Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/23/25 in all areas

  1. eu am 30i pe G31 si vin de pe un 525d, F10, dar nu pot spune ca are un consum exagerat. In afara pe aceleasi trasee are un consum de +0.5 pana intr-un litru maxim fata de diesel, iar in oras, Timisoara, aici resimt ceva mai mult, as zice ca undeva la 2litri in plus. Doar ca trebuie puse in balanta si celelalte aspecte, gen: daca mergi mai mult in oras, atunci un benzinar e de preferat in comparatie cu un diesel care va suferi rau din cauza turatiilor scazute. Plus ca un diesel modern e "pain in the ass" cu atatea sisteme de reducere a noxelor. Nu stiu la final dupa ce tragi linie, daca vei avea ceva saving alegand un diesel in detrimentul unui benzinar, 30i in speta care iti ofera si suficenta putere in comparatie cu un 20i.
    2 points
  2. hai sa fim seriosi, bineinteles ca consumul conteaza. peste tot pe orice forum se vorbeste de consum.
    1 point
  3. Pe undeva, pot sa inteleg partea cu cybersecurity. Toti producatorii au visul umed de a ajunge la software-driven car, adica sa fie computer pe roti. Asta inseamna ca software-ul are access la absolut toate functiile masinii, si daca iti hackareste cineva masina poate sa faca tot felul de chestii super nasoale. De la ascultat si filmat ce vorbesti in masina pana la dat foc, taiat frane, tras de volan si altele. Iar cum mai nou toti baietii astia din rusia, china, iran, israel si altii asemenea nu se dau in laturi de la scos din peisaj personaje incomode, e o ingrijorare legitima as zice.
    1 point
  4. @Viper05 nu e lenta, evident. precum am zis si pe pagina anterioara, masina isi face treaba foarte bine, daca nu ii ceri mai mult decat poate oferi.
    1 point
  5. cand iti cumperi un bmw, ce sens mai are sa te uiti la consum?! :)) cat consuma, consuma si aia e... :))
    1 point
  6. deja o dam in balarii. x3 g01 e o masina care face suta in circa 8 secunde. adica mai rapid ca e60 520d si cam egal cu f10 520d. nu e o masina de raliu adevarat, dar porbabil e mai rapid decat 80% din masinile din trafic.
    1 point
  7. carligul tau manual a fost retrofit si a fost instalat fara inlocuirea panoului de sigurante din portbagaj. panoul se schimba pentru ca cel pentru carlig are un modul LIN care controleaza circuitul 12V permanent prezent pe priza carligului. Acest 12v permanent (KL.30B) este folosit de rulotele care au baterie proprie sa se incarce cand masina este in mers din alternatorul masinii. Daca nu se schimba panoul de sigurante, se poate coda in BDC sa ramana pe varianta fara LINbus, eroarea nu va mai fi prezenta iar circuitul pentru rulota trebuie conectat printr-un releu la 30B pe o siguranta de 30Amp, releu comandat de KL.15 (contact). Eroarea respectiva nu influenteaza cu nimic functionalitatea carligului sau a masinii. modulul LIN este chiar pe panoul de sigurante, acea cutie alba pe care o vezi in poza, doar ca lui ii trebuie cea cu 2 circuite, in standard are doar unul.
