Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/01/25 in all areas
-
Eu cred ca a facut o treaba buna initiatorul ca a facut plangere la ANPC, deoarece in acest mod poate va genera schimbari in proces/flux de piese la vanzatorul respectiv; ca ii vor rambursa suma platita, ii vor inlocui produsele cu unele conforme, astea sunt detalii; Daca ar fi primit injectoare de Audi, Renault, etc, da, puteai vorbi de o eroare, dar atata timp cat a cumparat injectoare noi, sau nicaieri nu era indicat ca vorbim de posibilitatea de a primi piese reconditionate, ....mai au si nesimtirea sa ii mentioneze chestii legate de desfacerea coletului, etc. Poate nu este eroarea lor, ci eroarea/intentia furnizorilor , insa avand niste reclamatii la activ, poate isi vor imbunatati procesele de receptie/control inainte de livrare, si nu il vor mai pune pe client in fata unor situatii enervante.2 points
-
1. Ai reactionat precoce, neașteptand un răspuns de la ei. 2. Fiecare societate comercială își alege singură modalitatea de comunicare oficială intre ei și clienți, din mai multe motive clare, transparență, dovezi. 3. Ai reacționat precoce, neașteptand un raspuns de la ei. (x2) 4. Există si varianta ca un angajat din depozit să își fi facut cadou un set nou de injectoare, cândva, acum o săptămână, o lună, un an , și setul lui vechi să il fi primit tu. Sub nici o formă un angajat din departamentul de vânzare nu a vrut să îți vândă tie injectoare de la dezmembrări sub formă de injectoare noi. Dacă ar fi după logica ta, dacă eu la montajul unui ansamplu de piese, se întâmplă să existe o eroare , clientul ar trebui întâi să mă reclame peste tot, apoi să ma sune, sa imi zica e ii lipseste o piesă. Eu cred că tu urmărești conflicte, repet. Nu ai deloc o gândire spre o posibilă greșeală fără voie. Tu iei totul ca voit cu bună voie, ceea ce e greșit total.1 point
-
Adaug si experienta mea: anvelopele all season se degradeaza accelerat, iar cauciucul de pe banda de rulare tinde sa se intareasca, atunci cand sunt utilizate in temperaturi caniculare de vara, in regim de autostrada. La clima din Romania si din sudul Europei, le consider o optiune foarte buna pentru intervalul toamna - iarna - primavara, mai putin in zonele inalte de munte unde inca mai ninge abundent si/sau drumurile sunt aproape permanent inghetate, iarna. Vara insa, le vad potrivite doar in nordul Europei, sau intr-un regim de utilizare relativ bland (ex: curse scurte si la viteza relativ redusa). Un motiv foarte bun ca, in loc de un set de roti de iarna + un set de vara, sa incepem sa folosim un set de all season + un set de semi-slick pentru vara1 point
-
Asta e cea mai mare duma din articol :_))))) "De câte ori ajungem, noi, șoferii civili, în situații limită, cu adevărat?" Pentru un posesor de permis care merge din A in B este perfect orice allseason 12/12 luni ale anului, pentru restul probabil e bun doar 5 luni pe an. Urmaresc anvelopele allseason de cand a scos goodyear primul lor model, continuand cu cei de la vredestein si principele michelin cc, dar nici o anvelope de genul allseason nu rezista la temperaturile din sezonul cald ce le avem noi in balcani(ca toti fug in grecia cu masina, unii si turcia). In teste de noi au scoruri bune si rezultate uau, dar cati ati urmarit netul chiar si pentru imagini ca sa vedeti cum arata o anvelope CrossClimate dupa 20/30/40k km ? Arata jalnic, dupa 20k km nici nu o mai poti numi anvelopa allseason. In ultimii ani am pus pe lista de urmarit si Conti AllseasonContact, la serviciu montate pe o berlina tractiune fata care face 5000km pe an arata ok, dar Conti AllseasonContact2 montate pe un SUV mediu care face mai mult de 10k km pe am nu mai sunt asa de aratoase la profil, se poate observa o tendinta de "descompunere" profilului, lucru foarte evident si la CC in conditii asemanatoare. In fine am scris mult, dar vorbesc din experienta directa si indirecta.1 point
-
