Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/15/25 in all areas

  1. aveam un zgomot de 1-2 luni in compartimentul motor, ca si cum ar freca ceva, intermitent; nu facea tot timpul; la inceputul lui septembrie m-am programat la verificare, cu speranta ca poate ii dau de cap, desi nu facea tot timpul; baietii de la Bavaria Militari au identificat sursa zgomotului (pompa de apa), bravo lor (au si iesit la o tura cu ea); cu ocazia verificarii au identificat si celelalte probleme (urme de gaze pe corpul EGR, intinzator curea accesorii slabit, urme de ulei la conductele turbo mic), si din fericire mai are garantie pana in dec 2025. Referitor la coupe - inca imi place G22, dar din pacate nu e practic, merg zilnic cu masina; nu mai sunt chiar tanar, si sunt destul de mare; in coupe scaunul e mai jos, ma dau jos greu; usa e lunga, si mai greu sa cobori din ea cand o parchezi la lidl, aproape de alta masina; inca am pasageri in spate si nevoie sa car bagaje la drumuri lungi, deci break; nici faptul ca 4 are volanul (si) mai moale decat 3 nu imi place; probabil voi cumpara din nou in viitor un coupe bmw, dar va fi desigur E92 335i cu directie hidraulica
    3 points
  2. Nu ai idee ce satisfactie incerc. 6 luni de cautari, de documentare.
    1 point
  3. N-ai frate ce sa eviti in situatia aia mai ales unde nu ai loc sa tragi dreapta, la momentul impactului daca te uiti e exact in dreptul parapetului, te faci bardaf daca tragi de volan maxim sa sari tu in decor si in mini zidul ala ... tragi cat poti dreapta sa nu iei in plin si te rogi.
    1 point
  4. vezi ca g21 e mult mult mai mic decat g31. o sa fie un downgrade major din punct de vedere al spatiului
    1 point
  5. Eu am observat ca romanii sunt sinucigasi: Daca intru intr-un sens giratoriu, in 90% din cazuri daca vine o masina din stanga, desi am timp sa ma bag si trec fara sa il incurc, nu dorm la volan, acel individ care o conduce va accelera si ma va claxona pt ca este dreptul lui primordial sa strabata giratoriul si sa isi marcheze astfel dreptul. La fel patesc de multe ori si in depasiri unde primesc flash-uri sau cei de pe contrasens accelereaza sau cei depasiti accelereaza si ma trezesc cu ei lipiti de bara din spate pt ca i-am depasit cu un Bmw..... Nu e cazul in filmarea pusa aici (doream doar sa ma descarc mai sus) dar sigur s-au ambitionat si acolo, pt ca era timp sa vada totul si sa franeze si din pacate cu viata lor se joaca
    1 point
  6. N-am mai postat de ceva timp, am avut ceva chestii pe cap, dar am trecut cu bine de ele. Masina a juns la 173k, a primit o revizie la reprezentanta in ian 2025, placute fata-spate (OE BMW); urmeaza sa schimb pe garantie EGR, intinzator +curea distributie auxiliara, pompa apa, conducte turbo mic. Apoi o pun la vanzare, sa revin la motorul maxim, B58 (desigur touring, G21 LCI sper). Per total G31 530d a fost o masina foarte ok, confortabila si suficient de sportiva (am descoperit de vreo 6 luni modul sport cu cutia in sport), cu consumuri incredibile pt 3 litri; consumul mediu din fabrica pana la 173k km este 7.5l !!! rareori sar de 10 in bucuresti, in trafic aglomerat. Dar mi s-a facut dor de B58, in primul rand de sunetul lui; dupa research si ceva ture in ultimele 1-2 luni, desi as fi preferat m440i, am ajuns la concluzia ca tot touring e pt mine; distractiv e ca m440i cantareste mai mult decat m340i touring cu vreo 20kg.
    1 point
  7. Scurt update: tot nerezolvata problema, . Ma uitam azi pe yt si am vazut ca, la racordul de cauciuc dintre usa si caroserie, exista o mufa care separa cablurile din usa de cele din habitaclu. Voi desface si voi face niste masuratori plus vizualizare. Daca acolo si in usa totul e ok (cu cablurile) atunci ma voi concentra pe zona de la pasager, din spatele GM3 si sigurante, unde vin toate cablurile de la module (usi, trapa, scaune, ...). Le iau pe rand, cu multa rabdare, si le izolez (pe principiul ca, daca este o problema aleatorie pe circuitul respectiv, izolandu-l, ar trebui sa dispara problema initiala). Oricum, alte idei nu mai am. Electricieni in Craiova care sa cunoasca si sa aiba rabdare am renuntat sa mai caut. P.S. Are cineva schema P-BUS de la modulul cu butoane din usa pana la GM3? P.P.S. Ca sa aveti idee despre cum se manifesta: aseara, cand am luat borna minus de la baterie (nu o las cuplata de teama sa nu o descarce), comenzile nu functionau. Azi, la pranz cand am fost cu ea pana la un service, totul ok. La service, fiind pauza de masa, am asteptat putin. La o actionare din telecomanda, iar nu functionau. Peste 3 minute, cand sa-i arat electricianului cum face, totul perfect, . Cand am ajuns cu ea acasa, iar nu mergeau comenzile. Preot cred ca-i trebuie, .
    0 points
  8. Ma crezi daca iti spun ca asta nu se intampla doar in Romania? Ar trebui.. Daca esti claxonat esti avertizat. Pana la urma e dreptul lui sa fie in sensul giratoriu; faptul sa tu ai timp sa nu il jenezi este numai treaba ta. Fiecare anticipeaza dupa capacitati si analizeaza dupa situatia in care este implicat desigur cu regulile circulatiei auto care guverneaza. Dar pentru aia care se baga milimetric pe lang cu**l tau in giratoriu ai ochi? Sau esti prea rapid? :-))
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.