    1 point
  8. Salutare tuturor! Sunt nou pe forum, asa ca m-am gandit sa incep cu prezentarea uneia dintre masinile mele. Este vorba de un BMW f11 525d Xdrive aflat in familie de aproximativ 2 ani. Masina este din anul 2013, motor 2.0d N47 twin turbo 218CP cu tractiune integrala si cutie 8hp. Mai jos atasez cateva poze cu ea:
    1 point
  9. Vine ziua plecarii spre Balti. Nu v-am spus dar si Dragos era gata sa se dea cu masina lui (seria 135xd) intr-o noua setare asa ca oricare ar fi fost rezultatul la E46 am fi mers in Moldova sa fim alaturi de el.Am pregatit masinile si am pornit spre aeroportul din Balti.La vama intraderar vamesii din partea Moldovei au cerut sa vada actele masinii,numerele(am noroc ca Viesparul inca este inmatriculat cu acte in regula si poseda numere de inmatriculare) chiar au intrebat si de ITP care nu mai era valabil dar au fost intelegatori cand le-am spus ca nu circula pe strada si ca este o masina destinata competitiilor sportive. Ultimii 15km pana la Balti au fost dezastruosi pentru cei ce doresc sa vina in aceasta regiune sa se pregateasca sufleteste pentru asa ceva,un drum foarte rau ! Ajunsi pe pista descarcam masinile si merg in aprcul rece sa o incalzesc putin si sa fac cateva plecari(au o portiune de aproximativ 200 metri unde poti merge sa testezi masina fara nici o problema). Dupa ce am incalzit masina ma pregatesc sa merg la start. Auzisem ca aderenta este foarte buna aici asa ca ma asteptam la o plecare foarte buna,in timp ce ma alinia Luci la start vedeam cu i se lipesc lui DOP adidasii de pista Plec dupa loc si intr-un metru masina nu mai inainta si se auzea sunetul de cardan sau planetara rupta ! In 10 ani de curse nu am rupt niciodata un cardan si iata ca am reusit aici!Dupa cum am spus aderenta foarte buna cum nu am crezut,nici eu si nici altii care tot au rupt planetare pe aceasta pista.CU planetare eram si eu pregatit dar cu cardan nu...Dupa ce o ridic constatam intradevar ca este rupt cardanul,partea din spre grup...Ce sanse aveam sa gasesc eu un cardan tinand cont ca acesta era ceva modificat nu de fabrica. Il demontam pentru a avea o viziune clara a dimensiunilor si cu ajutorul gazdelor care sunt extraordinat de primitori si saritori sa ajute am gasit un cardan de E46 330xd pentru a lua daor partea din spre grup(partea care se rupsese) iar partea modificata sa o pot folosi pe cea veche.Nu imi venea sa cred ca am gasit exact ce aveam nevoie si urma sa mai incerc iar un run cel putin...In capul meu era ca urmeaza si acesta sa se rupa in urmatorul run,deci cumva eram ca mielul la taiere Revin cu noul cardan,il montam si ma pregatesc iar de run. Plec,astept sa se rupa iar cardanul,vad ca nu se rupe dar in schimb se aprinde spira in bord si simt masina cum se limiteaza = run nesemnificativ. Ajung inapoi la cort,constat ca nu mai aveam suficienta motorina,realimentez si intre timp Dragos se pregatea sa se dea si el asa ca mergem cu inima stransa cu el la start. Face o plecare buna,masina topaie putin dar merge drept si reuseste un timp asemanator,doar cu cateva miimi mai bun decat recordul sau 8,31s.Se intoarce cu masina fara absolut nici o problema la cort si hotaraste sa opreasca testul pentru aceasta etapa. Era randul meu sa mai bag o fisa asa ca ma aliniez! De data asta am incarcat-o mai mult si deja o simteam cum franele nu o mai pot tine pe loc si incepea sa inainteze asa ca iau piciorul din frana si porneste,plecarea nu a fost buna dar dupa 100km/h s-a dezlantuit reusind un 100-200km/h de 4,0s ,cel mai bun de pana acum si un timp la 402m de 9,6s. Spre marea mea surpindere cardanul rezista si incep sa uit de aceasta problema. Ajuns inapoi la cort ne hotaram sa plec din transbrake pentru a nu mai avea problema cu piciorul pe frana.Acesta era un lucru nou pentru mine. Ma aliniez si reusesc o plecare foarte buna 1,4s 60ft , 0-100km/h 2,1s dar dupa 145km/h se aprinde iar spira si masina ruleaza pana la sfarsitul run-ului in Limp Mode chiar si asa reusind 100-200km/h in 4,6s si un nou record personal de 9,3s. Tind sa cred si sper ca daca nu s-ar fi aprins iar spira si ar fi mers 100-200km/h cat a mers in run-ul precedent adina 4,0s masina ar fi fost in clubul masinilor de 8 secunde,dar se pare ca nu a vrut de aceasta data,atat s-a putut momentan. Voi reveni la urmatoarea etapa mai bine pregatiti cu rezerve de putere oricum disponibile si speram la rezultate mai bune,pana atunci va las mai jos si 2 clipuri cu run-ul de 9,3 secunde.
    1 point
  10. 165,500 km Am mai bifat încă un lucru pe care îl aveam în vedere de când am cumpărat mașina și anume curățarea galeriei de admisie.Sincer mă așteptam să fie mult mai încărcată, dar spre surprinderea mea arata foarte bine, avea un strat de 2-3mm depuneri. I-am aplicat o curățare în regim propriu, înlocuit toate garniturile aferente și acum arată ca una nouă. Și rezultatul după curățare
    1 point
  11. :))))) Asa e cand treci de la 1.5dci, se dubleaza consumul
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.