Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/29/25 in all areas

  1. Încă e prezent, așa că l-am răsfățat cu o vizită la detailing. Dacă va mai fi prin preajmă, intenționez să vizităm iar Grecia cu el, toamna asta. Îmi fac mea culpa, m-am preocupat mai mult de cealaltă vechitură în ultimele două luni. Dar a fost chiar fain, am învățat multe despre KE-Jetronic în ultima vreme și unele reparații le-am făcut singur. Boală grea cu mașinile astea. Revenind, înainte arăta așa: Și după, astfel:
    2 points
  2. Este vorba despre https://www.bavauto.ro/ ? Iti recomand sa ii suni si sa discuti cu ei cazul comenzii tale ,cu cartile pe masa. Conform OUG 34 / 2016: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/158913 ai dreptul sa returnezi produsele comandate online in termen de 14 zile, fara a da explicatii privind returnarea. In principiu, magazinul nu iti poate refuza returnarea pe motiv ca ai desigilat produsul. Citeste legea de la link-ul de mai sus, in special art. 14 si 16, inainte de a discuta cu vanzatorul. Nota: iti recomand sa acorzi mai multa atentie modului in care redactezi si scrii un text. Nu doar ca este plin de greseli de ortografie si punctuatie, dar este si greu de citit.
    1 point
  3. Salut, De cand o am am facut ~3000km din care vreo 800km autostrada si consumul mediu e de 16,9kwh/100km Daca mergi mai linisit asa pana in 100km/h scoti fara probleme consumul mediu de ~15kwh/100km si autonomie de ~510-520km Ca si idee de drum mixt,am facut un drum de la Sibiu la Bucuresti si retur. La dus am plecat cu 81% din sibiu si am ajuns in Bucuresti cu 17%, am avut consumul de 16.7kwh/100km si viteza medie 55,7km/h, in +10kmh peste limita, iar pe autostrada am mers cu 130kmh Retur am plecat cu 77% si am ajuns cu 11% si am avut consumul de 17.1kwh/100km la o viteza de 66.5km/h, in +10kmh peste limita, iar pe autostrada am mers cu 140kmh La viteza maxima 190km/h, ca acolo e limitata, consuma 36kwh/100km Pana a venit masina am montat si panouri fotovoltaice unde o pot incarca cu 7kwh. Daca o incarc 1,5h imi acopera lejer cat am eu nevoie intro zi, Pana cum cei 3000 km m-au costat 120 lei, pe langa PV care se vor amortiza in 3-4ani. Mersi! Poate sunt subiectiv, dar nu m-as mai intoarce la ICE.
    1 point
  4. pardon am vrut sa spun 10k/an, nu am reusit niciodata performanta
    1 point
  5. Salutare, Revin cu un update la problema mea: Deci daca vreodata schimbati TCM ul, cutiuta de sub plafon cu cartela sim pentru remote services, trebuie sa contactati Connected Drive team via email sa faca update pe server la bmw cu noua serie de pe cutie. Chestia asta se poate face 100% remote via email, in service nu prea au ce sa faca. Eu am reusit sa rezolv problema dupa 4 emailuri si 1 vizita in service. In primele 3 mailuri ziceau ca nu au ce face, sa ma duc in service, iar la dealer aia chiar nu stiau ce sa faca, tot ce puteau ei sa faca este un software update. Un al 4 lea email mai suparat cu explicatii clare ale problemei a fost de succes, iar acuma pot sa folosesc remote services.
    1 point
  6. N57 are reputatie proasta din cauza mentenantei proaste, eu am vazut multe exemple de n57 cu +400k km in configuratie originala. Cei de la Bimmer workshop mi-au zis ca nu e dracu chiar asa negru cu N57. Am un var cu F10 530d din 2013...cred ca are cel putin 250k si n-are nici o pb.
    1 point
  7. N57 asta are o reputatie destul de proasta,asta ar fi problema plus km relativ "multi" . Multi fug de el, chiar si in cazul tau cu schimb de cuzineti sunt oameni care nu vor sa riste .Oricum la noi banuiesc ca ai primit nspe mii de combinatii cu hale si diverse alte acareturi
    1 point
  8. Mda... Deci mă gândesc deja să fac o schimbare .
    1 point
  9. Ai 2 variante: nr.1 mergi la un magazin de profil și in baza codului de culoare îți prepară un minim de vopsea pe care ceri să nu îl dilueze decât 50% apoi aplici tu pe zona afectată. Nr.2 pregătești câteva sute de lei și meegi la un vopsitor și faci o treabă profi,se poate face doar 1/4 din spoiler.
    1 point
  10. Am reușit să aduc si eu mașina la Iași, in cele din urmă . Primul drum lung relativ pe care l-am avut cu ea. Prima impresie, mi se pare foarte foarte brutală in acceleratii cu piciorul la fund. Nu imi par deloc doar 250 cai . Diferența dintre 170 de pe E92 și ăștia 252 de pe F32, parcă sunt cu totul alții . Nu imi place direcția, mi se pare foarte artificială si foarte sensibilă, dacă prinzi un drum denivelat , trebuie să ții bine volanul în mână, pentru că la orice mișcare din mână, ea deja vrea sa vireze. La E92 in mers direcția e mai țeapănă. Probabil are legătură si cu modurile alea Confort, Sport; eu am mers doar pe Confort. Ce e foarte mișto e partea de RevMatching la cutie, când retrogradezi, îți permite să ridici instant piciorul de pe ambreiaj, nu mai trebuie să il patinezi sau să tragi o pedală in accelerație. Încă nu am reușit să imi gasesc poziția la volan , cum e in E92. Văd destul de mult din capotă ... Am reușit să o bag si in MyBMW , dar optiunile alea suplimentare sunt cam scumpe . Urmează să montez ceasurile full digitale, un emulator de limit speed info , update la ID6 , maps și mai vedem după aia .. probabil o sa caut sa pun SoftClose si la asta, si un upgrade major pe viitor , montare KAFAS cu tot ce trebuie, parbriz, camera , module etc...
    1 point
  11. Am si eu o Tesla Model 3 Long Range de aproape 1 an. Dpmdv nu este nici pe departe o masina de autostrada, consumul de energie e urias pe caldurile astea (aproape 25% din energia totala consumata e clima, undeori si 30%), pentru mine ceva mai rau decat iarna. Chiar ieri am facut un drum de vreo 150km, cu autostrada unde am mers si cu 180, si pe drumul asta cu clima, singur in masina pana acasa am consumat aproape 40% din baterie. Daca merg potolit in limitele legale, acelasi drum consum vreo 28% baterie. Pe autostrada, daca conduci cu 140-150 te vei opri la max 300 km pentru incarcare. Asta nu e o problema in vest unde ai supercharger pe autostrada, dar aici poate fi o problema. Daca mergi "ca mortu'" poti veni de la cluj la bucuresti fara incarcare. Din fericire, mai am si o masina cu motor termic si combustibil nelimitat, asa ca Tesla o folosesc doar pe anumite rute, si preponderent oras. Ce e misto, si imi place la ea, este ca ai scaune/bancheta/volan incalzit, o poti raci/incalzi/porni/da cuiva de la distanta, sunetul e peste multe masini scumpe. Luminile sunt mai proaste decat cele adaptive de pe F40, senzorii de ploaie se bazeaza pe camere si sunt de cacat. Masina mea are senzori de parcare, dar tot ce vine de vreun an aproape vine fara senzori, sunt multi care se plang de acest aspect. Overall, pentru mine este o masina-gadget, nu as tine masina daca nu as avea si o termica. Pur si simplu Romania nu este tara unde sa faci asta. Inca.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.