1 point
-
bonus pare sa fie si fiabil - ma rog fratele G80 https://www.autobild.de/artikel/die-besten-autos-im-100000-km-dauertest-autobild-28164151.html1 point
-
Depinde foarte mult de cat de liber e drumul. Daca tii 170 constant, o sa fie mai mult ca sigur in jur de 10l/100km. Daca trebuie sa tot franezi la 100-120, si sa te intorci la 170, o sa creasca semnificativ. Intrebarea este cu ce vrei sa compari, cu un 3.0 diesel, cu un 2.0 benzina, cu ce anume?1 point
-
La mine in masina nici sa manance nu au voie cat timp suntem in mers, sunt supusi la n regului pana la destinatie, morocanosii de serviciu :))( dna si semi adolescentul)1 point
-
Azi dau retur si ventilatorul si grila. Ventilatorul nu se potriveste, grila are un element rupt. Am mai si spalat-o ca era mizerabila. Am comandat ventilator nou, vine maine dar, nu stiu cand am timp sa-l schimb.0 points
-
Z-ul e la vânzare, scot în curând și Merc-ul după ce îl termin de reparat. Încerc să bifez ambele criterii (cabrio și istoric) într-o singură mașină, ideal cu 4 locuri. Mi s-a pus pata pe un E36 cabrio pe care să-l aduc și să-l atest istoric.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00