Nu nu mi se par noi. Comentariul nu a fost facut strict in legatura cu, cutiile primite de tine. A fost pur si simplu un comentariu in legatura cu volumul probabil destul de mare de piese de BMW ce le trec prin mana. Cu atat mai mult daca au si filiale in alte tari! Dar daca tot ai intrebat de cutilile primite, imi permiti sa te intreb, daca tu stii/stiai/te asteptai ca trebuia sa primesti injectoare noi, de ce ai mai desfacut cutiile aproape fara sa te intereseze daca sunt in ambalaj nou. pentru ca cutia trebuia sa fie NOUA, nu!? Nu ar fi fost mai intelept/bine sa fi contactat mai intai vanzatorul si sa ii aduci la cunostinta ca, pachetul primit (cutiile..) nu par absolut deloc a fi ambalate de producator ci pare mai mult reimpachetate (de altii..) SI SA IL INTREBI CE AR TREBUI sa faci, pentru ca ai niste indoieli si VREI ca EI sa ti le clarifice! Cu siguranta primeai niste asigurari si directii ce puteai face pana sa deschizi cutiile.. Cu siguranta iti spuneau sa faci cel putin niste poze EXACT ASA cum le-ai primit si sa le trimiti lor pentru a fi analizate, apreciate, comparate, discutat cu, cel care le-a ambalat si expediat. Tu in schimb ai ales se le deschizi chiar daca ceva nu era in regula, ....fata de 2000 de Euro platiti, nu? Stiu ce o sa spui; ca erau niste bunuri primite de tine pe care ai dat 2000 Euro. Dar daca i-ai fi contactat in prealabil ai fi ajutat in prealabil vanzatuorul si pe tine sa inteleaga SITUATIA, inainte ca tu sa deschizi cutiile, lucru foarte important. Oricum vanzatorul nu te putea opri sa deschizi cutiile; era doar o chestie e de timp; timp folosit in avantajul tau, sa se lamureasca din start vanzatorul despre ce ai primit tu. ...Adica exact ce ti-am spus/recomandat din prima postare. De ce nu ai facut o filmare, bla bla bla ca sa fii acoperit de orice presupunere a vanzatorului: Da, mai sus, pe buna dreptate vanzatorul iti spune/explica (ceea ce se si intampla) totul este inregistrat si sanse ca lucruri in neregula sa scape de sub controlul lor sunt mici. Dar nu inseamna ca pot fi excluse in totalitate greselile. Asadar, ca atare, iti vei primi banii inapoi daca trimiti produsele inapoi..1 point
-
Mai omule ai scris public si astepti impresii sau pareri, ce te superi ? Ti-am si specificat ca suntem diferiti ca persoane si asa procedam eu in locul tau. Era si vorba cu semeni vant culegi furtuna. EU mai stiu si cealalta cu ce tie nu iti place, altuia nu face. Ce rost mai are o reclamatie, daca ei deja sunt dispusi sa indrepte situatia. Dar ce mai conteza, tu ai comanda, cheia este la tine. Important este sa iti rezolvi cazul.1 point
-
Eu cunosc doua variante. De obicei sunt un pic mai scumpe decat bavauto (in principal, din cauza transportului), dar uneori chiar ai surpriza sa fie o idee mai ieftine (cu tot cu transport). In general, preturile sunt similare, cu diferente acceptabile. https://www.hubauer-shop.de/en/ https://www.leebmann24.com/ro/en1 point
-
Este vorba despre https://www.bavauto.ro/ ? Iti recomand sa ii suni si sa discuti cu ei cazul comenzii tale ,cu cartile pe masa. Conform OUG 34 / 2016: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/158913 ai dreptul sa returnezi produsele comandate online in termen de 14 zile, fara a da explicatii privind returnarea. In principiu, magazinul nu iti poate refuza returnarea pe motiv ca ai desigilat produsul. Citeste legea de la link-ul de mai sus, in special art. 14 si 16, inainte de a discuta cu vanzatorul. Nota: iti recomand sa acorzi mai multa atentie modului in care redactezi si scrii un text. Nu doar ca este plin de greseli de ortografie si punctuatie, dar este si greu de citit.1 point
-
Încă e prezent, așa că l-am răsfățat cu o vizită la detailing. Dacă va mai fi prin preajmă, intenționez să vizităm iar Grecia cu el, toamna asta. Îmi fac mea culpa, m-am preocupat mai mult de cealaltă vechitură în ultimele două luni. Dar a fost chiar fain, am învățat multe despre KE-Jetronic în ultima vreme și unele reparații le-am făcut singur. Boală grea cu mașinile astea. Revenind, înainte arăta așa: Și după, astfel:1 point
-
1 point
-
Problema cu poluarea masinilor pleaca de la coruptia din statiile ITP. Pt ca daca s-ar face testele pe bune, jumatate din parcul auto nu ar mai circula. Cu oamenii nu ai cum sa faci educatie in sensul asta, este foarte greu, taierea DPF si mai stiu eu ce improvizatii e un fel de mandrie nationala la noi( „las ca stiu eu..”, „merge si asa...” etc). Dar cu institutiile care verifica se poate face ordine.1 point
-
Este foarte probabil ca ai un anume talent prin care iti asiguri existenta, dar cu siguranta acesta nu are deloc de-a face cu scrisul.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00